Jajajajaja.quote:
16.00 Het consumeren van het huwelijk op Private Spicequote:Op donderdag 28 april 2011 19:46 schreef cobain1994 het volgende:
Voor de liefhebbers..
11:15 NOS Huwelijk William en Kate:
Verslag van het koninklijk huwelijk van de Britse prins William en Kate Middleton. Presentatie: Eva Jinek. Commentaar: Tim Overdiek.
Van de aankomst van de genodigden, de huwelijksplechtigheid in Westminster Abbey tot de rijtoer van het bruidspaar en de kus op het balkon van Buckingham Place.
15:00 Nieuws
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
16.00 Het consumeren van het huwelijk op Private Spice
Komt ook uit op dubbel-DVD.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:49 schreef Modus het volgende:
Ik zou nog eerder naar Cynix' bruiloft kijken op tv..
Hou 'm tegen!quote:
Ik vind het drie keer niks.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:50 schreef alors het volgende:
Ik vind dit echt geweldig, maar volgens mij ben ik de enige
Ja ze hebben 2 dagen naar mongolen-van-adel zwaaien voor de boeg, dus ze konden alleen vandaag.quote:
Alleen dat gitaarstukje is origineel van Dexter. De rest herkende ik niet, maar dat zal ook wel ergens anders vandaan komen.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:52 schreef thettes het volgende:
is dit nu muziek van dexter, of origineel nog van een andere artiest?
Zeg ik tochquote:Op donderdag 28 april 2011 19:52 schreef thettes het volgende:
is dit nu muziek van dexter, of origineel nog van een andere artiest?
Hahah ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:54 schreef DrDurden het volgende:
Vragen of je Engelse uitspraak goed is aan een dertienjarige is eigenlijk ook best erg, Matthijs.
Dat denk ik dan ook, lijkt me vrij eenzaamquote:Op donderdag 28 april 2011 19:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Zielig voor dat jochie...zo zonder leeftijdsgenoten op de universiteit.
How find you my english, Erik?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:54 schreef DrDurden het volgende:
Vragen of je Engelse uitspraak goed is aan een dertienjarige is eigenlijk ook best erg, Matthijs.
nee hoor. baas boven baas, daarom heeft Alexander ook een macbookquote:Op donderdag 28 april 2011 19:56 schreef DrDentz het volgende:
Waarom heeft hij een laptop, dat mag alleen Alexander!
Die zit toch aan de aai-pet inmiddels?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:56 schreef DrDentz het volgende:
Waarom heeft hij een laptop, dat mag alleen Alexander!
Elk voordeel hep se nadeel.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:54 schreef Elusive het volgende:
zo'n ventje zat vroeger ook bij mij op de tokkie-basisschool
in groep 6 kreeg hij al huiswerk van universiteiten, maar om sociaal niet in de afgrond te raken mocht hij op de basisschool blijven
jongen heeft later zelfmoord gepleegd, dat dan weer wel.
Laat hij nog even een trucje zien dan op dat ding? Iets slims.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:56 schreef Elusive het volgende:
[..]
nee hoor. baas boven baas, daarom heeft Alexander ook een macbook![]()
Inderdaad. Hij komt ook 'sociaal intelligent' over.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, niet echt het prototype van een kansloze beta-autist.
Niet zo'n mongolide asperger inderdaad.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij komt ook 'sociaal intelligent' over.
wat een film is datquote:Op donderdag 28 april 2011 19:59 schreef Rearviewmirror het volgende:
die vijfde dimensie klinkt een beetje als in de film butterfly effect
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:58 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Niet zo'n mongolide asperger inderdaad.
Populaire dingen automatisch hatenquote:Op donderdag 28 april 2011 19:59 schreef DrDurden het volgende:
Zo intelligent, en dan Avatar goed vinden
Nee dat was 1 dimensie met gaten in de tijdquote:Op donderdag 28 april 2011 19:59 schreef Rearviewmirror het volgende:
die vijfde dimensie klinkt een beetje als in de film butterfly effect
Zeker nietquote:Op donderdag 28 april 2011 19:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Paralelle universums zijn toch niet nieuw?
Gelukkig maar.quote:
Nee hoor, ik vond het gewoon een ontzettend slechte film. Mag toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Populaire dingen automatisch haten
Maar je vind jezelf ook heel slim omdat je hem slecht vindt?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:00 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond het gewoon een ontzettend slechte film. Mag toch?
Hij zal toch ook wel eens 14 worden?quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij zal toch ook wel eens 14 worden?
Grappigquote:Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef Modus het volgende:
Nou Armin, een ventje van 13 kan wat jij ook kan. Oh wacht dat wist iedereen al..
pedoquote:Op donderdag 28 april 2011 20:02 schreef alors het volgende:
Ik wil wel met hem trouwen, of hem adopteren.
In de 5de dimensie is ie al 14.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij zal toch ook wel eens 14 worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |