En anders doe ik even de sluitpost.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:26 schreef GizartFRL het volgende:
Man
192cm
84 kg
BMI 23
Was tot 5 jaar geleden rond de 74 kg, de 10 kg extra staan me prima.
Damn.. Dat is wel echt weinig niet?quote:
Volgens mij is dat veel te licht!!!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Damn.. Dat is wel echt weinig niet?
ik ben graatmager, maar dat is mijn lichaamsbouw. Ik kom niet aan ookal wil ik het.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Damn.. Dat is wel echt weinig niet?
Ik wil ook kunnen eten wat ik wil zonder aan te komenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben graatmager, maar dat is mijn lichaamsbouw. Ik kom niet aan ookal wil ik het.
haha ja ik hoef niet gezond te eten om smal te blijvenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik wil ook kunnen eten wat ik wil zonder aan te komen![]()
maar op dit moment weeg ik met mijn 1.63 nog steeds meer dan jou
Moet je meer eten.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben graatmager, maar dat is mijn lichaamsbouw. Ik kom niet aan ookal wil ik het.
Je eet gewoon te veel, breed gebouwd is bullshit.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:45 schreef loveforever het volgende:
vrouw 1.74 en 87 kg...
heb het zelf geaccepteerd dat wij nou eenmaal in de familie breed gebouwd zijn...
nu ik merk dat ik zelf mijn gewicht heb geacepteerd, zijn het ook mijn vrienden en andere die mijn gewicht ook accepteren....
In mijn familie zijn ze ook te dik.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:45 schreef loveforever het volgende:
vrouw 1.74 en 87 kg...
heb het zelf geaccepteerd dat wij nou eenmaal in de familie breed gebouwd zijn...
nu ik merk dat ik zelf mijn gewicht heb geacepteerd, zijn het ook mijn vrienden en andere die mijn gewicht ook accepteren....
Ik eet echt gewoon niet overdreven ofzow... en ben de laatste tijd echt flink afgevallen deze 87kg was mijn gewicht in eind Januari maar nu kan ik bijna twee maten kleinere kleren aan dus ben wel afgevallen maar wil nog niet op de weegschaal ben wel benieuwd maar het doet me niks.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:35 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Phoe... wat een gewichten in dat vorige topic. Ik hoop maar dat veel vrouwelijke fokkers liegen over hun gewicht, want sommige zijn wel extreem laag.
Ik = 1.63, en vanochtend 54,5kg.
Vetpercentage is laag, mijn buikspieren zijn zichtbaar.
Voor het sporten schommel ik in gewicht. Wanneer ik rond de 57 zit, vind ik het er het beste uitzien.
[..]
In mijn familie zijn ze ook te dik.
Aan mijn moeders kant hebben ze allemaal reusachtige konten, en aan mijn vaders kant zijn het gewoon echte vetkleppen. Dat betekent nog niet dat ik het ook zover laat komen.
Als je sneller dik wordt, moet je er gewoon wat meer moeite voor doen om op gewicht te blijven.
Niets in het leven gaat vanzelf, waarom zou dat met je figuur anders zijn?
Het gaat hier toch om je gewicht en niet om je schouders, dus je lult zelf ook soort van bullshit..quote:Op maandag 2 mei 2011 15:30 schreef loveforever het volgende:
[..]
Ik eet echt gewoon niet overdreven ofzow... en ben de laatste tijd echt flink afgevallen deze 87kg was mijn gewicht in eind Januari maar nu kan ik bijna twee maten kleinere kleren aan dus ben wel afgevallen maar wil nog niet op de weegschaal ben wel benieuwd maar het doet me niks.
Maar ik bedoel niet dat dik zijn met familie dingen te maken heeft maar als je brede schouders hebt dan kun je afvallen tot je 40kg weegt dan hou je nog steeds die brede schouders. Dat bedoel ik natuurlijk kun je er zelf grotendeels wat aan je gewicht doen maar soms zit dat ook echt in je genen. En het is juist bullshit als je zegt je eet veel want dat is dus echt niet zo!!
ze is focking 1.60,quote:Op maandag 2 mei 2011 18:23 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
heb je geen ondergewicht .........
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
en ik wil naar de 80-90 kilo, maar dat duurt nog wel een jaartje of 20 gok ik zo.
5-10kg kan makkelijk in minder dan een jaar, ikzelf 71-83 in 9 maanden bodybuilding, goede voeding training en rust.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
en ik wil naar de 75-80 kilo, maar dat duurt nog wel een jaartje of 2 gok ik zo.
respect voor jou. dikke vrouwen zijn gewoon vies en als je geen schildklier afwijking of iets dergelijks hebt kun je er gewoon zelf wat aan doen.quote:In mijn familie zijn ze ook te dik.
Aan mijn moeders kant hebben ze allemaal reusachtige konten, en aan mijn vaders kant zijn het gewoon echte vetkleppen. Dat betekent nog niet dat ik het ook zover laat komen.
Als je sneller dik wordt, moet je er gewoon wat meer moeite voor doen om op gewicht te blijven.
Niets in het leven gaat vanzelf, waarom zou dat met je figuur anders zijn?
ik zit op vetpercentage +-6%, zit daar al heel mijn leven op, en ga naar de sportschool, je ziet niet aan me dat ik zo licht ben.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:29 schreef Agentperry het volgende:
[..]
5-10kg kan makkelijk in minder dan een jaar, ikzelf 71-83 in 9 maanden bodybuilding, goede voeding training en rust.
1,5 kg minder en ik zou ondergewicht hebben (volgens dat BMI-ding). Dus nee.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:23 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
heb je geen ondergewicht .........
ik ben net 19 zat eerst ook rond de 8%bf(nu 11%), als je niet aankomt heeft dat gewoon met je voeding te maken en misschien training.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
ik zit op vetpercentage +-6%, zit daar al heel mijn leven op, en ga naar de sportschool, je ziet niet aan me dat ik zo licht ben.
verder ben ik nog jong (18jaartjes) dus ik gok dat het voor mij iets langer gaat duren dan een jaar.. (toen ik 16 was was ik rond 65kilo)
bmi zegt niks omdat het je vetpercentage niet meeneemt.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:33 schreef Chule het volgende:
[..]
1,5 kg minder en ik zou ondergewicht hebben (volgens dat BMI-ding). Dus nee.
''gewoon met voeding''quote:Op maandag 2 mei 2011 18:35 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ik ben net 19 zat eerst ook rond de 8%bf(nu 11%), als je niet aankomt heeft dat gewoon met je voeding te maken en misschien training.
eet je boven je onderhoud? train je met freeweights en grote compounds(bench press/deadlift/squat/etc)?
Ik heb helaas niet zo'n apparaatje, maar heb via deze site (http://www.newfigurezoetermeer.nl/nl/vetpercentage) een indicatie gekregen van wat mijn vetpercentage ongeveer is.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:36 schreef Agentperry het volgende:
[..]
bmi zegt niks omdat het je vetpercentage niet meeneemt.
ja, en? ik zowat ook. En als ik op dat gewicht zou zijn zie ik eruit als zongebruinde mary-kate olsenquote:
je zegt het zelf al, waarschijnlijk meer vet bij je heupen en schouders?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:51 schreef Chule het volgende:
[..]
Ik heb helaas niet zo'n apparaatje, maar heb via deze site (http://www.newfigurezoetermeer.nl/nl/vetpercentage) een indicatie gekregen van wat mijn vetpercentage ongeveer is.
Mijn vetpercentage zit op 16,29%, terwijl een gezond percentage voor een vrouw 25% is. Klinkt niet echt gezond meer bij mij.Ik ben best wel slank/ mager, maar mijn heupen (en schouders) zijn best breed in verhouding met de rest van mijn lichaam.
waarom zou je vet willen aankomen? en je hebt echt niet veel spieren als je 70kg weegt, dat is gewoon uitgesloten. ik ben 83kg en ben nog te klein. ook is het onzin dat je niet aankomt als je veel eet, waarschijnlijk denk je gewoon dat het zo is.(bijvoorbeeld ongezond eten staat niet gelijk aan veel eten) probeer maar eens een maandje 4000kcal per dag te eten ik weet zeker dat je dan aankomt.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''gewoon met voeding''
gaat wel wat ver, ik heb het idee dat als ik meer eet, mijn processor ook gewoon harder gaat lopen om een of andere reden, waardoor het zich niet in vet omzet.
daarnaast merk ik wel dat ik meer eet op dagen dat ik sport (als ik niet sport ook gewoon minder honger, lijkt me logisch toch?) en dat ik erg makkelijk in gewicht omhoog ga op de sportschool als ik een tijdje structuur erin hou.
maar mijn missie is niet om veel kilo's te ''verdienen'' in spiermassa, maar het gaat mij om die vetpercentage, ik ben nu al redelijk tevreden over me spieren, en vandaar dat ik het ook alleen maar een beetje bijhoud.
daarnaast zou ik, als jij zou stellen dat als ik met regelmaat naar de sportschool zou gaan ik door mijn grotere eetlust meer vetpercentage zou kunnen behalen... ik wel vaker naar de sportschool zal gaan.
quote:Skinny guys often say they can eat anything they want without gaining weight. They think they’re blessed with a fast metabolism. They’ll say: “I make women jealous with my metabolism. I can eat junk food all day without gaining weight”.
Truth is you can eat anything you want without gaining weight because you’re not eating a lot. I know you think you do, but you’re not. Otherwise you wouldn’t be skinny. Here’s how to gain weight for skinny guys.
ja maar jij bent niet haar, ik verwacht niet dat zij een zelfuithongerende anorexia nervosa patiant is, en gewoon haar bouw enigszins ''tegen'' der heeft... je weet niet hoe ze deruit ziet, dus ga niet zo oordelenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:55 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
ja, en? ik zowat ook. En als ik op dat gewicht zou zijn zie ik eruit als zongebruinde mary-kate olsen
sorrie! bedoelde het niet beledigend. Maar 1,60 is echt niet zó ontzettend klein, en 49 kg zit tegen het magere aan. Sommige hebben die bouw gewoon en kunnen het hebben, ik niet en kan beter wat voller zijn. (want anders krijg ik zo'n gespierd, hardlopers figuur)quote:Op maandag 2 mei 2011 18:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
ja maar jij bent niet haar, ik verwacht niet dat zij een zelfuithongerende anorexia nervosa patiant is, en gewoon haar bouw enigszins ''tegen'' der heeft... je weet niet hoe ze deruit ziet, dus ga niet zo oordelen
zit op 10,4% volgens die site dus het is wel redelijk accuraat. ook 5% minder dan wat ze aanraden, maar dat is naar mijn idee ook veel te hoog. ik moet er niet aan denken op 15% vet te zitten.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:51 schreef Chule het volgende:
[..]
Ik heb helaas niet zo'n apparaatje, maar heb via deze site (http://www.newfigurezoetermeer.nl/nl/vetpercentage) een indicatie gekregen van wat mijn vetpercentage ongeveer is.
Mijn vetpercentage zit op 16,29%, terwijl een gezond percentage voor een vrouw 25% is. Klinkt niet echt gezond meer bij mij.Ik ben best wel slank/ mager, maar mijn heupen (en schouders) zijn best breed in verhouding met de rest van mijn lichaam.
70kilo bankdruk 5repsquote:Op maandag 2 mei 2011 18:58 schreef Agentperry het volgende:
[..]
waarom zou je vet willen aankomen? en je hebt echt niet veel spieren als je 70kg weegt, dat is gewoon uitgesloten. ik ben 83kg en ben nog te klein. ook is het onzin dat je niet aankomt als je veel eet, waarschijnlijk denk je gewoon dat het zo is.(bijvoorbeeld ongezond eten staat niet gelijk aan veel eten) probeer maar eens een maandje 4000kcal per dag te eten ik weet zeker dat je dan aankomt.
hier een quote van stronglifts:
[..]
Nee, ben juist heel tevreden met mijn lichaam.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
je zegt het zelf al, waarschijnlijk meer vet bij je heupen en schouders?
die test neemt dat al niet mee, dus ga niet zitten miepen, kijk in de spiegel en je ziet het antwoord.. en als je echt super vrouwelijk bent en je jezelf wantrouwt qua oordelingsvermogen over je eigen lichaam, dan wil ik je best wel helpen hoor;)
ziet er idd goed uit, die site is vast gemaakt zodat dikke vrouwen zich ook ff goed kunnen voelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:10 schreef Chule het volgende:
[..]
Nee, ben juist heel tevreden met mijn lichaam.Schrik er alleen van dat mijn vetpercentage blijkbaar ver onder het normale zit.
Foto:
[ afbeelding ]
jij bent degene met 49 kg, ik moet wel zeggen het staat je wel hoor. Mooi figuurquote:Op maandag 2 mei 2011 19:10 schreef Chule het volgende:
[..]
Nee, ben juist heel tevreden met mijn lichaam.Schrik er alleen van dat mijn vetpercentage blijkbaar ver onder het normale zit.
Foto:
[ afbeelding ]
wat een kutopmerkingquote:Op maandag 2 mei 2011 19:16 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ziet er idd goed uit, die site is vast gemaakt zodat dikke vrouwen zich ook ff goed kunnen voelen.
dan is die vriend van jouw gewoon "slap"quote:Op maandag 2 mei 2011 19:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
70kilo bankdruk 5reps
20kilo dumbells shoulder press - 10 reps
biceps 18 kilo dumbell - 10 reps
squat 70kilo - 10 reps
oja edit: ik ga niet gestructureerd naar de sportschool op dit moment, en train nauwelijks borst + been.
als ik weer gestructureerd zou gaan zou ik binnen no time omhoog gaan met de gewichten.
als ik mezelf ga vergelijken met een vriend van 85kilo, dan druk ik dus hetzelfde. ik vind hem best gespierd, maar ''gespierd'' is dus een relatief begrip
ik zeg ook niet dat ik niet aankom als ik veel eet. ik heb alleen niet elke dag evenveel honger, en als ik massief gegeten heb 1 dag, dan kan ik de volgende dag bij wijze van spreke zonder, en al zou ik dan proberen te eten kom ik alsnog niet verder dan 0.8 van een normale dag.
dus als je een beetje advies wilt geven, zou je dan alsjeblieft wat inhoudelijker willen reageren?
hou ik bijvoorbeeld makkelijk veel kan eten, (schema's ofzo?) en hoe ik dat moet combineren met trainen aangezien ik op die dagen ook meer honger heb.
thx;)
Ziet er goed uitquote:Op maandag 2 mei 2011 19:10 schreef Chule het volgende:
[..]
Foto:
[ afbeelding ]
hahahahahaquote:Op maandag 2 mei 2011 19:25 schreef Agentperry het volgende:
[..]
een vrouw post een foto en gelijk komt er weer een opgegeilde puber voorbij
Kolere, ben je ongesteld ofzoquote:Op maandag 2 mei 2011 19:25 schreef Agentperry het volgende:
[..]
een vrouw post een foto en gelijk komt er weer een opgegeilde puber voorbij
chule is een mooi meisjequote:Op maandag 2 mei 2011 19:10 schreef Chule het volgende:
[..]
Foto:
[ afbeelding ]
is dat een compliment?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet, dan ben je een opgegeilde puber
Zijn mijn woorden nietquote:Op maandag 2 mei 2011 19:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
is dat een compliment?![]()
haatbaarden...
Daar zou ik maar niet al te veel op vertrouwen hoor, zelfs op mijn hoogste gewicht had ik een vetpercentage van 0.77% volgens die site, nu zelfs een negatiefquote:Op maandag 2 mei 2011 18:51 schreef Chule het volgende:
[..]
hoeveel kcal per dag? en eet je gezond?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:10 schreef EdGolf het volgende:
1.78 m, man, 56 kilo. Is dit weinig? Ik eet heel veel, maar niets blijft er aan zitten. Had ik dit nou maar niet, kwam die snelle verbranding maar op mijn veertigste. Nu kan er nog wel wat aan.
reageer dan ook even inhoudelijk op mij:quote:Op maandag 2 mei 2011 20:22 schreef Agentperry het volgende:
[..]
hoeveel kcal per dag? en eet je gezond?
mijn definitie ''gewoon doen'' bevat niet de woorden: "met braakneigingen boven een bord brinta zitten in de ochtend''quote:Op maandag 2 mei 2011 20:38 schreef Agentperry het volgende:
sorry hoor maar het is wel een kwestie van gewoon doen, heb vaak zat met kotsneigingen boven een bord brinta gezeten 's ochtends. en anders GOMAD(gallon of whole milk a day)
Sorry hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 20:38 schreef Agentperry het volgende:
sorry hoor maar het is wel een kwestie van gewoon doen, heb vaak zat met kotsneigingen boven een bord brinta gezeten 's ochtends. en anders GOMAD(gallon of whole milk a day)
Bij een vetpercentage van 5-8%?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
1.75 en 85kg (was 90kg begin januari)
Meer ik moet er nog 10 kwijt, liefste 15.
Komt wellaatste tijd zwaar aan het sporten, dus dat moet wel lukken.
Dat hoeft ook niet. Er zijn superveel vrouwen die gewoon verkeerd eten, waardoor ze veel sneller dik worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:30 schreef loveforever het volgende:
[..]
Ik eet echt gewoon niet overdreven ofzow...
Pas onder de 14% begint het risico's mee te brengen. Die 25% vind ik best hoog, zelfs voor vrouwen.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:10 schreef Chule het volgende:
[..]
Foto:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |