Je gebruikt m echt als woon/werk vervoersmiddel toch? Ook in de winter?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat ik al zei: best leuk, alleen niet als het een 'moetje' is
jeh, rijdbaar = rijdenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je gebruikt m echt als woon/werk vervoersmiddel toch? Ook in de winter?
Stuk voordeliger als met die Yanksquote:
Is er nog maar een volgens mij?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Stuk voordeliger als met die Yanks
Volgend jaar met de Lincoln door de Pekel? Of toch maar de Astra klaar maken deze zomer?quote:
Waar slaat dat op dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:39 schreef Anne het volgende:
Als jij nou even geld doneert. Je verdient toch zat?
Sure thing; yanK overigens, die andere is met mijn ex meequote:Op donderdag 28 april 2011 22:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Stuk voordeliger als met die Yanks
Jonguh, hoe denk je dat die roest op mijn frame kwam? ik ben niet van suikerquote:Op donderdag 28 april 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
Volgend jaar met de Lincoln door de Pekel? Of toch maar de Astra klaar maken deze zomer?
Ah okayquote:Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sure thing; yanK overigens, die andere is met mijn ex mee
Wanneer stopt het rijdbaar zijn voor jou dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sure thing; yanK overigens, die andere is met mijn ex mee
[..]
Jonguh, hoe denk je dat die roest op mijn frame kwam? ik ben niet van suiker
Motor is heel goed te betalen, alleen moet je ff opletten dat je niet meteen een dikke koopt; ze kijken heel erg naar het vermogenquote:Op donderdag 28 april 2011 22:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ah okay.. Kom er net achter dat op mijn naam een motor zelfs goed te betalen is
Sinds wanner heb jij een motorrijbewijs?quote:Op donderdag 28 april 2011 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wanneer stopt het rijdbaar zijn voor jou dan?Ik denk dat ik het onder de 5 graden toch echt wel voor gezien ga houden
Wat eerder ook wel gok ik, zo'n bikkel ben ik daar niet in
Voor zo'n eentje als de jouwe was het goed te doen. En ik vind zulke modellen toch wel het gaafst.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Motor is heel goed te betalen, alleen moet je ff opletten dat je niet meteen een dikke koopt; ze kijken heel erg naar het vermogen
"ga houden" het geld ligt klaar om er aan te beginnen, maar wil niet nu beginnen en dan halverwege moeten stoppen omdat ik naar het buitenland ga. Dus ik ga beginnen als ik verhuisd ben. Kan ik ondertussen doorsparen voor mn motor.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sinds wanner heb jij een motorrijbewijs?
Ik ben nog met min 8 vanuit Cuijk naar huis gereden van de winter, da's frisjes, maar je gaat niet deaud hoor.
Jah, da's maar 60Kw ofzo, dat is inderdaad goed te doen, helaas worden AT's een beetje zeldzamer, en vragen ze dus ook schaamteloze prijzen voor die dingen, terwijl je de lichtere versie; een Transalpje, voor een gevulde koek en een zak peren op elke hoek van de straat vindtquote:Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voor zo'n eentje als de jouwe was het goed te doen. En ik vind zulke modellen toch wel het gaafst.
Vind de Transalp toch een stuk minder goed smoelen op de één of andere manier. Zelfde met een Tenere.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, da's maar 60Kw ofzo, dat is inderdaad goed te doen, helaas worden AT's een beetje zeldzamer, en vragen ze dus ook schaamteloze prijzen voor die dingen, terwijl je de lichtere versie; een Transalpje, voor een gevulde koek en een zak peren op elke hoek van de straat vindtAnne wil er ook eentje
hele goede brommertjes, die dingen blijven ook lopen totdat alles eraf is gevallen
![]()
Ik ben wel ff klaar nu, ik ga nog ff een beetje opruimen hier, naar binnen en onder de douche, en dan misschien nog wat eten, ik heb sinds vanmorgen half 8, 4 boterhammen op en dawast![]()
Morgen weer verder
Zoek maar eens plaatjes van een verhoogde met een noppenbandje eronder, dan is het gewoon een kleine AT , en anders wordt het flink sparenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind de Transalp toch een stuk minder goed smoelen op de één of andere manier. Zelfde met een Tenere.
Damn, dat is wel weinig etenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, da's maar 60Kw ofzo, dat is inderdaad goed te doen, helaas worden AT's een beetje zeldzamer, en vragen ze dus ook schaamteloze prijzen voor die dingen, terwijl je de lichtere versie; een Transalpje, voor een gevulde koek en een zak peren op elke hoek van de straat vindtAnne wil er ook eentje
hele goede brommertjes, die dingen blijven ook lopen totdat alles eraf is gevallen
![]()
Ik ben wel ff klaar nu, ik ga nog ff een beetje opruimen hier, naar binnen en onder de douche, en dan misschien nog wat eten, ik heb sinds vanmorgen half 8, 4 boterhammen op en dawast![]()
Morgen weer verder
voor jou? niks denk ik; de ene zal misschien meer in de weg staan in de schuur als de anderequote:Op donderdag 28 april 2011 23:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Damn, dat is wel weinig etendacht dat je een paar uur terug eten ging maken.
Wat is het voordeel van zo'n all-road bike ten opzichte van een sportieve motor?
Mogguhquote:
Mjah, als je eenmaal boven de anderhalve ton zit, krijg je wel wat slijtageverschijnselen jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 07:09 schreef densmee het volgende:
die oudere transalps is het wel vaak benzine peilen en olie tanken, 1 liter op 500 km is dan heel normaal
Het plan is wel om em te gebruiken, mnquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
voor jou? niks denk ik; de ene zal misschien meer in de weg staan in de schuur als de andere
[..]
Mogguh
[..]
Mjah, als je eenmaal boven de anderhalve ton zit, krijg je wel wat slijtageverschijnselen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |