uw punt is helder. Hier ben ik t wel mee eens.. iets anders idd dan hoe je vorige zin overkwam..quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet als een aanval hoor. Afwisselen met zijn sound was inderdaad niet helemaal de zin waar ik naar zocht. Ik heb bij B-Front's tracks de laatste tijd dat hij hetzelfde trucje aan het herhalen is en dat levert altijd beukie beukie platen op. Niks mis mee, maar ik vind dat Rebirth Anthem van hem samen met Ran-D veel vetter dan zijn vorige release. Ik vind het juist vet als een artiest afwisselt tussen hard en wat melodieuzer spul, iets wat Ran-D, Geck-O en Alphaverb erg goed kunnen. Hoop dat je een beetje begrijpt waar ik heen wil
.
Over naar het nieuws van de dag: Gefeliciteerd Rippert!
In dat geval kun je denk ik ook wel Kodex in de gaten houden, die kan het ook aardigquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet als een aanval hoor. Afwisselen met zijn sound was inderdaad niet helemaal de zin waar ik naar zocht. Ik heb bij B-Front's tracks de laatste tijd dat hij hetzelfde trucje aan het herhalen is en dat levert altijd beukie beukie platen op. Niks mis mee, maar ik vind dat Rebirth Anthem van hem samen met Ran-D veel vetter dan zijn vorige release. Ik vind het juist vet als een artiest afwisselt tussen hard en wat melodieuzer spul, iets wat Ran-D, Geck-O en Alphaverb erg goed kunnen. Hoop dat je een beetje begrijpt waar ik heen wil
.
Over naar het nieuws van de dag: Gefeliciteerd Rippert!
Zal het volgende keer in een keer goed verwoordenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:42 schreef Koepert het volgende:
[..]
uw punt is helder. Hier ben ik t wel mee eens.. iets anders idd dan hoe je vorige zin overkwam..
quote:
Van mij hadden Crypsis, Alphaverb en PP geruild mogen worden. PP ipv Alphaverb, Alphaverb ipv Crypsis en Crypsis ipv PP. Voor de rest helemaal primaquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:47 schreef Sethje het volgende:
14:00 15:00 Noisecult
15:00 16:00 Frequencerz
16:00 17:00 Alphaverb
17:00 18:00 Wildstylez
18:00 19:00 Alpha²
19:00 20:00 Bioweapon
20:00 21:00 Noisecontrollers
21:00 21:30 Crypsis: live
21:30 22:30 Zatox
22:30 23:00 Psyko Punkz: live
23:00 00:00 Ran-D vs B-Front
Hosted by: MC Villain
Sjeezus!! I like!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:14 schreef DjThera het volgende:
Gefeliciteerd Rippert
En ook wij komen weer met nieuwe previews, ditmaal part 2 van onze collab EP op Theracords
Nou, bij deze dan nog eentje: Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:21 schreef Da_Ripper het volgende:
Vrinden, wat doen jullie felicitaties mij een deugd![]()
Gaat Tom niet naar Rebirth.. zie alleen jou op zeker staan @ pf?quote:
Daar heb je toch pillen voorquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:49 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nou, bij deze dan nog eentje: Gefeliciteerd!
En opeens is voor mij MOH een twijfelgeval geworden. Sinds zondag ontzettende pijn in de bovenbuik en kon maar niet terecht bij m`n huisarts. Ben dus gisteren naar de avondarts geweest en die constateerde een geirriteerde maagwand, vermoedelijk door een bacterie en/of maagzweer(tje). Als ik zaterdag zoveel pijn heb als nu.. No way dat ik dan naar masters ga
Voor mij ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:49 schreef Levitas het volgende:
En opeens is voor mij MOH een twijfelgeval geworden. Sinds zondag ontzettende pijn in de bovenbuik en kon maar niet terecht bij m`n huisarts. Ben dus gisteren naar de avondarts geweest en die constateerde een geirriteerde maagwand, vermoedelijk door een bacterie en/of maagzweer(tje). Als ik zaterdag zoveel pijn heb als nu.. No way dat ik dan naar masters ga
Zeker geen slechte timetable! Probleem is alleen dat ik moet werken en geen vaste eindtijd heb waardoor ik waarschijnlijk tot A² ga missen wat erg kut isquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:47 schreef Sethje het volgende:
Dikke kickquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:25 schreef Levitas het volgende:
Aftermovie van Pussy Lounge staat online. Achtergrondmuziek geeft prima het niveau van de avond aan! Darkraver die duidelijk mee staat te "playbacken" met dat nummer op 2:02. Ik moest toen hardop lachen hehe
Als ik ga ben ook pas rond een uur of 6/7 binnen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Zeker geen slechte lineup! Probleem is alleen dat ik moet werken en geen vaste eindtijd heb waardoor ik waarschijnlijk tot A² ga missen wat erg kut isZal dus een lastminute beslissing worden of het nog de moeite waard wordt...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:00 schreef 16meter het volgende:
[..]
Als ik ga ben ook pas rond een uur of 6/7 binnen...
Zal ik dan maar zorgen dat ik gewoon om 2 uur binnen ben om de sfeer er vast goed in te brengenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Rippert gefeli!
op naar de 40![]()
[..]
Zeker geen slechte lineup! Probleem is alleen dat ik moet werken en geen vaste eindtijd heb waardoor ik waarschijnlijk tot A² ga missen wat erg kut isZal dus een lastminute beslissing worden of het nog de moeite waard wordt...
[..]
Dikke kick
Daar is maar 1 middel voor, en dat is misselijk hard hakken!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:49 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nou, bij deze dan nog eentje: Gefeliciteerd!
Brokkenpiloot. Je meisje vorige week ofzo toch ook al n keer flink op dr snufferd gegaan? jullie passen goed bij elkaarquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:42 schreef T-Force het volgende:
[..]
Voor mij ookVanochtend van de trap gevallen en lichte hersenschudding aan overgehouden. Godverdomme
![]()
Vet, ben nog nooit bij pussy lounge geweest, maar lijkt me wel vet. Aan de andere kant ben ik bang dat ik na 3 uur van die early en jump frenchtek wel wat anders wil horen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:25 schreef Levitas het volgende:
Aftermovie van Pussy Lounge staat online. Achtergrondmuziek geeft prima het niveau van de avond aan! Darkraver die duidelijk mee staat te "playbacken" met dat nummer op 2:02. Ik moest toen hardop lachen hehe
eerste reactie:quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:06 schreef micth5005 het volgende:
ik zoek voor een presentatie een Hardstyle nummer met een levensbeschouwelijke inhoud.
weet iemand iets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:06 schreef micth5005 het volgende:
ik zoek voor een presentatie een Hardstyle nummer met een levensbeschouwelijke inhoud.
weet iemand iets
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:10 schreef Koepert het volgende:
En anders wat meer over het leven...I lolledSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
weet iemand iets
En anders wat meer over het leven...HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Een melodie die te vaak gebruikt is..?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:56 schreef Koepert het volgende:
Kwam dit ook ergens tegen...
wat moet je dr van zeggen....begint heel aardig... maar opeens... wie zegt t.. wat is er mis mee..
Fairylandquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
Maar voor een Francesco Zeta plaat vind ik dit bovengemiddeld, die man heeft maar weinig fatsoenlijks geproduceerd.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:14 schreef Da_Ripper het volgende:
Bedoel je de melo?
Die ken je wrschijnlijk van:
En anders wat meer over het leven...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Nog eentje doen dan maar!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:21 schreef Da_Ripper het volgende:
Vrinden, wat doen jullie felicitaties mij een deugd![]()
Ik vind dit wel een goede timetable hoor. Ik kan mij wel vinden in wat jij zegt over het rammen enigszins afwisselen met melodieuzere shit. De algehele trent is mijn ogen toch nog steeds netjes van dat het steeds harder wordt en dat de opbouw dus wel goed zit.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:47 schreef Sethje het volgende:
Dat klinkt wel heel chill.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:33 schreef Mind.Illusion het volgende:
Seth helaas niet aanwezig zaterdag...Wou er in 1e instantie me verjaardag vieren, maar tis toch net iets te ver weg...
Daarnaast... had al naar aantal mensen PB's gestuurd erover... Maar als er hier mensen zijn die met 25% korting naar Wish Outdoor willen... dat kan. Deze actie loopt nog 9 á 10 dagen... Wil je er heen met korting... stuur mij even een PB met het aantal tickets dat je wilt. Elke ticket krijgt 25% korting
Jaaaaaa! Van het weekend was ik dus in de Effenaar en dat plaatje ramde goed door! Het was toch wel een bazenavondje. De djs draaiden allemaal goed naar verwachting. Titan had ik nog nooit gezien, dus ik had bij hem nog geen verwachtingen, maar ik vond hem erg goed draaien dus hij was wel de held van de avond voor mij.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:18 schreef RiKe het volgende:
Was deze hier eigenlijk al gepost?
Jack Of Sound & Titan - Midnight Freaks
ram ram ram ram
Dan past deze ook in dat straatje:quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:07 schreef T_Killer het volgende:
[..]
eerste reactie:
![]()
tweede reactie:
beide gemaakt door de DJ's vanwege overlijden van een vriend
Vind dat je de beste man hier te weinig eer mee aandoet, Fear of the dark en Fairyland waren/ zijn in mijn ogen nog steeds dikke platen die in elk livesetje tegenwoordig niet zouden misstaan!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Een melodie die te vaak gebruikt is..?
Maar voor een Francesco Zeta plaat vind ik dit bovengemiddeld, die man heeft maar weinig fatsoenlijks geproduceerd.
weet iemand iets
We hebben (pendeldiensten) opstappunten op:quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat klinkt wel heel chill.30 euro is wel een schappelijke prijs! Alleen geldt voor mij hiervoor hetzelfde als met Rebirth. Hoe kom ik om 2 uur in godsnaam terug naar Eindhoven zonder eigen (gemotoriseerd) vervoer.
Ik zou een kleine 25 km kunnen gaan fietsen terug, maar dat is wel een flinke opgave na zo'n dag.
Er worden hier zeker geen pendelbussen ofzo ingezet? Op de site kan ik niks vinden.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
Pilsje van mij als je komtquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Zal dus een lastminute beslissing worden of het nog de moeite waard wordt...
Die zijn inderdaad erg tofquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:11 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Vind dat je de beste man hier te weinig eer mee aandoet, Fear of the dark en Fairyland waren/ zijn in mijn ogen nog steeds dikke platen die in elk livesetje tegenwoordig niet zouden misstaan!
Dit wist ik niet!quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:07 schreef T_Killer het volgende:
Gewoon een afgezaagde melodie, en de kick/bass die volgt gaat heel slapjes, zo van whammmwhammmwhammm.. de rest is inderdaad helemaal primaquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:56 schreef Koepert het volgende:
Kwam dit ook ergens tegen...
wat moet je dr van zeggen....begint heel aardig... maar opeens... wie zegt t.. wat is er mis mee..
Boxmeer is fietsafstand, nog meer twijfelquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:17 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
We hebben (pendeldiensten) opstappunten op:
- Breda: Centraal Station
- Tilburg: Centraal Station
- Oss: Centraal Station
- Den Bosch: Centraal Station
- Uden: Busstation
- Veghel: Busstation
- Valkenswaard: Centrum
- Veldhoven: Centrum
- Eindhoven: Centraal Station
- Nuenen: Busstation
- Nijmegen: Centraal Station
- Boxmeer: Centraal Station
Tragedyquote:
Die van In Our Memories wist ik niet, maar eigenlijk wel logisch met zo'n naam. Geeft toch weer een extra gevoel aan een nummerquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:07 schreef T_Killer het volgende:
[..]
eerste reactie:
![]()
tweede reactie:
quote:
Ik vind die melodie wel vet, maar komt misschien omdat het me aan vroeger moet denken (Juggernaut)quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:28 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Gewoon een afgezaagde melodie, en de kick/bass die volgt gaat heel slapjes, zo van whammmwhammmwhammm.. de rest is inderdaad helemaal prima
Heb maar één keer een filmpje gemaakt op een feest en dat was toen Tatanka op Q-base Fairyland draaide. Filmpje leeft nog steeds op youtubequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad erg tof
Fairyland @ Tatanka op Q-Base
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |