En anders doe ik even de sluitpost.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:26 schreef GizartFRL het volgende:
Man
192cm
84 kg
BMI 23
Was tot 5 jaar geleden rond de 74 kg, de 10 kg extra staan me prima.
Damn.. Dat is wel echt weinig niet?quote:
Volgens mij is dat veel te licht!!!quote:Op zondag 1 mei 2011 21:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Damn.. Dat is wel echt weinig niet?
ik ben graatmager, maar dat is mijn lichaamsbouw. Ik kom niet aan ookal wil ik het.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Damn.. Dat is wel echt weinig niet?
Ik wil ook kunnen eten wat ik wil zonder aan te komenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben graatmager, maar dat is mijn lichaamsbouw. Ik kom niet aan ookal wil ik het.
haha ja ik hoef niet gezond te eten om smal te blijvenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik wil ook kunnen eten wat ik wil zonder aan te komen![]()
maar op dit moment weeg ik met mijn 1.63 nog steeds meer dan jou
Moet je meer eten.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben graatmager, maar dat is mijn lichaamsbouw. Ik kom niet aan ookal wil ik het.
Je eet gewoon te veel, breed gebouwd is bullshit.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:45 schreef loveforever het volgende:
vrouw 1.74 en 87 kg...
heb het zelf geaccepteerd dat wij nou eenmaal in de familie breed gebouwd zijn...
nu ik merk dat ik zelf mijn gewicht heb geacepteerd, zijn het ook mijn vrienden en andere die mijn gewicht ook accepteren....
In mijn familie zijn ze ook te dik.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:45 schreef loveforever het volgende:
vrouw 1.74 en 87 kg...
heb het zelf geaccepteerd dat wij nou eenmaal in de familie breed gebouwd zijn...
nu ik merk dat ik zelf mijn gewicht heb geacepteerd, zijn het ook mijn vrienden en andere die mijn gewicht ook accepteren....
Ik eet echt gewoon niet overdreven ofzow... en ben de laatste tijd echt flink afgevallen deze 87kg was mijn gewicht in eind Januari maar nu kan ik bijna twee maten kleinere kleren aan dus ben wel afgevallen maar wil nog niet op de weegschaal ben wel benieuwd maar het doet me niks.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:35 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Phoe... wat een gewichten in dat vorige topic. Ik hoop maar dat veel vrouwelijke fokkers liegen over hun gewicht, want sommige zijn wel extreem laag.
Ik = 1.63, en vanochtend 54,5kg.
Vetpercentage is laag, mijn buikspieren zijn zichtbaar.
Voor het sporten schommel ik in gewicht. Wanneer ik rond de 57 zit, vind ik het er het beste uitzien.
[..]
In mijn familie zijn ze ook te dik.
Aan mijn moeders kant hebben ze allemaal reusachtige konten, en aan mijn vaders kant zijn het gewoon echte vetkleppen. Dat betekent nog niet dat ik het ook zover laat komen.
Als je sneller dik wordt, moet je er gewoon wat meer moeite voor doen om op gewicht te blijven.
Niets in het leven gaat vanzelf, waarom zou dat met je figuur anders zijn?
Het gaat hier toch om je gewicht en niet om je schouders, dus je lult zelf ook soort van bullshit..quote:Op maandag 2 mei 2011 15:30 schreef loveforever het volgende:
[..]
Ik eet echt gewoon niet overdreven ofzow... en ben de laatste tijd echt flink afgevallen deze 87kg was mijn gewicht in eind Januari maar nu kan ik bijna twee maten kleinere kleren aan dus ben wel afgevallen maar wil nog niet op de weegschaal ben wel benieuwd maar het doet me niks.
Maar ik bedoel niet dat dik zijn met familie dingen te maken heeft maar als je brede schouders hebt dan kun je afvallen tot je 40kg weegt dan hou je nog steeds die brede schouders. Dat bedoel ik natuurlijk kun je er zelf grotendeels wat aan je gewicht doen maar soms zit dat ook echt in je genen. En het is juist bullshit als je zegt je eet veel want dat is dus echt niet zo!!
ze is focking 1.60,quote:Op maandag 2 mei 2011 18:23 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
heb je geen ondergewicht .........
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
en ik wil naar de 80-90 kilo, maar dat duurt nog wel een jaartje of 20 gok ik zo.
5-10kg kan makkelijk in minder dan een jaar, ikzelf 71-83 in 9 maanden bodybuilding, goede voeding training en rust.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
en ik wil naar de 75-80 kilo, maar dat duurt nog wel een jaartje of 2 gok ik zo.
respect voor jou. dikke vrouwen zijn gewoon vies en als je geen schildklier afwijking of iets dergelijks hebt kun je er gewoon zelf wat aan doen.quote:In mijn familie zijn ze ook te dik.
Aan mijn moeders kant hebben ze allemaal reusachtige konten, en aan mijn vaders kant zijn het gewoon echte vetkleppen. Dat betekent nog niet dat ik het ook zover laat komen.
Als je sneller dik wordt, moet je er gewoon wat meer moeite voor doen om op gewicht te blijven.
Niets in het leven gaat vanzelf, waarom zou dat met je figuur anders zijn?
ik zit op vetpercentage +-6%, zit daar al heel mijn leven op, en ga naar de sportschool, je ziet niet aan me dat ik zo licht ben.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:29 schreef Agentperry het volgende:
[..]
5-10kg kan makkelijk in minder dan een jaar, ikzelf 71-83 in 9 maanden bodybuilding, goede voeding training en rust.
1,5 kg minder en ik zou ondergewicht hebben (volgens dat BMI-ding). Dus nee.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:23 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
heb je geen ondergewicht .........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |