quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
TeleVisie kijkende Proletarierquote:
zeker geen Ikea kastenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:41 schreef Anne het volgende:
Ik ben zo'n beetje heel de avond bezig geweest om 2 kasten op te bouwen.
Nog een paar dingen afgebroken ook, maar het staat. En eentje is al aardig gevuld ook.
In de ander ligt alleen een zwembroek.
.
Nu nog even het vuilnis bij elkaar rapen en naar buiten smijten en dan ga ik daarna maar meteen naar bedje toe.
Beetje moe. Dáááág!.
quote:
MOORD BRAND HELLLLUP MENSEN PLAATSEN VERBODEN POSTS DAT DIT KAN IN THE NETHERLANDS!!!111quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:43 schreef Barcaconia het volgende:
MOORD BRAND HELLLLUP MENSEN PLAATSEN VERBODEN POSTS DAT DIT KAN IN THE NETHERLANDS!!!111
nog spannende verhalen ?quote:
Ik was eerst achteraan sluiten dusquote:Op woensdag 27 april 2011 22:21 schreef 2cv het volgende:
Pfff ... volgens mij heeft Anne (die zonder Lada) heul geen Lego
O ? Volgens mij niet hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik was eerst achteraan sluiten dus
Lees maar terug dan.quote:
AutoTVP. Ies nieuw.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:27 schreef bietelboer het volgende:
huh dit topic in mijn AT zonder dat ik in gepost heb op op volgen heb geklikt?
Geef maar een link dan.quote:
Boh, ik ga die moeite niet doen, Anne reageert toch nietquote:
Haaiquote:Op woensdag 27 april 2011 21:17 schreef lipje het volgende:
[..]
ben je binnen 5 posts terug? anders tot in de nieuwe SC
Mjah, kost wat, en dan heb je wat te doenquote:
quote:
quote:
Anne reageert niet. Biedt eerst Lego aan en dan hoor je er niks meer van.quote:
quote:
quote:
Been there, done that, vond ze niks geloof ikquote:
Kom het maar eventjes voordoen; ik heb mijn oude vorig jaar uit elkaar getrokken he, ik wéét hoe het moet, en het gaat je never nooit lukken in een dagquote:Op woensdag 27 april 2011 18:59 schreef Barcaconia het volgende:
Als je weet hoe het moet vervang je van zowel een auto als een motor het blok in een dag. Als je het niet weet duurt het evenredig langer.
Ikke dus wel morgenquote:Op woensdag 27 april 2011 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij een motor moet inderdaad vaak ECHT alles los om een motor eruit te halen![]()
Moet er even niet aan denken
Sorry hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 23:01 schreef 2cv het volgende:
[..]
Anne reageert niet. Biedt eerst Lego aan en dan hoor je er niks meer van.
Ga eens maffen joh!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Ik zal morgen even kijken als ik er aan denk.
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Ik zal morgen even kijken als ik er aan denk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Mogge, en veel succes vandaag!quote:Op woensdag 27 april 2011 23:13 schreef Sounddragon het volgende:
Ikke dus wel morgen![]()
Ik zal wel pics maken als ik eraan denk, maar hij moet inderdaad zo goed als kaal voordat het blok eruit kan; eigenlijk moet zelfs de voorvork eruit voor de handigheid, maar ik denk dat ik het zonder ga proberen
hele serie trabantjes in het Sokadalom topic op bbquote:Op donderdag 28 april 2011 08:15 schreef Alfisti het volgende:
Goedemorgen vriendjes en vriendinnetjes, fijn dat jullie er weer zijn!
Alleen mankeert er wel het één en ander aanquote:Op donderdag 28 april 2011 08:31 schreef Hyman het volgende:
En Sjoerd vond em zelfs Oke. Dat zegt wel wat.
Ik was de schuur aan het opruimen voor het sleutelfeest van vandaag en morgenquote:
Mogguh, en thanks, dat gaan we nodig hebbenquote:
IIg beter dan die 440quote:Op donderdag 28 april 2011 09:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Alleen mankeert er wel het één en ander aan
* Alfisti knuffelt Alexxxxxquote:Op donderdag 28 april 2011 09:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hele serie trabantjes in het Sokadalom topic op bb
in het Oldtimer Expo topic, wat over een paar uur ook gereed is, volgens mij ook een paarquote:
* Alfisti begint BuzzyBee wel een leuk forum te vindenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in het Oldtimer Expo topic, wat over een paar uur ook gereed is, volgens mij ook een paaren het algemene topic wat je al volgde ook gewoon blijven volgen, komen er nog heel wat voorbij
![]()
Om dit bericht voor te zijn heb ik vandaag mijn uitlaat onder de auto uit gepakt en een bus hittebestendige uitlaatlak gekochtquote:Op donderdag 28 april 2011 11:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Morgen wierd die Auspuff der Liebesgodin geschweißt! Hab schön beim werkstatt gewesen.
kom jeje peu showen op het 10 jarig jubileumfestival?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti begint BuzzyBee wel een leuk forum te vinden![]()
Veel leuke foto's te zien en een fijne sfeer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om zo slecht Duits voor te zijn?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Om dit bericht voor te zijn heb ik vandaag mijn uitlaat onder de auto uit gepakt en een bus hittebestendige uitlaatlak gekocht
mijn engels is nog slechter! Twee keer porc besteld deze vakantie, de eerste keer kreeg ik rund, de 2e keer kipquote:
Ik wilde er niet over beginnenquote:
Warum gehen Sie nach Neue Kinder?quote:
De banden en remmen nietquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kom jeje peu showen op het 10 jarig jubileumfestival?
Als ik hem dan nog heb wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weil es Arschgeil Turbo ist!quote:Op donderdag 28 april 2011 12:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Warum gehen Sie nach Neue Kinder?
Hippie!!! Hippie je bent een hippie!!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti begint BuzzyBee wel een leuk forum te vinden![]()
Veel leuke foto's te zien en een fijne sfeer.
de enige hippie op bb ben ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hippie!!! Hippie je bent een hippie!!
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hippie!!! Hippie je bent een hippie!!
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:56 schreef Sounddragon het volgende:
Ok Barca, je had gelijk; niet alles hoeft eraf![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dat zijn er heel wat te weinigquote:Op donderdag 28 april 2011 19:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zijn er te weinig![]()
Als je een beetje terug leest vind je de rest van het verhaal ook wel
Omdat dit na 1000 reviews me de beste lijkt waar ik voorlopig mee vooruit kanquote:
haal dan minimaal die dakar bordjes eraf en laat daar Cuijk opplakkenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:56 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
die staat al op de lincoln, samen met een voetafdrukquote:Op donderdag 28 april 2011 19:16 schreef densmee het volgende:
[..]
haal dan minimaal die dakar bordjes eraf en laat daar Cuijk opplakken
Op zich niks mis mee; het is alleen jammer dat je het op zo'n kutmoment effe door je strot geramd krijgtquote:
Hou je waffel boom-0-loogquote:Op donderdag 28 april 2011 19:16 schreef densmee het volgende:
[..]
haal dan minimaal die dakar bordjes eraf en laat daar Cuijk opplakken
goed bezig als die brommert morgen weer loopt.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op zich niks mis mee; het is alleen jammer dat je het op zo'n kutmoment effe door je strot geramd krijgt![]()
Op de eerste foto staat het verse blok al klaar; die meneer zei dat er wel wat 'lichte beschadigingen' op de zijkappen van het blok zaten; na een kwartiertje staalborstel had ik alle pekelschade er wel grofweg af, en waren de kappen voor 80% kaal, die staan nu weer in 3 lagen Hammerite met aluprimer eronder, dus daar heb ik voorlopig geen last meer van hoop ik. De cilinders heb ik maar even gelaten voor wat ze zijn, die zie je voor 75% niet, en de ellende zit alleen maar bovenop de kleppendeksels, die doe ik wel een keertje met een beurt, als ze eraf zijn om kleppen te stellen. dit was al gek genoeg; morgen moet het blok er weer in met kakelverse lak, en die Hammerite meuk is supergoed, alleen het droogt voor geen meter
Uiteraard meteen ook alle bereikbare framedelen weer in een verse laag lak gezet, dus no more pekelschadeda's allemaal wel iets minder netjes omdat overal kabelbomen lopen en ik geen trek had om de cockpit ook nog uit elkaar te slopen omdat de kabelboom in de weg zit voor een beetje verf op een plek waar de zon niet schijnt. grofweg afplakken en een doekie hier en daar, en blazen met die handel
[..]
Hou je waffel boom-0-loog
Da's mooi, dan blijft ie voortaan netjesquote:Op donderdag 28 april 2011 19:24 schreef densmee het volgende:
[..]
goed bezig als die brommert morgen weer loopt.
maar het brabantse klapzand is niet vergelijkbaar met dakar hoor.
Wat een fijne klus.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:56 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook een zeer prima camera, alleen ietwat oud model (heb zelf de non-S). Goed glas helpt veel, dus probeer sowieso even een 50mm 1.8 te scoren voor ~90 euroquote:Op donderdag 28 april 2011 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat dit na 1000 reviews me de beste lijkt waar ik voorlopig mee vooruit kan![]()
Wil er wel serieus mee aan de slag gaan
Jij komt toch nietquote:Op donderdag 28 april 2011 17:03 schreef ook_gek het volgende:
Ey wous niet zo heh!
Wanneer is die bbq dan
komt goed, ik ben de kabelbomen alweer terug aan het leggen en wat dingetjes aanpassen; ik wil 12v in de cockpit ipv onder mijn zadel, dat zuigt, div. massapuntjes weer blank schuren, ff de carbs goed schoonmaken enzo, morgen prakken we dat blok erin en is het opbouwen geblazen, dan issie mooier als toen ik hem net hadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Jawel hangt er van af wanneer. 15 mei kan ik niet dan gaat ik mee met een leuke rit auto'squote:
file rijden met de mx-5 club?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jawel hangt er van af wanneer. 15 mei kan ik niet dan gaat ik mee met een leuke rit auto's
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
komt goed, ik ben de kabelbomen alweer terug aan het leggen en wat dingetjes aanpassen; ik wil 12v in de cockpit ipv onder mijn zadel, dat zuigt, div. massapuntjes weer blank schuren, ff de carbs goed schoonmaken enzo, morgen prakken we dat blok erin en is het opbouwen geblazen, dan issie mooier als toen ik hem net had![]()
Tot het volgende lager er uit loopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel geinig, een lager met een ballentekort.Bij het achterwiel van m'n fiets hebben ze ooit een deel van de kooi en twee kogels teruggevonden. Een krantenwijk is zwaar werk...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Dat glas is misschien wel het belangrijkste. Maar eerst de camera maar eens leren kennen met al z'n functies. Daarna als m'n bankrekening het weer toelaat wat extra dingen aanschaffen.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Is ook een zeer prima camera, alleen ietwat oud model (heb zelf de non-S). Goed glas helpt veel, dus probeer sowieso even een 50mm 1.8 te scoren voor ~90 euro
Doe me een lol zegquote:Op donderdag 28 april 2011 19:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tot het volgende lager er uit loopt?
Wel geinig, een lager met een ballentekort.Bij het achterwiel van m'n fiets hebben ze ooit een deel van de kooi en twee kogels teruggevonden. Een krantenwijk is zwaar werk...
quote:Op donderdag 28 april 2011 20:09 schreef Paladijn het volgende:
mijn god
FOK!ker betrokken bij bizar ongeluk
en ditmaal zonder brommerquote:
Nee veel leuker! File rijden met een berg Ferrari'squote:
zag er 3 dagen terug nog een stuk of 30 staan, wat lambo's er bijh ook. ben maar doorgereden, had geen zin om foto's te makenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee veel leuker! File rijden met een berg Ferrari's
mochten je ze op de foto willen zetten, Kirchen-Hausen langs de A81quote:Op donderdag 28 april 2011 20:35 schreef Paladijn het volgende:
Daar gaan alleen de AG fappers van kwijlen Lexxx
Hockenheim ring was ook wel leuk, ze waren drukbezig met voorbereidingen DTMquote:Op donderdag 28 april 2011 20:40 schreef Paladijn het volgende:
Nah, dan ga ik liever naar de Ferraridays am Ring, helaas is dat ter ziele gegaan met de financiele problemen aldaar
quote:General Error
SQL ERROR [ mysql4 ]
User 15095buzzy already has more than 'max_user_connections' active connections [1203]
An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists
Ik las pas ergens iets over een zero-tolerance beleid mbt wetsovertredende brommercoureurs, dus ik denk dat je domweg mazzel hebt gehadquote:Op donderdag 28 april 2011 21:47 schreef densmee het volgende:
vanmiddag met de motor van Velp naar huis reed ik de nieuwe a50 op bij Oss, daar heb je een hele lange bocht dus ik de motor eens flink doortrekken en met 180 a 190 die bocht doorop het rechte stuk moest ik wat inhouden want er was invoegend verkeer.
Toen keek ik een keer in mijn spiegel en zag ik een wittige motor met een geel poppetje erop![]()
ik 140 gaan rijden haalt hij mij steekt hij zijn duim op![]()
er zijn dus ook goeie zwaantjes
Was dat duimpje omdat je op een motor zat? Of omdat hij je gewoon een toffe peer vind. Ik denk dat als hij je actie had gezien hij vast wel even met je had gepraat.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:47 schreef densmee het volgende:
vanmiddag met de motor van Velp naar huis reed ik de nieuwe a50 op bij Oss, daar heb je een hele lange bocht dus ik de motor eens flink doortrekken en met 180 a 190 die bocht doorop het rechte stuk moest ik wat inhouden want er was invoegend verkeer.
Toen keek ik een keer in mijn spiegel en zag ik een wittige motor met een geel poppetje erop![]()
ik 140 gaan rijden haalt hij mij steekt hij zijn duim op![]()
er zijn dus ook goeie zwaantjes
gelukkig maar, hij vlamde overigens wel keihard voorbijquote:Op donderdag 28 april 2011 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik las pas ergens iets over een zero-tolerance beleid mbt wetsovertredende brommercoureurs, dus ik denk dat je domweg mazzel hebt gehad
nou toen ik mijn gas dichtdraaide zag ik hem al bij de 160 dus hij moet het wel gezien hebbenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Was dat duimpje omdat je op een motor zat? Of omdat hij je gewoon een toffe peer vind. Ik denk dat als hij je actie had gezien hij vast wel even met je had gepraat.
Kuikens mogen laag vliegenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef densmee het volgende:
[..]
gelukkig maar, hij vlamde overigens wel keihard voorbij
wat is het eigenlijk voor een blok, komt die uit een schademotor ofzo?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:58 schreef Sounddragon het volgende:
Zow, mooi steuntje gemaakt voor mijn 12V aansluiting, staat nu in de primer, zometeen ff een laagje of 2 Hammerite erop, draadjes alvast trekken, en dan vind ik het wel weer welletjes. Blok staat klaar met de carbs en de pomp erop, frame staat klaar met alle kabeltjes weer schoon en netjes waar ze horen, morgen gaan we verder, ik ben het wel een beetje zat nu, en ik moet nog eten ook geloof ik
Nee, uit één of andere duitse AT zonder kenteken, ws ex-diefstalletje ofzo.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef densmee het volgende:
[..]
wat is het eigenlijk voor een blok, komt die uit een schademotor ofzo?
ow dat zijn de beste waarschijnlijk, eigenaar was er waarschijnlijk wel zuinig opquote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, uit één of andere duitse AT zonder kenteken, ws ex-diefstalletje ofzo.
Leuk he klussenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:58 schreef Sounddragon het volgende:
Zow, mooi steuntje gemaakt voor mijn 12V aansluiting, staat nu in de primer, zometeen ff een laagje of 2 Hammerite erop, draadjes alvast trekken, en dan vind ik het wel weer welletjes. Blok staat klaar met de carbs en de pomp erop, frame staat klaar met alle kabeltjes weer schoon en netjes waar ze horen, morgen gaan we verder, ik ben het wel een beetje zat nu, en ik moet nog eten ook geloof ik
/care, blok is goed, kurkdroog (was niet schoongemaakt op mijn verzoek), en heeft minder km's als mijn oude, en belangrijk: een heel lager, dus: vooruitgangquote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef densmee het volgende:
[..]
ow dat zijn de beste waarschijnlijk, eigenaar was er waarschijnlijk wel zuinig op
Wat ik al zei: best leuk, alleen niet als het een 'moetje' isquote:Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Leuk he klussen![]()
Vroegah sloopte ik ook heel de kart zo uit elkaar
Je gebruikt m echt als woon/werk vervoersmiddel toch? Ook in de winter?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat ik al zei: best leuk, alleen niet als het een 'moetje' is
jeh, rijdbaar = rijdenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je gebruikt m echt als woon/werk vervoersmiddel toch? Ook in de winter?
Stuk voordeliger als met die Yanksquote:
Is er nog maar een volgens mij?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Stuk voordeliger als met die Yanks
Volgend jaar met de Lincoln door de Pekel? Of toch maar de Astra klaar maken deze zomer?quote:
Waar slaat dat op dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:39 schreef Anne het volgende:
Als jij nou even geld doneert. Je verdient toch zat?
Sure thing; yanK overigens, die andere is met mijn ex meequote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Stuk voordeliger als met die Yanks
Jonguh, hoe denk je dat die roest op mijn frame kwam? ik ben niet van suikerquote:Op donderdag 28 april 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
Volgend jaar met de Lincoln door de Pekel? Of toch maar de Astra klaar maken deze zomer?
Ah okayquote:Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sure thing; yanK overigens, die andere is met mijn ex mee
Wanneer stopt het rijdbaar zijn voor jou dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sure thing; yanK overigens, die andere is met mijn ex mee
[..]
Jonguh, hoe denk je dat die roest op mijn frame kwam? ik ben niet van suiker
Motor is heel goed te betalen, alleen moet je ff opletten dat je niet meteen een dikke koopt; ze kijken heel erg naar het vermogenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ah okay.. Kom er net achter dat op mijn naam een motor zelfs goed te betalen is
Sinds wanner heb jij een motorrijbewijs?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wanneer stopt het rijdbaar zijn voor jou dan?Ik denk dat ik het onder de 5 graden toch echt wel voor gezien ga houden
Wat eerder ook wel gok ik, zo'n bikkel ben ik daar niet in
Voor zo'n eentje als de jouwe was het goed te doen. En ik vind zulke modellen toch wel het gaafst.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Motor is heel goed te betalen, alleen moet je ff opletten dat je niet meteen een dikke koopt; ze kijken heel erg naar het vermogen
"ga houden" het geld ligt klaar om er aan te beginnen, maar wil niet nu beginnen en dan halverwege moeten stoppen omdat ik naar het buitenland ga. Dus ik ga beginnen als ik verhuisd ben. Kan ik ondertussen doorsparen voor mn motor.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sinds wanner heb jij een motorrijbewijs?
Ik ben nog met min 8 vanuit Cuijk naar huis gereden van de winter, da's frisjes, maar je gaat niet deaud hoor.
Jah, da's maar 60Kw ofzo, dat is inderdaad goed te doen, helaas worden AT's een beetje zeldzamer, en vragen ze dus ook schaamteloze prijzen voor die dingen, terwijl je de lichtere versie; een Transalpje, voor een gevulde koek en een zak peren op elke hoek van de straat vindtquote:Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voor zo'n eentje als de jouwe was het goed te doen. En ik vind zulke modellen toch wel het gaafst.
Vind de Transalp toch een stuk minder goed smoelen op de één of andere manier. Zelfde met een Tenere.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, da's maar 60Kw ofzo, dat is inderdaad goed te doen, helaas worden AT's een beetje zeldzamer, en vragen ze dus ook schaamteloze prijzen voor die dingen, terwijl je de lichtere versie; een Transalpje, voor een gevulde koek en een zak peren op elke hoek van de straat vindtAnne wil er ook eentje
hele goede brommertjes, die dingen blijven ook lopen totdat alles eraf is gevallen
![]()
Ik ben wel ff klaar nu, ik ga nog ff een beetje opruimen hier, naar binnen en onder de douche, en dan misschien nog wat eten, ik heb sinds vanmorgen half 8, 4 boterhammen op en dawast![]()
Morgen weer verder
Zoek maar eens plaatjes van een verhoogde met een noppenbandje eronder, dan is het gewoon een kleine AT , en anders wordt het flink sparenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind de Transalp toch een stuk minder goed smoelen op de één of andere manier. Zelfde met een Tenere.
Damn, dat is wel weinig etenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, da's maar 60Kw ofzo, dat is inderdaad goed te doen, helaas worden AT's een beetje zeldzamer, en vragen ze dus ook schaamteloze prijzen voor die dingen, terwijl je de lichtere versie; een Transalpje, voor een gevulde koek en een zak peren op elke hoek van de straat vindtAnne wil er ook eentje
hele goede brommertjes, die dingen blijven ook lopen totdat alles eraf is gevallen
![]()
Ik ben wel ff klaar nu, ik ga nog ff een beetje opruimen hier, naar binnen en onder de douche, en dan misschien nog wat eten, ik heb sinds vanmorgen half 8, 4 boterhammen op en dawast![]()
Morgen weer verder
voor jou? niks denk ik; de ene zal misschien meer in de weg staan in de schuur als de anderequote:Op donderdag 28 april 2011 23:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Damn, dat is wel weinig etendacht dat je een paar uur terug eten ging maken.
Wat is het voordeel van zo'n all-road bike ten opzichte van een sportieve motor?
Mogguhquote:
Mjah, als je eenmaal boven de anderhalve ton zit, krijg je wel wat slijtageverschijnselen jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 07:09 schreef densmee het volgende:
die oudere transalps is het wel vaak benzine peilen en olie tanken, 1 liter op 500 km is dan heel normaal
Het plan is wel om em te gebruiken, mnquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
voor jou? niks denk ik; de ene zal misschien meer in de weg staan in de schuur als de andere
[..]
Mogguh
[..]
Mjah, als je eenmaal boven de anderhalve ton zit, krijg je wel wat slijtageverschijnselen ja
laatste dag van de vakantiequote:Op vrijdag 29 april 2011 10:28 schreef Sjoegerd het volgende:
Bijna vakantie.. Vanmiddag nog paar uurtjes werken..
Oh godquote:
Satan in the front seat!quote:
quote:
Nee. Hijdoetutnogniet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:52 schreef lipje het volgende:
zou SD al klaar zijn en een proefritje maken ?
Vakantie.quote:
Coffeinejunkie XXLquote:
speciaal voor Brabo'squote:Op vrijdag 29 april 2011 19:47 schreef BaraCuda het volgende:
weekend![]()
Net een onweerklap zegwas flits en meteen boem
Hier schijnt de zon nogquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, de volgende bui staat klaar voor 20:30
moet je ff in het topic aldaar zeggenquote:
Ah! Er staan nieuwequote:Op vrijdag 29 april 2011 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
moet je ff in het topic aldaar zeggenanders gaan er anderen weer klagen
volgens mij zitten er bij de volgende serie trabantjes
ja, ik kreeg ff een fikse belediging voor mn kiezenquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:52 schreef lipje het volgende:
zou SD al klaar zijn en een proefritje maken ?
Inderdaadquote:
bummerquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad![]()
Omdat er vrschillende Hall-gevers op de blokken zitten, loopt het kutding niet op mijn CDI kassie, hall gever overgebouwd; deed ie het nog niet, toen wat verder gaan onderzoeken, bleek er een compleet ander vliegwiel in te zitten; centrale bout niet los te krijgen, daar hebben we sinds net een luchtsleutel en compressor voor geroggeld, die staat nu vol te draaien, daarna nog kijken of we een poelietrekker kunnen improviseren om het ding eraf te rukken. *In theorie moet het goed komen, maar dat dacht ik om kwart voor drie vanmiddag ook, toen ik voor het eerst op de startknop drukte![]()
Ik a mijn fikken weer vet maken, ik hoop voor het laatst even deze week.
* SD geeft Fristi een kusjequote:Op vrijdag 29 april 2011 20:26 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti geeft een SD een bakkie pleur mee de schuur in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
mooi klote dus, zelf ook schade geleden?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:44 schreef Anne het volgende:
En ik ben daarnet onderuit gegaan op een rotonde dankij een Chevrolet Impala, die gewoon de rotonde opreed (ik zag ook dat ie niet keek naar fietsers, of niks, terwijl die van 2 kanten kunnen komen, redelijk onoverzichtelijk, maar ik dacht "weer zo'n lul die stil gaat staan en dan pas de rotonde gaat bekijken om te zien of er iets aan komt"... niet dus) en mij dus geen voorrang gaf. En hij reed gewoon door.
Klootzak. &****!%@!@#@#
ik moest direct aan dit topic denkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:53 schreef daNpy het volgende:
En rood it is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat verhaal uiteindelijk afgelopen is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:06 schreef densmee het volgende:
[..]
ik moest direct aan dit topic denken
Dealer wilt 3600 euro voor reparatie zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ook veel te lief voor jullie, een bolhoedje op de foto zetten op vakantie
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:08 schreef Sounddragon het volgende:
BRRROOOEEMMMMM!! BOP BOP BOP BOP BOP BOP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
Heb me nu ook wat meer in de Transalp verdiept. Ik vind ze wel smoelen vanaf bouwjaar 2000 ofzo
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Yeah alleen moet ik morgen op koninginnedag even zien dat ik een koppelschakeltje voor mijn ketting te pakken krijg; het visje gaf vanmmiddag de geestquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Netjes..
Heb me nu ook wat meer in de Transalp verdiept. Ik vind ze wel smoelen vanaf bouwjaar 2000 ofzo
Lekker bezig geweest dusquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Yeah alleen moet ik morgen op koninginnedag even zien dat ik een koppelschakeltje voor mijn ketting te pakken krijg; het visje gaf vanmmiddag de geestMaar hij loopt als een tiet in ieder geval
![]()
Ik ben net klaar met al het gereedschap schoonmaken en opbergen, ik ben bekaf, maar klaarwakker![]()
[ afbeelding ]
Anne zat van de week naar deze te loeren; http://link.marktplaats.nl/443293867
Helemaal niet verkeerd voor een Alpje hoor; valbeugeltjes erop en het is meteen een leuke motor![]()
Ik heb zo'n beetje 30 uur in 2 dagen gesleuteld, ik ben helemaal gesloopt, klotebrommerquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lekker bezig geweest dus.. En valbeugels maken het wel af ja vind ik
..
Heb niet bijster veel gedaan vandaag.. Setje banden vervangen, klein beurtje..
Die is 2 keer zo duur ook, en ik ben niet zo weg van die knippers zo in de kuipquote:Op zaterdag 30 april 2011 04:01 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik vind deze trouwens best bruut, beugels er op en smoelt lekker stoer.
http://link.marktplaats.nl/444734261
Moet je nagaan dat mijn auto 650 euro wasquote:Op zaterdag 30 april 2011 04:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beetje 30 uur in 2 dagen gesleuteld, ik ben helemaal gesloopt, klotebrommer
[..]
Die is 2 keer zo duur ook, en ik ben niet zo weg van die knippers zo in de kuip![]()
Voor dat geld kun je ook een motorfiets kopen hoor, gewoon niet te veel van verwachtenquote:Op zaterdag 30 april 2011 04:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat mijn auto 650 euro was
Maar een toffe allroad vind je er niet voorquote:Op zaterdag 30 april 2011 04:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je ook een motorfiets kopen hoor, gewoon niet te veel van verwachten![]()
![]()
Ik ga eens ff onder de douche hangen, misschien dat dat helpt, dan kan ik nog een paar uurtjes slaap meepikken, anders loop ik morgenavond vanavond te slaapwandelen, da's ook niks![]()
Leetur
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:08 schreef Sounddragon het volgende:
BRRROOOEEMMMMM!! BOP BOP BOP BOP BOP BOP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klussert.. nu de Astra nog
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
zo : Dealer wilt 3600 euro voor reparatie zienquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat verhaal uiteindelijk afgelopen is.
jij bent vroegquote:
* Alfisti zet de leesbril opquote:Op zaterdag 30 april 2011 08:30 schreef lipje het volgende:
[..]
zo : Dealer wilt 3600 euro voor reparatie zien
Ben je wel een beetje voorzichtig met uzelf?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:44 schreef Anne het volgende:
En ik ben daarnet onderuit gegaan op een rotonde dankij een Chevrolet Impala, die gewoon de rotonde opreed (ik zag ook dat ie niet keek naar fietsers, of niks, terwijl die van 2 kanten kunnen komen, redelijk onoverzichtelijk, maar ik dacht "weer zo'n lul die stil gaat staan en dan pas de rotonde gaat bekijken om te zien of er iets aan komt"... niet dus) en mij dus geen voorrang gaf. En hij reed gewoon door.
Klootzak. &****!%@!@#@#
Is zo'n motor niet veul te hoog voor Anne?quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Yeah alleen moet ik morgen op koninginnedag even zien dat ik een koppelschakeltje voor mijn ketting te pakken krijg; het visje gaf vanmmiddag de geestMaar hij loopt als een tiet in ieder geval
![]()
Ik ben net klaar met al het gereedschap schoonmaken en opbergen, ik ben bekaf, maar klaarwakker![]()
[ afbeelding ]
Anne zat van de week naar deze te loeren; http://link.marktplaats.nl/443293867
Helemaal niet verkeerd voor een Alpje hoor; valbeugeltjes erop en het is meteen een leuke motor![]()
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:25 schreef Catch_me het volgende:
Niet dat dit verhaal natuurlijk echt gebeurd ismaar de discussie is wel leuk.
Ik zou dan toch een bon van de dealer hebben waarop staat dat het remsysteem gemaakt is (rekening van 3600 euro)? Hoe kun je dan zeggen dat het mijn schuld is dat de "expert" voor 3600 alsnog faalt om een simpel defect aan de remmen NIET te kunnen maken waardoor ik zou verongelukken?
ben jij formaatje TF?quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is zo'n motor niet veul te hoog voor Anne?
Ik heb het idee dat ik al met gestrekte benen op zo'n ding zit
Auwiequote:Op zaterdag 30 april 2011 10:08 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ardcore_parkour.htmlJezus dat komt aan zeg
Het vervelende is dat ik gisteravond laat was.quote:
AUW GODVERDOMME!quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:08 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ardcore_parkour.htmlJezus dat komt aan zeg
En dan als je hem hebt, gewoon de hele dag zuigen, zuigen, zuigen!quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:23 schreef Anne het volgende:
Ik heb een nieuwe stofzuiger besteld. Ik kan serieus niet wachten tot ik 'm heb
![]()
... En dat meen ik
.
t huis moet schoon, SD komt langsquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
En dan als je hem hebt, gewoon de hele dag zuigen, zuigen, zuigen!
Welke heb je besteld?quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:23 schreef Anne het volgende:
Ik heb een nieuwe stofzuiger besteld. Ik kan serieus niet wachten tot ik 'm heb
![]()
... En dat meen ik
.
Dan schop jij er toch een keertje tegenaan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:13 schreef BaraCuda het volgende:
Ik kan er zo slecht tegen dat hier telkens 2 corvettes buiten staan waar niemand aandacht aan geeft
Schoppen nog wel?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan schop jij er toch een keertje tegenaan?
En daaronder in het klein "Ik ben geen Turk". Al moet het briefje in correct Nederlands al genoeg zeggen, maar toch.. voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:33 schreef daNpy het volgende:
Plak er een briefje op met "te koop gevraagd".
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:20 schreef Dingest het volgende:
Vast oud, maar ik kende hem nog niet:
Dan krijg je het op je zenuwen als je die tegenkomt op de Ring
Je kunt ze ipv verhogen, ook iets verlagen, en je kunt ook het zadel aan laten passen aan je lengte, dat gaat wel lukken, een Alp is niet zo grootquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is zo'n motor niet veul te hoog voor Anne?
Ik heb het idee dat ik al met gestrekte benen op zo'n ding zit
Hoeveel had je oude blok gelopen eigenlijk? En is het een bekend probleem?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je kunt ze ipv verhogen, ook iets verlagen, en je kunt ook het zadel aan laten passen aan je lengte, dat gaat wel lukken, een Alp is niet zo groot
Krengen zijn duur jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan heb ik het goed gedaan.
Mag overigens ook wel, voor die prijs![]()
.
Oorzaak 1 van total loss : filter niet op tijd schoonmaken / verwisselenquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:48 schreef Anne het volgende:
Ja. Ik hoop dat ie ook iets langer mee gaat dan mijn vorige 2 stofzuigers.
oude blok stond op 65.000, nieuwe staat op 57.000, ik ga erop vooruit dusquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoeveel had je oude blok gelopen eigenlijk? En is het een bekend probleem?
En wat heeft het "nieuwe" blok ongeveer op de klok staan?
Misschien ook zand tussen de lagers en dergelijke gekomen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
oude blok stond op 65.000, nieuwe staat op 57.000, ik ga erop vooruit dus
Het is geen zwakke plek, maar het is wel een bekend feit dat je bij een allroad je ketting niet strak zet, omdat hij ruimte nodig heeft om te kunnen veren. Als je dat wel doet trek je dat lager dus aan bonken. Zolang anderen dus met hun poepvingers van mijn brommer afblijven, gaat hij nu dus de 2 ton halen, zoniet, kan hij volgende week weer aan bonken liggen.
Heb je dit allemaal in het restaurant zitten tikken?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
oude blok stond op 65.000, nieuwe staat op 57.000, ik ga erop vooruit dus
Het is geen zwakke plek, maar het is wel een bekend feit dat je bij een allroad je ketting niet strak zet, omdat hij ruimte nodig heeft om te kunnen veren. Als je dat wel doet trek je dat lager dus aan bonken. Zolang anderen dus met hun poepvingers van mijn brommer afblijven, gaat hij nu dus de 2 ton halen, zoniet, kan hij volgende week weer aan bonken liggen.
Neen. lagers zitten achter keerringen en in vet of oliequote:Op zaterdag 30 april 2011 19:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Misschien ook zand tussen de lagers en dergelijke gekomen?
Ja, jullie eten toch niet doorquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb je dit allemaal in het restaurant zitten tikken?.
Koninginnedag zelf boeit me ook niet.. Maar t is wel een excuus om met vrienden beetje rond te hangenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:49 schreef Dingest het volgende:
Ben niet zo'n Koninginnedag vierder. Zeker niet in m'n eentje. Ik heb de hele middag afleveringen van 'Have I Got News for You' gekekenLevert wel leuke anekdotes op: "The Irish police issued more than 50 traffic tickets to the country’s most frequent driving offender, a mister Prawo Jazdy. Who’s name turns out to mean 'driving licence' in Polish."
Ach, ik ben ze soms ook wel zat hoor.. Vond het nu wel mooi geweest in ieder geval.. Wilde weer even alleen zijnquote:
quote:
Waarom niet?quote:
Ik was al langer wakker, maar op FOK! posten dat ik ontwaakt ben is niet het eerste waar ik mee bezig ben meestal.quote:
nee de kattenbak schoonmakenquote:
quote:
Ik kwam daarnet langs 2 unimogs geloof ik.quote:
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |