Auwiequote:Op zaterdag 30 april 2011 10:08 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ardcore_parkour.htmlJezus dat komt aan zeg
Het vervelende is dat ik gisteravond laat was.quote:
AUW GODVERDOMME!quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:08 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ardcore_parkour.htmlJezus dat komt aan zeg
En dan als je hem hebt, gewoon de hele dag zuigen, zuigen, zuigen!quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:23 schreef Anne het volgende:
Ik heb een nieuwe stofzuiger besteld. Ik kan serieus niet wachten tot ik 'm heb
![]()
... En dat meen ik
.
t huis moet schoon, SD komt langsquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
En dan als je hem hebt, gewoon de hele dag zuigen, zuigen, zuigen!
Welke heb je besteld?quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:23 schreef Anne het volgende:
Ik heb een nieuwe stofzuiger besteld. Ik kan serieus niet wachten tot ik 'm heb
![]()
... En dat meen ik
.
Dan schop jij er toch een keertje tegenaan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:13 schreef BaraCuda het volgende:
Ik kan er zo slecht tegen dat hier telkens 2 corvettes buiten staan waar niemand aandacht aan geeft
Schoppen nog wel?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan schop jij er toch een keertje tegenaan?
En daaronder in het klein "Ik ben geen Turk". Al moet het briefje in correct Nederlands al genoeg zeggen, maar toch.. voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:33 schreef daNpy het volgende:
Plak er een briefje op met "te koop gevraagd".
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:20 schreef Dingest het volgende:
Vast oud, maar ik kende hem nog niet:
Dan krijg je het op je zenuwen als je die tegenkomt op de Ring
Je kunt ze ipv verhogen, ook iets verlagen, en je kunt ook het zadel aan laten passen aan je lengte, dat gaat wel lukken, een Alp is niet zo grootquote:Op zaterdag 30 april 2011 09:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is zo'n motor niet veul te hoog voor Anne?
Ik heb het idee dat ik al met gestrekte benen op zo'n ding zit
Hoeveel had je oude blok gelopen eigenlijk? En is het een bekend probleem?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je kunt ze ipv verhogen, ook iets verlagen, en je kunt ook het zadel aan laten passen aan je lengte, dat gaat wel lukken, een Alp is niet zo groot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |