Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat kan niet meer via de opennieuwdeelknop.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:40 schreef wel.o.k het volgende:
en nu maar hopen dat er geen dubbele is
na 5 minuten durfde ik wel een nieuwe te makenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:40 schreef DaMart het volgende:
Fles is gaan slapen zonder door te hebben dat hij de lapo had, volgens mij.
Live vanaf zolder of nog vanaf de bank?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
na 5 minuten durfde ik wel een nieuwe te maken![]()
ben ik een keer laat, is er geen KSC
Ik bedoel door de weeksquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is weekend en ik ben nog niet moe.
O, geen zin hebben om eerder te gaan slapen, omdat het in de KSC of op MSN nog te gezellig isquote:
nog vanaf de bank, even mijn glas leeg maken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Live vanaf zolder of nog vanaf de bank?
Je hebt haar in slaap gemasseerd?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog vanaf de bank, even mijn glas leeg maken.
mijn laatste date is net weg![]()
en die komt nog een paar keer terug voor een massage
ik moest haar wakker maken![]()
dus dat ging goed
slaap ze Wok!quote:
Vlucht maar weer voor me wegquote:
Ik ben net terug uit Utrecht, het werd wat onrustig, dus ik vertrek later op de avond weer naar Amersfoort, waar het hopelijk weer wat gezelliger is!quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom zijn jullie jonkies niet aan het feesten????
Was een puinhoop in de stadquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ben net terug uit Utrecht, het werd wat onrustig, dus ik vertrek later op de avond weer naar Amersfoort, waar het hopelijk weer wat gezelliger is!
Op iedere hoek politie te paard, te fiets, overal busjes en auto's, ziekeposten op iedere hoek, overal ambulances, ziek beveiligt, maar in zij straatjes kan je het bijna niet controleren, er hoeft maar een iemand omgeduwd te worden in een menigte en hij word vertrapt!quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:50 schreef TheFamousMan het volgende:
En super dat je weer eens langskomt trouwens, heb je gemist!
Ik was ook blij dat ik niet in m'n eentje de stad uit hoefde. Even iemand die meeliep was al fijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Op iedere hoek politie te paard, te fiets, overal busjes en auto's, ziekeposten op iedere hoek, overal ambulances, ziek beveiligt, maar in zij straatjes kan je het bijna niet controleren, er hoeft maar een iemand omgeduwd te worden in een menigte en hij word vertrapt!
quote:Op zaterdag 30 april 2011 01:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik was ook blij dat ik niet in m'n eentje de stad uit hoefde. Even iemand die meeliep was al fijn.
EN! Nooit eerder vertoond!
Mijn fiets viel om (met dank aan dronken feestgangers) en een voorbijganger raapte hem op![]()
Vond het jammer dat ik hem niet kon bedanken, vond 't echt tof van mquote:Op zaterdag 30 april 2011 01:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zulke mensen zijn er veel te weinig op zo'n avond, het verpest de sfeer.
Ik zal niet slapen vannacht, morgen ook nog de hele dag koninginnemarkten bezoeken, perfect begin van de vakantie!quote:Op zaterdag 30 april 2011 02:08 schreef Yuki het volgende:
Cool
Blij dat ik in bed lig, zeg! Morgen al niet uitslapen
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 29-04-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 133 pgrferrari
02. 120 DaMart
03. 118 Yuki
04. 116 RockNijntje
05. 112 LovelyLady
06. 106 wel.o.k
07. 101 suikertaartje
08. 100 Trevland
09. 095 MPG
10. 080 Koen66
11. 070 PriemGirl
12. 068 Crazy-M
13. 068 Solique
14. 067 Marijkezwolle
15. 054 MaleDuck
16. 048 summer2bird
17. 046 Joysa
18. 039 Dr_Flash
19. 029 Toekito
20. 021 Barretje80
Reeks-statistieken!
quote:
Ik hou niet bijquote:Op zaterdag 30 april 2011 08:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb zelf het idee dat de dagcijfers niet kloppen... Ik heb wel meer dan 53 posts gedaan gister, denk ik
Ik ook niet, maar aardig wat posts op m'n werk, in de stad nog een stell, toen ik thuis kwam ook...quote:
Wat een actieve postquote:Op zaterdag 30 april 2011 08:46 schreef LovelyLady het volgende:
We hebben een P
We hebben een I
we hebben een PI
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Marijke heeft geen tijd klok op haar koffiezetapparaatquote:
Jij kunt toch alles fixenquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijke heeft geen tijd klok op haar koffiezetapparaat
daar verzin ik wel wat op jaquote:
ik zit in een lekkere sandwichquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tweede.
Flink doorgepost gisterenavond dan.
Oe, tussen wie?quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit in een lekkere sandwich![]()
Mart
SpamMartquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tweede.
Flink doorgepost gisterenavond dan.
Nee hoor, zo eerst even de was aanzetten, ontbijt maken, ontbijt eten en dan even huishouden doenquote:
aaah handigquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor, zo eerst even de was aanzetten, ontbijt maken, ontbijt eten en dan even huishouden doen.
DE Black is volgens mij sterkerquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:26 schreef cablegunmaster het volgende:
het erge is dat ik nog niet eens koffie op heb. want ik heb een of andere rode melange gehaalt en die is veels te slap.
Waar moet ik op letten als ik koffie haal? ( geen pads? ).
nee, speciaal voor jou niet!quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:27 schreef DaMart het volgende:
Als die dat begin van de middag ook maar is!
Ah tof, maar gewoon iets wat koffie is want ik heb ook eens sterke meuk gehad en dat was ergquote:
Ben je lief voor hem, dus je gaat de hele dag in de trein zitten merk ik op en roept mensen op om de trein te nemenquote:
Als die treinen dan maar wel op tijd rijden, want anders is er minder knuffeltijd voor Marijke!quote:
Ik ga naar Muck en voorspel dat de treinen erg druk worden straks!quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:31 schreef cablegunmaster het volgende:
Ben je lief voor hem, dus je gaat de hele dag in de trein zitten merk ik op en roept mensen op om de trein te nemen![]()
hmm... de doem voorspeller.quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:35 schreef Toekito het volgende:
Ik ga naar Muck en voorspel dat de treinen erg druk worden straks!
juist in en rond 020 verwachten ze gezeur!quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:35 schreef DaMart het volgende:
Als die treinen dan maar wel op tijd rijden, want anders is er minder knuffeltijd voor Marijke!
Ik verwacht het ook wel hoor. Daarom reis ik dus ook niet via Amsterdam Sloterdijk naar Schiphol maar via Leiden. Sloterdijk is normaliter half uur sneller, maar met die drukte kan dat zomaar een half uur langzamer zijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ga naar Muck en voorspel dat de treinen erg druk worden straks!
Misschien pak ik ook wel de bus... er gaat er eentje van Haarlem naar Schiphol in 40 minuten... en die zal niet overdreven druk zijn, denk ik.quote:
He Martquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marijke.
Goed geslapen en klaar voor de vakantie?
Hai Yuksquote:
Lief meisjequote:Op zaterdag 30 april 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meisje meisjeben je er klaar voor
quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Mart
Ja, helemaal klaar voorAlthans, bijna helemaal klaar voor
[..]
Hai Yuks
Zie hierboven
[..]
Lief meisje![]()
Kom je ons uitzwaaien?
Zo goed als dus
Ik denk het wel, weet alleen niet hoelaat maar kan ik je smsen en moet ik dat op dat prepaid nummer maar doen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lief meisje![]()
Kom je ons uitzwaaien?
Zo goed als dus
Ja graagquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk het wel, weet alleen niet hoelaat maar kan ik je smsen en moet ik dat op dat prepaid nummer maar doen?
CGMquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:48 schreef cablegunmaster het volgende:
Jullie zijn altijd zo lief voor elkander
Best goedquote:
Veel beterquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb wat rommel in de vuilnisbak gedeponeerd.
Fijn, lekker en herkenbaarquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Best goed, zit net cornflakes ontbijt te maken, alleen als ik dat vergeet dan word het slappe hap.
Koninginnedag , moet eigenlijk mijn ouders bellen vragen hoe het gaat, ik kan namelijk soms best op mezelf zijn merk ik.
maar dan reflecteer ik de vraag hoe is het met Marijkezwolle?want ik vertel dan wel mijn dingen, maar wat hield je bezig verleden week?
![]()
Raar genoeg klopt mijn avatar. een tijdje nog best wel... opgekropte woede die ik niet eens weet waar ik het vandaan heb , denk dat ik gewoon wat meer beweging nodig heb![]()
Tof!quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijn, lekker en herkenbaarMaar soms is op jezelf zijn ook lekker
![]()
Hier alles goedGa vandaag op vakantie met Symph en kindjes, dus alles is ingepakt en we vertrekken over een paar uur
![]()
Oeh, dat is wel iets om wat aan te doen![]()
Waar heb je de koffiepot gevonden? ben hem kwijtquote:
Goedemorgen Symphonicquote:
Portugal, zijn mams bezoekenquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tof!samen met de familie Symph op vakantie
. Awesome, waar ga je heen
?
Goedemorgenquote:
Goedemorgen batskoningquote:
Onderzoekende Afgevaardigdequote:Op zaterdag 30 april 2011 10:08 schreef OA het volgende:
Zo, het ontbijt is weer naar binnen geschoven. Nu even wat dingetjes bij de Tesco halen en dan naar Dover castle. Daarna weer op de boot naa Duinkerken
klinkt als een wereld reisquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:08 schreef OA het volgende:
Zo, het ontbijt is weer naar binnen geschoven. Nu even wat dingetjes bij de Tesco halen en dan naar Dover castle. Daarna weer op de boot naa Duinkerken
Hier ook, alleen waait het ook behoorlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:09 schreef OA het volgende:
Hoe is het weer in NL vandaag? Hier schijnt de zon weer uitbundig
Vanavond is het precies andersomquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:58 schreef Yuki het volgende:
Stampvolle bus richting centrum
Lege bus het centrum uit
Ja, als je in Groningen woont is het inderdaad een wereldreisquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
klinkt als een wereld reis![]()
weetje ik heb eigenlijk helemaal geen zin in Cornflakesterwijl ik net dacht jippie cornflakes!
Ja nou Groningen is nou eenmaal een leuke plaats.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:12 schreef OA het volgende:
Ja, als je in Groningen woont is het inderdaad een wereldreis
Het waait hier ook redelijk door.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier ook, alleen waait het ook behoorlijk.
Dat is wel uniek te noemen, jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:13 schreef OA het volgende:
[..]
Het waait hier ook redelijk door.
Als we het droog houden tot op de boot, hebben we geen regen gehad deze vakantie en dat in Engeland
Drukte op KSC?quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:15 schreef Yuki het volgende:
Veel te vroeg op het station
En wat een drukte hier, zeg
uitwaaien straksquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier ook, alleen waait het ook behoorlijk.
krijg je met de feestdagenquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:20 schreef RockNijntje het volgende:
Het valt me nu pas op dat het erg vaak zondag is deze weken
Jaquote:
Koopzondag!quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja
Hoe moet ik nou nieuwe schoenen kopen![]()
niet kieskeurig zijn en volgende week kopen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Koopzondag!
Of misschien op de rommelmarkt
Vans op de rommelmarkt? Not reallyquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Koopzondag!
Of misschien op de rommelmarkt
Schiphol valt vast meequote:Op zaterdag 30 april 2011 10:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben er klaar voor
Ik hoop dat het op Schiphol een beetje normaal is
Alleen kan je dan niet de reeks voortzettenquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:33 schreef RockNijntje het volgende:
Hé, ik kan weer mobiel OP plakkenDus hier geen stress meer bij mobiele lapo
daar zal het wel een stuk normaler zijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben er klaar voor
Ik hoop dat het op Schiphol een beetje normaal is
Doet ie dat niet automatisch bij [KSC #xNumber]quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alleen kan je dan niet de reeks voortzetten
laatste keer dat ik op 30 april vloog heb ik ruim 4 uur in de rij gestaanquote:
volgens mij welquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doet ie dat niet automatisch bij [KSC #xNumber]
Wij hebben een keer 9 uur vertraging gehad, 3-jarige ik snapte het niet echt; 'zijn we er al, papa?'quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
laatste keer dat ik op 30 april vloog heb ik ruim 4 uur in de rij gestaan
quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:
Ja, dat kan heel lang duren. Is ook afhankelijk van de leeftijd van het kindje.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:36 schreef RockNijntje het volgende:
Over Schiphol gesproken, vrienden van ons kwamen gisteren terug uit China met hun adoptiekindje, wat een kjoetie![]()
Alleen dat adopteren blijkt ook niet zo 'leuk' als iedereen het zich voorstelt, het gaat waarschijnlijk een jaar duren tot het kind zich aan zijn 'nieuwe' ouders hecht...
Jezusquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]tnx
Ik was toen echt heel erg ruim op tijd en ik had nog 17 seconden om mijn vliegtuig te halen
1,5quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, dat kan heel lang duren. Is ook afhankelijk van de leeftijd van het kindje.
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jezus
Dus jullie zorgen dat jullie 5 uur van tevoren op Schiphol zijn?
Het is het begin van de meivakantie, natuurlijk, dus grote kans dat er wat meer mensen op reis gaan dan anders... ik denk trouwens dat ik vanaf Haarlem de Zuidtangent naar Schiphol neem. Ik denk dat die veel rustiger is dan de trein vanaf Leidenquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoe jonger, hoe sneller de hechting meestal. Maar attachment is sowieso een issue bij adoptiekindjes.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
1,5Maar dat 'eten wat je op kan' zit er bijvoorbeeld echt al heel erg in... Hij is ter vondeling gelegd en heeft in een weeshuis geleefd waar dat eten wat je op kan erg belangrijk was
ik zou zeker de ZT nemenquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is het begin van de meivakantie, natuurlijk, dus grote kans dat er wat meer mensen op reis gaan dan anders... ik denk trouwens dat ik vanaf Haarlem de Zuidtangent naar Schiphol neem. Ik denk dat die veel rustiger is dan de trein vanaf Leiden.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of hij heeft het gedaan voordat hij de wc bereikte.
Ik moest even testen of er nog op me gereageerd word. Zelfs gisteren op drie keer hallo al niet meer, dus ik gok een antarctisch whiskje. Eerst PI en daarna ga ik sportenquote:
Ik heb gisteren op je gereageerd hoor!quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest even testen of er nog op me gereageerd word. Zelfs gisteren op drie keer hallo al niet meer, dus ik gok een antarctisch whiskje. Eerst PI en daarna ga ik sporten
Veel plezier voor de Schipholmeeters, veel plezier voor de vakantiegangers en doe geen dingen die ik ook niet zou doen
Yukiquote:
Moequote:
Nee, het is ook een advies voor mensen die naar het centrum van Amsterdam gaan. Op die manier proberen ze de reizigersstroom zo goed mogelijk te laten verlopen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
als ze zeggen reisadvies ga met de metro
dat houdt toch niet in dat we ook echt de metro moeten nemen?
goed geslapen en straks naar schiphol, symp en marijke wegbrengenquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
MoeMaar rij door een mooi stukje Nederland en ga vandaag verven bij een vriend, dus ook wel oké
Jij?
Ben heel benieuwdquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yuki.
Na donderdag niets meer geschreven nog, maar dat komt nog wel. Aflevering voor maandag is wel al af.
Ah oke... maar mensen zijn niet gekquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, het is ook een advies voor mensen die naar het centrum van Amsterdam gaan. Op die manier proberen ze de reizigersstroom zo goed mogelijk te laten verlopen.
Jij kan volgens mij gewoon met de rechtstreekse treinquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
als ze zeggen reisadvies ga met de metro
dat houdt toch niet in dat we ook echt de metro moeten nemen?
Ja dat snap ik maar er zijn werkzaamheden tussen kersenboogerd en sloterdijkquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij kan volgens mij gewoon met de rechtstreekse trein
Het is vooral voor mensen die richting de binnenstad van Amsterdam gaan, en om CS te ontlasten. Zolang jouw trein niet naar CS rijdt, zou het na Sloterdijk dus ook mee moeten vallen met de drukte.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah oke... maar mensen zijn niet gekdie blijven natuurlijk gewoon zitten
welke Oranje lay-out?quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:13 schreef RockNijntje het volgende:
Verdomme, ik ben de oranje lay-out echt zat![]()
Oranje layout?quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:13 schreef RockNijntje het volgende:
Verdomme, ik ben de oranje lay-out echt zat![]()
Mobielequote:
Ja sorry, wat een verwarring op Koninginnedagquote:
Pfff je maakt mij in de warquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja sorry, wat een verwarring op Koninginnedag
Ik bedoelde dus de oude mobiele
O ja.. Ik wist dat ik iets vergeten wasquote:
foei....quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O ja.. Ik wist dat ik iets vergeten was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Laat je mij nog even weten als je wil dat ik voor het boekje kijk? Ik ga maandag wel even naar de bruna hier in het dorp voor je danquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik word zo moe van die cetirizine
Ik ga die niet meer overdag innemen
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
foei....
ik sla het ontbijt noooooit overik ook niet, ik ontbijt altijd rond 12 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
foei....
ik sla het ontbijt noooooit overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik denk niet dat het in een boekenwinkel ligt. Maar kijken kan natuurlijk geen kwaadquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Laat je mij nog even weten als je wil dat ik voor het boekje kijk? Ik ga maandag wel even naar de bruna hier in het dorp voor je dan
Ja ik vrees er ook voor.. Maar vragen kan altijd ! Ik kijk wel even voor jequote:Op zaterdag 30 april 2011 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het in een boekenwinkel ligt. Maar kijken kan natuurlijk geen kwaad
Ik durf het ook niet zo goed te bestellen, ik heb die lassawinkel wel gemaild maarja weekend zit er tussen... dus nog geen antwoord
Ik ookquote:
Heeft de kinderafdeling van het ziekenhuis ook niet zulke boekjes beschikbaar? Ik heb wel eens kinderboeken in ziekenhuizen zien liggen namelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het in een boekenwinkel ligt. Maar kijken kan natuurlijk geen kwaad
Ik durf het ook niet zo goed te bestellen, ik heb die lassawinkel wel gemaild maarja weekend zit er tussen... dus nog geen antwoord
Heeeeeeeeeeeeel veel plezier op vakantie !!!quote:
Nee Mart gaat naar schiphol om ze uit te zwaaien en vervolgens gaat wok met mart mee om daar te eten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
Wait.. Gaan jullie.. err.. allemaal samen op vakantie? *heeft weer eens het gevoel iets gemist te hebben*
Nee, ik ga Marijke en Symph uitzwaaien vanmiddagquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
Wait.. Gaan jullie.. err.. allemaal samen op vakantie? *heeft weer eens het gevoel iets gemist te hebben*
symp en marijke gaan samen naar portugalquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zie je niet hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
Awww wat lief van jullie
Nou.. Dan heel veel plezier gewenst iedereen straks
Ik zwaai wel even vanuit Eindhoven
Hoi !quote:
O nee?quote:
Ach ja Eindhoven is natuurlijk groot en ik zit gewoon thuis. Al is dat niet ver van het stadscentrum af.quote:
Ik zit (stiekem) ook in een dorp naast Eindhovenquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja Eindhoven is natuurlijk groot en ik zit gewoon thuis. Al is dat niet ver van het stadscentrum af.
Ik weet natuurlijk wel waar Mierlo ligt. Ben dan ook geboren in Geldrop.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zit (stiekem) ook in een dorp naast EindhovenMaar als ik Mierlo zeg; weet niemand waar het ligt (behalve RN).
Heb eigenlijk wel zin om naar Eindhoven te gaan.. Weer is zo lekker.. Grom... *doet verstandig en gaat thuis toch echt het huishouden doen*
Wel kort zeker?quote:
Ja, nog geen maand.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel kort zeker?
Mijn schoonzus komt er vandaan.
Wie zegt er nou dat-ie in Helmond woontquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:53 schreef Bos81 het volgende:
Maar waarom zeg je dat Mierlo bij Eindhoven ligt? Helmond is dichterbij. Al hebben we dat vandeweek al een beetje besproken
Omdat ik niet weet of Helmond 'bekend' is. Ik ben dan ook import en in België zeg ik altijd Eindhoven. Als ik daar Mierlo of Helmond zeg, weten ze het niet. Dus ik zeg vaker dat ik bij Eindhoven woon dan bij Helmondquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:53 schreef Bos81 het volgende:
Maar waarom zeg je dat Mierlo bij Eindhoven ligt? Helmond is dichterbij. Al hebben we dat vandeweek al een beetje besproken
En dat jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wie zegt er nou dat-ie in Helmond woont
Dan zeg je gewoon 'ik woon in Brandevoort'quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En dat ja
Kuch.. Alhoewel we ook hebben zitten kijken voor een huisje in brandevoortMaar iets met te duur en geen tuin hebben enzo
Helmond dusquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon 'ik woon in Brandevoort'
Nouja, boeiend ook allemaal, ik woon er nietquote:
Branden in de helquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon 'ik woon in Brandevoort'
In Helmond staat een flat die de 'Helveste' heet of zoquote:
En ze hebben vast ook wel een wijk die vagevuur heetquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In Helmond staat een flat die de 'Helveste' heet of zo
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:30 schreef Pheno het volgende:
Gewoonz eggen dat je in Noord Brabant woont. En dan zijn al die mensen boven de rivieren al lost.
Dat dan weer nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ze hebben vast ook wel een wijk die vagevuur heet.
Okee. De meeste Nederlanders kennen Helmond wel, verwacht ik. Maar niet iedereen zal weten waar het op de kaart aan valt te wijzen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet of Helmond 'bekend' is. Ik ben dan ook import en in België zeg ik altijd Eindhoven. Als ik daar Mierlo of Helmond zeg, weten ze het niet. Dus ik zeg vaker dat ik bij Eindhoven woon dan bij Helmond
De sfeer opsnuivenquote:
Dus... Dan zeg ik Eindhoven aangezien de meesten wel weten waar dat ongeveer ligtquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. De meeste Nederlanders kennen Helmond wel, verwacht ik. Maar niet iedereen zal weten waar het op de kaart aan valt te wijzen.
Was het niet het programma: de vakantie man waar mensen moesten aanwijzen waar ze op vakantie warenquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. De meeste Nederlanders kennen Helmond wel, verwacht ik. Maar niet iedereen zal weten waar het op de kaart aan valt te wijzen.
Ja kloptquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Was het niet het programma: de vakantie man waar mensen moesten aanwijzen waar ze op vakantie waren
Ik vond dat altijd zo leuk om te zien hoe mensen geen benul hebben van topografie
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Was het niet het programma: de vakantie man waar mensen moesten aanwijzen waar ze op vakantie waren
Ik vond dat altijd zo leuk om te zien hoe mensen geen benul hebben van topografie
Echt ik zag er laatst nog een stukje van op tv, ik lag echt dubbelquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt
Waren ze op vakantie in Brazilie of zo, MOesten ze het aanwijzen op de kaart. Wezen ze Finland aan ofzo![]()
Ja of Australie aanwijzen omdat dat een eiland isquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
"Wijst u Mallorca eens aan op de kaart."
"Nou, dat is hier, die grote blauwe vlek"
En dan de Noordzee aanwijzen of zo.
Dat snap ikquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt ik zag er laatst nog een stukje van op tv, ik lag echt dubbel![]()
Frits Bom ftw!quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veel succes LLquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de boel eens afsluiten hier en zo op weg naar het station.. eens kijken of ik veilig op schiphol kan aankomen
Ga ik doenquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Veel succes LL![]()
en geef Marijke een knuffel van me
Mijn trein rijdt nu weg. Ben rond half 3 bij Schiphol CA.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de boel eens afsluiten hier en zo op weg naar het station.. eens kijken of ik veilig op schiphol kan aankomen
Ik pak hierna de bus. Is sneller en rustigerquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben benieuwt in de trein daar na
Hoop jequote:Op zaterdag 30 april 2011 13:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik pak hierna de bus. Is sneller en rustiger.
Ik ben trots op je!quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:28 schreef RockNijntje het volgende:
Zojuist mijn eerste topic in FB aangemaakt![]()
Woar?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:34 schreef DaMart het volgende:
Bus is uitgestorven... en gratis ivm defect chipsysteem.
En wat voel je daar bij?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:28 schreef RockNijntje het volgende:
Zojuist mijn eerste topic in FB aangemaakt![]()
Beter kan nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:34 schreef DaMart het volgende:
Bus is uitgestorven... en gratis ivm defect chipsysteem.
Een vinger denk ik!quote:
Ze weten niet dat ik een account heb.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vinden jouw ouders dat nooit gek, dat jij zo vaak op Fok! zit?
Wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |