Buikje?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:45 schreef VeerEli het volgende:
Vrouwelijk, 20 jaar,1.74 cm en 56 kg.
Tevreden over mijn gewicht, alleen het 'buikje' mag even wat strakker worden.
Daar hebben we niet echt over te klagen toch?quote:
Eng he een vrouw met rondingenquote:
Constant heeft een hobbelpaardquote:
je bent maar 8kg lichter dan ik terwijl ik 20cm groter ben en dit bij mij aangezien ik een man ben allemaal spier is, wat zwaarder is dan vet. ik kan me zo dus wel ongeveer een voorstelling maken van hoe jij er uit ziet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eng he een vrouw met rondingen
Aangezien ik van 100+ kg af kom ben ik erg tevreden dat ik dit constant kan houden
Want er bestaan geen lange vrouwen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:03 schreef Agentperry het volgende:
[..]
je bent maar 8kg lichter dan ik terwijl ik 20cm groter ben en dit bij mij aangezien ik een man ben allemaal spier is, wat zwaarder is dan vet. ik kan me zo dus wel ongeveer een voorstelling maken van hoe jij er uit ziet.
boven de 70kg ben je als vrouw sowieso te zwaar.
tevens vet rondingen noemen
neenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:07 schreef Agentperry het volgende:
heb ik jou met mijn comment ook indirect beledigt?
Daarom ook tussen aanhalingstekens. Maar ik heb inderdaad een klein minibuikje ja. (daar bedoel ik heus geen dikke vetrol mee) Beetje te 'slap' op dat stukje wat voor het perfecte dus wat strakker zou mogen.quote:
je bent 1.68quote:
mensen die dit bewerenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:21 schreef Cluijt het volgende:
Man
1.86m
65kg
Weeg denk al 5 jaar hetzelfde, wat ik ook eet of wat ik ook doe, ik kom niks aan en val ook niet af.
tsja die discussie voer ik hier ook al 3 pagina's maar het schijnt niet te helpen. sommige mensen zweren gewoon dat ze er niks aan kunnen doen hoe ze er uit zien.quote:
Wie dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:09 schreef Agentperry het volgende:
[..]
tsja die discussie voer ik hier ook al 3 pagina's maar het schijnt niet te helpen. sommige mensen zweren gewoon dat ze er niks aan kunnen doen hoe ze er uit zien.
Mensen die dit niet gelovenquote:
Ik eet daarin tegen veel (vind ik zelf dan).quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:03 schreef -Roy- het volgende:
Man, 1.83m
65 kg
Zit snel vol, dus eet niet veel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |