welke Oranje lay-out?quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:13 schreef RockNijntje het volgende:
Verdomme, ik ben de oranje lay-out echt zat![]()
Oranje layout?quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:13 schreef RockNijntje het volgende:
Verdomme, ik ben de oranje lay-out echt zat![]()
Mobielequote:
Ja sorry, wat een verwarring op Koninginnedagquote:
Pfff je maakt mij in de warquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja sorry, wat een verwarring op Koninginnedag
Ik bedoelde dus de oude mobiele
O ja.. Ik wist dat ik iets vergeten wasquote:
foei....quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O ja.. Ik wist dat ik iets vergeten was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen
Laat je mij nog even weten als je wil dat ik voor het boekje kijk? Ik ga maandag wel even naar de bruna hier in het dorp voor je danquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik word zo moe van die cetirizine
Ik ga die niet meer overdag innemen
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
foei....
ik sla het ontbijt noooooit overik ook niet, ik ontbijt altijd rond 12 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
foei....
ik sla het ontbijt noooooit overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik denk niet dat het in een boekenwinkel ligt. Maar kijken kan natuurlijk geen kwaadquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Laat je mij nog even weten als je wil dat ik voor het boekje kijk? Ik ga maandag wel even naar de bruna hier in het dorp voor je dan
Ja ik vrees er ook voor.. Maar vragen kan altijd ! Ik kijk wel even voor jequote:Op zaterdag 30 april 2011 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het in een boekenwinkel ligt. Maar kijken kan natuurlijk geen kwaad
Ik durf het ook niet zo goed te bestellen, ik heb die lassawinkel wel gemaild maarja weekend zit er tussen... dus nog geen antwoord
Ik ookquote:
Heeft de kinderafdeling van het ziekenhuis ook niet zulke boekjes beschikbaar? Ik heb wel eens kinderboeken in ziekenhuizen zien liggen namelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het in een boekenwinkel ligt. Maar kijken kan natuurlijk geen kwaad
Ik durf het ook niet zo goed te bestellen, ik heb die lassawinkel wel gemaild maarja weekend zit er tussen... dus nog geen antwoord
Heeeeeeeeeeeeel veel plezier op vakantie !!!quote:
Nee Mart gaat naar schiphol om ze uit te zwaaien en vervolgens gaat wok met mart mee om daar te eten.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
Wait.. Gaan jullie.. err.. allemaal samen op vakantie? *heeft weer eens het gevoel iets gemist te hebben*
Nee, ik ga Marijke en Symph uitzwaaien vanmiddagquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
Wait.. Gaan jullie.. err.. allemaal samen op vakantie? *heeft weer eens het gevoel iets gemist te hebben*
symp en marijke gaan samen naar portugalquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zie je niet hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
Awww wat lief van jullie
Nou.. Dan heel veel plezier gewenst iedereen straks
Ik zwaai wel even vanuit Eindhoven
Hoi !quote:
O nee?quote:
Ach ja Eindhoven is natuurlijk groot en ik zit gewoon thuis. Al is dat niet ver van het stadscentrum af.quote:
Ik zit (stiekem) ook in een dorp naast Eindhovenquote:Op zaterdag 30 april 2011 11:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja Eindhoven is natuurlijk groot en ik zit gewoon thuis. Al is dat niet ver van het stadscentrum af.
Ik weet natuurlijk wel waar Mierlo ligt. Ben dan ook geboren in Geldrop.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zit (stiekem) ook in een dorp naast EindhovenMaar als ik Mierlo zeg; weet niemand waar het ligt (behalve RN).
Heb eigenlijk wel zin om naar Eindhoven te gaan.. Weer is zo lekker.. Grom... *doet verstandig en gaat thuis toch echt het huishouden doen*
Wel kort zeker?quote:
Ja, nog geen maand.quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel kort zeker?
Mijn schoonzus komt er vandaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |