Dat snap ikquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt ik zag er laatst nog een stukje van op tv, ik lag echt dubbel![]()
Frits Bom ftw!quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Was het niet het programma: de vakantie man waar mensen moesten aanwijzen waar ze op vakantie waren
Ik vond dat altijd zo leuk om te zien hoe mensen geen benul hebben van topografie
Veel succes LLquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de boel eens afsluiten hier en zo op weg naar het station.. eens kijken of ik veilig op schiphol kan aankomen
Ga ik doenquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Veel succes LL![]()
en geef Marijke een knuffel van me
Mijn trein rijdt nu weg. Ben rond half 3 bij Schiphol CA.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de boel eens afsluiten hier en zo op weg naar het station.. eens kijken of ik veilig op schiphol kan aankomen
Ik pak hierna de bus. Is sneller en rustigerquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben benieuwt in de trein daar na
Hoop jequote:Op zaterdag 30 april 2011 13:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik pak hierna de bus. Is sneller en rustiger.
Ik ben trots op je!quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:28 schreef RockNijntje het volgende:
Zojuist mijn eerste topic in FB aangemaakt![]()
Woar?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:34 schreef DaMart het volgende:
Bus is uitgestorven... en gratis ivm defect chipsysteem.
En wat voel je daar bij?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:28 schreef RockNijntje het volgende:
Zojuist mijn eerste topic in FB aangemaakt![]()
Beter kan nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:34 schreef DaMart het volgende:
Bus is uitgestorven... en gratis ivm defect chipsysteem.
Een vinger denk ik!quote:
Ze weten niet dat ik een account heb.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vinden jouw ouders dat nooit gek, dat jij zo vaak op Fok! zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |