IIg beter dan die 440quote:Op donderdag 28 april 2011 09:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Alleen mankeert er wel het één en ander aan
* Alfisti knuffelt Alexxxxxquote:Op donderdag 28 april 2011 09:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hele serie trabantjes in het Sokadalom topic op bb
in het Oldtimer Expo topic, wat over een paar uur ook gereed is, volgens mij ook een paarquote:
* Alfisti begint BuzzyBee wel een leuk forum te vindenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in het Oldtimer Expo topic, wat over een paar uur ook gereed is, volgens mij ook een paaren het algemene topic wat je al volgde ook gewoon blijven volgen, komen er nog heel wat voorbij
![]()
Om dit bericht voor te zijn heb ik vandaag mijn uitlaat onder de auto uit gepakt en een bus hittebestendige uitlaatlak gekochtquote:Op donderdag 28 april 2011 11:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Morgen wierd die Auspuff der Liebesgodin geschweißt! Hab schön beim werkstatt gewesen.
kom jeje peu showen op het 10 jarig jubileumfestival?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti begint BuzzyBee wel een leuk forum te vinden![]()
Veel leuke foto's te zien en een fijne sfeer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om zo slecht Duits voor te zijn?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Om dit bericht voor te zijn heb ik vandaag mijn uitlaat onder de auto uit gepakt en een bus hittebestendige uitlaatlak gekocht
mijn engels is nog slechter! Twee keer porc besteld deze vakantie, de eerste keer kreeg ik rund, de 2e keer kipquote:
Ik wilde er niet over beginnenquote:
Warum gehen Sie nach Neue Kinder?quote:
De banden en remmen nietquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kom jeje peu showen op het 10 jarig jubileumfestival?
Als ik hem dan nog heb wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weil es Arschgeil Turbo ist!quote:Op donderdag 28 april 2011 12:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Warum gehen Sie nach Neue Kinder?
Hippie!!! Hippie je bent een hippie!!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti begint BuzzyBee wel een leuk forum te vinden![]()
Veel leuke foto's te zien en een fijne sfeer.
de enige hippie op bb ben ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 16:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hippie!!! Hippie je bent een hippie!!
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hippie!!! Hippie je bent een hippie!!
quote:Op donderdag 28 april 2011 18:56 schreef Sounddragon het volgende:
Ok Barca, je had gelijk; niet alles hoeft eraf![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dat zijn er heel wat te weinigquote:Op donderdag 28 april 2011 19:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zijn er te weinig![]()
Als je een beetje terug leest vind je de rest van het verhaal ook wel
Omdat dit na 1000 reviews me de beste lijkt waar ik voorlopig mee vooruit kanquote:
haal dan minimaal die dakar bordjes eraf en laat daar Cuijk opplakkenquote:Op donderdag 28 april 2011 18:56 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
die staat al op de lincoln, samen met een voetafdrukquote:Op donderdag 28 april 2011 19:16 schreef densmee het volgende:
[..]
haal dan minimaal die dakar bordjes eraf en laat daar Cuijk opplakken
Op zich niks mis mee; het is alleen jammer dat je het op zo'n kutmoment effe door je strot geramd krijgtquote:
Hou je waffel boom-0-loogquote:Op donderdag 28 april 2011 19:16 schreef densmee het volgende:
[..]
haal dan minimaal die dakar bordjes eraf en laat daar Cuijk opplakken
goed bezig als die brommert morgen weer loopt.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op zich niks mis mee; het is alleen jammer dat je het op zo'n kutmoment effe door je strot geramd krijgt![]()
Op de eerste foto staat het verse blok al klaar; die meneer zei dat er wel wat 'lichte beschadigingen' op de zijkappen van het blok zaten; na een kwartiertje staalborstel had ik alle pekelschade er wel grofweg af, en waren de kappen voor 80% kaal, die staan nu weer in 3 lagen Hammerite met aluprimer eronder, dus daar heb ik voorlopig geen last meer van hoop ik. De cilinders heb ik maar even gelaten voor wat ze zijn, die zie je voor 75% niet, en de ellende zit alleen maar bovenop de kleppendeksels, die doe ik wel een keertje met een beurt, als ze eraf zijn om kleppen te stellen. dit was al gek genoeg; morgen moet het blok er weer in met kakelverse lak, en die Hammerite meuk is supergoed, alleen het droogt voor geen meter
Uiteraard meteen ook alle bereikbare framedelen weer in een verse laag lak gezet, dus no more pekelschadeda's allemaal wel iets minder netjes omdat overal kabelbomen lopen en ik geen trek had om de cockpit ook nog uit elkaar te slopen omdat de kabelboom in de weg zit voor een beetje verf op een plek waar de zon niet schijnt. grofweg afplakken en een doekie hier en daar, en blazen met die handel
[..]
Hou je waffel boom-0-loog
Da's mooi, dan blijft ie voortaan netjesquote:Op donderdag 28 april 2011 19:24 schreef densmee het volgende:
[..]
goed bezig als die brommert morgen weer loopt.
maar het brabantse klapzand is niet vergelijkbaar met dakar hoor.
Wat een fijne klus.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:56 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook een zeer prima camera, alleen ietwat oud model (heb zelf de non-S). Goed glas helpt veel, dus probeer sowieso even een 50mm 1.8 te scoren voor ~90 euroquote:Op donderdag 28 april 2011 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat dit na 1000 reviews me de beste lijkt waar ik voorlopig mee vooruit kan![]()
Wil er wel serieus mee aan de slag gaan
Jij komt toch nietquote:Op donderdag 28 april 2011 17:03 schreef ook_gek het volgende:
Ey wous niet zo heh!
Wanneer is die bbq dan
komt goed, ik ben de kabelbomen alweer terug aan het leggen en wat dingetjes aanpassen; ik wil 12v in de cockpit ipv onder mijn zadel, dat zuigt, div. massapuntjes weer blank schuren, ff de carbs goed schoonmaken enzo, morgen prakken we dat blok erin en is het opbouwen geblazen, dan issie mooier als toen ik hem net hadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Jawel hangt er van af wanneer. 15 mei kan ik niet dan gaat ik mee met een leuke rit auto'squote:
file rijden met de mx-5 club?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jawel hangt er van af wanneer. 15 mei kan ik niet dan gaat ik mee met een leuke rit auto's
quote:Op donderdag 28 april 2011 19:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
komt goed, ik ben de kabelbomen alweer terug aan het leggen en wat dingetjes aanpassen; ik wil 12v in de cockpit ipv onder mijn zadel, dat zuigt, div. massapuntjes weer blank schuren, ff de carbs goed schoonmaken enzo, morgen prakken we dat blok erin en is het opbouwen geblazen, dan issie mooier als toen ik hem net had![]()
Tot het volgende lager er uit loopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel geinig, een lager met een ballentekort.Bij het achterwiel van m'n fiets hebben ze ooit een deel van de kooi en twee kogels teruggevonden. Een krantenwijk is zwaar werk...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Dat glas is misschien wel het belangrijkste. Maar eerst de camera maar eens leren kennen met al z'n functies. Daarna als m'n bankrekening het weer toelaat wat extra dingen aanschaffen.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Is ook een zeer prima camera, alleen ietwat oud model (heb zelf de non-S). Goed glas helpt veel, dus probeer sowieso even een 50mm 1.8 te scoren voor ~90 euro
Doe me een lol zegquote:Op donderdag 28 april 2011 19:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tot het volgende lager er uit loopt?
Wel geinig, een lager met een ballentekort.Bij het achterwiel van m'n fiets hebben ze ooit een deel van de kooi en twee kogels teruggevonden. Een krantenwijk is zwaar werk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |