Geef maar een link dan.quote:
Boh, ik ga die moeite niet doen, Anne reageert toch nietquote:
Haaiquote:Op woensdag 27 april 2011 21:17 schreef lipje het volgende:
[..]
ben je binnen 5 posts terug? anders tot in de nieuwe SC
Mjah, kost wat, en dan heb je wat te doenquote:
quote:
quote:
Anne reageert niet. Biedt eerst Lego aan en dan hoor je er niks meer van.quote:
quote:
quote:
Been there, done that, vond ze niks geloof ikquote:
Kom het maar eventjes voordoen; ik heb mijn oude vorig jaar uit elkaar getrokken he, ik wéét hoe het moet, en het gaat je never nooit lukken in een dagquote:Op woensdag 27 april 2011 18:59 schreef Barcaconia het volgende:
Als je weet hoe het moet vervang je van zowel een auto als een motor het blok in een dag. Als je het niet weet duurt het evenredig langer.
Ikke dus wel morgenquote:Op woensdag 27 april 2011 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij een motor moet inderdaad vaak ECHT alles los om een motor eruit te halen![]()
Moet er even niet aan denken
Sorry hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 23:01 schreef 2cv het volgende:
[..]
Anne reageert niet. Biedt eerst Lego aan en dan hoor je er niks meer van.
Ga eens maffen joh!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Ik zal morgen even kijken als ik er aan denk.
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Ik zal morgen even kijken als ik er aan denk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Mogge, en veel succes vandaag!quote:Op woensdag 27 april 2011 23:13 schreef Sounddragon het volgende:
Ikke dus wel morgen![]()
Ik zal wel pics maken als ik eraan denk, maar hij moet inderdaad zo goed als kaal voordat het blok eruit kan; eigenlijk moet zelfs de voorvork eruit voor de handigheid, maar ik denk dat ik het zonder ga proberen
hele serie trabantjes in het Sokadalom topic op bbquote:Op donderdag 28 april 2011 08:15 schreef Alfisti het volgende:
Goedemorgen vriendjes en vriendinnetjes, fijn dat jullie er weer zijn!
Alleen mankeert er wel het één en ander aanquote:Op donderdag 28 april 2011 08:31 schreef Hyman het volgende:
En Sjoerd vond em zelfs Oke. Dat zegt wel wat.
Ik was de schuur aan het opruimen voor het sleutelfeest van vandaag en morgenquote:
Mogguh, en thanks, dat gaan we nodig hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |