En de volumeknoppen worden ook te weinig gebruikt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:18 schreef BoerBert het volgende:
Inderdaad, die toneknoppen moeten toch eens goed bestudeerd worden.
Welke volumeknoppen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
En de volumeknoppen worden ook te weinig gebruikt.
quote:
Lelijk zijn is rock&roll!quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:30 schreef The_Dean het volgende:
Alleen jammer van die lelijkerd op de foto.
Inderdaad, zo komt de foto veel beter tot z'n rechtquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:30 schreef The_Dean het volgende:
Alleen jammer van die lelijkerd op de foto.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Inderdaad, zo komt de foto veel beter tot z'n recht
[ afbeelding ]
Jammer van de lelijke headstock.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:32 schreef The_Dean het volgende:
Oh, dan post ik mezelf ook even
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Inderdaad, zo komt de foto veel beter tot z'n recht
[ afbeelding ]
Bring it onquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Vanavond weer jammen, maar eens wat nieuwe oefenruimte filmpjes maken en de oude vervangen
Je kan ook gewoon telkens naar het origineel luisteren toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:45 schreef Maisnon het volgende:
Dribbeeeel ik had een vraagje hééé
Die MGMT cover van je, met al die loopjes, heb je die gewoon simpel telkens één stukje opgenomen, in Audacity ofzo geknikkerd, en toen de volgende er overheen gespeeld terwijl je naar het vorige stukje luisterde?
Wilde ook zoiets doen, maar weet niet echt hoe ik het moet aanpakken zonder fatsoenlijke loop device.
Ableton 8 heeft ook een mooie functie daarvoor maar mijn laptop is traaaaaaaag en dus trekt ie dat niet.
quote:
Kijk eens goed er staan er zat te koop waar nog niet of weinig op geboden isquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:15 schreef Muchachooo het volgende:
Kut autobod de hele tijd op Daan Auctions
Wat moest je op mijn members.home.nl dan? Die gebruik ik al jaaaren niet meer!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je members.home.nl webspace is a goner!
ja maar alles waar ik op bied wordt meteen overboden met 1 euro (en ik moet dan per se een bepaald bedrag biedenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:25 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Kijk eens goed er staan er zat te koop waar nog niet of weinig op geboden is
Ik ben er niet geweest (shit, gemiste kansquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:26 schreef guitarist het volgende:
[..]
Wat moest je op mijn members.home.nl dan? Die gebruik ik al jaaaren niet meer!
Wat wil je dan? Een comet? Weet niet of de kleur jou wat uitmaakt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:29 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja maar alles waar ik op bied wordt meteen overboden met 1 euro (en ik moet dan per se een bepaald bedrag bieden)
niet witquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:34 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Een comet? Weet niet of de kleur jou wat uitmaakt?
3TS of TOBS?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:36 schreef BoerBert het volgende:
Ik zie nu pas dat ik op een met een lelijke burst heb geboden
Een paar vrouwelijke gitaar idolen erbijquote:
TOBSquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:37 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
3TS of TOBS?
ik vind die Tobacco Sunburst wel mooi nl.
EDIT iedereen van die 3TS RW Comet met een bod van 91 afblijven
kom maarquote:Koop deze kavel direct
Wilt u er zeker van zijn dat u deze kavel wint, kies voor de 'koop nu' optie. Naar kavel.
Koop Nu prijs: EURO 0,00
Zag het ook jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:49 schreef Muchachooo het volgende:
EDIT hmm bevestigingsemail bevat ook dit stukje tekst:
[..]
kom maar
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Een paar vrouwelijke gitaar idolen erbij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Raad ze alle 3 en win zo'n verdomd blits mieters emo.gifje
St. Vincentquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Een paar vrouwelijke gitaar idolen erbij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Raad ze alle 3 en win zo'n verdomd blits mieters emo.gifje
stoere gitaar die laatste!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook een duit in het zakje doet : liz buckingham van electric wizard, en lori van acid king, nog toffe muziek ook
quote:
Bier...quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:59 schreef Cynic het volgende:
Eerst ging het over gitaren, toen over vrouwen met gitaren, toen vrouwen met een basgitaar en wat hierna?
Basmeisjesquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:46 schreef Gehenna het volgende:
misschien een beetje offtopic, maar:
[ afbeelding ]
[ [url=https://asset2.venuszine.com/article_image/image/4147/popup/14_Tal_Wilkenfeld_courtesy_of_www.elsobrinodeldiablo.com-.jpg?1204646151]afbeelding[/url] ]
Alles eindigt altijd met bier.quote:
Basgitaren zonder vrouwenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:59 schreef Cynic het volgende:
Eerst ging het over gitaren, toen over vrouwen met gitaren, toen vrouwen met een basgitaar en wat hierna?
Geen idee meer eigenlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:45 schreef Maisnon het volgende:
Dribbeeeel ik had een vraagje hééé
Die MGMT cover van je, met al die loopjes, heb je die gewoon simpel telkens één stukje opgenomen, in Audacity ofzo geknikkerd, en toen de volgende er overheen gespeeld terwijl je naar het vorige stukje luisterde?
Wilde ook zoiets doen, maar weet niet echt hoe ik het moet aanpakken zonder fatsoenlijke loop device.
Ableton 8 heeft ook een mooie functie daarvoor maar mijn laptop is traaaaaaaag en dus trekt ie dat niet.
Dat dus, alleen kwam ik er thuis met 1 van 350, die naar mijn idee nog steeds boven veel gitaren uitsteekt waar je het dubbele voor betaaldquote:Op woensdag 27 april 2011 00:35 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Pak een dure gitaar die je goed vindt klinken en spelen, em probeer daarna een gitaar te vinden voor een fractie van de prijs met de zelfde kwaliteiten
althans, zo deed ik dat vorige week, en ben nu tevreden thuis gekomen met een yahama van slechts 199 euro na vergelijking met martin gitaren van dik 700 euro...!
Dat heb ik met dat Crafter Stratje.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat dus, alleen kwam ik er thuis met 1 van 350, die naar mijn idee nog steeds boven veel gitaren uitsteekt waar je het dubbele voor betaald
Ik zou persoonlijk voor de PRS gaan omdat die wat veelzijdiger is, die Alnico's in die Epi zijn te schreeuwerig voor bijv. Funk.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:57 schreef Braddie het volgende:
Volgende week naar Doetinchem, nou zit ik te twijfelen tussen de Epiphone Slash Signature en de PRS Santana Signature.... welke is kwalitatief beter vinden julie? uiteraard ga ik er op spelen, en op beide gitaren niet alleen Guns N Roses en Santana muziek maar verschillende stijlen, denk hierbij aan Funk/Rock/Pop/Ballad en ik ga de gitaar gebruiken voor harmoniečn samen met de Brian may signature die ik al heb..
Ik vind de klank van Santana te gek, echt een hele mooie toon, maar het sustain van de Alnico pro II humbuckers in combinatie met die Epiphone is weer beter!.
moeilijk!
En waren die gitaren ook al netjes helemaal afgesteld ?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat heb ik met dat Crafter Stratje.
Ding is nu afgesteld en herfret en ik vind hem beter spelen dan een MIM Strat en als ik heel eerlijk moet zijn ook beter dan de MIJ Strat die we hadden staan een tijd terug..
Ok dus je zegt sowieso de PRS?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:12 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk voor de PRS gaan omdat die wat veelzijdiger is, die Alnico's in die Epi zijn te schreeuwerig voor bijv. Funk.
Damn wat irriteer ik me toch altijd aan jouw posts!quote:Op woensdag 27 april 2011 01:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ok dus je zegt sowieso de PRS?
Nja aan de andere kant, ik heb een Brian May Signature 2 stratjes(1 van Crafter de ST-200 en een van Squier de Bullit) dusja.....
Die Brian May is perfect voor harmoniečn en die stratjes voor funk en oude rock offcourse..
Waar is die PRS perfect voor? op Santana na?
Die MIJ gitaar die bij Kick stond(die fender) was perfect afgesteld... die MIM strat ook (Was ook al 7 jaar oud)
Qua sound is het echt te gek, ik zou alleen het 4de deel van de solo in een mineur pakken. Hij slaat, naar mijn mening, opeens om naar iets dat te vrolijk klinkt. Mag wel wat duisterder blijven. Hopelijk is dit duidelijk?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat vinden jullie van deze solo, vast al eerder gehoord maar nu is het eerste stuk 2 stemmig.
Vanaf 2:30
Sorry braddie, ik probeerde het echt, maar normaal doen wordt wel heel moeilijk zoquote:Op woensdag 27 april 2011 01:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nja aan de andere kant, ik heb een Brian May Signature 2 stratjes(1 van Crafter de ST-200 en een van Squier de Bullit) dusja.....
Die Brian May is perfect voor harmoniečn en die stratjes voor funk en oude rock offcourse..
Die MIJ gitaar die bij Kick stond(die fender) was perfect afgesteld... die MIM strat ook (Was ook al 7 jaar oud)
Misschien omdat het tijd wordt dat iedereen weer even een andere bril opzet naar Braddie...quote:Op woensdag 27 april 2011 08:44 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
waarom is mijn reactie net verwijderd?
Klinkt echt goedquote:Op woensdag 27 april 2011 01:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat vinden jullie van deze solo, vast al eerder gehoord maar nu is het eerste stuk 2 stemmig.
Dat vind ik dus weer juist tof aan de soloquote:Op woensdag 27 april 2011 02:56 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Qua sound is het echt te gek, ik zou alleen het 4de deel van de solo in een mineur pakken. Hij slaat, naar mijn mening, opeens om naar iets dat te vrolijk klinkt. Mag wel wat duisterder blijven. Hopelijk is dit duidelijk?
Bril of oogkleppen?quote:Op woensdag 27 april 2011 08:54 schreef belsen het volgende:
[..]
Misschien omdat het tijd wordt dat iedereen weer even een andere bril opzet naar Braddie...
Ik heb het idee dat je hem wat spannender zou kunnen maken op de één of andere manier.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zou het ook omdraaienquote:Op woensdag 27 april 2011 09:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je hem wat spannender zou kunnen maken op de één of andere manier.
Of misschien andersom, eerst dat whammy gedeelte en dan dubbelstemmig.
Zit meer in.
quote:Op woensdag 27 april 2011 08:54 schreef belsen het volgende:
[..]
Misschien omdat het tijd wordt dat iedereen weer even een andere bril opzet naar Braddie...
Dat dus, hij heeft z'n kruit hier al verschoten, iedereen is daar al klaar mee. Als we normaal en leuk reageren dan is dat alle geforceerd geacteerd alsof we in Secret Story zitten ofzoquote:
En als je dan een beetje distortion op de bas doet voor dat stuk?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Bedankt voor het luisteren allemaal![]()
Het omdraaiden hadden we toevallig ook geprobeerdMaar dan valt het een beetje weg. Want bij het whammy gedeelte is de begeleiding wat harder en als je dan overstapt naar dat 2 stemmige stuk mis je het gedeelte waar het er in knalt.
Omdat we eigenlijk maar 1 "muur" hebben waar we al onze spullen makkelijk kwijt kunnen.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:36 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
oefenen jullie trouwens altijd zo? is dat niet ongezellig voor de drummer?
We zullen het eens proberenquote:Op woensdag 27 april 2011 10:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
En als je dan een beetje distortion op de bas doet voor dat stuk?
Er staan 4 koelkasten in dat hok, genoeg bier dus wat wel lekker koud staatquote:Op woensdag 27 april 2011 10:42 schreef Bosbeetle het volgende:
bier geen wijn ? of zijn dat bierflesjes in dat wijnrek
Klein beetje dan he, meer overdrive dan distortion. Onze bassist bij TW is daar ook altijd mee bezig, ik hoor het eigenlijk nooit maar het klinkt wel altijd wat hij speelt.quote:
dat is dan wel weer handig idd..! ik zorg eigenlijk altijd dat ik tegenover mijn versterker sta, zodat ik mezelf goed kan horen (of moet een keer beamblockers kopen)quote:Op woensdag 27 april 2011 10:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Omdat we eigenlijk maar 1 "muur" hebben waar we al onze spullen makkelijk kwijt kunnen.
[ afbeelding ]
En zo creeer je wel een fijn geluid zodat het overal hetzelfde is. Wat je weer mist als je in een kringetje staat. En je staat gelijk in je "live" opstelling. Dus daar is wel bewust voor gekozen
En aangezien we na ieder/ om de 2 nummer stoppen voor een biertje/peuk wordt er genoeg geouwehoerd
Wij oefenen met koptelefoons, ook een elektrisch drumstel. Bevalt me echt heel goed, om de redenen die jij ook noemt. En we hebben een metronoom over de headphones meelopen.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja die muur van geluid mis ik wel een beetje nu we op behoorlijk laag volume oefenen. Maar de voordelen zijn me meer waard.
Goeie definitie in je geluid
Geen galmende teringzooi
Geen suizende oren
En als de drummer moet stoppen trek je gewoon de stekker eruit
Maar vooral dat je echt heel goed hoort wat er gebeurt en ieder foutje naar voren komt. Soms wel confronterendmaar het werkt wel goed om alles mooi uit te werken en perfect te krijgen
Ja metronoom willen we er ook nog bij doen maar we twijfelen nog hoe. Want als we hem over de PA doen verzuipt die in het geluid of hij moet echt irritant hard staanquote:Op woensdag 27 april 2011 11:01 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wij oefenen met koptelefoons, ook een elektrisch drumstel. Bevalt me echt heel goed, om de redenen die jij ook noemt. En we hebben een metronoom over de headphones meelopen.
Ja het speelt ook gewoon lekker als het goed hard gaatquote:Op woensdag 27 april 2011 11:03 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
op laag volume kunnen we gewoon niet zo goed de sonic youth herrie maken haha
Kan je een aparte monitorgroep voor de drummer maken?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja metronoom willen we er ook nog bij doen maar we twijfelen nog hoe. Want als we hem over de PA doen verzuipt die in het geluid of hij moet echt irritant hard staanWaarschijnlijk dus drummer met koptelefoon op en zo'n ding.
Ah, ok. Als je een mengpaneel had met een stuk of wat auxen dan had je wat meer mogelijkheden gehad. Maar met een klik op alleen de koptelefoon van de drummer kom je ook een heel eind.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee op het moment staan er maar 2 PA speakers (zoals op de foto vorige pagina te zien is) dus daar komt de zang/drums over.
Ik zou het juist weer niet omdraaienquote:Op woensdag 27 april 2011 10:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Bedankt voor het luisteren allemaal![]()
Het omdraaiden hadden we toevallig ook geprobeerdMaar dan valt het een beetje weg. Want bij het whammy gedeelte is de begeleiding wat harder en als je dan overstapt naar dat 2 stemmige stuk mis je het gedeelte waar het er in knalt.
Ja precies dat binnenkort dus eens proberenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ah, ok. Als je een mengpaneel had met een stuk of wat auxen dan had je wat meer mogelijkheden gehad. Maar met een klik op alleen de koptelefoon van de drummer kom je ook een heel eind.
Nee dat niet, want het enige wat uitversterkt is 2x zang en de drums. De gitaar en bas komt gewoon direct uit de versterker. Nu is het gewoon opgenomen met een stnadaard camera waarvan ik me wel blijf verbazen over de kwaliteit die er alsnog uitkomtquote:Op woensdag 27 april 2011 12:40 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ik zou het juist weer niet omdraaien
Heb je ook de mogelijkheid om in de oefenruimte (meerdere kanalen los) op te nemen? Als je dan een beetje strak speelt (moet lukken met toekomstplannen voor een metronoom) kun je de volgorde gewoon even veranderen op de computer
Gast, na in ELKE post te noemen welke gitaren je allemaal hebt weten we het wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
same herequote:Op woensdag 27 april 2011 11:36 schreef GuitarJJ het volgende:
Als ik niet meer overboden wordt, 'win' ik een LC bij daanveilingenLijkt me wel een leuk knutselgitaartje
Het afhaaladres is toevallig 10 minuutjes hier vandaan
bedoel je dat ik mijn kirk hammett gitaar niet had hoeven kopen om metallica te kunnen spelen?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gast, na in ELKE post te noemen welke gitaren je allemaal hebt weten we het wel.
En mocht ik het willen, dan kan ik ook prima Santana spelen op mijn Dean. En als je mij die PRS komt er geheid een heel andere tone uit dan die van Santana.
Wie zegt dat een gitaar zo moet klinken als een bekende gitarist die er toevallig op speelt? Zoek eens een eigen tone, in plaats van iedereen na te apen.
Ik had een Joe Satriani Signature, en ik speelde er alleen punk opquote:Op woensdag 27 april 2011 14:26 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
bedoel je dat ik mijn kirk hammett gitaar niet had hoeven kopen om metallica te kunnen spelen?
dan heb ik zeker ook niks aan mijn Alexi Laiho LTD, Dimebag Dean en mijn Joe Satriani Ibanez![]()
ik heb er wel een met 4 snaren voor je:quote:Op woensdag 27 april 2011 14:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Doe mij dan maar zo'n seasick steve 3 snarige gitaar, dan kan ik tenminste een beetje fatsoenlijke blues spelen.
CS69 + Compressor = Instant Shine Onquote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef Niles-Crane het volgende:
Ik heb GAS op m'n eigen stratIk ga nog wel even jagen op een goedkope brug en tuners, vanavond nieuwe volumepot erin, en misschien nog wat hoge kwaliteit Single Coils (David Gilmour
)
Ik ga me nog even oriënteren in de elementenquote:Op woensdag 27 april 2011 14:40 schreef BoerBert het volgende:
[..]
CS69 + Compressor = Instant Shine On
Die zanger van Korn zingt echt supervet!quote:
wat voor eentje heb je? en welke kleur?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:36 schreef GuitarJJ het volgende:
Als ik niet meer overboden wordt, 'win' ik een LC bij daanveilingenLijkt me wel een leuk knutselgitaartje
Het afhaaladres is toevallig 10 minuutjes hier vandaan
Ja klopt. Dat is ook meteen hun leukste nummerquote:Op woensdag 27 april 2011 15:06 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Die zanger van Korn zingt echt supervet!
Bewijs:
Ja dat heb ik ook wel een beetje. Nu zet ik het ook niet meer aan omdat er gewoon teveel herrie tussen zit. Maar Alone I Break, Freak On a Leash, Falling Away From Me etc. kan ik nog steeds prima waarderen hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 15:08 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Ja klopt. Dat is ook meteen hun leukste nummer
en het is niet eens van hen zelf
vroeger was ik wel fan van Korn, en ik kan er op zich nog naar luisteren, maar echt leuk is anders
Comet T Tinline, oftewel een Telecaster met semi-hollow bodyquote:Op woensdag 27 april 2011 15:08 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
wat voor eentje heb je? en welke kleur?
Ik zat ook aan zo'n Thinline te denken, maar Jonny Greenwood zei dat ik een solid moest nemen. Stomme ik die dan weer op tobacco burst gaat bieden ipv 3tone sunburstquote:Op woensdag 27 april 2011 15:17 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Comet T Tinline, oftewel een Telecaster met semi-hollow bodyHad per ongeluk geboden op eentje met 'Pearl' als kleur. Had liever de houtkleurige gehad.
Maarja, voor het geld lijkt het me een topgitaar. Lijkt me leuk als knutselgitaar
Ik vind ze de laatste jaren vooral live weer een stuk beter geworden.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Korn op sziget (2005) was het enige concert waar ik uit volle borst boe heb lopen roepen! Om de haverklap aan zn astma apparaat en dan weglopen om dan heel slecht pink floyd te coverenen fieldy die echt een belabberd geluid uit zn bas haalde en daar ook nog een solo mee ging proberen te doen.
(terwijl ik ze wel eens op lowlands heb gezien en het toen wel aardig was, 10 jaar terug ofzo![]()
)
ohja deze solo(gelukkig mist het geluid na een paar minuten
)
Altijd naar Jonny luisterenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:23 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik zat ook aan zo'n Thinline te denken, maar Jonny Greenwood zei dat ik een solid moest nemen. Stomme ik die dan weer op tobacco burst gaat bieden ipv 3tone sunburst
De lol ging er na Got the life inderdaad hard vanaf.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Bij mij heeft korn het afgedaan met het album 'follow the leader' die vond ik niks, die eerste 2 vond ik erg leuk vroegah maar zal ik nu nooit meer opzetten. In tegenstelling tot the deftones (en dan vooral adrenalin) die ik nog best vaak eens luister
Daar stond ik toen backstage. Heb nog meegeholpen met opbouwen op het podium en met het inladen van hun vrachtwagen. Was echt ontzettend strak geregeld allemaal.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:08 schreef Bosbeetle het volgende:
(terwijl ik ze wel eens op lowlands heb gezien en het toen wel aardig was, 10 jaar terug ofzo![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen blind nog wel okay, een van de beter binnenkomers op een debut album
Ik wist niet dat ze allemaal neger waren manquote:
Grappig, bij mij is dat juist andersom omdat Korn tegenwoordig weer een goede liveband is (sinds die ene gitarist weg is) en the Deftones live niet kunnen brengen wat ze op hun albums laten horen.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Bij mij heeft korn het afgedaan met het album 'follow the leader' die vond ik niks, die eerste 2 vond ik erg leuk vroegah maar zal ik nu nooit meer opzetten. In tegenstelling tot the deftones (en dan vooral adrenalin) die ik nog best vaak eens luister
Oh wacht...quote:Op woensdag 27 april 2011 16:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze allemaal neger waren man
whahahaquote:Op woensdag 27 april 2011 16:21 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Oh wacht..._! van mij
Ik dacht al: waarom lijken ze zo op snoop dogg en xzhibit
die laatste is natuurlijk een stuk beterquote:
Deftones live vind ik ook niks al vond ik ze op pinkpop1998 wel ok (alleen toen ik het terug zag op tv viel dat ook wel tegen, nouja dat was 1 van mijn eerste hardere concerten dus wist ik neit wat ik kon verwachten)(quote:Op woensdag 27 april 2011 16:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Grappig, bij mij is dat juist andersom omdat Korn tegenwoordig weer een goede liveband is (sinds die ene gitarist weg is) en the Deftones live niet kunnen brengen wat ze op hun albums laten horen.
Hun totaal verneukte optreden op Wâldrock telt daarin natuurlijk ook behoorlijk in mee.
Maar er zijn meer die er zo over denken. Een paar jaar geleden speelden the Deftones in Ahoy met A Perfect Circle als special guest. Na het optreden van APC liep ruim een derde van het publiek weg.
ubergoedkoop namelijk: http://www.daanveilingen.nl/Item.aspx?ItemId=846269&CategoryId=14quote:
Ondanks de naam van de veilingen vind ik die gitaar lelijkquote:Op woensdag 27 april 2011 17:16 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ubergoedkoop namelijk: http://www.daanveilingen.nl/Item.aspx?ItemId=846269&CategoryId=14
Het is dat ik al een tele heb en er voorlopig niet eentje bij hoef. Anders had ik er zeker op geboden.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:16 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ubergoedkoop namelijk: http://www.daanveilingen.nl/Item.aspx?ItemId=846269&CategoryId=14
Het klinkt nu best goed, waarom zo je er dan nog wat aan willen veranderen?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat vinden jullie van de opbouw van dit nummer. Ben er zelf nog niet helemaal zeker van.
Moet denk ik ergens nog iets van afwisseling in iets van een afwisseling in het chorus ofzo, maar ik weet niet zogoed wat
Hmm misschien heb je ook wel gelijkquote:Op woensdag 27 april 2011 17:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het klinkt nu best goed, waarom zo je er dan nog wat aan willen veranderen?
Misschien wat meer sustain in het intro gebruiken zodat die losse nootjes wat meer doorklinken maar verder zou ik het gewoon zo laten zoals het nu is. Er zit zo al genoeg afwisseling in.
Omdat 'best goed' nog niet 'goed' isquote:Op woensdag 27 april 2011 17:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het klinkt nu best goed, waarom zo je er dan nog wat aan willen veranderen?
Dan kan jij mooi uitleggen wat beter moetquote:Op woensdag 27 april 2011 19:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Omdat 'best goed' nog niet 'goed' is.
Dit!quote:Op woensdag 27 april 2011 14:31 schreef -Menn0- het volgende:
Is er een manier om de staat van mn buizen te checken? Of is het gewoon wachten tot ze ermee stoppen?
Ik denk wanneer je de bieding hebt gewonnen.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:03 schreef BoerBert het volgende:
Wanneer krijg je nou bevestiging dat je de bieding gewonnen hebt op daanauctions?
Meer opbouw. Ik voel nog te weinig spanning. Begin losjes, bouw dan op naar het whammystuk, breng wat dynamiek aan (langzaam <> snel) en kom er dan in met het dubbellijntje. Pakken jullie daarbij hetzelfde? In dat geval kan ik aanraden om die andere kerel het lijntje in de terts te laten pakkenquote:Op woensdag 27 april 2011 19:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan kan jij mooi uitleggen wat beter moet
Stoer.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:06 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dit!
en ik zit er aan te denken om zoiets te kopen:
http://www.feedback.nl/sh(...)ack/100006314/112830
Het ging om een ander nummerquote:Op woensdag 27 april 2011 20:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Meer opbouw. Ik voel nog te weinig spanning. Begin losjes, bouw dan op naar het whammystuk, breng wat dynamiek aan (langzaam <> snel) en kom er dan in met het dubbellijntje. Pakken jullie daarbij hetzelfde? In dat geval kan ik aanraden om die andere kerel het lijntje in de terts te laten pakken.
Zo, alsjeblieft.
Opzich, de gloei- en andere spanningen meten enzo, vergelijken, eventueel biassen. Maar als je geluid nog net zo is als eerst, dan zijn ze nog wel goedquote:Op woensdag 27 april 2011 20:06 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dit!
en ik zit er aan te denken om zoiets te kopen:
http://www.feedback.nl/sh(...)ack/100006314/112830
Je kan hem ook laten bezorgen, maar dat kost nog zo'n 35 euro extraquote:Op woensdag 27 april 2011 20:45 schreef Muchachooo het volgende:
Nu moet ik alleen op en neer naar apeldoorn om hem op te halen
zin in een testritje van eindhoven naar apeldoorn en terug volgende week?quote:
Nee das waar maar aangezien deze usb is en ik toch vaker Photobooth gebruik dan m'n broert z'n filmskills is dit wel een hele verbetering voor het geluid!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:22 schreef belsen het volgende:
[..]
Stoer.
Nadeel is natuurlijk wel dat het niet uit te breiden is met andere leuke apparatuur.
Tja ik heb een Fender Hot Rod Deluxe maar er zit een Line6 effectending voor die zijn geluid zwaar overruled, maar volgens mij klapte laatst het volume opeens omlaag... En om dat zware ding nou naar een gitaartoko te slepen voor niks...quote:Op woensdag 27 april 2011 20:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Opzich, de gloei- en andere spanningen meten enzo, vergelijken, eventueel biassen. Maar als je geluid nog net zo is als eerst, dan zijn ze nog wel goed
dit snap ik nietquote:Op woensdag 27 april 2011 21:05 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee das waar maar aangezien deze usb is en ik toch vaker Photobooth gebruik dan m'n broert z'n filmskills is dit wel een hele verbetering voor het geluid!
En ik heb een zwartequote:Op woensdag 27 april 2011 21:01 schreef Muchachooo het volgende:
Toch leuk, iedereen hier een ander kleurtje
N.I.M.B.Y. heeft een butterscotch, Bert een tobacco SB, ik een 3-tone SB en GuitarJJ een Pearl (maar dan een Thinline)
Stelletje bazen
heel vet inderdaad!!quote:Op woensdag 27 april 2011 19:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Back & Forth Docu over Foo Fighters aan het kijken echt tof om te zien
ja zo kunnen we nog wel even doorgaanquote:Op woensdag 27 april 2011 21:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
En ik heb een zwarte![]()
Maar dat is dan geen LC maar een Fender mim.
Ja, zo heb ik ook nog een paar andere zwarte maar dat zijn helemaal geen tele'squote:Op woensdag 27 april 2011 21:16 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja zo kunnen we nog wel even doorgaan
hoe breek jij een snaar tijdens het solderen van een volumepot?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:17 schreef Niles-Crane het volgende:
Nieuwe volumepot in de gitaarEn voor het eerst ging het solderen in 1x helemaal goed
Helaas is er wel een snaar afgebroken
was tijdens het aandraaienquote:Op woensdag 27 april 2011 21:18 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
hoe breek jij een snaar tijdens het solderen van een volumepot?
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:01 schreef Muchachooo het volgende:
Toch leuk, iedereen hier een ander kleurtje
N.I.M.B.Y. heeft een butterscotch, Bert een tobacco SB, ik een 3-tone SB en GuitarJJ een Pearl (maar dan een Thinline)
Stelletje bazen
Haha ja, zat er net aan te denken. Ik PM je morgen even. Of stuur mij even dagen/weekenden wanneer het jou een beetje uitkomt, ik weet niet waar je hem hebt staan.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:57 schreef Niles-Crane het volgende:
Dean, kan je nog een keertje die Crate versterker op komen halen? Anders gaat hij op Marktplaats/V&A hoor
Volgende week vakantie dus dan komt het wmb iedere dag uit (als je het maar op tijd laat wetenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ja, zat er net aan te denken. Ik PM je morgen even. Of stuur mij even dagen/weekenden wanneer het jou een beetje uitkomt, ik weet niet waar je hem hebt staan.
Dan moeten we een keer vergelijkend warenonderzoek doenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ja, zat er net aan te denken. Ik PM je morgen even. Of stuur mij even dagen/weekenden wanneer het jou een beetje uitkomt, ik weet niet waar je hem hebt staan.
't is een kutversterker maar gaat ook voor een kutprijs weg. Is wel een leuk projectje er schijnen goede mods voor te zijn maar daar ga ik me niet aan wagen denk ikquote:Op woensdag 27 april 2011 22:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moeten we een keer vergelijkend warenonderzoek doen
10-pack Daddario bij Feedback?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:49 schreef Niles-Crane het volgende:
Waar kan ik via internet de goedkoopste snaren krijgen? Liefst dat ze ook nog vrijdag binnen zijn?
Dan heeft hij ze vrijdag nog niet binnen. Tenminste, als ik naar mijn ervaring kijk mbt de webshop van feedbackquote:
Nou laten we t maar gewoon op 3 pakjes laten (1 daddario 009 1 daddario 010 en een martin extra light)quote:
Nilequote:Op woensdag 27 april 2011 23:57 schreef brother52 het volgende:
Pfff, Adam Jones staat er niet eens bij.
Dan maar op Karl Sanders stemmen.
In dit rijtje gelukkig niet. Alexi Laiho staat nog redelijk laag. De emokids zijn nog niet wakker zekerquote:Op donderdag 28 april 2011 00:09 schreef genakt het volgende:
[..]
Nile
Helaas is het elke keer de bekendste gitarist die bovenaan staat inplaats van de beste gitarist
Geen idee, maar volgens mij had hij zo'n groene met witte strepen John Mayer signature strat (lelijk ding trouwens). Hij speelde erg lekker!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:21 schreef Muchachooo het volgende:
Wie was ook alweer die dude die hier aankwam met die video's van hem met zijn John Mayer strat?
Ik zeg een Telecaster meetquote:Op woensdag 27 april 2011 21:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
En ik heb een zwarte![]()
Maar dat is dan geen LC maar een Fender mim.
Dat lijkt me dan niet meer dan logischquote:
lordofthestrings.nlquote:Op woensdag 27 april 2011 22:49 schreef Niles-Crane het volgende:
Waar kan ik via internet de goedkoopste snaren krijgen? Liefst dat ze ook nog vrijdag binnen zijn?
Tssk... Malcolm Young natuurlijkquote:Op woensdag 27 april 2011 23:39 schreef Witchfynder het volgende:
Ff stemmen, mensen![]()
http://blog.metal-hammer.de/Metal-Hammer-Awards-2011-riffgott/
kleur was hetzelfde als die van mij, maar dan met zon grote streep eroverheen inderdaadquote:Op donderdag 28 april 2011 01:08 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij had hij zo'n groene met witte strepen John Mayer signature strat (lelijk ding trouwens). Hij speelde erg lekker!
Koop zo'n e-bow! Toffe dingen zijn dat!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:35 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
hmz, heb zin om geld uit te geven aan random gitaar spullen, denk aan versterkers enzo
Ook maar even kijkenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:25 schreef Cynic het volgende:
Ben een beetje die Dream Theater drummer-auditie docudingetjes aan het kijken, behoorlijk vermakelijk! Een beetje zoals x-factor/idols maar dan met echte bewezen muzikanten
Wat een monsters van drummer zijn dat trouwens, jezus...
http://www.thomann.de/nl/dunlop_pickhalter.htmquote:Op donderdag 28 april 2011 10:35 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
hmz, heb zin om geld uit te geven aan random gitaar spullen, denk aan versterkers enzo
Roddy schijnt veel breder geîinteresseerd te zijn dan alleen in blastbeats. Ben wel benieuwd, ik vind zijn drummen bij Hate Eternal enzo namelijk niet zo heel bijzonder, buiten dat het allemaal heel snel is.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:36 schreef genakt het volgende:
[..]
Ook maar even kijken
Apart dat derek roddy ertussen zit..
Hmm wist k niet komt misschien omdat 9 van de 10 bands waar hij in heeft gezeten waar hij beroemd mee is geworden allemaal deathmetal is Nile, Malevolent Creation, hate eternalquote:Op donderdag 28 april 2011 12:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Roddy schijnt veel breder geîinteresseerd te zijn dan alleen in blastbeats. Ben wel benieuwd, ik vind zijn drummen bij Hate Eternal enzo namelijk niet zo heel bijzonder, buiten dat het allemaal heel snel is.
Zo eentje heb ikquote:Op donderdag 28 april 2011 11:46 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
http://www.thomann.de/nl/dunlop_pickhalter.htm
Ik vond Nile altijd wel leuk om live te zien met Tony Laureano.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:08 schreef genakt het volgende:
[..]
Hmm wist k niet komt misschien omdat 9 van de 10 bands waar hij in heeft gezeten waar hij beroemd mee is geworden allemaal deathmetal is Nile, Malevolent Creation, hate eternal![]()
live is het trouwens wel belachelijk goed![]()
Je hoort de zanger hier niet zoveel, da's we een prequote:Op donderdag 28 april 2011 12:34 schreef Bosbeetle het volgende:
thanks (verder heb ik een bloedhekel aan dream theatre
maar dat doet er niet toe)
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:16 schreef Witchfynder het volgende:
Dean, ik laat je op de gastenlijst zetten voor 7-5. Komt je vriendinnetje ook mee? Zij kan er ook nog bij.
Doen we zeker!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moeten we een keer vergelijkend warenonderzoek doen
Staat episode 3 er nog niet opquote:
Nee, die moet nog...quote:Op donderdag 28 april 2011 13:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Staat episode 3 er nog niet opdaar ben ik nu benieuwd naar
Vet dingetje welquote:Op donderdag 28 april 2011 12:45 schreef -Menn0- het volgende:
Een pre-lawsuit esp explorer!
[ afbeelding ]
To buy or not to buy?! That is the question....
Ja, is echt maf wat zo n relatief simpele ingreep kan doen met je geluid. Misschien ook nog maar eens nieuwe buizen proberen.quote:
D'addario's van DealExtreme? Die heb ik ook ooit eens besteld. Weet alleen niet of ze echt of nep zijn. Had toen nog wat foto's gemaakt.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:32 schreef Niles-Crane het volgende:
3 setjes nieuwe snaren besteld
2 van Dealextreme omdat ik die toch niet met spoed nodig heb en 1 van lordofthestrings
Op z'n minst jaquote:
Ik heb al eens eerder snaren van DX gehaald en er was niks mis mee. Of ze nou verschillend waren van ''echte'' D'addario's weet ik niet, maar ze speelden gewoon fijn en het geluid was prima.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:52 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
D'addario's van DealExtreme? Die heb ik ook ooit eens besteld. Weet alleen niet of ze echt of nep zijn. Had toen nog wat foto's gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nog wel een nieuw iets misschien leuk voorafquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:32 schreef brother52 het volgende:
Vanavond maar weer eens een poging doen om de zaal leeg te spelen
Kom je ook 7 mei in Winschoten?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:32 schreef brother52 het volgende:
Vanavond maar weer eens een poging doen om de zaal leeg te spelen
Hmmm, ik heb voor dat weekend nog niets in mijn agenda staan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kom je ook 7 mei in Winschoten?.
Bij mij begon het toen televur een pakketje kwam brengen van dean speciaal voor mij voor me verjaardagquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe het allemaal begon
[ afbeelding ]
Kwam ik opeens tegen bij het opruimen van m'n kamer
Good old feri szaboquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe het allemaal begon
[ afbeelding ]
Kwam ik opeens tegen bij het opruimen van m'n kamer
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:43 schreef genakt het volgende:
[..]
Bij mij begon het toen televur een pakketje kwam brengen van dean speciaal voor mij voor me verjaardag![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas geen foto van![]()
Daarom doe ik het ook nooitquote:
Tablet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:13 schreef The_Dean het volgende:
Madball
Jammer dat YouTube het nog niet doet op mijn tablet.
Ja, zo'n Yarvik dinges met Androidquote:
Ander half jaar geleden novemberquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Toen had ik net mijn rijbewijs, iets van 2 jaar terug ofzo dus! Lekker cruisen!
loop je net iets voor op mijquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
moet ik nog altijd eens mee beginnen...quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Daar moet je 18 voor zijn...quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:46 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
moet ik nog altijd eens mee beginnen...
Voor een Flying V gaat deze nog wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:54 schreef Muchachooo het volgende:
http://www2.gibson.com/Pr(...)ying-V-7-String.aspx
iets voor genakt?
Ik vind hem zó lelijk
EDIT: dat klinkt wel heel erg alsof ik het iets voor jou vind juist omdat ik hem lelijk vindzo bedoel ik het niet
Gibson flying v's vind ik ook lelijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:54 schreef Muchachooo het volgende:
http://www2.gibson.com/Pr(...)ying-V-7-String.aspx
iets voor genakt?
Ik vind hem zó lelijk
EDIT: dat klinkt wel heel erg alsof ik het iets voor jou vind juist omdat ik hem lelijk vindzo bedoel ik het niet
Smaak gekregen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:03 schreef genakt het volgende:
[..]
Gibson flying v's vind ik ook lelijk
Ik begon met flying V maar op een of andere manier vind ik ze allemaal lelijk worden![]()
zorg eens dat die bends zuiver zijnquote:
Ja dat moet nog beterquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:11 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
zorg eens dat die bends zuiver zijn
verder klinkt het niet slecht
Wow.quote:
Ah, de Lawei?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:03 schreef The_Dean het volgende:
Morgen gig in het theater van Drachten
Jup! Local bands festival, georganiseerd vanuit de Groove Factory (muziek winkel).quote:
Wat is er met je gebeurd?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:03 schreef genakt het volgende:
[..]
Gibson flying v's vind ik ook lelijk
Ik begon met flying V maar op een of andere manier vind ik ze allemaal lelijk worden![]()
De beat is leuk maar het nummer verschrikkelijkquote:
Dat, maar ze dansen wel leipquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De beat is leuk maar het nummer verschrikkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:08 schreef guitarist het volgende:
Hey Belsen, speel jij eigenlijk ook gitaar? Of kom je hier alleen maar hangen omdat gitaristen cool zijn?groupie meldtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Ik moet ook zo'n london city tele hebben! Als ze weer voor een leuke prijs te vinden zijn PM me!quote:
Waarschijnlijk is de actie iets te hoog. Oftewel, de snaren staan redelijk hoog waardoor je ze verder moet indrukken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:53 schreef ElmoFan het volgende:
hallon, een beginner gitarist hier. Ik heb nu een maandje een akoestische western gitaar,ik ga hem nog niet vervangen, maar ik merk dat ik heel veel kracht moet zetten op de snaren.
Ligt dit aan de de snaren, aan de afstelling of ben ik gewoon een watje? Ik probeer zo nu en dan nummers waarbij ik hammer ons nodig heb, maar dan moet ik er echt op gaan rammen om er wat geluid vanaf te krijgen.
En heeft iemand nog leuke beginner nummers/intro's/solo's om te spelen?
ik heb eht even geprobeerd te meten, bij het gat zit de E snaar ongeveer 4mm boven de fret. Geen idee of dat veel is. Volgens mij heb ik ook redelijk dikke snarenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:27 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de actie iets te hoog. Oftewel, de snaren staan redelijk hoog waardoor je ze verder moet indrukken.
Ik denk niet dat dat makkelijk aan te passen is. Je zou dan wat van de kammen af moeten schuren.
Ja, opzich wel. Alleen momenteel wat krap, dus zou misschien even volgende maand moetenquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:30 schreef guitarist het volgende:
Hey Dean, had jij nog belang bij een (waarschijnlijk kapotte) Pearl Chorus?
[ afbeelding ]
2 tientjes goede prijs?
je hebt perongeluk een bas gekocht ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:38 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik heb eht even geprobeerd te meten, bij het gat zit de E snaar ongeveer 4mm boven de fret. Geen idee of dat veel is. Volgens mij heb ik ook redelijk dikke snaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |