Buikje?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:45 schreef VeerEli het volgende:
Vrouwelijk, 20 jaar,1.74 cm en 56 kg.
Tevreden over mijn gewicht, alleen het 'buikje' mag even wat strakker worden.
Daar hebben we niet echt over te klagen toch?quote:
Eng he een vrouw met rondingenquote:
Constant heeft een hobbelpaardquote:
je bent maar 8kg lichter dan ik terwijl ik 20cm groter ben en dit bij mij aangezien ik een man ben allemaal spier is, wat zwaarder is dan vet. ik kan me zo dus wel ongeveer een voorstelling maken van hoe jij er uit ziet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eng he een vrouw met rondingen
Aangezien ik van 100+ kg af kom ben ik erg tevreden dat ik dit constant kan houden
Want er bestaan geen lange vrouwen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:03 schreef Agentperry het volgende:
[..]
je bent maar 8kg lichter dan ik terwijl ik 20cm groter ben en dit bij mij aangezien ik een man ben allemaal spier is, wat zwaarder is dan vet. ik kan me zo dus wel ongeveer een voorstelling maken van hoe jij er uit ziet.
boven de 70kg ben je als vrouw sowieso te zwaar.
tevens vet rondingen noemen
neenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:07 schreef Agentperry het volgende:
heb ik jou met mijn comment ook indirect beledigt?
Daarom ook tussen aanhalingstekens. Maar ik heb inderdaad een klein minibuikje ja. (daar bedoel ik heus geen dikke vetrol mee) Beetje te 'slap' op dat stukje wat voor het perfecte dus wat strakker zou mogen.quote:
je bent 1.68quote:
mensen die dit bewerenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:21 schreef Cluijt het volgende:
Man
1.86m
65kg
Weeg denk al 5 jaar hetzelfde, wat ik ook eet of wat ik ook doe, ik kom niks aan en val ook niet af.
tsja die discussie voer ik hier ook al 3 pagina's maar het schijnt niet te helpen. sommige mensen zweren gewoon dat ze er niks aan kunnen doen hoe ze er uit zien.quote:
Wie dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:09 schreef Agentperry het volgende:
[..]
tsja die discussie voer ik hier ook al 3 pagina's maar het schijnt niet te helpen. sommige mensen zweren gewoon dat ze er niks aan kunnen doen hoe ze er uit zien.
Mensen die dit niet gelovenquote:
Ik eet daarin tegen veel (vind ik zelf dan).quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:03 schreef -Roy- het volgende:
Man, 1.83m
65 kg
Zit snel vol, dus eet niet veel...
als ik nog meer afval waai ik wegquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:33 schreef Agentperry het volgende:
[..]
en vrouwen langer dan 1.80 vallen sowieso af want dan krijgen ze rare verhoudingen.
Het is ook niet snel goed voor jou hequote:Op woensdag 4 mei 2011 13:33 schreef Agentperry het volgende:
[..]
en vrouwen langer dan 1.80 vallen sowieso af want dan krijgen ze rare verhoudingen.
Iedereen kan aankomen. IEDEREENquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:08 schreef Cluijt het volgende:
[..]
Mensen die dit niet geloven
[..]
Ik eet daarin tegen veel (vind ik zelf dan).
zie daar je probleem, drink naast je maaltijden maar een 4liter melk per dag, zeker weten dat je aankomt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:08 schreef Cluijt het volgende:
[..]
Mensen die dit niet geloven
[..]
Ik eet daarin tegen veel (vind ik zelf dan).
Alleen is jouw 'normaal' wel heel specifiekquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:45 schreef Agentperry het volgende:
[..]
vrouwen moeten voor mij gewoon een normaal postuur hebben, als je dan al veeleisend bent.
Een BMI van 26 is overgewicht. Tenzij je bodybuilder bent, dan klopt die indeling niet meer.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Alleen is jouw 'normaal' wel heel specifiek
Een BMI van 26 is verre van dik of vet en vrouwen boven de 1.80 kunnen ook mooi zijn.
En nu heb ik wel weer genoeg geslowchat in dit topic
Men vergeet nog wel eens dat er ook nog iets tussen 'slank' en 'gezet/dik' zit. Slank deel ik in onder het kopje 'dunner dan gemiddeld' en gezet onder 'dikker dan gemiddeld'. Je hebt genoeg mensen die een normaal postuur: niet slank maar ook niet gezet. Da's ook prima.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:05 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Een BMI van 26 is overgewicht. Tenzij je bodybuilder bent, dan klopt die indeling niet meer.
Maar dat gaat over gezondheid. Wat je mooi vindt, is een ander verhaal. Agentperry brengt het allemaal nogal bot, maar volgens mij willen de meeste mensen liever iemand die slank is dan iemand die gezet of dik is.
Dus als ik een BMI van 25 had dan zou je mij slank noemen en nu ben ik meteen dik?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:05 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Een BMI van 26 is overgewicht. Tenzij je bodybuilder bent, dan klopt die indeling niet meer.
Maar dat gaat over gezondheid. Wat je mooi vindt, is een ander verhaal. Agentperry brengt het allemaal nogal bot, maar volgens mij willen de meeste mensen liever iemand die slank is dan iemand die gezet of dik is.
+ 2 bakken brinta/muesli/havermoutquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:44 schreef Agentperry het volgende:
[..]
zie daar je probleem, drink naast je maaltijden maar een 4liter melk per dag, zeker weten dat je aankomt.
bmi van 25 is veel te hoog voor een vrouw.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus als ik een BMI van 25 had dan zou je mij slank noemen en nu ben ik meteen dik?
Sowieso wil het ook niet alles of je gezondheid zeggen als je slank bent, sommige mensen komen inderdaad gewoon niet aan zoals hier boven ook al gezegd wordt.
Nu vertel je het ook duidelijk dat wat jij normaal vind heel iets anders is dan wat de meeste mensen normaal vindenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:54 schreef Agentperry het volgende:
[..]
bmi van 25 is veel te hoog voor een vrouw.
bij mannen vind ik bmi overigens niks zeggen als ik op mijn doelgewicht zit heb ik een bmi van 26,8. vet percentage is belangrijker, maar wat daar als gezond wordt aangegeven vind ik ook te hoog 25% bij vrouwen en 15% bij mannen, ik moet er niet aan denken rond te lopen met een vetpercentage van 15%, vind de 11% die ik nu heb al te veel.
(bmi = 23,9 op het moment)
15% is ook een gezond vetpercentage, ook al 'vind' jij van niet..quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:54 schreef Agentperry het volgende:
[..]
bij mannen vind ik bmi overigens niks zeggen als ik op mijn doelgewicht zit heb ik een bmi van 26,8. vet percentage is belangrijker, maar wat daar als gezond wordt aangegeven vind ik ook te hoog 25% bij vrouwen en 15% bij mannen, ik moet er niet aan denken rond te lopen met een vetpercentage van 15%, vind de 11% die ik nu heb al te veel.
Van google: bmi 26quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:54 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Flikker op man, als een meisje 1.90m (ja die bestaan echt) moet ze dan ook maar 69kg wegen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:03 schreef Agentperry het volgende:
[..]
je bent maar 8kg lichter dan ik terwijl ik 20cm groter ben en dit bij mij aangezien ik een man ben allemaal spier is, wat zwaarder is dan vet. ik kan me zo dus wel ongeveer een voorstelling maken van hoe jij er uit ziet.
boven de 70kg ben je als vrouw sowieso te zwaar.
tevens vet rondingen noemen
BMI van tussen de 20 en 25 is prima. Voor een man en voor een vrouw.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:54 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat het gezond is, ik zeg alleen dat ik er zo rond wil lopen. overigens ook alleen in de zomer(~8%), door het jaar heen loop ik meestal op 10-12%.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
15% is ook een gezond vetpercentage, ook al 'vind' jij van niet..
Vetpercentages onder de 10% zijn alles behalve gezond. Dat het er mooi uit ziet.. misschien. Hoef zelf nooit onder de 10% te komen.
ik heb ook gezegd dat dit niet geld voor vrouwen boven de 1.80 maar omdat ik dat sowieso al te lang vind voor een vrouw vallen die voor mij sowieso al af.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Flikker op man, als een meisje 1.90m (ja die bestaan echt) moet ze dan ook maar 69kg wegen?![]()
te dik inderdaad kunnen makkelijk 10kg vanafquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:12 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Van google: bmi 26
[ afbeelding ]
Nou, gatver inderdaadNiet uberslank maar nu ook niet moddervet...
Even buiten het feit om of ze te dik is voor haar lengte of niet, vind je het lelijk? Ik nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:33 schreef Agentperry het volgende:
[..]
te dik inderdaad kunnen makkelijk 10kg vanaf
jij bent het type man waarvan de vriendin anorexia zal krijgen. Wat is er mis met maat 38/40 , waarom persé maatje 32 ? ...quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:33 schreef Agentperry het volgende:
[..]
te dik inderdaad kunnen makkelijk 10kg vanaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |