Zijn mijn woorden nietquote:Op maandag 2 mei 2011 19:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
is dat een compliment?![]()
haatbaarden...
Daar zou ik maar niet al te veel op vertrouwen hoor, zelfs op mijn hoogste gewicht had ik een vetpercentage van 0.77% volgens die site, nu zelfs een negatiefquote:Op maandag 2 mei 2011 18:51 schreef Chule het volgende:
[..]
Ik heb helaas niet zo'n apparaatje, maar heb via deze site (http://www.newfigurezoetermeer.nl/nl/vetpercentage) een indicatie gekregen van wat mijn vetpercentage ongeveer is.
Mijn vetpercentage zit op 16,29%, terwijl een gezond percentage voor een vrouw 25% is. Klinkt niet echt gezond meer bij mij.Ik ben best wel slank/ mager, maar mijn heupen (en schouders) zijn best breed in verhouding met de rest van mijn lichaam.
hoeveel kcal per dag? en eet je gezond?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:10 schreef EdGolf het volgende:
1.78 m, man, 56 kilo. Is dit weinig? Ik eet heel veel, maar niets blijft er aan zitten. Had ik dit nou maar niet, kwam die snelle verbranding maar op mijn veertigste. Nu kan er nog wel wat aan.
reageer dan ook even inhoudelijk op mij:quote:Op maandag 2 mei 2011 20:22 schreef Agentperry het volgende:
[..]
hoeveel kcal per dag? en eet je gezond?
mijn definitie ''gewoon doen'' bevat niet de woorden: "met braakneigingen boven een bord brinta zitten in de ochtend''quote:Op maandag 2 mei 2011 20:38 schreef Agentperry het volgende:
sorry hoor maar het is wel een kwestie van gewoon doen, heb vaak zat met kotsneigingen boven een bord brinta gezeten 's ochtends. en anders GOMAD(gallon of whole milk a day)
Sorry hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 20:38 schreef Agentperry het volgende:
sorry hoor maar het is wel een kwestie van gewoon doen, heb vaak zat met kotsneigingen boven een bord brinta gezeten 's ochtends. en anders GOMAD(gallon of whole milk a day)
Bij een vetpercentage van 5-8%?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
1.75 en 85kg (was 90kg begin januari)
Meer ik moet er nog 10 kwijt, liefste 15.
Komt wellaatste tijd zwaar aan het sporten, dus dat moet wel lukken.
Dat hoeft ook niet. Er zijn superveel vrouwen die gewoon verkeerd eten, waardoor ze veel sneller dik worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:30 schreef loveforever het volgende:
[..]
Ik eet echt gewoon niet overdreven ofzow...
Pas onder de 14% begint het risico's mee te brengen. Die 25% vind ik best hoog, zelfs voor vrouwen.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:10 schreef Chule het volgende:
[..]
Nee, ben juist heel tevreden met mijn lichaam.Schrik er alleen van dat mijn vetpercentage blijkbaar ver onder het normale zit.
Foto:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |