He Martquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marijke.
Goed geslapen en klaar voor de vakantie?
Hai Yuksquote:
Lief meisjequote:Op zaterdag 30 april 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meisje meisjeben je er klaar voor
quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Mart
Ja, helemaal klaar voorAlthans, bijna helemaal klaar voor
[..]
Hai Yuks
Zie hierboven
[..]
Lief meisje![]()
Kom je ons uitzwaaien?
Zo goed als dus
Ik denk het wel, weet alleen niet hoelaat maar kan ik je smsen en moet ik dat op dat prepaid nummer maar doen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lief meisje![]()
Kom je ons uitzwaaien?
Zo goed als dus
Ja graagquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk het wel, weet alleen niet hoelaat maar kan ik je smsen en moet ik dat op dat prepaid nummer maar doen?
CGMquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:48 schreef cablegunmaster het volgende:
Jullie zijn altijd zo lief voor elkander
Best goedquote:
Veel beterquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb wat rommel in de vuilnisbak gedeponeerd.
Fijn, lekker en herkenbaarquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Best goed, zit net cornflakes ontbijt te maken, alleen als ik dat vergeet dan word het slappe hap.
Koninginnedag , moet eigenlijk mijn ouders bellen vragen hoe het gaat, ik kan namelijk soms best op mezelf zijn merk ik.
maar dan reflecteer ik de vraag hoe is het met Marijkezwolle?want ik vertel dan wel mijn dingen, maar wat hield je bezig verleden week?
![]()
Raar genoeg klopt mijn avatar. een tijdje nog best wel... opgekropte woede die ik niet eens weet waar ik het vandaan heb , denk dat ik gewoon wat meer beweging nodig heb![]()
Tof!quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijn, lekker en herkenbaarMaar soms is op jezelf zijn ook lekker
![]()
Hier alles goedGa vandaag op vakantie met Symph en kindjes, dus alles is ingepakt en we vertrekken over een paar uur
![]()
Oeh, dat is wel iets om wat aan te doen![]()
Waar heb je de koffiepot gevonden? ben hem kwijtquote:
Goedemorgen Symphonicquote:
Portugal, zijn mams bezoekenquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tof!samen met de familie Symph op vakantie
. Awesome, waar ga je heen
?
Goedemorgenquote:
Goedemorgen batskoningquote:
Onderzoekende Afgevaardigdequote:Op zaterdag 30 april 2011 10:08 schreef OA het volgende:
Zo, het ontbijt is weer naar binnen geschoven. Nu even wat dingetjes bij de Tesco halen en dan naar Dover castle. Daarna weer op de boot naa Duinkerken
klinkt als een wereld reisquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:08 schreef OA het volgende:
Zo, het ontbijt is weer naar binnen geschoven. Nu even wat dingetjes bij de Tesco halen en dan naar Dover castle. Daarna weer op de boot naa Duinkerken
Hier ook, alleen waait het ook behoorlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:09 schreef OA het volgende:
Hoe is het weer in NL vandaag? Hier schijnt de zon weer uitbundig
Vanavond is het precies andersomquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:58 schreef Yuki het volgende:
Stampvolle bus richting centrum
Lege bus het centrum uit
Ja, als je in Groningen woont is het inderdaad een wereldreisquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
klinkt als een wereld reis![]()
weetje ik heb eigenlijk helemaal geen zin in Cornflakesterwijl ik net dacht jippie cornflakes!
Ja nou Groningen is nou eenmaal een leuke plaats.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:12 schreef OA het volgende:
Ja, als je in Groningen woont is het inderdaad een wereldreis
Het waait hier ook redelijk door.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier ook, alleen waait het ook behoorlijk.
Dat is wel uniek te noemen, jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:13 schreef OA het volgende:
[..]
Het waait hier ook redelijk door.
Als we het droog houden tot op de boot, hebben we geen regen gehad deze vakantie en dat in Engeland
Drukte op KSC?quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:15 schreef Yuki het volgende:
Veel te vroeg op het station
En wat een drukte hier, zeg
uitwaaien straksquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier ook, alleen waait het ook behoorlijk.
krijg je met de feestdagenquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:20 schreef RockNijntje het volgende:
Het valt me nu pas op dat het erg vaak zondag is deze weken
Jaquote:
Koopzondag!quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja
Hoe moet ik nou nieuwe schoenen kopen![]()
niet kieskeurig zijn en volgende week kopen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Koopzondag!
Of misschien op de rommelmarkt
Vans op de rommelmarkt? Not reallyquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Koopzondag!
Of misschien op de rommelmarkt
Schiphol valt vast meequote:Op zaterdag 30 april 2011 10:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben er klaar voor
Ik hoop dat het op Schiphol een beetje normaal is
Alleen kan je dan niet de reeks voortzettenquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:33 schreef RockNijntje het volgende:
Hé, ik kan weer mobiel OP plakkenDus hier geen stress meer bij mobiele lapo
daar zal het wel een stuk normaler zijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben er klaar voor
Ik hoop dat het op Schiphol een beetje normaal is
Doet ie dat niet automatisch bij [KSC #xNumber]quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alleen kan je dan niet de reeks voortzetten
laatste keer dat ik op 30 april vloog heb ik ruim 4 uur in de rij gestaanquote:
volgens mij welquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doet ie dat niet automatisch bij [KSC #xNumber]
Wij hebben een keer 9 uur vertraging gehad, 3-jarige ik snapte het niet echt; 'zijn we er al, papa?'quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
laatste keer dat ik op 30 april vloog heb ik ruim 4 uur in de rij gestaan
quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:
Ja, dat kan heel lang duren. Is ook afhankelijk van de leeftijd van het kindje.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:36 schreef RockNijntje het volgende:
Over Schiphol gesproken, vrienden van ons kwamen gisteren terug uit China met hun adoptiekindje, wat een kjoetie![]()
Alleen dat adopteren blijkt ook niet zo 'leuk' als iedereen het zich voorstelt, het gaat waarschijnlijk een jaar duren tot het kind zich aan zijn 'nieuwe' ouders hecht...
Jezusquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]tnx
Ik was toen echt heel erg ruim op tijd en ik had nog 17 seconden om mijn vliegtuig te halen
1,5quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, dat kan heel lang duren. Is ook afhankelijk van de leeftijd van het kindje.
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jezus
Dus jullie zorgen dat jullie 5 uur van tevoren op Schiphol zijn?
Het is het begin van de meivakantie, natuurlijk, dus grote kans dat er wat meer mensen op reis gaan dan anders... ik denk trouwens dat ik vanaf Haarlem de Zuidtangent naar Schiphol neem. Ik denk dat die veel rustiger is dan de trein vanaf Leidenquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoe jonger, hoe sneller de hechting meestal. Maar attachment is sowieso een issue bij adoptiekindjes.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
1,5Maar dat 'eten wat je op kan' zit er bijvoorbeeld echt al heel erg in... Hij is ter vondeling gelegd en heeft in een weeshuis geleefd waar dat eten wat je op kan erg belangrijk was
ik zou zeker de ZT nemenquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is het begin van de meivakantie, natuurlijk, dus grote kans dat er wat meer mensen op reis gaan dan anders... ik denk trouwens dat ik vanaf Haarlem de Zuidtangent naar Schiphol neem. Ik denk dat die veel rustiger is dan de trein vanaf Leiden.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of hij heeft het gedaan voordat hij de wc bereikte.
Ik moest even testen of er nog op me gereageerd word. Zelfs gisteren op drie keer hallo al niet meer, dus ik gok een antarctisch whiskje. Eerst PI en daarna ga ik sportenquote:
Ik heb gisteren op je gereageerd hoor!quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest even testen of er nog op me gereageerd word. Zelfs gisteren op drie keer hallo al niet meer, dus ik gok een antarctisch whiskje. Eerst PI en daarna ga ik sporten
Veel plezier voor de Schipholmeeters, veel plezier voor de vakantiegangers en doe geen dingen die ik ook niet zou doen
Yukiquote:
Moequote:
Nee, het is ook een advies voor mensen die naar het centrum van Amsterdam gaan. Op die manier proberen ze de reizigersstroom zo goed mogelijk te laten verlopen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
als ze zeggen reisadvies ga met de metro
dat houdt toch niet in dat we ook echt de metro moeten nemen?
goed geslapen en straks naar schiphol, symp en marijke wegbrengenquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
MoeMaar rij door een mooi stukje Nederland en ga vandaag verven bij een vriend, dus ook wel oké
Jij?
Ben heel benieuwdquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yuki.
Na donderdag niets meer geschreven nog, maar dat komt nog wel. Aflevering voor maandag is wel al af.
Ah oke... maar mensen zijn niet gekquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, het is ook een advies voor mensen die naar het centrum van Amsterdam gaan. Op die manier proberen ze de reizigersstroom zo goed mogelijk te laten verlopen.
Jij kan volgens mij gewoon met de rechtstreekse treinquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
als ze zeggen reisadvies ga met de metro
dat houdt toch niet in dat we ook echt de metro moeten nemen?
Ja dat snap ik maar er zijn werkzaamheden tussen kersenboogerd en sloterdijkquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij kan volgens mij gewoon met de rechtstreekse trein
Het is vooral voor mensen die richting de binnenstad van Amsterdam gaan, en om CS te ontlasten. Zolang jouw trein niet naar CS rijdt, zou het na Sloterdijk dus ook mee moeten vallen met de drukte.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah oke... maar mensen zijn niet gekdie blijven natuurlijk gewoon zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |