quote:Op donderdag 28 april 2011 20:09 schreef Paladijn het volgende:
mijn god
FOK!ker betrokken bij bizar ongeluk
en ditmaal zonder brommerquote:
Nee veel leuker! File rijden met een berg Ferrari'squote:
zag er 3 dagen terug nog een stuk of 30 staan, wat lambo's er bijh ook. ben maar doorgereden, had geen zin om foto's te makenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee veel leuker! File rijden met een berg Ferrari's
mochten je ze op de foto willen zetten, Kirchen-Hausen langs de A81quote:Op donderdag 28 april 2011 20:35 schreef Paladijn het volgende:
Daar gaan alleen de AG fappers van kwijlen Lexxx
Hockenheim ring was ook wel leuk, ze waren drukbezig met voorbereidingen DTMquote:Op donderdag 28 april 2011 20:40 schreef Paladijn het volgende:
Nah, dan ga ik liever naar de Ferraridays am Ring, helaas is dat ter ziele gegaan met de financiele problemen aldaar
quote:General Error
SQL ERROR [ mysql4 ]
User 15095buzzy already has more than 'max_user_connections' active connections [1203]
An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists
Ik las pas ergens iets over een zero-tolerance beleid mbt wetsovertredende brommercoureurs, dus ik denk dat je domweg mazzel hebt gehadquote:Op donderdag 28 april 2011 21:47 schreef densmee het volgende:
vanmiddag met de motor van Velp naar huis reed ik de nieuwe a50 op bij Oss, daar heb je een hele lange bocht dus ik de motor eens flink doortrekken en met 180 a 190 die bocht doorop het rechte stuk moest ik wat inhouden want er was invoegend verkeer.
Toen keek ik een keer in mijn spiegel en zag ik een wittige motor met een geel poppetje erop![]()
ik 140 gaan rijden haalt hij mij steekt hij zijn duim op![]()
er zijn dus ook goeie zwaantjes
Was dat duimpje omdat je op een motor zat? Of omdat hij je gewoon een toffe peer vind. Ik denk dat als hij je actie had gezien hij vast wel even met je had gepraat.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:47 schreef densmee het volgende:
vanmiddag met de motor van Velp naar huis reed ik de nieuwe a50 op bij Oss, daar heb je een hele lange bocht dus ik de motor eens flink doortrekken en met 180 a 190 die bocht doorop het rechte stuk moest ik wat inhouden want er was invoegend verkeer.
Toen keek ik een keer in mijn spiegel en zag ik een wittige motor met een geel poppetje erop![]()
ik 140 gaan rijden haalt hij mij steekt hij zijn duim op![]()
er zijn dus ook goeie zwaantjes
gelukkig maar, hij vlamde overigens wel keihard voorbijquote:Op donderdag 28 april 2011 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik las pas ergens iets over een zero-tolerance beleid mbt wetsovertredende brommercoureurs, dus ik denk dat je domweg mazzel hebt gehad
nou toen ik mijn gas dichtdraaide zag ik hem al bij de 160 dus hij moet het wel gezien hebbenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Was dat duimpje omdat je op een motor zat? Of omdat hij je gewoon een toffe peer vind. Ik denk dat als hij je actie had gezien hij vast wel even met je had gepraat.
Kuikens mogen laag vliegenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:57 schreef densmee het volgende:
[..]
gelukkig maar, hij vlamde overigens wel keihard voorbij
wat is het eigenlijk voor een blok, komt die uit een schademotor ofzo?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:58 schreef Sounddragon het volgende:
Zow, mooi steuntje gemaakt voor mijn 12V aansluiting, staat nu in de primer, zometeen ff een laagje of 2 Hammerite erop, draadjes alvast trekken, en dan vind ik het wel weer welletjes. Blok staat klaar met de carbs en de pomp erop, frame staat klaar met alle kabeltjes weer schoon en netjes waar ze horen, morgen gaan we verder, ik ben het wel een beetje zat nu, en ik moet nog eten ook geloof ik
Nee, uit één of andere duitse AT zonder kenteken, ws ex-diefstalletje ofzo.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:59 schreef densmee het volgende:
[..]
wat is het eigenlijk voor een blok, komt die uit een schademotor ofzo?
ow dat zijn de beste waarschijnlijk, eigenaar was er waarschijnlijk wel zuinig opquote:Op donderdag 28 april 2011 22:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, uit één of andere duitse AT zonder kenteken, ws ex-diefstalletje ofzo.
Leuk he klussenquote:Op donderdag 28 april 2011 21:58 schreef Sounddragon het volgende:
Zow, mooi steuntje gemaakt voor mijn 12V aansluiting, staat nu in de primer, zometeen ff een laagje of 2 Hammerite erop, draadjes alvast trekken, en dan vind ik het wel weer welletjes. Blok staat klaar met de carbs en de pomp erop, frame staat klaar met alle kabeltjes weer schoon en netjes waar ze horen, morgen gaan we verder, ik ben het wel een beetje zat nu, en ik moet nog eten ook geloof ik
/care, blok is goed, kurkdroog (was niet schoongemaakt op mijn verzoek), en heeft minder km's als mijn oude, en belangrijk: een heel lager, dus: vooruitgangquote:Op donderdag 28 april 2011 22:03 schreef densmee het volgende:
[..]
ow dat zijn de beste waarschijnlijk, eigenaar was er waarschijnlijk wel zuinig op
Wat ik al zei: best leuk, alleen niet als het een 'moetje' isquote:Op donderdag 28 april 2011 22:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Leuk he klussen![]()
Vroegah sloopte ik ook heel de kart zo uit elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |