Schiphol valt vast meequote:Op zaterdag 30 april 2011 10:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben er klaar voor
Ik hoop dat het op Schiphol een beetje normaal is
Alleen kan je dan niet de reeks voortzettenquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:33 schreef RockNijntje het volgende:
Hé, ik kan weer mobiel OP plakkenDus hier geen stress meer bij mobiele lapo
daar zal het wel een stuk normaler zijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben er klaar voor
Ik hoop dat het op Schiphol een beetje normaal is
Doet ie dat niet automatisch bij [KSC #xNumber]quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alleen kan je dan niet de reeks voortzetten
laatste keer dat ik op 30 april vloog heb ik ruim 4 uur in de rij gestaanquote:
volgens mij welquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doet ie dat niet automatisch bij [KSC #xNumber]
Wij hebben een keer 9 uur vertraging gehad, 3-jarige ik snapte het niet echt; 'zijn we er al, papa?'quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
laatste keer dat ik op 30 april vloog heb ik ruim 4 uur in de rij gestaan
quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:
Ja, dat kan heel lang duren. Is ook afhankelijk van de leeftijd van het kindje.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:36 schreef RockNijntje het volgende:
Over Schiphol gesproken, vrienden van ons kwamen gisteren terug uit China met hun adoptiekindje, wat een kjoetie![]()
Alleen dat adopteren blijkt ook niet zo 'leuk' als iedereen het zich voorstelt, het gaat waarschijnlijk een jaar duren tot het kind zich aan zijn 'nieuwe' ouders hecht...
Jezusquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]tnx
Ik was toen echt heel erg ruim op tijd en ik had nog 17 seconden om mijn vliegtuig te halen
1,5quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, dat kan heel lang duren. Is ook afhankelijk van de leeftijd van het kindje.
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jezus
Dus jullie zorgen dat jullie 5 uur van tevoren op Schiphol zijn?
Het is het begin van de meivakantie, natuurlijk, dus grote kans dat er wat meer mensen op reis gaan dan anders... ik denk trouwens dat ik vanaf Haarlem de Zuidtangent naar Schiphol neem. Ik denk dat die veel rustiger is dan de trein vanaf Leidenquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoe jonger, hoe sneller de hechting meestal. Maar attachment is sowieso een issue bij adoptiekindjes.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
1,5Maar dat 'eten wat je op kan' zit er bijvoorbeeld echt al heel erg in... Hij is ter vondeling gelegd en heeft in een weeshuis geleefd waar dat eten wat je op kan erg belangrijk was
ik zou zeker de ZT nemenquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is het begin van de meivakantie, natuurlijk, dus grote kans dat er wat meer mensen op reis gaan dan anders... ik denk trouwens dat ik vanaf Haarlem de Zuidtangent naar Schiphol neem. Ik denk dat die veel rustiger is dan de trein vanaf Leiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |