Krengen zijn duur jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan heb ik het goed gedaan.
Mag overigens ook wel, voor die prijs![]()
.
Oorzaak 1 van total loss : filter niet op tijd schoonmaken / verwisselenquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:48 schreef Anne het volgende:
Ja. Ik hoop dat ie ook iets langer mee gaat dan mijn vorige 2 stofzuigers.
oude blok stond op 65.000, nieuwe staat op 57.000, ik ga erop vooruit dusquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoeveel had je oude blok gelopen eigenlijk? En is het een bekend probleem?
En wat heeft het "nieuwe" blok ongeveer op de klok staan?
Misschien ook zand tussen de lagers en dergelijke gekomen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
oude blok stond op 65.000, nieuwe staat op 57.000, ik ga erop vooruit dus
Het is geen zwakke plek, maar het is wel een bekend feit dat je bij een allroad je ketting niet strak zet, omdat hij ruimte nodig heeft om te kunnen veren. Als je dat wel doet trek je dat lager dus aan bonken. Zolang anderen dus met hun poepvingers van mijn brommer afblijven, gaat hij nu dus de 2 ton halen, zoniet, kan hij volgende week weer aan bonken liggen.
Heb je dit allemaal in het restaurant zitten tikken?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
oude blok stond op 65.000, nieuwe staat op 57.000, ik ga erop vooruit dus
Het is geen zwakke plek, maar het is wel een bekend feit dat je bij een allroad je ketting niet strak zet, omdat hij ruimte nodig heeft om te kunnen veren. Als je dat wel doet trek je dat lager dus aan bonken. Zolang anderen dus met hun poepvingers van mijn brommer afblijven, gaat hij nu dus de 2 ton halen, zoniet, kan hij volgende week weer aan bonken liggen.
Neen. lagers zitten achter keerringen en in vet of oliequote:Op zaterdag 30 april 2011 19:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Misschien ook zand tussen de lagers en dergelijke gekomen?
Ja, jullie eten toch niet doorquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb je dit allemaal in het restaurant zitten tikken?.
Koninginnedag zelf boeit me ook niet.. Maar t is wel een excuus om met vrienden beetje rond te hangenquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:49 schreef Dingest het volgende:
Ben niet zo'n Koninginnedag vierder. Zeker niet in m'n eentje. Ik heb de hele middag afleveringen van 'Have I Got News for You' gekekenLevert wel leuke anekdotes op: "The Irish police issued more than 50 traffic tickets to the country’s most frequent driving offender, a mister Prawo Jazdy. Who’s name turns out to mean 'driving licence' in Polish."
Ach, ik ben ze soms ook wel zat hoor.. Vond het nu wel mooi geweest in ieder geval.. Wilde weer even alleen zijnquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |