ik vind dat lichaam inderdaad geen pretje om naar te kijken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:34 schreef Herushingu het volgende:
[..]
Even buiten het feit om of ze te dik is voor haar lengte of niet, vind je het lelijk? Ik niet
mooi hoor die karige armpjesquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:47 schreef Agentperry het volgende:
gewoon van google
maat 32
[ afbeelding ]
maat 40
[ afbeelding ]
ik weet wel wat ik kies.
Niet iedereen. Ik ken mensen die zelfs niet met de hulp een diëtiste konden aankomen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:23 schreef 16meter het volgende:
[..]
Iedereen kan aankomen. IEDEREEN
Kom je niet aan? Meer eten.
Dat is geen maat 40 gast.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:47 schreef Agentperry het volgende:
gewoon van google
maat 32
[ afbeelding ]
maat 40
[ afbeelding ]
ik weet wel wat ik kies.
Oh, het gaat hier om wat jij vindt? Je laat het nogal overkomen als de enige waarheid.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:33 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ik heb ook gezegd dat dit niet geld voor vrouwen boven de 1.80 maar omdat ik dat sowieso al te lang vind voor een vrouw vallen die voor mij sowieso al af.
daar word ik ook niet vrolijk van, alsof ze een meloen heeft ingesliktquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:52 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
mooi hoor die karige armpjes![]()
en wat een goed voorbeeld van maat 40 ..![]()
dit is maat 40, vriend
[ afbeelding ]
Van diezelfde zoekopdracht:quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:57 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ik weet niet precies hoe die vrouwen maten precies werken ik google gewoon maat 40
als dat maat 40 is neem ik mijn woorden terug maar dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:05 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Van diezelfde zoekopdracht:
[ afbeelding ]
Maat 40 is niet zo mega als je denkt hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:09 schreef Agentperry het volgende:
[..]
als dat maat 40 is neem ik mijn woorden terug maar dat lijkt me sterk.
wat een rotkop trouwens
Dat is geen maat 40 hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:47 schreef Agentperry het volgende:
gewoon van google
maat 32
[ afbeelding ]
maat 40
[ afbeelding ]
ik weet wel wat ik kies.
Duitse maat 40 is NL maat 46, las ik net op googlequote:Op woensdag 4 mei 2011 19:13 schreef Agentperry het volgende:
is toch wel een flink verschil met die zeug in dat rode zwempak
Mocht zij vrij lang zijn (langer dan 1.78) dan is dit ongeveer maat 40 jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:52 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
mooi hoor die karige armpjes![]()
en wat een goed voorbeeld van maat 40 ..![]()
dit is maat 40, vriend
[ afbeelding ]
Ik heb nergens gezegd dat je onder een bepaald BMI standaard slank bent, en daarboven meteen dik. Ik maakte juist een onderscheid tussen 'gezond' (aan de hand van bmi, hoewel dat ook niet altijd klopt), en 'mooi'. En wat het oog ziet kan variëren: mager, dun, slank, gewoon, voluptueus, mollig, gezet, dik, moddervet etc.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus als ik een BMI van 25 had dan zou je mij slank noemen en nu ben ik meteen dik?
Sowieso wil het ook niet alles of je gezondheid zeggen als je slank bent, sommige mensen komen inderdaad gewoon niet aan zoals hier boven ook al gezegd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |