abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:33:04 #151
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_96169794
Ik ben er klaar voor *O*
Ik hoop dat het op Schiphol een beetje normaal is :Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:33:55 #152
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_96169808
Hé, ik kan weer mobiel OP plakken :D Dus hier geen stress meer bij mobiele lapo :P
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:34:06 #153
50430 Yuki
Student Midwife
pi_96169813
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben er klaar voor *O*
Ik hoop dat het op Schiphol een beetje normaal is :Y
Schiphol valt vast mee :Y
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:34:44 #154
50430 Yuki
Student Midwife
pi_96169824
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:33 schreef RockNijntje het volgende:
Hé, ik kan weer mobiel OP plakken :D Dus hier geen stress meer bij mobiele lapo :P
Alleen kan je dan niet de reeks voortzetten -O-
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:36:30 #155
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_96169850
Over Schiphol gesproken, vrienden van ons kwamen gisteren terug uit China met hun adoptiekindje, wat een kjoetie O+ :P
Alleen dat adopteren blijkt ook niet zo 'leuk' als iedereen het zich voorstelt, het gaat waarschijnlijk een jaar duren tot het kind zich aan zijn 'nieuwe' ouders hecht...
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2011 @ 10:37:42 #156
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_96169872
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben er klaar voor *O*
Ik hoop dat het op Schiphol een beetje normaal is :Y
daar zal het wel een stuk normaler zijn ;)
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:38:07 #157
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_96169882
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:34 schreef Yuki het volgende:

[..]

Alleen kan je dan niet de reeks voortzetten -O-
Doet ie dat niet automatisch bij [KSC #xNumber]
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:38:20 #158
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_96169885
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:34 schreef Yuki het volgende:

[..]

Schiphol valt vast mee :Y
laatste keer dat ik op 30 april vloog heb ik ruim 4 uur in de rij gestaan :Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  Boks-Chick zaterdag 30 april 2011 @ 10:39:20 #159
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_96169897
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:38 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Doet ie dat niet automatisch bij [KSC #xNumber]
volgens mij wel
lolwut
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:39:41 #160
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_96169903
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:38 schreef Symphonic het volgende:

[..]

laatste keer dat ik op 30 april vloog heb ik ruim 4 uur in de rij gestaan :Y
Wij hebben een keer 9 uur vertraging gehad, 3-jarige ik snapte het niet echt; 'zijn we er al, papa?' :D :')
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:39:42 #161
50430 Yuki
Student Midwife
pi_96169904
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:38 schreef Symphonic het volgende:

[..]

laatste keer dat ik op 30 april vloog heb ik ruim 4 uur in de rij gestaan :Y
:X

Sterkte :* :D
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:40:12 #162
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_96169912
quote:
19s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:39 schreef BrandX het volgende:

[..]

volgens mij wel
Oke :)
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:40:33 #163
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_96169918
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:39 schreef Yuki het volgende:

[..]

:X

Sterkte :* :D
:D tnx :D
Ik was toen echt heel erg ruim op tijd en ik had nog 17 seconden om mijn vliegtuig te halen :Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:41:20 #164
50430 Yuki
Student Midwife
pi_96169932
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:36 schreef RockNijntje het volgende:
Over Schiphol gesproken, vrienden van ons kwamen gisteren terug uit China met hun adoptiekindje, wat een kjoetie O+ :P
Alleen dat adopteren blijkt ook niet zo 'leuk' als iedereen het zich voorstelt, het gaat waarschijnlijk een jaar duren tot het kind zich aan zijn 'nieuwe' ouders hecht...
Ja, dat kan heel lang duren. Is ook afhankelijk van de leeftijd van het kindje.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_96169957
Hoi
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:43:14 #166
50430 Yuki
Student Midwife
pi_96169958
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:40 schreef Symphonic het volgende:

[..]

:D tnx :D
Ik was toen echt heel erg ruim op tijd en ik had nog 17 seconden om mijn vliegtuig te halen :Y
Jezus :')
Dus jullie zorgen dat jullie 5 uur van tevoren op Schiphol zijn? :+
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:43:29 #167
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_96169962
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:41 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ja, dat kan heel lang duren. Is ook afhankelijk van de leeftijd van het kindje.
1,5 :Y Maar dat 'eten wat je op kan' zit er bijvoorbeeld echt al heel erg in... Hij is ter vondeling gelegd en heeft in een weeshuis geleefd waar dat eten wat je op kan erg belangrijk was :{
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:43:56 #168
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_96169969
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:43 schreef Yuki het volgende:

[..]

Jezus :')
Dus jullie zorgen dat jullie 5 uur van tevoren op Schiphol zijn? :+
Ja :Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:44:06 #169
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_96169973
Bos :W :*
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:44:20 #170
50430 Yuki
Student Midwife
pi_96169977
Bos :W
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:44:43 #171
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_96169982
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:43 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Hoi :W
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  Moderator zaterdag 30 april 2011 @ 10:45:34 #172
42184 crew  DaMart
pi_96169990
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:38 schreef Symphonic het volgende:

[..]

laatste keer dat ik op 30 april vloog heb ik ruim 4 uur in de rij gestaan :Y
Het is het begin van de meivakantie, natuurlijk, dus grote kans dat er wat meer mensen op reis gaan dan anders... ik denk trouwens dat ik vanaf Haarlem de Zuidtangent naar Schiphol neem. Ik denk dat die veel rustiger is dan de trein vanaf Leiden :D.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_96170006
PI
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:47:06 #174
50430 Yuki
Student Midwife
pi_96170018
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:43 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

1,5 :Y Maar dat 'eten wat je op kan' zit er bijvoorbeeld echt al heel erg in... Hij is ter vondeling gelegd en heeft in een weeshuis geleefd waar dat eten wat je op kan erg belangrijk was :{
Hoe jonger, hoe sneller de hechting meestal. Maar attachment is sowieso een issue bij adoptiekindjes.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  Moderator zaterdag 30 april 2011 @ 10:47:50 #175
42184 crew  DaMart
pi_96170037
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:46 schreef Pheno het volgende:
PI
Wat is er aan de hand?
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_96170051
Boodschappen gedaan *O*
Intratuin is dicht dus de katten moeten morgenochtend maar even wachten voor kattevoer :D
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:48:44 #177
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_96170056
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:47 schreef DaMart het volgende:

[..]

Wat is er aan de hand?
hij moet poepen :Y
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:49:12 #178
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_96170063
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:45 schreef DaMart het volgende:

[..]

Het is het begin van de meivakantie, natuurlijk, dus grote kans dat er wat meer mensen op reis gaan dan anders... ik denk trouwens dat ik vanaf Haarlem de Zuidtangent naar Schiphol neem. Ik denk dat die veel rustiger is dan de trein vanaf Leiden :D.
ik zou zeker de ZT nemen :Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  Moderator zaterdag 30 april 2011 @ 10:50:52 #179
42184 crew  DaMart
pi_96170089
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:48 schreef wel.o.k het volgende:

[..]

hij moet poepen :Y
Of hij heeft het gedaan voordat hij de wc bereikte :X.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:51:35 #180
50430 Yuki
Student Midwife
pi_96170103
Wok :*
Pheno :*
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:51:43 #181
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_96170109
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:50 schreef DaMart het volgende:

[..]

Of hij heeft het gedaan voordat hij de wc bereikte :X.
:D :')

Hij heeft op totoro (of hoe dat poppetje ook heet) gepoept :+
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_96170114
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:47 schreef DaMart het volgende:

[..]

Wat is er aan de hand?
Ik moest even testen of er nog op me gereageerd word. Zelfs gisteren op drie keer hallo al niet meer, dus ik gok een antarctisch whiskje. Eerst PI en daarna ga ik sporten :W

Veel plezier voor de Schipholmeeters, veel plezier voor de vakantiegangers en doe geen dingen die ik ook niet zou doen :W
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:52:27 #183
50430 Yuki
Student Midwife
pi_96170121
DaMart *O* hoe gaat het met de soap? *O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:53:30 #184
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_96170145
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:51 schreef Yuki het volgende:
Wok :*
Pheno :*
Yuki :W :*
hoe is het?
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
  Moderator zaterdag 30 april 2011 @ 10:53:35 #185
42184 crew  DaMart
pi_96170149
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:52 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik moest even testen of er nog op me gereageerd word. Zelfs gisteren op drie keer hallo al niet meer, dus ik gok een antarctisch whiskje. Eerst PI en daarna ga ik sporten :W

Veel plezier voor de Schipholmeeters, veel plezier voor de vakantiegangers en doe geen dingen die ik ook niet zou doen :W
Ik heb gisteren op je gereageerd hoor!
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator zaterdag 30 april 2011 @ 10:54:03 #186
42184 crew  DaMart
pi_96170165
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:52 schreef Yuki het volgende:
DaMart *O* hoe gaat het met de soap? *O*
Yuki O+.

Na donderdag niets meer geschreven nog, maar dat komt nog wel. Aflevering voor maandag is wel al af :Y.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_96170184
als ze zeggen reisadvies ga met de metro
dat houdt toch niet in dat we ook echt de metro moeten nemen?
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:55:51 #188
50430 Yuki
Student Midwife
pi_96170194
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:53 schreef wel.o.k het volgende:

[..]

Yuki :W :*
hoe is het?
Moe _O- Maar rij door een mooi stukje Nederland en ga vandaag verven bij een vriend, dus ook wel oké :)

Jij? :*
♥ || Baby catcher in training || ♥
  Moderator zaterdag 30 april 2011 @ 10:56:31 #189
42184 crew  DaMart
pi_96170207
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
als ze zeggen reisadvies ga met de metro
dat houdt toch niet in dat we ook echt de metro moeten nemen?
Nee, het is ook een advies voor mensen die naar het centrum van Amsterdam gaan. Op die manier proberen ze de reizigersstroom zo goed mogelijk te laten verlopen.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:57:37 #190
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_96170229
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:55 schreef Yuki het volgende:

[..]

Moe _O- Maar rij door een mooi stukje Nederland en ga vandaag verven bij een vriend, dus ook wel oké :)

Jij? :*
goed geslapen en straks naar schiphol, symp en marijke wegbrengen
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:57:54 #191
50430 Yuki
Student Midwife
pi_96170235
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:54 schreef DaMart het volgende:

[..]

Yuki O+.

Na donderdag niets meer geschreven nog, maar dat komt nog wel. Aflevering voor maandag is wel al af :Y.
Ben heel benieuwd *O* :D
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_96170247
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:56 schreef DaMart het volgende:

[..]

Nee, het is ook een advies voor mensen die naar het centrum van Amsterdam gaan. Op die manier proberen ze de reizigersstroom zo goed mogelijk te laten verlopen.
Ah oke... maar mensen zijn niet gek :') die blijven natuurlijk gewoon zitten
  zaterdag 30 april 2011 @ 10:59:05 #193
50430 Yuki
Student Midwife
pi_96170263
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
als ze zeggen reisadvies ga met de metro
dat houdt toch niet in dat we ook echt de metro moeten nemen?
Jij kan volgens mij gewoon met de rechtstreekse trein :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_96170321
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:59 schreef Yuki het volgende:

[..]

Jij kan volgens mij gewoon met de rechtstreekse trein :)
Ja dat snap ik maar er zijn werkzaamheden tussen kersenboogerd en sloterdijk

Maar goed ik heb ook geen zin om veel geld aan parkeergeld kwijt te zijn bij schiphol, benzine is ook best wel duur :X
  zaterdag 30 april 2011 @ 11:03:26 #195
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_96170336
Deodorant op mijn telefoon :( :')
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  Moderator zaterdag 30 april 2011 @ 11:03:47 #196
42184 crew  DaMart
pi_96170343
Huishouden weer gedaan *O*.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator zaterdag 30 april 2011 @ 11:05:41 #197
42184 crew  DaMart
pi_96170373
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 10:58 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ah oke... maar mensen zijn niet gek :') die blijven natuurlijk gewoon zitten
Het is vooral voor mensen die richting de binnenstad van Amsterdam gaan, en om CS te ontlasten. Zolang jouw trein niet naar CS rijdt, zou het na Sloterdijk dus ook mee moeten vallen met de drukte.

En de werkzaamheden zijn volgens mij gewoon dat het Koninginnedag is en er bijzondere reisadviezen gelden ;).
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator zaterdag 30 april 2011 @ 11:08:20 #198
42184 crew  DaMart
pi_96170420
O, er zijn nu al 2.000 mensen meer in Amsterdam dan de afgelopen jaren om deze tijd... lekker schouder aan schouder, buik aan rug lopen dus :X.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zaterdag 30 april 2011 @ 11:11:40 #199
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_96170478
Hallo :W :D
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  zaterdag 30 april 2011 @ 11:12:22 #200
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_96170493
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 11:11 schreef Pien85 het volgende:
Hallo :W :D
Pien :W
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')