quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of hij heeft het gedaan voordat hij de wc bereikte.
Ik moest even testen of er nog op me gereageerd word. Zelfs gisteren op drie keer hallo al niet meer, dus ik gok een antarctisch whiskje. Eerst PI en daarna ga ik sportenquote:
Ik heb gisteren op je gereageerd hoor!quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest even testen of er nog op me gereageerd word. Zelfs gisteren op drie keer hallo al niet meer, dus ik gok een antarctisch whiskje. Eerst PI en daarna ga ik sporten
Veel plezier voor de Schipholmeeters, veel plezier voor de vakantiegangers en doe geen dingen die ik ook niet zou doen
Yukiquote:
Moequote:
Nee, het is ook een advies voor mensen die naar het centrum van Amsterdam gaan. Op die manier proberen ze de reizigersstroom zo goed mogelijk te laten verlopen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
als ze zeggen reisadvies ga met de metro
dat houdt toch niet in dat we ook echt de metro moeten nemen?
goed geslapen en straks naar schiphol, symp en marijke wegbrengenquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
MoeMaar rij door een mooi stukje Nederland en ga vandaag verven bij een vriend, dus ook wel oké
Jij?
Ben heel benieuwdquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yuki.
Na donderdag niets meer geschreven nog, maar dat komt nog wel. Aflevering voor maandag is wel al af.
Ah oke... maar mensen zijn niet gekquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, het is ook een advies voor mensen die naar het centrum van Amsterdam gaan. Op die manier proberen ze de reizigersstroom zo goed mogelijk te laten verlopen.
Jij kan volgens mij gewoon met de rechtstreekse treinquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
als ze zeggen reisadvies ga met de metro
dat houdt toch niet in dat we ook echt de metro moeten nemen?
Ja dat snap ik maar er zijn werkzaamheden tussen kersenboogerd en sloterdijkquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij kan volgens mij gewoon met de rechtstreekse trein
Het is vooral voor mensen die richting de binnenstad van Amsterdam gaan, en om CS te ontlasten. Zolang jouw trein niet naar CS rijdt, zou het na Sloterdijk dus ook mee moeten vallen met de drukte.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah oke... maar mensen zijn niet gekdie blijven natuurlijk gewoon zitten
welke Oranje lay-out?quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:13 schreef RockNijntje het volgende:
Verdomme, ik ben de oranje lay-out echt zat![]()
Oranje layout?quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:13 schreef RockNijntje het volgende:
Verdomme, ik ben de oranje lay-out echt zat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |