IIg beter dan die 440quote:Op donderdag 28 april 2011 09:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Alleen mankeert er wel het één en ander aan
* Alfisti knuffelt Alexxxxxquote:Op donderdag 28 april 2011 09:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hele serie trabantjes in het Sokadalom topic op bb
in het Oldtimer Expo topic, wat over een paar uur ook gereed is, volgens mij ook een paarquote:
* Alfisti begint BuzzyBee wel een leuk forum te vindenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in het Oldtimer Expo topic, wat over een paar uur ook gereed is, volgens mij ook een paaren het algemene topic wat je al volgde ook gewoon blijven volgen, komen er nog heel wat voorbij
![]()
Om dit bericht voor te zijn heb ik vandaag mijn uitlaat onder de auto uit gepakt en een bus hittebestendige uitlaatlak gekochtquote:Op donderdag 28 april 2011 11:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Morgen wierd die Auspuff der Liebesgodin geschweißt! Hab schön beim werkstatt gewesen.
kom jeje peu showen op het 10 jarig jubileumfestival?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti begint BuzzyBee wel een leuk forum te vinden![]()
Veel leuke foto's te zien en een fijne sfeer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om zo slecht Duits voor te zijn?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Om dit bericht voor te zijn heb ik vandaag mijn uitlaat onder de auto uit gepakt en een bus hittebestendige uitlaatlak gekocht
mijn engels is nog slechter! Twee keer porc besteld deze vakantie, de eerste keer kreeg ik rund, de 2e keer kipquote:
Ik wilde er niet over beginnenquote:
Warum gehen Sie nach Neue Kinder?quote:
De banden en remmen nietquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kom jeje peu showen op het 10 jarig jubileumfestival?
Als ik hem dan nog heb wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weil es Arschgeil Turbo ist!quote:Op donderdag 28 april 2011 12:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Warum gehen Sie nach Neue Kinder?
Hippie!!! Hippie je bent een hippie!!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti begint BuzzyBee wel een leuk forum te vinden![]()
Veel leuke foto's te zien en een fijne sfeer.
de enige hippie op bb ben ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hippie!!! Hippie je bent een hippie!!
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hippie!!! Hippie je bent een hippie!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |