He Martquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marijke.
Goed geslapen en klaar voor de vakantie?
Hai Yuksquote:
Lief meisjequote:Op zaterdag 30 april 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meisje meisjeben je er klaar voor
quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Mart
Ja, helemaal klaar voorAlthans, bijna helemaal klaar voor
[..]
Hai Yuks
Zie hierboven
[..]
Lief meisje![]()
Kom je ons uitzwaaien?
Zo goed als dus
Ik denk het wel, weet alleen niet hoelaat maar kan ik je smsen en moet ik dat op dat prepaid nummer maar doen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lief meisje![]()
Kom je ons uitzwaaien?
Zo goed als dus
Ja graagquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk het wel, weet alleen niet hoelaat maar kan ik je smsen en moet ik dat op dat prepaid nummer maar doen?
CGMquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:48 schreef cablegunmaster het volgende:
Jullie zijn altijd zo lief voor elkander
Best goedquote:
Veel beterquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb wat rommel in de vuilnisbak gedeponeerd.
Fijn, lekker en herkenbaarquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Best goed, zit net cornflakes ontbijt te maken, alleen als ik dat vergeet dan word het slappe hap.
Koninginnedag , moet eigenlijk mijn ouders bellen vragen hoe het gaat, ik kan namelijk soms best op mezelf zijn merk ik.
maar dan reflecteer ik de vraag hoe is het met Marijkezwolle?want ik vertel dan wel mijn dingen, maar wat hield je bezig verleden week?
![]()
Raar genoeg klopt mijn avatar. een tijdje nog best wel... opgekropte woede die ik niet eens weet waar ik het vandaan heb , denk dat ik gewoon wat meer beweging nodig heb![]()
Tof!quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijn, lekker en herkenbaarMaar soms is op jezelf zijn ook lekker
![]()
Hier alles goedGa vandaag op vakantie met Symph en kindjes, dus alles is ingepakt en we vertrekken over een paar uur
![]()
Oeh, dat is wel iets om wat aan te doen![]()
Waar heb je de koffiepot gevonden? ben hem kwijtquote:
Goedemorgen Symphonicquote:
Portugal, zijn mams bezoekenquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tof!samen met de familie Symph op vakantie
. Awesome, waar ga je heen
?
Goedemorgenquote:
Goedemorgen batskoningquote:
Onderzoekende Afgevaardigdequote:Op zaterdag 30 april 2011 10:08 schreef OA het volgende:
Zo, het ontbijt is weer naar binnen geschoven. Nu even wat dingetjes bij de Tesco halen en dan naar Dover castle. Daarna weer op de boot naa Duinkerken
klinkt als een wereld reisquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:08 schreef OA het volgende:
Zo, het ontbijt is weer naar binnen geschoven. Nu even wat dingetjes bij de Tesco halen en dan naar Dover castle. Daarna weer op de boot naa Duinkerken
Hier ook, alleen waait het ook behoorlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:09 schreef OA het volgende:
Hoe is het weer in NL vandaag? Hier schijnt de zon weer uitbundig
Vanavond is het precies andersomquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:58 schreef Yuki het volgende:
Stampvolle bus richting centrum
Lege bus het centrum uit
Ja, als je in Groningen woont is het inderdaad een wereldreisquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
klinkt als een wereld reis![]()
weetje ik heb eigenlijk helemaal geen zin in Cornflakesterwijl ik net dacht jippie cornflakes!
Ja nou Groningen is nou eenmaal een leuke plaats.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:12 schreef OA het volgende:
Ja, als je in Groningen woont is het inderdaad een wereldreis
Het waait hier ook redelijk door.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier ook, alleen waait het ook behoorlijk.
Dat is wel uniek te noemen, jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:13 schreef OA het volgende:
[..]
Het waait hier ook redelijk door.
Als we het droog houden tot op de boot, hebben we geen regen gehad deze vakantie en dat in Engeland
Drukte op KSC?quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:15 schreef Yuki het volgende:
Veel te vroeg op het station
En wat een drukte hier, zeg
uitwaaien straksquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier ook, alleen waait het ook behoorlijk.
krijg je met de feestdagenquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:20 schreef RockNijntje het volgende:
Het valt me nu pas op dat het erg vaak zondag is deze weken
Jaquote:
Koopzondag!quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja
Hoe moet ik nou nieuwe schoenen kopen![]()
niet kieskeurig zijn en volgende week kopen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Koopzondag!
Of misschien op de rommelmarkt
Vans op de rommelmarkt? Not reallyquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Koopzondag!
Of misschien op de rommelmarkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |