uw punt is helder. Hier ben ik t wel mee eens.. iets anders idd dan hoe je vorige zin overkwam..quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet als een aanval hoor. Afwisselen met zijn sound was inderdaad niet helemaal de zin waar ik naar zocht. Ik heb bij B-Front's tracks de laatste tijd dat hij hetzelfde trucje aan het herhalen is en dat levert altijd beukie beukie platen op. Niks mis mee, maar ik vind dat Rebirth Anthem van hem samen met Ran-D veel vetter dan zijn vorige release. Ik vind het juist vet als een artiest afwisselt tussen hard en wat melodieuzer spul, iets wat Ran-D, Geck-O en Alphaverb erg goed kunnen. Hoop dat je een beetje begrijpt waar ik heen wil
.
Over naar het nieuws van de dag: Gefeliciteerd Rippert!
In dat geval kun je denk ik ook wel Kodex in de gaten houden, die kan het ook aardigquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet als een aanval hoor. Afwisselen met zijn sound was inderdaad niet helemaal de zin waar ik naar zocht. Ik heb bij B-Front's tracks de laatste tijd dat hij hetzelfde trucje aan het herhalen is en dat levert altijd beukie beukie platen op. Niks mis mee, maar ik vind dat Rebirth Anthem van hem samen met Ran-D veel vetter dan zijn vorige release. Ik vind het juist vet als een artiest afwisselt tussen hard en wat melodieuzer spul, iets wat Ran-D, Geck-O en Alphaverb erg goed kunnen. Hoop dat je een beetje begrijpt waar ik heen wil
.
Over naar het nieuws van de dag: Gefeliciteerd Rippert!
Zal het volgende keer in een keer goed verwoordenquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:42 schreef Koepert het volgende:
[..]
uw punt is helder. Hier ben ik t wel mee eens.. iets anders idd dan hoe je vorige zin overkwam..
quote:
Van mij hadden Crypsis, Alphaverb en PP geruild mogen worden. PP ipv Alphaverb, Alphaverb ipv Crypsis en Crypsis ipv PP. Voor de rest helemaal primaquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:47 schreef Sethje het volgende:
14:00 15:00 Noisecult
15:00 16:00 Frequencerz
16:00 17:00 Alphaverb
17:00 18:00 Wildstylez
18:00 19:00 Alpha˛
19:00 20:00 Bioweapon
20:00 21:00 Noisecontrollers
21:00 21:30 Crypsis: live
21:30 22:30 Zatox
22:30 23:00 Psyko Punkz: live
23:00 00:00 Ran-D vs B-Front
Hosted by: MC Villain
Sjeezus!! I like!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:14 schreef DjThera het volgende:
Gefeliciteerd Rippert
En ook wij komen weer met nieuwe previews, ditmaal part 2 van onze collab EP op Theracords
Nou, bij deze dan nog eentje: Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:21 schreef Da_Ripper het volgende:
Vrinden, wat doen jullie felicitaties mij een deugd![]()
Gaat Tom niet naar Rebirth.. zie alleen jou op zeker staan @ pf?quote:
Daar heb je toch pillen voorquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:49 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nou, bij deze dan nog eentje: Gefeliciteerd!
En opeens is voor mij MOH een twijfelgeval geworden. Sinds zondag ontzettende pijn in de bovenbuik en kon maar niet terecht bij m`n huisarts. Ben dus gisteren naar de avondarts geweest en die constateerde een geirriteerde maagwand, vermoedelijk door een bacterie en/of maagzweer(tje). Als ik zaterdag zoveel pijn heb als nu.. No way dat ik dan naar masters ga
Voor mij ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:49 schreef Levitas het volgende:
En opeens is voor mij MOH een twijfelgeval geworden. Sinds zondag ontzettende pijn in de bovenbuik en kon maar niet terecht bij m`n huisarts. Ben dus gisteren naar de avondarts geweest en die constateerde een geirriteerde maagwand, vermoedelijk door een bacterie en/of maagzweer(tje). Als ik zaterdag zoveel pijn heb als nu.. No way dat ik dan naar masters ga
Zeker geen slechte timetable! Probleem is alleen dat ik moet werken en geen vaste eindtijd heb waardoor ik waarschijnlijk tot A˛ ga missen wat erg kut isquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:47 schreef Sethje het volgende:
14:00 15:00 Noisecult
15:00 16:00 Frequencerz
16:00 17:00 Alphaverb
17:00 18:00 Wildstylez
18:00 19:00 Alpha˛
19:00 20:00 Bioweapon
20:00 21:00 Noisecontrollers
21:00 21:30 Crypsis: live
21:30 22:30 Zatox
22:30 23:00 Psyko Punkz: live
23:00 00:00 Ran-D vs B-Front
Hosted by: MC Villain
Dikke kickquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:25 schreef Levitas het volgende:
Aftermovie van Pussy Lounge staat online. Achtergrondmuziek geeft prima het niveau van de avond aan! Darkraver die duidelijk mee staat te "playbacken" met dat nummer op 2:02. Ik moest toen hardop lachen hehe
Als ik ga ben ook pas rond een uur of 6/7 binnen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Zeker geen slechte lineup! Probleem is alleen dat ik moet werken en geen vaste eindtijd heb waardoor ik waarschijnlijk tot A˛ ga missen wat erg kut isZal dus een lastminute beslissing worden of het nog de moeite waard wordt...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:00 schreef 16meter het volgende:
[..]
Als ik ga ben ook pas rond een uur of 6/7 binnen...
Zal ik dan maar zorgen dat ik gewoon om 2 uur binnen ben om de sfeer er vast goed in te brengenquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Rippert gefeli!
op naar de 40![]()
[..]
Zeker geen slechte lineup! Probleem is alleen dat ik moet werken en geen vaste eindtijd heb waardoor ik waarschijnlijk tot A˛ ga missen wat erg kut isZal dus een lastminute beslissing worden of het nog de moeite waard wordt...
[..]
Dikke kick
Daar is maar 1 middel voor, en dat is misselijk hard hakken!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:49 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nou, bij deze dan nog eentje: Gefeliciteerd!
Brokkenpiloot. Je meisje vorige week ofzo toch ook al n keer flink op dr snufferd gegaan? jullie passen goed bij elkaarquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:42 schreef T-Force het volgende:
[..]
Voor mij ookVanochtend van de trap gevallen en lichte hersenschudding aan overgehouden. Godverdomme
![]()
Vet, ben nog nooit bij pussy lounge geweest, maar lijkt me wel vet. Aan de andere kant ben ik bang dat ik na 3 uur van die early en jump frenchtek wel wat anders wil horen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:25 schreef Levitas het volgende:
Aftermovie van Pussy Lounge staat online. Achtergrondmuziek geeft prima het niveau van de avond aan! Darkraver die duidelijk mee staat te "playbacken" met dat nummer op 2:02. Ik moest toen hardop lachen hehe
eerste reactie:quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:06 schreef micth5005 het volgende:
ik zoek voor een presentatie een Hardstyle nummer met een levensbeschouwelijke inhoud.
weet iemand iets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:06 schreef micth5005 het volgende:
ik zoek voor een presentatie een Hardstyle nummer met een levensbeschouwelijke inhoud.
weet iemand iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |