Wat een actieve postquote:Op zaterdag 30 april 2011 08:46 schreef LovelyLady het volgende:
We hebben een P
We hebben een I
we hebben een PI
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Marijke heeft geen tijd klok op haar koffiezetapparaatquote:
Jij kunt toch alles fixenquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijke heeft geen tijd klok op haar koffiezetapparaat
daar verzin ik wel wat op jaquote:
ik zit in een lekkere sandwichquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tweede.
Flink doorgepost gisterenavond dan.
Oe, tussen wie?quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit in een lekkere sandwich![]()
Mart
SpamMartquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tweede.
Flink doorgepost gisterenavond dan.
Nee hoor, zo eerst even de was aanzetten, ontbijt maken, ontbijt eten en dan even huishouden doenquote:
aaah handigquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor, zo eerst even de was aanzetten, ontbijt maken, ontbijt eten en dan even huishouden doen.
DE Black is volgens mij sterkerquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:26 schreef cablegunmaster het volgende:
het erge is dat ik nog niet eens koffie op heb. want ik heb een of andere rode melange gehaalt en die is veels te slap.
Waar moet ik op letten als ik koffie haal? ( geen pads? ).
nee, speciaal voor jou niet!quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:27 schreef DaMart het volgende:
Als die dat begin van de middag ook maar is!
Ah tof, maar gewoon iets wat koffie is want ik heb ook eens sterke meuk gehad en dat was ergquote:
Ben je lief voor hem, dus je gaat de hele dag in de trein zitten merk ik op en roept mensen op om de trein te nemenquote:
Als die treinen dan maar wel op tijd rijden, want anders is er minder knuffeltijd voor Marijke!quote:
Ik ga naar Muck en voorspel dat de treinen erg druk worden straks!quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:31 schreef cablegunmaster het volgende:
Ben je lief voor hem, dus je gaat de hele dag in de trein zitten merk ik op en roept mensen op om de trein te nemen![]()
hmm... de doem voorspeller.quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:35 schreef Toekito het volgende:
Ik ga naar Muck en voorspel dat de treinen erg druk worden straks!
juist in en rond 020 verwachten ze gezeur!quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:35 schreef DaMart het volgende:
Als die treinen dan maar wel op tijd rijden, want anders is er minder knuffeltijd voor Marijke!
Ik verwacht het ook wel hoor. Daarom reis ik dus ook niet via Amsterdam Sloterdijk naar Schiphol maar via Leiden. Sloterdijk is normaliter half uur sneller, maar met die drukte kan dat zomaar een half uur langzamer zijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ga naar Muck en voorspel dat de treinen erg druk worden straks!
Misschien pak ik ook wel de bus... er gaat er eentje van Haarlem naar Schiphol in 40 minuten... en die zal niet overdreven druk zijn, denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |