Ja kloptquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Was het niet het programma: de vakantie man waar mensen moesten aanwijzen waar ze op vakantie waren
Ik vond dat altijd zo leuk om te zien hoe mensen geen benul hebben van topografie
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Was het niet het programma: de vakantie man waar mensen moesten aanwijzen waar ze op vakantie waren
Ik vond dat altijd zo leuk om te zien hoe mensen geen benul hebben van topografie
Echt ik zag er laatst nog een stukje van op tv, ik lag echt dubbelquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt
Waren ze op vakantie in Brazilie of zo, MOesten ze het aanwijzen op de kaart. Wezen ze Finland aan ofzo![]()
Ja of Australie aanwijzen omdat dat een eiland isquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
"Wijst u Mallorca eens aan op de kaart."
"Nou, dat is hier, die grote blauwe vlek"
En dan de Noordzee aanwijzen of zo.
Dat snap ikquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt ik zag er laatst nog een stukje van op tv, ik lag echt dubbel![]()
Frits Bom ftw!quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veel succes LLquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de boel eens afsluiten hier en zo op weg naar het station.. eens kijken of ik veilig op schiphol kan aankomen
Ga ik doenquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Veel succes LL![]()
en geef Marijke een knuffel van me
Mijn trein rijdt nu weg. Ben rond half 3 bij Schiphol CA.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de boel eens afsluiten hier en zo op weg naar het station.. eens kijken of ik veilig op schiphol kan aankomen
Ik pak hierna de bus. Is sneller en rustigerquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben benieuwt in de trein daar na
Hoop jequote:Op zaterdag 30 april 2011 13:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik pak hierna de bus. Is sneller en rustiger.
Ik ben trots op je!quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:28 schreef RockNijntje het volgende:
Zojuist mijn eerste topic in FB aangemaakt![]()
Woar?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:34 schreef DaMart het volgende:
Bus is uitgestorven... en gratis ivm defect chipsysteem.
En wat voel je daar bij?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:28 schreef RockNijntje het volgende:
Zojuist mijn eerste topic in FB aangemaakt![]()
Beter kan nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:34 schreef DaMart het volgende:
Bus is uitgestorven... en gratis ivm defect chipsysteem.
Een vinger denk ik!quote:
Ze weten niet dat ik een account heb.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vinden jouw ouders dat nooit gek, dat jij zo vaak op Fok! zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |