En anders doe ik even de sluitpost.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:26 schreef GizartFRL het volgende:
Man
192cm
84 kg
BMI 23
Was tot 5 jaar geleden rond de 74 kg, de 10 kg extra staan me prima.
Damn.. Dat is wel echt weinig niet?quote:
Volgens mij is dat veel te licht!!!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Damn.. Dat is wel echt weinig niet?
ik ben graatmager, maar dat is mijn lichaamsbouw. Ik kom niet aan ookal wil ik het.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Damn.. Dat is wel echt weinig niet?
Ik wil ook kunnen eten wat ik wil zonder aan te komenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben graatmager, maar dat is mijn lichaamsbouw. Ik kom niet aan ookal wil ik het.
haha ja ik hoef niet gezond te eten om smal te blijvenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik wil ook kunnen eten wat ik wil zonder aan te komen![]()
maar op dit moment weeg ik met mijn 1.63 nog steeds meer dan jou
Moet je meer eten.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben graatmager, maar dat is mijn lichaamsbouw. Ik kom niet aan ookal wil ik het.
Je eet gewoon te veel, breed gebouwd is bullshit.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:45 schreef loveforever het volgende:
vrouw 1.74 en 87 kg...
heb het zelf geaccepteerd dat wij nou eenmaal in de familie breed gebouwd zijn...
nu ik merk dat ik zelf mijn gewicht heb geacepteerd, zijn het ook mijn vrienden en andere die mijn gewicht ook accepteren....
In mijn familie zijn ze ook te dik.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:45 schreef loveforever het volgende:
vrouw 1.74 en 87 kg...
heb het zelf geaccepteerd dat wij nou eenmaal in de familie breed gebouwd zijn...
nu ik merk dat ik zelf mijn gewicht heb geacepteerd, zijn het ook mijn vrienden en andere die mijn gewicht ook accepteren....
Ik eet echt gewoon niet overdreven ofzow... en ben de laatste tijd echt flink afgevallen deze 87kg was mijn gewicht in eind Januari maar nu kan ik bijna twee maten kleinere kleren aan dus ben wel afgevallen maar wil nog niet op de weegschaal ben wel benieuwd maar het doet me niks.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:35 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Phoe... wat een gewichten in dat vorige topic. Ik hoop maar dat veel vrouwelijke fokkers liegen over hun gewicht, want sommige zijn wel extreem laag.
Ik = 1.63, en vanochtend 54,5kg.
Vetpercentage is laag, mijn buikspieren zijn zichtbaar.
Voor het sporten schommel ik in gewicht. Wanneer ik rond de 57 zit, vind ik het er het beste uitzien.
[..]
In mijn familie zijn ze ook te dik.
Aan mijn moeders kant hebben ze allemaal reusachtige konten, en aan mijn vaders kant zijn het gewoon echte vetkleppen. Dat betekent nog niet dat ik het ook zover laat komen.
Als je sneller dik wordt, moet je er gewoon wat meer moeite voor doen om op gewicht te blijven.
Niets in het leven gaat vanzelf, waarom zou dat met je figuur anders zijn?
Het gaat hier toch om je gewicht en niet om je schouders, dus je lult zelf ook soort van bullshit..quote:Op maandag 2 mei 2011 15:30 schreef loveforever het volgende:
[..]
Ik eet echt gewoon niet overdreven ofzow... en ben de laatste tijd echt flink afgevallen deze 87kg was mijn gewicht in eind Januari maar nu kan ik bijna twee maten kleinere kleren aan dus ben wel afgevallen maar wil nog niet op de weegschaal ben wel benieuwd maar het doet me niks.
Maar ik bedoel niet dat dik zijn met familie dingen te maken heeft maar als je brede schouders hebt dan kun je afvallen tot je 40kg weegt dan hou je nog steeds die brede schouders. Dat bedoel ik natuurlijk kun je er zelf grotendeels wat aan je gewicht doen maar soms zit dat ook echt in je genen. En het is juist bullshit als je zegt je eet veel want dat is dus echt niet zo!!
ze is focking 1.60,quote:Op maandag 2 mei 2011 18:23 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
heb je geen ondergewicht .........
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
en ik wil naar de 80-90 kilo, maar dat duurt nog wel een jaartje of 20 gok ik zo.
5-10kg kan makkelijk in minder dan een jaar, ikzelf 71-83 in 9 maanden bodybuilding, goede voeding training en rust.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
en ik wil naar de 75-80 kilo, maar dat duurt nog wel een jaartje of 2 gok ik zo.
respect voor jou. dikke vrouwen zijn gewoon vies en als je geen schildklier afwijking of iets dergelijks hebt kun je er gewoon zelf wat aan doen.quote:In mijn familie zijn ze ook te dik.
Aan mijn moeders kant hebben ze allemaal reusachtige konten, en aan mijn vaders kant zijn het gewoon echte vetkleppen. Dat betekent nog niet dat ik het ook zover laat komen.
Als je sneller dik wordt, moet je er gewoon wat meer moeite voor doen om op gewicht te blijven.
Niets in het leven gaat vanzelf, waarom zou dat met je figuur anders zijn?
ik zit op vetpercentage +-6%, zit daar al heel mijn leven op, en ga naar de sportschool, je ziet niet aan me dat ik zo licht ben.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:29 schreef Agentperry het volgende:
[..]
5-10kg kan makkelijk in minder dan een jaar, ikzelf 71-83 in 9 maanden bodybuilding, goede voeding training en rust.
1,5 kg minder en ik zou ondergewicht hebben (volgens dat BMI-ding). Dus nee.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:23 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
heb je geen ondergewicht .........
ik ben net 19 zat eerst ook rond de 8%bf(nu 11%), als je niet aankomt heeft dat gewoon met je voeding te maken en misschien training.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
ik zit op vetpercentage +-6%, zit daar al heel mijn leven op, en ga naar de sportschool, je ziet niet aan me dat ik zo licht ben.
verder ben ik nog jong (18jaartjes) dus ik gok dat het voor mij iets langer gaat duren dan een jaar.. (toen ik 16 was was ik rond 65kilo)
bmi zegt niks omdat het je vetpercentage niet meeneemt.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:33 schreef Chule het volgende:
[..]
1,5 kg minder en ik zou ondergewicht hebben (volgens dat BMI-ding). Dus nee.
''gewoon met voeding''quote:Op maandag 2 mei 2011 18:35 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ik ben net 19 zat eerst ook rond de 8%bf(nu 11%), als je niet aankomt heeft dat gewoon met je voeding te maken en misschien training.
eet je boven je onderhoud? train je met freeweights en grote compounds(bench press/deadlift/squat/etc)?
Ik heb helaas niet zo'n apparaatje, maar heb via deze site (http://www.newfigurezoetermeer.nl/nl/vetpercentage) een indicatie gekregen van wat mijn vetpercentage ongeveer is.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:36 schreef Agentperry het volgende:
[..]
bmi zegt niks omdat het je vetpercentage niet meeneemt.
ja, en? ik zowat ook. En als ik op dat gewicht zou zijn zie ik eruit als zongebruinde mary-kate olsenquote:
je zegt het zelf al, waarschijnlijk meer vet bij je heupen en schouders?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:51 schreef Chule het volgende:
[..]
Ik heb helaas niet zo'n apparaatje, maar heb via deze site (http://www.newfigurezoetermeer.nl/nl/vetpercentage) een indicatie gekregen van wat mijn vetpercentage ongeveer is.
Mijn vetpercentage zit op 16,29%, terwijl een gezond percentage voor een vrouw 25% is. Klinkt niet echt gezond meer bij mij.Ik ben best wel slank/ mager, maar mijn heupen (en schouders) zijn best breed in verhouding met de rest van mijn lichaam.
waarom zou je vet willen aankomen? en je hebt echt niet veel spieren als je 70kg weegt, dat is gewoon uitgesloten. ik ben 83kg en ben nog te klein. ook is het onzin dat je niet aankomt als je veel eet, waarschijnlijk denk je gewoon dat het zo is.(bijvoorbeeld ongezond eten staat niet gelijk aan veel eten) probeer maar eens een maandje 4000kcal per dag te eten ik weet zeker dat je dan aankomt.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''gewoon met voeding''
gaat wel wat ver, ik heb het idee dat als ik meer eet, mijn processor ook gewoon harder gaat lopen om een of andere reden, waardoor het zich niet in vet omzet.
daarnaast merk ik wel dat ik meer eet op dagen dat ik sport (als ik niet sport ook gewoon minder honger, lijkt me logisch toch?) en dat ik erg makkelijk in gewicht omhoog ga op de sportschool als ik een tijdje structuur erin hou.
maar mijn missie is niet om veel kilo's te ''verdienen'' in spiermassa, maar het gaat mij om die vetpercentage, ik ben nu al redelijk tevreden over me spieren, en vandaar dat ik het ook alleen maar een beetje bijhoud.
daarnaast zou ik, als jij zou stellen dat als ik met regelmaat naar de sportschool zou gaan ik door mijn grotere eetlust meer vetpercentage zou kunnen behalen... ik wel vaker naar de sportschool zal gaan.
quote:Skinny guys often say they can eat anything they want without gaining weight. They think they’re blessed with a fast metabolism. They’ll say: “I make women jealous with my metabolism. I can eat junk food all day without gaining weight”.
Truth is you can eat anything you want without gaining weight because you’re not eating a lot. I know you think you do, but you’re not. Otherwise you wouldn’t be skinny. Here’s how to gain weight for skinny guys.
ja maar jij bent niet haar, ik verwacht niet dat zij een zelfuithongerende anorexia nervosa patiant is, en gewoon haar bouw enigszins ''tegen'' der heeft... je weet niet hoe ze deruit ziet, dus ga niet zo oordelenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:55 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
ja, en? ik zowat ook. En als ik op dat gewicht zou zijn zie ik eruit als zongebruinde mary-kate olsen
sorrie! bedoelde het niet beledigend. Maar 1,60 is echt niet zó ontzettend klein, en 49 kg zit tegen het magere aan. Sommige hebben die bouw gewoon en kunnen het hebben, ik niet en kan beter wat voller zijn. (want anders krijg ik zo'n gespierd, hardlopers figuur)quote:Op maandag 2 mei 2011 18:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
ja maar jij bent niet haar, ik verwacht niet dat zij een zelfuithongerende anorexia nervosa patiant is, en gewoon haar bouw enigszins ''tegen'' der heeft... je weet niet hoe ze deruit ziet, dus ga niet zo oordelen
zit op 10,4% volgens die site dus het is wel redelijk accuraat. ook 5% minder dan wat ze aanraden, maar dat is naar mijn idee ook veel te hoog. ik moet er niet aan denken op 15% vet te zitten.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:51 schreef Chule het volgende:
[..]
Ik heb helaas niet zo'n apparaatje, maar heb via deze site (http://www.newfigurezoetermeer.nl/nl/vetpercentage) een indicatie gekregen van wat mijn vetpercentage ongeveer is.
Mijn vetpercentage zit op 16,29%, terwijl een gezond percentage voor een vrouw 25% is. Klinkt niet echt gezond meer bij mij.Ik ben best wel slank/ mager, maar mijn heupen (en schouders) zijn best breed in verhouding met de rest van mijn lichaam.
70kilo bankdruk 5repsquote:Op maandag 2 mei 2011 18:58 schreef Agentperry het volgende:
[..]
waarom zou je vet willen aankomen? en je hebt echt niet veel spieren als je 70kg weegt, dat is gewoon uitgesloten. ik ben 83kg en ben nog te klein. ook is het onzin dat je niet aankomt als je veel eet, waarschijnlijk denk je gewoon dat het zo is.(bijvoorbeeld ongezond eten staat niet gelijk aan veel eten) probeer maar eens een maandje 4000kcal per dag te eten ik weet zeker dat je dan aankomt.
hier een quote van stronglifts:
[..]
Nee, ben juist heel tevreden met mijn lichaam.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
je zegt het zelf al, waarschijnlijk meer vet bij je heupen en schouders?
die test neemt dat al niet mee, dus ga niet zitten miepen, kijk in de spiegel en je ziet het antwoord.. en als je echt super vrouwelijk bent en je jezelf wantrouwt qua oordelingsvermogen over je eigen lichaam, dan wil ik je best wel helpen hoor;)
ziet er idd goed uit, die site is vast gemaakt zodat dikke vrouwen zich ook ff goed kunnen voelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:10 schreef Chule het volgende:
[..]
Nee, ben juist heel tevreden met mijn lichaam.Schrik er alleen van dat mijn vetpercentage blijkbaar ver onder het normale zit.
Foto:
[ afbeelding ]
jij bent degene met 49 kg, ik moet wel zeggen het staat je wel hoor. Mooi figuurquote:Op maandag 2 mei 2011 19:10 schreef Chule het volgende:
[..]
Nee, ben juist heel tevreden met mijn lichaam.Schrik er alleen van dat mijn vetpercentage blijkbaar ver onder het normale zit.
Foto:
[ afbeelding ]
wat een kutopmerkingquote:Op maandag 2 mei 2011 19:16 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ziet er idd goed uit, die site is vast gemaakt zodat dikke vrouwen zich ook ff goed kunnen voelen.
dan is die vriend van jouw gewoon "slap"quote:Op maandag 2 mei 2011 19:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
70kilo bankdruk 5reps
20kilo dumbells shoulder press - 10 reps
biceps 18 kilo dumbell - 10 reps
squat 70kilo - 10 reps
oja edit: ik ga niet gestructureerd naar de sportschool op dit moment, en train nauwelijks borst + been.
als ik weer gestructureerd zou gaan zou ik binnen no time omhoog gaan met de gewichten.
als ik mezelf ga vergelijken met een vriend van 85kilo, dan druk ik dus hetzelfde. ik vind hem best gespierd, maar ''gespierd'' is dus een relatief begrip
ik zeg ook niet dat ik niet aankom als ik veel eet. ik heb alleen niet elke dag evenveel honger, en als ik massief gegeten heb 1 dag, dan kan ik de volgende dag bij wijze van spreke zonder, en al zou ik dan proberen te eten kom ik alsnog niet verder dan 0.8 van een normale dag.
dus als je een beetje advies wilt geven, zou je dan alsjeblieft wat inhoudelijker willen reageren?
hou ik bijvoorbeeld makkelijk veel kan eten, (schema's ofzo?) en hoe ik dat moet combineren met trainen aangezien ik op die dagen ook meer honger heb.
thx;)
Ziet er goed uitquote:Op maandag 2 mei 2011 19:10 schreef Chule het volgende:
[..]
Foto:
[ afbeelding ]
hahahahahaquote:Op maandag 2 mei 2011 19:25 schreef Agentperry het volgende:
[..]
een vrouw post een foto en gelijk komt er weer een opgegeilde puber voorbij
Kolere, ben je ongesteld ofzoquote:Op maandag 2 mei 2011 19:25 schreef Agentperry het volgende:
[..]
een vrouw post een foto en gelijk komt er weer een opgegeilde puber voorbij
chule is een mooi meisjequote:Op maandag 2 mei 2011 19:10 schreef Chule het volgende:
[..]
Foto:
[ afbeelding ]
is dat een compliment?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet, dan ben je een opgegeilde puber
Zijn mijn woorden nietquote:Op maandag 2 mei 2011 19:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
is dat een compliment?![]()
haatbaarden...
Daar zou ik maar niet al te veel op vertrouwen hoor, zelfs op mijn hoogste gewicht had ik een vetpercentage van 0.77% volgens die site, nu zelfs een negatiefquote:Op maandag 2 mei 2011 18:51 schreef Chule het volgende:
[..]
hoeveel kcal per dag? en eet je gezond?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:10 schreef EdGolf het volgende:
1.78 m, man, 56 kilo. Is dit weinig? Ik eet heel veel, maar niets blijft er aan zitten. Had ik dit nou maar niet, kwam die snelle verbranding maar op mijn veertigste. Nu kan er nog wel wat aan.
reageer dan ook even inhoudelijk op mij:quote:Op maandag 2 mei 2011 20:22 schreef Agentperry het volgende:
[..]
hoeveel kcal per dag? en eet je gezond?
mijn definitie ''gewoon doen'' bevat niet de woorden: "met braakneigingen boven een bord brinta zitten in de ochtend''quote:Op maandag 2 mei 2011 20:38 schreef Agentperry het volgende:
sorry hoor maar het is wel een kwestie van gewoon doen, heb vaak zat met kotsneigingen boven een bord brinta gezeten 's ochtends. en anders GOMAD(gallon of whole milk a day)
Sorry hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 20:38 schreef Agentperry het volgende:
sorry hoor maar het is wel een kwestie van gewoon doen, heb vaak zat met kotsneigingen boven een bord brinta gezeten 's ochtends. en anders GOMAD(gallon of whole milk a day)
Bij een vetpercentage van 5-8%?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
1.75 en 85kg (was 90kg begin januari)
Meer ik moet er nog 10 kwijt, liefste 15.
Komt wellaatste tijd zwaar aan het sporten, dus dat moet wel lukken.
Dat hoeft ook niet. Er zijn superveel vrouwen die gewoon verkeerd eten, waardoor ze veel sneller dik worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:30 schreef loveforever het volgende:
[..]
Ik eet echt gewoon niet overdreven ofzow...
Pas onder de 14% begint het risico's mee te brengen. Die 25% vind ik best hoog, zelfs voor vrouwen.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:10 schreef Chule het volgende:
[..]
Foto:
[ afbeelding ]
bij mij klopt het vaak ook met een marge van 1%, laatst zat ik op 11 toen zei zon site 10,5, toen ik op 12%zat zei die 11,7quote:Op maandag 2 mei 2011 21:41 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Er zijn superveel vrouwen die gewoon verkeerd eten, waardoor ze veel sneller dik worden.
[..]
Pas onder de 14% begint het risico's mee te brengen. Die 25% vind ik best hoog, zelfs voor vrouwen.
Ik laat mijn vetpercentage altijd meten met een huidplooi, en ben stomverbaast dat die site nog redelijk klopt ook.
Al zegt het nog geen fuck dat het bij mij klopt, het verbaast me wel.
het is niet alsof ik dat dagelijks heb maar als ik bv een avond ben gaan stappen moet ik mezelf de volgende morgen inderdaad dwingen dat bord leeg te eten. of als ik me niet lekker voel, gewoon dat eten naar binnen stampen. als je je goed voelt is het geen probleem.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
mijn definitie ''gewoon doen'' bevat niet de woorden: "met braakneigingen boven een bord brinta zitten in de ochtend''
en er zijn echt wel manieren om makkelijk meer te eten, zonder moeilijk doen en braakneigingen hebben.
ik heb gewoon een hekel aan die zwakte. mensen die geen discipline hebben om hun lichaam er een beetje goed uit te laten zien, ik kots er over. ik was van mezelf ook er dun(vorig jaar nog 71kg bij 1.88m) maar daar doe je dan toch wat aan. snap ook niet dat mensen dit zelf niet willen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:50 schreef saaw het volgende:
[..]
Sorry hoor
Natuurlijk kan iedereen uiteindelijk best aankomen [of afvallen, for that matter]. Maar het hangt er nog al vanaf hoe ver je daar voor wil gaan natuurlijk.
ik snap je punt maar hoe is dit relevant?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:05 schreef Zoheetik het volgende:
Ik spreek wellicht voor mijn beurt, maar op fora heb je een gebrek aan non-verbale communcatie, ofwel gezichtsuitdrukking etc.
Nee, hoor. Vond het gewoon niet de moeite waard.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:04 schreef Agentperry het volgende:
een smiley omdat je incapabel bent tot een inhoudelijke reactie?
Vanwegequote:Op maandag 2 mei 2011 23:06 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ik snap je punt maar hoe is dit relevant?
quote:een smiley omdat je incapabel bent tot een inhoudelijke reactie?
misplaatste arrogantie acteren, je mag gaanquote:Op maandag 2 mei 2011 23:07 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Nee, hoor. Vond het gewoon niet de moeite waard.
ja er is een gebrek aan non verbale communicatie maar dat neemt niet weg dat hij mij ontwijkt door niet inhoudelijk te reageren maar met een smiley die een zogenaamde emotie moet uitdrukkenquote:
ik ben student en ik ga minimaal 3keer per week uit, dus genieten doe ik sowieso. toch zie ik er naar eigen zeggen niet slecht uit.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:28 schreef 08gnoT. het volgende:
Wat ben jij een oppervlakkig persoon zegKotsen over mensen wiens eerste prioriteit niet voldoen aan het schoonheidsideaal, maar genieten van het leven is.
En nee ik ben niet dik, want die voel ik al aankomen.
Dat is jouw keuze, andere mensen geven misschien minder om hun sixpack. Ik vind het alleen oppervlakkig om puur daardoor over iemand te kotsen.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:33 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ik ben student en ik ga minimaal 3keer per week uit, dus genieten doe ik sowieso. toch zie ik er naar eigen zeggen niet slecht uit.
En dat is precies wat er hier belangrijk is.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:33 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ik ben student en ik ga minimaal 3keer per week uit, dus genieten doe ik sowieso. toch zie ik er naar eigen zeggen niet slecht uit.
perfect lichaam hoeft van mij niet maar gewoon niet dik, dat is niet zo moeilijkquote:Op maandag 2 mei 2011 23:38 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dat is jouw keuze, andere mensen geven misschien minder om hun sixpack. Ik vind het alleen oppervlakkig om puur daardoor over iemand te kotsen.
je denkt dat dikke mensen zichzelf mooi vinden? tuurlijk niet, ze zijn alleen te zwak om er wat aan te doenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:56 schreef saaw het volgende:
[..]
En dat is precies wat er hier belangrijk is.
Fijn voor je dat jij kotst op mensen die jij er niet goed uit vindt zien, maar gelukkig voor de rest van de wereld ben jij niet degene die dat over anderen mag en kan bepalen.
En helemaal los daarvan begrijp ik oprecht niet waarom je zo op hoge poten loopt. Doe lekker waar je je zelf goed bij voelt, en natuurlijk kun je anderen adviseren als ze er om vragen maar dan blijft hun de keuze of ze dat advies navolgen. Zo bot reageren en iedereen afsnauwen is imo nogal onnodig.
bmi is idd nutteloos omdat het je bf% niet meeneemt. indrukwekkend trouwens 120kg, gekuurd?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:57 schreef WaLLy090 het volgende:
BMI is eigenlijk moeilijk uit te rekenen, want volgens zo'n calculator heb ik een BMI van 31.2 omdat ik 120 kilo weeg bij 1.96. Maar mijn vetpercentage is 11%. Dus niet te veel letten op je BMI want je lichaamsbouw is ook belangrijk en hoe je je voelt in je lichaam.
Vijf jaar al bezig, kost veel tijd inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:59 schreef Agentperry het volgende:
[..]
bmi is idd nutteloos omdat het je bf% niet meeneemt. indrukwekkend trouwens 120kg, gekuurd?
Ik denk dat er mensen zijn die heel tevreden zijn met hun gewicht die jij dik noemt, ik denk ook dat er mensen zijn die best een beetje af zouden willen vallen maar dat om wat voor reden dan ook niet kunnen en dan zijn er ook nog mensen die misschien best zien dat ze wat te veel wegen maar hun huidige leefpatroon belangrijker vinden dan zoiets oppervlakkigs en dus niet echt willen. En natuurlijk zijn er ook mensen die wel willen maar de wilskracht niet op kunnen brengen, en ja dat is zwak, maar wie ben jijquote:Op maandag 2 mei 2011 23:58 schreef Agentperry het volgende:
[..]
je denkt dat dikke mensen zichzelf mooi vinden? tuurlijk niet, ze zijn alleen te zwak om er wat aan te doen
om mensen op te leggen dat ze moeten afvallen. Hou je eens wat meer met jezelf en wat minder met anderen bezigquote:Op maandag 2 mei 2011 23:57 schreef Agentperry het volgende:
perfect lichaam hoeft van mij niet maar gewoon niet dik, dat is niet zo moeilijk
Je denkt dat iedereen anabolenbommen mooi vindt? Die doen er genoeg voor.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:58 schreef Agentperry het volgende:
[..]
je denkt dat dikke mensen zichzelf mooi vinden? tuurlijk niet, ze zijn alleen te zwak om er wat aan te doen
Ik geloof niet dat dit topic bedoeld is om mensen met overgewicht af te zeiken/onzekerder te maken. Het is niet aan jou om die mensen een schop onder hun reet te geven. Ikzelf heb ook overgewicht en ben er momenteel mee bezig, met succes en ik weet dat iedereen dat met genoeg discipline kan, maar wat jij doet is ronduit onsmakelijk. Wat mij betreft mag je er mee ophouden.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:58 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde dan? Als je de wilskracht niet hebt om een koekje te laten staan om af te vallen, dan is de prioriteit om af te vallen niet erg hoog? Je wilt het dan m.i niet genoeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:16 schreef JohnSpek het volgende:
Ik vind wel enige waarheid in Agentperry z'n betoog zitten.
Daarentegen vind ik het niet echt een genuanceerd beeld wat hij schetst.
Een "dik" persoon die bewust niet afvalt omdat het niet bovenaan zijn lijstje van prioriteiten staat vind ik niks mee aan de hand. Een "dik" persoon die echter heel graag wilt afvallen maar niet in staat is om een simpel koekje te laten staan vind ik wel wat zwak.
Nee, zeer zeker niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:34 schreef Agentperry het volgende:
[..]
heb je je sexuele voorlichting lessen gemist jongetje?
Wat is je vetpercentage? Een BMI van 23 is namelijk op het eerste gezicht prima.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:51 schreef Seven. het volgende:
Vrouw
172 cm
70 kilo![]()
BMI 23,6
Vandaag begin ik met hardlopen, 10 kilootjes eraf kan geen kwaad.
Geen idee, ligt wel aan de hoge kant. Ik ben nog gezond op gewicht, maar 5 kilo erbij en dan zit ik erover.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat is je vetpercentage? Een BMI van 23 is namelijk op het eerste gezicht prima.
Kan me niet voorstellen dat je lelijk dik bent, nu aan de stevige kant eerder? Misschien raak je met zwemmen niet genoeg kwijt. Wat voor zwemmen doe je, beetje poedelen in het golfslagbad of echt baantjes trekken? Ik ben ooit 30 kilo afgevallen door flink wandelen, daarmee komt je hardslag omhoog en zonder al te zware inspanning zodat je het langer vol kunt houden. Dan raak je geleidelijk maar op een gezonde manier vet kwijt. Ik ben van 90 naar 60 gegaan maar de laatste 4 jaar zijn die kilootjes er weer bij aangeslopen, ik wandel nu ook amper. Vandaag begonnen met start to run, ik kan me geen nieuwe garderobe veroorloven.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:54 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben overigens 76kg met 1.72m. BMI van 26 en een een vetpercentage van 28%. Niet echt gezond, maar als ik er niet eerlijk over ben blijf ik het maar ontkennen en wegstoppen.![]()
Meer sporten is geen optie, ik zwem ongeveer 7 keer in de week.
Nouja, ik doe echt aan wedstrijdzwemmen, ik maak denk ik zo´n 20km in de week gemiddeld. Ik denk niet dat dat het probleem is. Ik moet gewoon stoppen met snoepen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je lelijk dik bent, nu aan de stevige kant eerder? Misschien raak je met zwemmen niet genoeg kwijt. Wat voor zwemmen doe je, beetje poedelen in het golfslagbad of echt baantjes trekken? Ik ben ooit 30 kilo afgevallen door flink wandelen, daarmee komt je hardslag omhoog en zonder al te zware inspanning zodat je het langer vol kunt houden. Dan raak je geleidelijk maar op een gezonde manier vet kwijt. Ik ben van 90 naar 60 gegaan maar de laatste 4 jaar zijn die kilootjes er weer bij aangeslopen, ik wandel nu ook amper. Vandaag begonnen met start to run, ik kan me geen nieuwe garderobe veroorloven.
Of je het nu wel of niet mooi vind, mensen met aardig wat overgewicht krijgen daar sneller problemen mee.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:58 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Medische zorg hier goed? M'n reetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:13 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Toch grappig dat in een land waar de medische zorg supergoed is, bijna alle te dikke mensen een ziekte hebben. Teminste, als je zulke mensen moet geloven.
Buikje?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:45 schreef VeerEli het volgende:
Vrouwelijk, 20 jaar,1.74 cm en 56 kg.
Tevreden over mijn gewicht, alleen het 'buikje' mag even wat strakker worden.
Daar hebben we niet echt over te klagen toch?quote:
Eng he een vrouw met rondingenquote:
Constant heeft een hobbelpaardquote:
je bent maar 8kg lichter dan ik terwijl ik 20cm groter ben en dit bij mij aangezien ik een man ben allemaal spier is, wat zwaarder is dan vet. ik kan me zo dus wel ongeveer een voorstelling maken van hoe jij er uit ziet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eng he een vrouw met rondingen
Aangezien ik van 100+ kg af kom ben ik erg tevreden dat ik dit constant kan houden
Want er bestaan geen lange vrouwen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:03 schreef Agentperry het volgende:
[..]
je bent maar 8kg lichter dan ik terwijl ik 20cm groter ben en dit bij mij aangezien ik een man ben allemaal spier is, wat zwaarder is dan vet. ik kan me zo dus wel ongeveer een voorstelling maken van hoe jij er uit ziet.
boven de 70kg ben je als vrouw sowieso te zwaar.
tevens vet rondingen noemen
neenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:07 schreef Agentperry het volgende:
heb ik jou met mijn comment ook indirect beledigt?
Daarom ook tussen aanhalingstekens. Maar ik heb inderdaad een klein minibuikje ja. (daar bedoel ik heus geen dikke vetrol mee) Beetje te 'slap' op dat stukje wat voor het perfecte dus wat strakker zou mogen.quote:
je bent 1.68quote:
mensen die dit bewerenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:21 schreef Cluijt het volgende:
Man
1.86m
65kg
Weeg denk al 5 jaar hetzelfde, wat ik ook eet of wat ik ook doe, ik kom niks aan en val ook niet af.
tsja die discussie voer ik hier ook al 3 pagina's maar het schijnt niet te helpen. sommige mensen zweren gewoon dat ze er niks aan kunnen doen hoe ze er uit zien.quote:
Wie dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:09 schreef Agentperry het volgende:
[..]
tsja die discussie voer ik hier ook al 3 pagina's maar het schijnt niet te helpen. sommige mensen zweren gewoon dat ze er niks aan kunnen doen hoe ze er uit zien.
Mensen die dit niet gelovenquote:
Ik eet daarin tegen veel (vind ik zelf dan).quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:03 schreef -Roy- het volgende:
Man, 1.83m
65 kg
Zit snel vol, dus eet niet veel...
als ik nog meer afval waai ik wegquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:33 schreef Agentperry het volgende:
[..]
en vrouwen langer dan 1.80 vallen sowieso af want dan krijgen ze rare verhoudingen.
Het is ook niet snel goed voor jou hequote:Op woensdag 4 mei 2011 13:33 schreef Agentperry het volgende:
[..]
en vrouwen langer dan 1.80 vallen sowieso af want dan krijgen ze rare verhoudingen.
Iedereen kan aankomen. IEDEREENquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:08 schreef Cluijt het volgende:
[..]
Mensen die dit niet geloven
[..]
Ik eet daarin tegen veel (vind ik zelf dan).
zie daar je probleem, drink naast je maaltijden maar een 4liter melk per dag, zeker weten dat je aankomt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:08 schreef Cluijt het volgende:
[..]
Mensen die dit niet geloven
[..]
Alleen is jouw 'normaal' wel heel specifiekquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:45 schreef Agentperry het volgende:
[..]
vrouwen moeten voor mij gewoon een normaal postuur hebben, als je dan al veeleisend bent.
Een BMI van 26 is overgewicht. Tenzij je bodybuilder bent, dan klopt die indeling niet meer.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Alleen is jouw 'normaal' wel heel specifiek
Een BMI van 26 is verre van dik of vet en vrouwen boven de 1.80 kunnen ook mooi zijn.
En nu heb ik wel weer genoeg geslowchat in dit topic
Men vergeet nog wel eens dat er ook nog iets tussen 'slank' en 'gezet/dik' zit. Slank deel ik in onder het kopje 'dunner dan gemiddeld' en gezet onder 'dikker dan gemiddeld'. Je hebt genoeg mensen die een normaal postuur: niet slank maar ook niet gezet. Da's ook prima.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:05 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Een BMI van 26 is overgewicht. Tenzij je bodybuilder bent, dan klopt die indeling niet meer.
Maar dat gaat over gezondheid. Wat je mooi vindt, is een ander verhaal. Agentperry brengt het allemaal nogal bot, maar volgens mij willen de meeste mensen liever iemand die slank is dan iemand die gezet of dik is.
Dus als ik een BMI van 25 had dan zou je mij slank noemen en nu ben ik meteen dik?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:05 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Een BMI van 26 is overgewicht. Tenzij je bodybuilder bent, dan klopt die indeling niet meer.
Maar dat gaat over gezondheid. Wat je mooi vindt, is een ander verhaal. Agentperry brengt het allemaal nogal bot, maar volgens mij willen de meeste mensen liever iemand die slank is dan iemand die gezet of dik is.
+ 2 bakken brinta/muesli/havermoutquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:44 schreef Agentperry het volgende:
[..]
zie daar je probleem, drink naast je maaltijden maar een 4liter melk per dag, zeker weten dat je aankomt.
bmi van 25 is veel te hoog voor een vrouw.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus als ik een BMI van 25 had dan zou je mij slank noemen en nu ben ik meteen dik?
Sowieso wil het ook niet alles of je gezondheid zeggen als je slank bent, sommige mensen komen inderdaad gewoon niet aan zoals hier boven ook al gezegd wordt.
Nu vertel je het ook duidelijk dat wat jij normaal vind heel iets anders is dan wat de meeste mensen normaal vindenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:54 schreef Agentperry het volgende:
[..]
bmi van 25 is veel te hoog voor een vrouw.
bij mannen vind ik bmi overigens niks zeggen als ik op mijn doelgewicht zit heb ik een bmi van 26,8. vet percentage is belangrijker, maar wat daar als gezond wordt aangegeven vind ik ook te hoog 25% bij vrouwen en 15% bij mannen, ik moet er niet aan denken rond te lopen met een vetpercentage van 15%, vind de 11% die ik nu heb al te veel.
(bmi = 23,9 op het moment)
15% is ook een gezond vetpercentage, ook al 'vind' jij van niet..quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:54 schreef Agentperry het volgende:
[..]
bij mannen vind ik bmi overigens niks zeggen als ik op mijn doelgewicht zit heb ik een bmi van 26,8. vet percentage is belangrijker, maar wat daar als gezond wordt aangegeven vind ik ook te hoog 25% bij vrouwen en 15% bij mannen, ik moet er niet aan denken rond te lopen met een vetpercentage van 15%, vind de 11% die ik nu heb al te veel.
Van google: bmi 26quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:54 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Flikker op man, als een meisje 1.90m (ja die bestaan echt) moet ze dan ook maar 69kg wegen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:03 schreef Agentperry het volgende:
[..]
je bent maar 8kg lichter dan ik terwijl ik 20cm groter ben en dit bij mij aangezien ik een man ben allemaal spier is, wat zwaarder is dan vet. ik kan me zo dus wel ongeveer een voorstelling maken van hoe jij er uit ziet.
boven de 70kg ben je als vrouw sowieso te zwaar.
tevens vet rondingen noemen
BMI van tussen de 20 en 25 is prima. Voor een man en voor een vrouw.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:54 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat het gezond is, ik zeg alleen dat ik er zo rond wil lopen. overigens ook alleen in de zomer(~8%), door het jaar heen loop ik meestal op 10-12%.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
15% is ook een gezond vetpercentage, ook al 'vind' jij van niet..
Vetpercentages onder de 10% zijn alles behalve gezond. Dat het er mooi uit ziet.. misschien. Hoef zelf nooit onder de 10% te komen.
ik heb ook gezegd dat dit niet geld voor vrouwen boven de 1.80 maar omdat ik dat sowieso al te lang vind voor een vrouw vallen die voor mij sowieso al af.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Flikker op man, als een meisje 1.90m (ja die bestaan echt) moet ze dan ook maar 69kg wegen?![]()
te dik inderdaad kunnen makkelijk 10kg vanafquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:12 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Van google: bmi 26
[ afbeelding ]
Nou, gatver inderdaadNiet uberslank maar nu ook niet moddervet...
Even buiten het feit om of ze te dik is voor haar lengte of niet, vind je het lelijk? Ik nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:33 schreef Agentperry het volgende:
[..]
te dik inderdaad kunnen makkelijk 10kg vanaf
jij bent het type man waarvan de vriendin anorexia zal krijgen. Wat is er mis met maat 38/40 , waarom persé maatje 32 ? ...quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:33 schreef Agentperry het volgende:
[..]
te dik inderdaad kunnen makkelijk 10kg vanaf
ik vind dat lichaam inderdaad geen pretje om naar te kijken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:34 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Even buiten het feit om of ze te dik is voor haar lengte of niet, vind je het lelijk? Ik niet
mooi hoor die karige armpjesquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:47 schreef Agentperry het volgende:
gewoon van google
maat 32
[ afbeelding ]
maat 40
[ afbeelding ]
ik weet wel wat ik kies.
Niet iedereen. Ik ken mensen die zelfs niet met de hulp een diëtiste konden aankomen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:23 schreef 16meter het volgende:
[..]
Iedereen kan aankomen. IEDEREEN
Kom je niet aan? Meer eten.
Dat is geen maat 40 gast.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:47 schreef Agentperry het volgende:
gewoon van google
maat 32
[ afbeelding ]
maat 40
[ afbeelding ]
ik weet wel wat ik kies.
Oh, het gaat hier om wat jij vindt? Je laat het nogal overkomen als de enige waarheid.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:33 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ik heb ook gezegd dat dit niet geld voor vrouwen boven de 1.80 maar omdat ik dat sowieso al te lang vind voor een vrouw vallen die voor mij sowieso al af.
daar word ik ook niet vrolijk van, alsof ze een meloen heeft ingesliktquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:52 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
mooi hoor die karige armpjes![]()
en wat een goed voorbeeld van maat 40 ..![]()
dit is maat 40, vriend
[ afbeelding ]
Van diezelfde zoekopdracht:quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:57 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ik weet niet precies hoe die vrouwen maten precies werken ik google gewoon maat 40
als dat maat 40 is neem ik mijn woorden terug maar dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:05 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Van diezelfde zoekopdracht:
[ afbeelding ]
Maat 40 is niet zo mega als je denkt hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:09 schreef Agentperry het volgende:
[..]
als dat maat 40 is neem ik mijn woorden terug maar dat lijkt me sterk.
wat een rotkop trouwens
Dat is geen maat 40 hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:47 schreef Agentperry het volgende:
gewoon van google
maat 32
[ afbeelding ]
maat 40
[ afbeelding ]
ik weet wel wat ik kies.
Duitse maat 40 is NL maat 46, las ik net op googlequote:Op woensdag 4 mei 2011 19:13 schreef Agentperry het volgende:
is toch wel een flink verschil met die zeug in dat rode zwempak
Mocht zij vrij lang zijn (langer dan 1.78) dan is dit ongeveer maat 40 jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:52 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
mooi hoor die karige armpjes![]()
en wat een goed voorbeeld van maat 40 ..![]()
dit is maat 40, vriend
[ afbeelding ]
Ik heb nergens gezegd dat je onder een bepaald BMI standaard slank bent, en daarboven meteen dik. Ik maakte juist een onderscheid tussen 'gezond' (aan de hand van bmi, hoewel dat ook niet altijd klopt), en 'mooi'. En wat het oog ziet kan variëren: mager, dun, slank, gewoon, voluptueus, mollig, gezet, dik, moddervet etc.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus als ik een BMI van 25 had dan zou je mij slank noemen en nu ben ik meteen dik?
Sowieso wil het ook niet alles of je gezondheid zeggen als je slank bent, sommige mensen komen inderdaad gewoon niet aan zoals hier boven ook al gezegd wordt.
En wat een zeikerd ben jij zegquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:54 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ik eis gewoon veel van mezelf(en indirect zo ook van andere)quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:13 schreef Pixie. het volgende:
[..]
En wat een zeikerd ben jij zeg
Teveel MTV gekeken zeker ?
zo'n weegschaal kan er makkelijk 10% naast zitten. gewoon huidplooimeting, en anders kun je altijd nog je nek taille en heup omtrek meten en dat invoeren in zo'n site. dat is nog betrouwbaarder dan een weegschaal.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:16 schreef Serinde het volgende:
Ik heb rare verhoudingen![]()
![]()
Vrouw, 1m86 (of 85 of 87, whatever) en al tijden tussen de 73 en 75 kg.
Vetpercentage onbekend, al weet ik nog wel dat ik het ooit bij de sportschool heb laten meten en dat ik het toen hoog vond. Dat was op zo'n weegschaal, dmv huidplooi is betrouwbaarder denk ik?
Het mag allemaal wel wat strakker, maar welke vrouw vindt dat niet
5% is echt ongezond weinig, zeker als je al zo weinig massa hebt. maar zoals al eerder gezegd, zon weegschaal zegt vrij weinig en wordt al beïnvloed door de hoeveelheid eelt onder je voeten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:32 schreef Tanin het volgende:
1.71 m
58-60 kg (schommelt)
BMI ~20.5
vetpercentage zeer laag (onze weegschaal zei 5%, maar ik weet niet of dat zo betrouwbaar is...)
Ben 5 kilo spieren kwijt geraakt 2 jaar geleden, heb ze nog niet terug kunnen krijgen
Leuk dat je zelf zoveel met je uiterlijk bezig bent, maar ga niet jouw levensstijl aan anderen opdringen. Ik heb zelf ook een hekel aan mensen die zeuren dat ze te dik zijn en er niks voor doen. Maar mensen die dik zijn en geen behoefte hebben om af te vallen hoef je niet gelijk te gaan afzeiken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:59 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ik eis gewoon veel van mezelf(en indirect zo ook van andere)
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:18 schreef IrCute het volgende:
[..]
Leuk dat je zelf zoveel met je uiterlijk bezig bent, maar ga niet jouw levensstijl aan anderen opdringen. Ik heb zelf ook een hekel aan mensen die zeuren dat ze te dik zijn en er niks voor doen. Maar mensen die dik zijn en geen behoefte hebben om af te vallen hoef je niet gelijk te gaan afzeiken.
Ik weet het, 8% minimum voor mannen. Maar ik heb inderdaad best veel eelt, dus ik vermoed dat het wel ietsjes meer is, maar iig erg weinig. En ja, ik moet meer eten, maar ik heb ofwel geen tijd, ofwel geen trek (ik beweeg ook vrij weinig, dus het is wel in balans)quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:02 schreef Agentperry het volgende:
[..]
zo'n weegschaal kan er makkelijk 10% naast zitten. gewoon huidplooimeting, en anders kun je altijd nog je nek taille en heup omtrek meten en dat invoeren in zo'n site. dat is nog betrouwbaarder dan een weegschaal.
[..]
5% is echt ongezond weinig, zeker als je al zo weinig massa hebt. maar zoals al eerder gezegd, zon weegschaal zegt vrij weinig en wordt al beïnvloed door de hoeveelheid eelt onder je voeten.
en wat betreft die spieren, gewoon meer vreten.
+1quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:18 schreef IrCute het volgende:
[..]
Leuk dat je zelf zoveel met je uiterlijk bezig bent, maar ga niet jouw levensstijl aan anderen opdringen. Ik heb zelf ook een hekel aan mensen die zeuren dat ze te dik zijn en er niks voor doen. Maar mensen die dik zijn en geen behoefte hebben om af te vallen hoef je niet gelijk te gaan afzeiken.
Tussen uberslank en moddervet zit wel degelijk een heeuul groot verschil. Jij hoeft imo geen kilo minder te wegen..quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:12 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Van google: bmi 26
[ afbeelding ]
Nou, gatver inderdaadNiet uberslank maar nu ook niet moddervet...
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:18 schreef IrCute het volgende:
[..]
beetje aan de lichte kant brah, eet je wel genoeg?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:05 schreef harriepopov het volgende:
Man: 191cm, 79kg -> BMI 21,7
Lijkt me redelijk gezond nietwaar?
Voor iedereen die vind dat ie veel eet, schrijf eens precies op wat je allemaal naar binnen werkt. Vaak is het inderdaad zo dat je denkt dat je veel eet, terwijl het helemaal niet zo is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:08 schreef Cluijt het volgende:
7:30 = 2 glazen drink ontbijtquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:20 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Voor iedereen die vind dat ie veel eet, schrijf eens precies op wat je allemaal naar binnen werkt. Vaak is het inderdaad zo dat je denkt dat je veel eet, terwijl het helemaal niet zo is.
precies hetzelfde hier, 1, 82 en 82 kiloquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
1,87 en 86 kilo.
Jammergenoeg heeft een jaar niet kunnen sporten vanwege een blessure er toch ingehakt.
Niks geen overgewicht ofzo, dus ik moet ook niet janken. Maar toch weer even druk bezig om er een paar kilootjes af te krijgen. Dan zit het allemaal weer net ietwat strakker in z'n vel
Welkom bij het suikerziekte dieet.Bijna alles wat je eet is koolhydraten. Volkoren is niet slecht, maar andere soorten wel. En koekjes zijn sowieso ongezond. Ons lichaam is niet gewend aan zoveel suiker/koolhydraten. We verbouwen pas een paar duizend jaar ons voedsel en toen is suikerinname enorm toegenomen. Onze spijsvertering kon die verandering niet zo snel bijhouden. We krijgen ook vaak last van suikerziekte in de westerse wereld. Eigenlijk moet je eten als jager-verzamelaar. Dus veel vlees, vis, groente, noten en vruchten. Maar rustig aan met je suikers en koolhyrdaten. Vroeger vonden ze ook niet ineens een veld met granen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:45 schreef Cluijt het volgende:
[..]
7:30 = 2 glazen drink ontbijt
10:00 = 3 sneetjes brood
12:00 = 4 sneetjes brood
14:30 = 3 sneetjes brood + cupasoup + tussendoortje*
15:15 = 2 sneetjes brood
16:50 = tussendoortje*
18:00 = vol bord eten**
21:00 = snack*** en/of 2/3sneetjes
* iets van Snickers / stroopwafels e.d.
** Varieert natuurlijk per dag:
• Aardappels + Groente + vlees met Jus
• Gebakken aardappels + sla of groente + vlees
• Rijst
• Macaronie
En dan echt een vol bord!
*** Chips / pinda's e.d. en soms indien aanwezig, Unox broodje of pannekoeken.
Heb wel altijd donker meer granen brood. En het is ook niet iedere dag dat ik dat tussendoortje neem.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:58 schreef the85mc het volgende:
[..]
Welkom bij het suikerziekte dieet.Bijna alles wat je eet is koolhydraten. Volkoren is niet slecht, maar andere soorten wel. En koekjes zijn sowieso ongezond. Ons lichaam is niet gewend aan zoveel suiker/koolhydraten. We verbouwen pas een paar duizend jaar ons voedsel en toen is suikerinname enorm toegenomen. Onze spijsvertering kon die verandering niet zo snel bijhouden. We krijgen ook vaak last van suikerziekte in de westerse wereld. Eigenlijk moet je eten als jager-verzamelaar. Dus veel vlees, vis, groente, noten en vruchten. Maar rustig aan met je suikers en koolhyrdaten. Vroeger vonden ze ook niet ineens een veld met granen.
En cupasoup. Dat voegt echt helemaal niets goed toe aan je menu. Zo slecht voor je, puur zout naar binnen gooien. Met 12 plakken brood zit je sowieso al hoog (te hoog) met zoutinname. Vreet je ook nog veel kaas btw?
Bedankt voor de tips man.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:12 schreef the85mc het volgende:
Eet 's ochtends wat kwark ipv brood. En af en toe een handje met noten, geen pinda's. Kun je zo 3-4 boterhammen vervangen. Dat je zo snel honger hebt komt door koolhydraten. Die vullen maar kort. Zeker de niet volkoren koolhydraten geven maar een korte 'boost'. Eet je meer eiwit, dan heb je langer een verzadigd gevoel.
Hmm ik schat zo rond de 2500-3000 kcal in een 60/10/30 ratio van k/e/v. Waarschijnlijk net genoeg om je onderhoud te dekken qua kcal.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:45 schreef Cluijt het volgende:
[..]
10:00 = 3 sneetjes brood - zoet beleg
12:00 = 4 sneetjes brood - hartig beleg
14:30 = 3 sneetjes brood - hartig beleg + cupasoup + tussendoortje*
15:15 = 2 sneetjes brood - hartig beleg
• Rijst
• Macaronie
Ik neem even een normale dag in de week, niet deze vakantiequote:Op donderdag 5 mei 2011 10:20 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Voor iedereen die vind dat ie veel eet, schrijf eens precies op wat je allemaal naar binnen werkt. Vaak is het inderdaad zo dat je denkt dat je veel eet, terwijl het helemaal niet zo is.
1500 kcal max denk ik. Voornamelijk koolhydraten. Waar zijn de eiwitten en goede vetten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik neem even een normale dag in de week, niet deze vakantie:
Ik train 's ochtends van 6.00u - 7.30u trouwens, vandaar die tijden
5.15u: 1 snee chocopasta + 1 beker multivitamine
8:00u: 2 sneeën chocopasta + 1 beker multivitamine
12:00u: 4 sneeën brood met katenspek/ham/kaas
14:00u: tussendoor, meestal plakje ontbijtkoek
17:30u: eten: pasta, aardappelen, groente e.d. Meestal een schotel zoals bijv. lasagnette.
20:00: plakje cake en wat drinken
1500 maar? Ik meende altijd dat ik ver over de 2000 zat. Lijkt me sterk ook trouwens, met 12 uur in de week trainen zou ik 1500kcal niet overleven.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:28 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
1500 kcal max denk ik. Voornamelijk koolhydraten. Waar zijn de eiwitten en goede vetten?
Ja, dit is het minste wat ik zou eten op een dag hoor. Er staat 4 sneeën om 12:00u, maar meestal zijn het er 6, en soms 8. Daarnaast eet ik soms ook nog 2 sneeën voordat ik ga trainen 's avonds.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:43 schreef Zoheetik het volgende:
Ik eet 3x zoveel.
Al verschilt dat per dag natuurlijk.
Nee, maar ik ben in de veronderstelling dat ik meer dan genoeg eet. Dat het gezonder kan, dat weet ik, alleen nog niet precies hoe.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:55 schreef Zoheetik het volgende:
Ik kan een heel brood met Nutella eten op een dag. Of tosti's ervan gemaakt.
En dan nog een bord pasta. Tussendoor nog wat fruit en/of chips.
Niet dat het een wedstrijdje ismaar oke.
In vergelijking met mij eet je superveelquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben in de veronderstelling dat ik meer dan genoeg eet. Dat het gezonder kan, dat weet ik, alleen nog niet precies hoe.
Echt elke dag schrijf je op wat je gegeten hebt? Waarom doe je dat precies als ik vragen mag?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Verder 300 ml Optimel drinkyoghurt (90 kcal) en alleen thee (zonder wat erin) en cola-light gedronken![]()
Totaal van gisteren was dus 1290 kcal, in de verhouding 24% eiwit, 52% koolhydraten en 22% vet
Ik hou dus echt elke dag in een eetdagboek precies bij wat ik gegeten en gedronken heb, weeg alles af etc
Ik ben lid van een afvalsite en daar kun je heel gemakkelijk zo'n eetdagboek bijhouden. Dan hoef je alleen maar in te vullen hoeveel gram je ergens van gehad hebt en dan rekent de tabel gewoon alle voedingswaarden voor je uit.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:07 schreef Cluijt het volgende:
[..]
Echt elke dag schrijf je op wat je gegeten hebt? Waarom doe je dat precies als ik vragen mag?
Volgens bmr berekening ligt jouw onderhoud op 1600 kcal per dag. En dit is nog zonder sporttoeslag.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:59 schreef Sylvana het volgende:
Totaal van gisteren was dus 1290 kcal, in de verhouding 24% eiwit, 52% koolhydraten en 22% vet
Ik hou dus echt elke dag in een eetdagboek precies bij wat ik gegeten en gedronken heb, weeg alles af etc
Bij 54 kg (woog vanochtend 54.2 kg) is alleen BMR (in ruststand) 1244 kcal, normale onderhoud is 1617 kcal, 80% daarvan is 1294 kcal. Vandaar dat ik dus rond de 1250-1300 probeer te etenquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:13 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Volgens bmr berekening ligt jouw onderhoud op 1600 kcal per dag. En dit is nog zonder sporttoeslag.
Even kort door de bocht, maar je eet te weinig.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:59 schreef Sylvana het volgende:
10:30 ontbijt 60.00 gr brood, tijgerwit
10:30 ontbijt 8.00 gr boter, light
10:30 ontbijt 22.00 gr kaas, goudse jong belegen 30+
Totaal 237 kcal
13:45 lunch 67.00 gr brood, tijgerwit
13:45 lunch 9.00 gr boter, light
13:45 lunch 24.00 gr ham, achterham slagers
13:45 lunch 15.00 gr roomkaas, light
Totaal 251 kcal
16:30 tussend. 230.00 gr vruchtenconserven, zon & fruit tropisch
Totaal 127 kcal
18:45 diner 15.00 gr boter, koken bakken & braden light vloeibaar
18:45 diner 180.00 gr groentenmelange, mexicaanse
18:45 diner 15.00 gr ketchup, curry
18:45 diner 121.00 gr bieflap
18:45 diner 220.00 gr krieltjes, bistro
Totaal 585 kcal
Verder 300 ml Optimel drinkyoghurt (90 kcal) en alleen thee (zonder wat erin) en cola-light gedronken![]()
Die 4-6 keer sporten zit echt nog niet in 1600 kcal hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Bij 54 kg (woog vanochtend 54.2 kg) is alleen BMR (in ruststand) 1244 kcal, normale onderhoud is 1617 kcal, 80% daarvan is 1294 kcal. Vandaar dat ik dus rond de 1250-1300 probeer te etenSport 4-6 keer in de week, maar bij die 1617 kcal zit die factor 3 die ik reken al in
Beste verhoudingen E/K/V zou bij mij 20/58/22 zijn
Je weet toch wel dat je BMR je verbruik is wanneer je ligt te vegeteren in bed?quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Bij 54 kg (woog vanochtend 54.2 kg) is alleen BMR (in ruststand) 1244 kcal, normale onderhoud is 1617 kcal, 80% daarvan is 1294 kcal. Vandaar dat ik dus rond de 1250-1300 probeer te etenSport 4-6 keer in de week, maar bij die 1617 kcal zit die factor 3 die ik reken al in
Beste verhoudingen E/K/V zou bij mij 20/58/22 zijn
Ik gebruik zo'n excelsheet en daar vul je ook de actiefcode in en dan komt die 1617 kcal er bij mij uit. Ik ben ook maar 1.58 meter en 54 kg hè. En ik val precies een halve kilo per week af (2 kg per maand) Dus diëtist en ikzelf vinden dat dat gewoon netjes is en ik dus niet te weinig eetquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:22 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Die 4-6 keer sporten zit echt nog niet in 1600 kcal hoor.
In vergelijking met mij ook, maar ik eet denk ik momenteel ook wat te weinig. Ik heb sinds mijn 25e gewoon wat minder trek gekregen (op mijn 18e at ik echt enorm VEEL). Ach, ik mijn gewicht blijft al jaren gelijk en ik beweeg weinig, dus ik zal wel niet meer nodig hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:02 schreef IrCute het volgende:
[..]
In vergelijking met mij eet je superveelIk kan je wel vertellen hoe gezonder te eten : minder brood en chocoladepasta (pure suiker). Meer groente en salades eten, minder van die multivitamine drankjes (ook veel suiker). Spek is natuurlijk ook heel vet, ik zie nergens in je schema fruit/groente behalve bij het avondeten
Ik gebruik waarschijnlijk dezelfde excelsheetquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik gebruik zo'n excelsheet en daar vul je ook de actiefcode in en dan komt die 1617 kcal er bij mij uit. Ik ben ook maar 1.58 meter en 54 kg hè. En ik val precies een halve kilo per week af (2 kg per maand) Dus diëtist en ikzelf vinden dat dat gewoon netjes is en ik dus niet te weinig eet
quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:24 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je BMR je verbruik is wanneer je ligt te vegeteren in bed?
Ziet er op zich best prima uit (ja, wat aan de weinige kant). Alleen een vraagje: waarom eet je conservenfruit ipv vers fruit en drink je optimel?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:59 schreef Sylvana het volgende:
Totaal 237 kcal
Totaal 251 kcal
Totaal 127 kcal
Totaal 585 kcal
Ik gebruik die van harris-benedictquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:26 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ik gebruik waarschijnlijk dezelfde excelsheetWaar kijk je naar harris-benedict of katch?
Normaal eet ik wel vers fruit, maar had gisteren verder niks in huis omdat we nog boodschappen moesten doen. Dus vandaar maar even zo'n fruitbekerquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:30 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Ziet er op zich best prima uit (ja, wat aan de weinige kant). Alleen een vraagje: waarom eet je conservenfruit ipv vers fruit en drink je optimel?
(vers fruit en verse smoothies ipv optimel lijken mij lekkerder en nog net iets gezonder. Niet dat mijn voedingspatroon beter is, denk het niet, maar vroeg het me gewoon af)
Aah, ok, ik snap. Als je slecht tegen zuivel kan, wel eens overwogen om sojamelk te drinken trouwens? Heb het zelf pas geprobeerd en vond het best smakelijk eigenlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik gebruik die van harris-benedict
[..]
Normaal eet ik wel vers fruit, maar had gisteren verder niks in huis omdat we nog boodschappen moesten doen. Dus vandaar maar even zo'n fruitbekerEn ik kan tegen heel weinig zuivelproducten, gewone melk etc kan ik niet tegen. Optimel kan ik wel tegen vandaar 1 beker Optimel per dag.
Dat heb ik nog nooit geprobeerd, zal eens kijken in de winkelquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:33 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Aah, ok, ik snap. Als je slecht tegen zuivel kan, wel eens overwogen om sojamelk te drinken trouwens? Heb het zelf pas geprobeerd en vond het best smakelijk eigenlijk.
Je hebt ze ook met smaakjes. Het smaakt wel anders dan gewone melk (vooral zoeter) maar wel lekker.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit geprobeerd, zal eens kijken in de winkel
Ja dat weet ik ja. Maar ik ben sinds 1 maart (dus zeg maar in 2 maanden) 3.3 kg afgevallen waarvan de eerste maand 1.3 kg en de tweede maand 2 kg. Mijn taille-omtrek is in 1 maand (1 april-2 mei) van 86 cm naar 82 cm gegaan. Maar die zit dus ondanks mijn lage gewicht nog wel boven de grens van een gezonde omtrek. Die ligt op 80 cm en ik hoop dus over 1 maand (op 1 juni) onder de 80 cm te zitten. En dan stop ik ook met afvallen en ga ik dus weer opbouwen tot ik op die 1617 kcal zitquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:24 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je BMR je verbruik is wanneer je ligt te vegeteren in bed?
Nou je het zegt. Fruit... vergetenquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:02 schreef IrCute het volgende:
[..]
In vergelijking met mij eet je superveelIk kan je wel vertellen hoe gezonder te eten : minder brood en chocoladepasta (pure suiker). Meer groente en salades eten, minder van die multivitamine drankjes (ook veel suiker). Spek is natuurlijk ook heel vet, ik zie nergens in je schema fruit/groente behalve bij het avondeten
Sinds wanneer is brood zo ongezond? Het is je toch altijd met de pap(quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:58 schreef the85mc het volgende:
[..]
Welkom bij het suikerziekte dieet.Bijna alles wat je eet is koolhydraten. Volkoren is niet slecht, maar andere soorten wel. En koekjes zijn sowieso ongezond. Ons lichaam is niet gewend aan zoveel suiker/koolhydraten. We verbouwen pas een paar duizend jaar ons voedsel en toen is suikerinname enorm toegenomen. Onze spijsvertering kon die verandering niet zo snel bijhouden. We krijgen ook vaak last van suikerziekte in de westerse wereld. Eigenlijk moet je eten als jager-verzamelaar. Dus veel vlees, vis, groente, noten en vruchten. Maar rustig aan met je suikers en koolhyrdaten. Vroeger vonden ze ook niet ineens een veld met granen.
En cupasoup. Dat voegt echt helemaal niets goed toe aan je menu. Zo slecht voor je, puur zout naar binnen gooien. Met 12 plakken brood zit je sowieso al hoog (te hoog) met zoutinname. Vreet je ook nog veel kaas btw?
Volkorenbrood is niet zo slecht voor je maar wit brood, pasta en dergelijke wel.. Daar zit verder weinig waardevols in voor je lichaam. En in brood zit echt veel zout. Ik probeer mijn zoutinname onder de 6 gram per dag te houden. Dankzij brood lukt dat bijna niet. Bijna overal zit zout door heen getieft. Ik wil het niet, maar ik kan bijna niks anders kiezen. Je hebt wel becel brood met 40% minder zout. ik eet het regelmatig, maar het is a) duur en b) alleen te verkrijgen in halfjes en alleen maar bij de AHquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Sinds wanneer is brood zo ongezond? Het is je toch altijd met de pap()-lepel ingegoten dat je goed bruin brood moet eten? Over het algemeen is dat ook gewoon grof/fijn volkoren, daar lijkt mij niks mis mee. En dan zou tarwebrood ineens heel slecht zijn?
Natuurlijk, bij alles geldt 'met mate'. Maar zo slecht is brood ook weer niet denk ik.
En hoho, onze spijsvertering is in die paar duizend jaar prima in staat om zich aant e passen aan veranderingen. Kijk maar naar lactose-intolerantie. Wij westerlingen kunnen prima melk drinken, omdat we al tig jaar vee houden en dus ook op latere leeftijd nog melk binnen krijgen.
In andere gebieden kunnen mensen daar helemaal niet tegen, omdat ze daar nooit vee hebben gehouden oa.
Neemt niet weg dat ik je jager-verzamelaarsdieet wel vind aanspreken. Het vergt echter wel een flinke switch in je stijl van leven, aangezien overal om je heen zaken worden aangeboden die daar niet binnen vallen.
Ondanks dat ik vrij veel zout eet (in brood enzo) heb ik een behoorlijk lage bloeddruk. Vorige week was het nog 77/115.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:05 schreef the85mc het volgende:
[..]
Volkorenbrood is niet zo slecht voor je maar wit brood, pasta en dergelijke wel.. Daar zit verder weinig waardevols in voor je lichaam. En in brood zit echt veel zout. Ik probeer mijn zoutinname onder de 6 gram per dag te houden. Dankzij brood lukt dat bijna niet. Bijna overal zit zout door heen getieft. Ik wil het niet, maar ik kan bijna niks anders kiezen. Je hebt wel becel brood met 40% minder zout. ik eet het regelmatig, maar het is a) duur en b) alleen te verkrijgen in halfjes en alleen maar bij de AH![]()
Ik dacht dat ik altijd al weinig zout at, maar at toch altijd (veel) te veel, zonder dat ik het door had. Ik had een wat hoge bloeddruk 95/140 en ik ben toen helemaal doorgelicht. Heb mijn dieet ook helemaal omgegooid en het bevalt prima! Eet zo weinig mogelijk zout, suiker en verzadigd vet. Af en toe kan ik me niet inhouden en dan vreet ik wel koekjes en chips enzo. Af en toe moet best kunnen, maar niet alleen maar van die zooi.
Dat is ook het nadeel. Al die gezondere dingen kosten meteen (veel) meer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:05 schreef the85mc het volgende:
[..]
n. Je hebt wel becel brood met 40% minder zout. ik eet het regelmatig, maar het is a) duur en b) alleen te verkrijgen in halfjes en alleen maar bij de AH![]()
Als ik dit zou eten zou ik binnen een week 10 kilo aankomen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:45 schreef Cluijt het volgende:
[..]
10:00 = 3 sneetjes brood - zoet beleg
12:00 = 4 sneetjes brood - hartig beleg
14:30 = 3 sneetjes brood - hartig beleg + cupasoup + tussendoortje*
15:15 = 2 sneetjes brood - hartig beleg
• Rijst
• Macaronie
Toen ik zo dun was als 63,5 kg met 1.70m werd me gevraagd of ik anorexia had en je kon ook echt mijn ribben tellen. (ik at toen trouwens als een bootwerker.)quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
Vrouw, 23 jaar, 170 cm en momenteel 63,5kg.
Toen ik 15 was met dezelfde lengte 55 kg. Dat lijkt me niet realistisch maar onder de 60 kg moet toch wel weer haalbaar zijn.
Mijn bmi is 22 maar mijn buik is een beetje chubby.
En
ik geloof ook niet dat dat een maat 40 is. volgens mij moet je eerder aan de 44 denken bij die afbeelding!quote:
Dat verschilt dan heel erg per persoon, want als ik 63.5kg bij 1.70 weeg dan ben ik echt niet ''dun''. Ik was 2 jaar geleden 53kg bij de lengte van 1.70m en toen werd mij gevraagd of ik anorexia had, toen ben ik 2 kilo bijgekomen en zag ik er gewoon normaal uit, maatje S. Toen ben ik na een tijdje op mijzelf wonen en een reis naar Amerika van 3 maanden binnen een jaar 8 kilo aangekomen en toen moest ik toch wel maat M/L kopen in kledingquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:14 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Toen ik zo dun was als 63,5 kg met 1.70m werd me gevraagd of ik anorexia had en je kon ook echt mijn ribben tellen. (ik at toen trouwens als een bootwerker.)
Lijkt me sterk... Dat is trouwens ongeveer mijn lengte en streefgewicht. Toen ik 68 woog (+7 kilo geledenquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:14 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Toen ik zo dun was als 63,5 kg met 1.70m werd me gevraagd of ik anorexia had en je kon ook echt mijn ribben tellen. (ik at toen trouwens als een bootwerker.)
als je vet wil verliezen moet je niet zoveel kh eten. en verder geen wit brood eten, geen kaas en krieltjes weglaten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:59 schreef Sylvana het volgende:
Totaal 237 kcal
Totaal 251 kcal
Totaal 127 kcal
Totaal 585 kcal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |