abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96169202
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen :O :*
Meisje meisje *O* ben je er klaar voor *O*
pi_96169219
oh poep -O-
Boodschappen doen :W
Tot later
  zaterdag 30 april 2011 @ 09:46:01 #103
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_96169222
quote:
17s.gif Op zaterdag 30 april 2011 09:42 schreef DaMart het volgende:

[..]

Marijke :W.

Goed geslapen en klaar voor de vakantie?
He Mart :*
Ja, helemaal klaar voor *O* Althans, bijna helemaal klaar voor :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 09:43 schreef Yuki het volgende:

[..]

Hoi :W :*

Al helemaal klaar voor de reis? *O*
Hai Yuks :*

Zie hierboven ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Meisje meisje *O* ben je er klaar voor *O*
Lief meisje *O* :* Kom je ons uitzwaaien? O+
Zo goed als dus ;)
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  zaterdag 30 april 2011 @ 09:46:14 #104
50430 Yuki
Student Midwife
pi_96169227
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
oh poep -O-
Boodschappen doen :W
Tot later
Fijne dag meisje :W :*
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 30 april 2011 @ 09:46:29 #105
50430 Yuki
Student Midwife
pi_96169235
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

He Mart :*
Ja, helemaal klaar voor *O* Althans, bijna helemaal klaar voor :D

[..]

Hai Yuks :*

Zie hierboven ;)

[..]

Lief meisje *O* :* Kom je ons uitzwaaien? O+
Zo goed als dus ;)
*O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_96169261
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:

Lief meisje *O* :* Kom je ons uitzwaaien? O+
Zo goed als dus ;)
Ik denk het wel, weet alleen niet hoelaat maar kan ik je smsen en moet ik dat op dat prepaid nummer maar doen?
pi_96169267
Jullie zijn altijd zo lief voor elkander :Y)
Redacted
  zaterdag 30 april 2011 @ 09:51:16 #108
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_96169300
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 09:48 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik denk het wel, weet alleen niet hoelaat maar kan ik je smsen en moet ik dat op dat prepaid nummer maar doen?
Ja graag O+ En ja graag O+
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 09:48 schreef cablegunmaster het volgende:
Jullie zijn altijd zo lief voor elkander :Y)
CGM *O* Hoe ist? :*
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_96169372
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 09:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
CGM *O* Hoe ist? :*
Best goed :) , zit net cornflakes ontbijt te maken, alleen als ik dat vergeet dan word het slappe hap. :P Koninginnedag , moet eigenlijk mijn ouders bellen vragen hoe het gaat, ik kan namelijk soms best op mezelf zijn merk ik.

maar dan reflecteer ik de vraag hoe is het met Marijkezwolle? :D want ik vertel dan wel mijn dingen, maar wat hield je bezig verleden week? :P

Raar genoeg klopt mijn avatar. een tijdje nog best wel... opgekropte woede die ik niet eens weet waar ik het vandaan heb , denk dat ik gewoon wat meer beweging nodig heb :P
Redacted
  zaterdag 30 april 2011 @ 09:58:22 #110
50430 Yuki
Student Midwife
pi_96169374
Stampvolle bus richting centrum
Lege bus het centrum uit _O-
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:00:36 #111
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_96169393
Goedemoggel :W
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:01:23 #112
50430 Yuki
Student Midwife
pi_96169399
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:00 schreef Symphonic het volgende:
Goedemoggel :W
Goedemorgen :W
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:04:09 #113
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_96169433
Iedereen de rommelmarkt op?
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  Moderator zaterdag 30 april 2011 @ 10:04:43 #114
42184 crew  DaMart
pi_96169441
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:04 schreef Symphonic het volgende:
Iedereen de rommelmarkt op?
Nee, ik heb wat rommel in de vuilnisbak gedeponeerd ;).
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:05:35 #115
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_96169447
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:04 schreef DaMart het volgende:

[..]

Nee, ik heb wat rommel in de vuilnisbak gedeponeerd ;).
Veel beter :Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:05:54 #116
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_96169452
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 09:58 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Best goed :) , zit net cornflakes ontbijt te maken, alleen als ik dat vergeet dan word het slappe hap. :P Koninginnedag , moet eigenlijk mijn ouders bellen vragen hoe het gaat, ik kan namelijk soms best op mezelf zijn merk ik.

maar dan reflecteer ik de vraag hoe is het met Marijkezwolle? :D want ik vertel dan wel mijn dingen, maar wat hield je bezig verleden week? :P

Raar genoeg klopt mijn avatar. een tijdje nog best wel... opgekropte woede die ik niet eens weet waar ik het vandaan heb , denk dat ik gewoon wat meer beweging nodig heb :P
Fijn, lekker en herkenbaar ;) Maar soms is op jezelf zijn ook lekker :@ O+

Hier alles goed :Y Ga vandaag op vakantie met Symph en kindjes, dus alles is ingepakt en we vertrekken over een paar uur *O*

Oeh, dat is wel iets om wat aan te doen ;) :*
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_96169468
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijn, lekker en herkenbaar ;) Maar soms is op jezelf zijn ook lekker :@ O+

Hier alles goed :Y Ga vandaag op vakantie met Symph en kindjes, dus alles is ingepakt en we vertrekken over een paar uur *O*

Oeh, dat is wel iets om wat aan te doen ;) :*
Tof! ^O^ samen met de familie Symph op vakantie ^O^ . Awesome, waar ga je heen :)?
Redacted
pi_96169472
:O
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2011 @ 10:08:17 #119
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_96169479
:O
:W
c_/
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:08:56 #120
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_96169490
GF :W
pgr :W
cgm :W
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_96169491
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
:O
:W
c_/
Waar heb je de koffiepot gevonden? ben hem kwijt :o. oh wacht ik weet al waar die staat bovenop de keuken in het vettige gedeelte, want niemand maakt ooit boven de keuken kastjes schoon :D

Goedemorgen GF :W
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:08 schreef Symphonic het volgende:
GF :W
pgr :W
cgm :W
Goedemorgen Symphonic :W
Redacted
pi_96169492
Zo, het ontbijt is weer naar binnen geschoven. Nu even wat dingetjes bij de Tesco halen en dan naar Dover castle. Daarna weer op de boot naa Duinkerken w/
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:09:44 #123
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_96169500
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:07 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Tof! ^O^ samen met de familie Symph op vakantie ^O^ . Awesome, waar ga je heen :)?
Portugal, zijn mams bezoeken O+
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:07 schreef pgrferrari het volgende:
:O
Goedemorgen :*
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
:O
:W
c_/
Goedemorgen batskoning ;) :*
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_96169503
Hoe is het weer in NL vandaag? Hier schijnt de zon weer uitbundig 8-)
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
  Moderator zaterdag 30 april 2011 @ 10:10:05 #125
42184 crew  DaMart
pi_96169506
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:08 schreef OA het volgende:
Zo, het ontbijt is weer naar binnen geschoven. Nu even wat dingetjes bij de Tesco halen en dan naar Dover castle. Daarna weer op de boot naa Duinkerken w/
Onderzoekende Afgevaardigde :W.

Fijne dag *O*.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:10:07 #126
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_96169507
In slaap geflikkerd :')

Hoi :W
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_96169510
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:08 schreef OA het volgende:
Zo, het ontbijt is weer naar binnen geschoven. Nu even wat dingetjes bij de Tesco halen en dan naar Dover castle. Daarna weer op de boot naa Duinkerken w/
klinkt als een wereld reis :D :P

weetje ik heb eigenlijk helemaal geen zin in Cornflakes }:| terwijl ik net dacht jippie cornflakes!
Redacted
  Moderator zaterdag 30 april 2011 @ 10:10:19 #128
42184 crew  DaMart
pi_96169512
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:09 schreef OA het volgende:
Hoe is het weer in NL vandaag? Hier schijnt de zon weer uitbundig 8-)
Hier ook, alleen waait het ook behoorlijk.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Boks-Chick zaterdag 30 april 2011 @ 10:10:33 #129
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_96169515
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2011 09:58 schreef Yuki het volgende:
Stampvolle bus richting centrum
Lege bus het centrum uit _O-
Vanavond is het precies andersom _O-
lolwut
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:12:13 #130
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_96169535
Ik verveel me.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_96169537
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:10 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

klinkt als een wereld reis :D :P

weetje ik heb eigenlijk helemaal geen zin in Cornflakes }:| terwijl ik net dacht jippie cornflakes!
Ja, als je in Groningen woont is het inderdaad een wereldreis :6
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_96169554
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:12 schreef OA het volgende:
Ja, als je in Groningen woont is het inderdaad een wereldreis :6
Ja nou Groningen is nou eenmaal een leuke plaats. :Y)
Redacted
pi_96169560
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:10 schreef DaMart het volgende:

[..]

Hier ook, alleen waait het ook behoorlijk.
Het waait hier ook redelijk door.
Als we het droog houden tot op de boot, hebben we geen regen gehad deze vakantie en dat in Engeland :7
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_96169565
Ik ga.... :W
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:14:28 #135
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_96169569
Doei koffiebeaun :W
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  Moderator zaterdag 30 april 2011 @ 10:14:39 #136
42184 crew  DaMart
pi_96169572
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:13 schreef OA het volgende:

[..]

Het waait hier ook redelijk door.
Als we het droog houden tot op de boot, hebben we geen regen gehad deze vakantie en dat in Engeland :7
Dat is wel uniek te noemen, ja :D.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:15:59 #137
50430 Yuki
Student Midwife
pi_96169584
Veel te vroeg op het station :')

En wat een drukte hier, zeg :o
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:16:08 #138
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_96169587
Ojaa, ik moet vanavond de buurkindjes gezelschap houden :')
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_96169593
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:14 schreef OA het volgende:
Ik ga.... :W
Doei OA! :W
Redacted
pi_96169596
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:15 schreef Yuki het volgende:
Veel te vroeg op het station :')

En wat een drukte hier, zeg :o
Drukte op KSC? :D
Redacted
pi_96169605
nah ik ben gewoon aan het ..... <insert spamzorz naam hierin >....... :P
Redacted
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:18:42 #142
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_96169616
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:10 schreef DaMart het volgende:

[..]

Hier ook, alleen waait het ook behoorlijk.
uitwaaien straks *O*
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
pi_96169618
kwartet? :P
Redacted
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:19:05 #144
50430 Yuki
Student Midwife
pi_96169622
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:16 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Drukte op KSC? :D
Nee, op Utrecht CS :D
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:20:03 #145
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_96169636
Het valt me nu pas op dat het erg vaak zondag is deze weken :')
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_96169666
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:20 schreef RockNijntje het volgende:
Het valt me nu pas op dat het erg vaak zondag is deze weken :')
krijg je met de feestdagen :Z ^O^
Redacted
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:23:56 #147
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_96169680
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:23 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

krijg je met de feestdagen :Z ^O^
Ja :')

Hoe moet ik nou nieuwe schoenen kopen :( :P
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:25:49 #148
50430 Yuki
Student Midwife
pi_96169709
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:23 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ja :')

Hoe moet ik nou nieuwe schoenen kopen :( :P
Koopzondag! *O*

Of misschien op de rommelmarkt :7
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_96169732
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:25 schreef Yuki het volgende:

[..]

Koopzondag! *O*

Of misschien op de rommelmarkt :7
niet kieskeurig zijn en volgende week kopen? :Y)
Redacted
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:27:47 #150
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_96169734
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:25 schreef Yuki het volgende:

[..]

Koopzondag! *O*

Of misschien op de rommelmarkt :7
Vans op de rommelmarkt? Not really :+

Maar ik zou morgen eventueel naar Eindhoven kunnen, alleen ga ik liever naar Helmond, want die stad ken ik beter en daar kan ik zo heen op de fiets :)
Wachten tot maandag dus maar :+
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')