En de volumeknoppen worden ook te weinig gebruikt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:18 schreef BoerBert het volgende:
Inderdaad, die toneknoppen moeten toch eens goed bestudeerd worden.
Welke volumeknoppen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
En de volumeknoppen worden ook te weinig gebruikt.
quote:
Lelijk zijn is rock&roll!quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:30 schreef The_Dean het volgende:
Alleen jammer van die lelijkerd op de foto.
Inderdaad, zo komt de foto veel beter tot z'n rechtquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:30 schreef The_Dean het volgende:
Alleen jammer van die lelijkerd op de foto.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Inderdaad, zo komt de foto veel beter tot z'n recht
[ afbeelding ]
Jammer van de lelijke headstock.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:32 schreef The_Dean het volgende:
Oh, dan post ik mezelf ook even
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Inderdaad, zo komt de foto veel beter tot z'n recht
[ afbeelding ]
Bring it onquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Vanavond weer jammen, maar eens wat nieuwe oefenruimte filmpjes maken en de oude vervangen
Je kan ook gewoon telkens naar het origineel luisteren toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:45 schreef Maisnon het volgende:
Dribbeeeel ik had een vraagje hééé
Die MGMT cover van je, met al die loopjes, heb je die gewoon simpel telkens één stukje opgenomen, in Audacity ofzo geknikkerd, en toen de volgende er overheen gespeeld terwijl je naar het vorige stukje luisterde?
Wilde ook zoiets doen, maar weet niet echt hoe ik het moet aanpakken zonder fatsoenlijke loop device.
Ableton 8 heeft ook een mooie functie daarvoor maar mijn laptop is traaaaaaaag en dus trekt ie dat niet.
quote:
Kijk eens goed er staan er zat te koop waar nog niet of weinig op geboden isquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:15 schreef Muchachooo het volgende:
Kut autobod de hele tijd op Daan Auctions
Wat moest je op mijn members.home.nl dan? Die gebruik ik al jaaaren niet meer!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je members.home.nl webspace is a goner!
ja maar alles waar ik op bied wordt meteen overboden met 1 euro (en ik moet dan per se een bepaald bedrag biedenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:25 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Kijk eens goed er staan er zat te koop waar nog niet of weinig op geboden is
Ik ben er niet geweest (shit, gemiste kansquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:26 schreef guitarist het volgende:
[..]
Wat moest je op mijn members.home.nl dan? Die gebruik ik al jaaaren niet meer!
Wat wil je dan? Een comet? Weet niet of de kleur jou wat uitmaakt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:29 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja maar alles waar ik op bied wordt meteen overboden met 1 euro (en ik moet dan per se een bepaald bedrag bieden)
niet witquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:34 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Een comet? Weet niet of de kleur jou wat uitmaakt?
3TS of TOBS?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:36 schreef BoerBert het volgende:
Ik zie nu pas dat ik op een met een lelijke burst heb geboden
Een paar vrouwelijke gitaar idolen erbijquote:
TOBSquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:37 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
3TS of TOBS?
ik vind die Tobacco Sunburst wel mooi nl.
EDIT iedereen van die 3TS RW Comet met een bod van 91 afblijven
kom maarquote:Koop deze kavel direct
Wilt u er zeker van zijn dat u deze kavel wint, kies voor de 'koop nu' optie. Naar kavel.
Koop Nu prijs: EURO 0,00
Zag het ook jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:49 schreef Muchachooo het volgende:
EDIT hmm bevestigingsemail bevat ook dit stukje tekst:
[..]
kom maar
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Een paar vrouwelijke gitaar idolen erbij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Raad ze alle 3 en win zo'n verdomd blits mieters emo.gifje
St. Vincentquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Een paar vrouwelijke gitaar idolen erbij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Raad ze alle 3 en win zo'n verdomd blits mieters emo.gifje
stoere gitaar die laatste!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook een duit in het zakje doet : liz buckingham van electric wizard, en lori van acid king, nog toffe muziek ook
quote:
Bier...quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:59 schreef Cynic het volgende:
Eerst ging het over gitaren, toen over vrouwen met gitaren, toen vrouwen met een basgitaar en wat hierna?
Basmeisjesquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:46 schreef Gehenna het volgende:
misschien een beetje offtopic, maar:
[ afbeelding ]
[ [url=https://asset2.venuszine.com/article_image/image/4147/popup/14_Tal_Wilkenfeld_courtesy_of_www.elsobrinodeldiablo.com-.jpg?1204646151]afbeelding[/url] ]
Alles eindigt altijd met bier.quote:
Basgitaren zonder vrouwenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:59 schreef Cynic het volgende:
Eerst ging het over gitaren, toen over vrouwen met gitaren, toen vrouwen met een basgitaar en wat hierna?
Geen idee meer eigenlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:45 schreef Maisnon het volgende:
Dribbeeeel ik had een vraagje hééé
Die MGMT cover van je, met al die loopjes, heb je die gewoon simpel telkens één stukje opgenomen, in Audacity ofzo geknikkerd, en toen de volgende er overheen gespeeld terwijl je naar het vorige stukje luisterde?
Wilde ook zoiets doen, maar weet niet echt hoe ik het moet aanpakken zonder fatsoenlijke loop device.
Ableton 8 heeft ook een mooie functie daarvoor maar mijn laptop is traaaaaaaag en dus trekt ie dat niet.
Dat dus, alleen kwam ik er thuis met 1 van 350, die naar mijn idee nog steeds boven veel gitaren uitsteekt waar je het dubbele voor betaaldquote:Op woensdag 27 april 2011 00:35 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Pak een dure gitaar die je goed vindt klinken en spelen, em probeer daarna een gitaar te vinden voor een fractie van de prijs met de zelfde kwaliteiten
althans, zo deed ik dat vorige week, en ben nu tevreden thuis gekomen met een yahama van slechts 199 euro na vergelijking met martin gitaren van dik 700 euro...!
Dat heb ik met dat Crafter Stratje.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat dus, alleen kwam ik er thuis met 1 van 350, die naar mijn idee nog steeds boven veel gitaren uitsteekt waar je het dubbele voor betaald
Ik zou persoonlijk voor de PRS gaan omdat die wat veelzijdiger is, die Alnico's in die Epi zijn te schreeuwerig voor bijv. Funk.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:57 schreef Braddie het volgende:
Volgende week naar Doetinchem, nou zit ik te twijfelen tussen de Epiphone Slash Signature en de PRS Santana Signature.... welke is kwalitatief beter vinden julie? uiteraard ga ik er op spelen, en op beide gitaren niet alleen Guns N Roses en Santana muziek maar verschillende stijlen, denk hierbij aan Funk/Rock/Pop/Ballad en ik ga de gitaar gebruiken voor harmoniečn samen met de Brian may signature die ik al heb..
Ik vind de klank van Santana te gek, echt een hele mooie toon, maar het sustain van de Alnico pro II humbuckers in combinatie met die Epiphone is weer beter!.
moeilijk!
En waren die gitaren ook al netjes helemaal afgesteld ?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat heb ik met dat Crafter Stratje.
Ding is nu afgesteld en herfret en ik vind hem beter spelen dan een MIM Strat en als ik heel eerlijk moet zijn ook beter dan de MIJ Strat die we hadden staan een tijd terug..
Ok dus je zegt sowieso de PRS?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:12 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk voor de PRS gaan omdat die wat veelzijdiger is, die Alnico's in die Epi zijn te schreeuwerig voor bijv. Funk.
Damn wat irriteer ik me toch altijd aan jouw posts!quote:Op woensdag 27 april 2011 01:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ok dus je zegt sowieso de PRS?
Nja aan de andere kant, ik heb een Brian May Signature 2 stratjes(1 van Crafter de ST-200 en een van Squier de Bullit) dusja.....
Die Brian May is perfect voor harmoniečn en die stratjes voor funk en oude rock offcourse..
Waar is die PRS perfect voor? op Santana na?
Die MIJ gitaar die bij Kick stond(die fender) was perfect afgesteld... die MIM strat ook (Was ook al 7 jaar oud)
Qua sound is het echt te gek, ik zou alleen het 4de deel van de solo in een mineur pakken. Hij slaat, naar mijn mening, opeens om naar iets dat te vrolijk klinkt. Mag wel wat duisterder blijven. Hopelijk is dit duidelijk?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat vinden jullie van deze solo, vast al eerder gehoord maar nu is het eerste stuk 2 stemmig.
Vanaf 2:30
Sorry braddie, ik probeerde het echt, maar normaal doen wordt wel heel moeilijk zoquote:Op woensdag 27 april 2011 01:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ok dus je zegt sowieso de PRS?
Nja aan de andere kant, ik heb een Brian May Signature 2 stratjes(1 van Crafter de ST-200 en een van Squier de Bullit) dusja.....
Die Brian May is perfect voor harmoniečn en die stratjes voor funk en oude rock offcourse..
Waar is die PRS perfect voor? op Santana na?
Die MIJ gitaar die bij Kick stond(die fender) was perfect afgesteld... die MIM strat ook (Was ook al 7 jaar oud)
Misschien omdat het tijd wordt dat iedereen weer even een andere bril opzet naar Braddie...quote:Op woensdag 27 april 2011 08:44 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
waarom is mijn reactie net verwijderd?
Klinkt echt goedquote:Op woensdag 27 april 2011 01:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat vinden jullie van deze solo, vast al eerder gehoord maar nu is het eerste stuk 2 stemmig.
Dat vind ik dus weer juist tof aan de soloquote:Op woensdag 27 april 2011 02:56 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Qua sound is het echt te gek, ik zou alleen het 4de deel van de solo in een mineur pakken. Hij slaat, naar mijn mening, opeens om naar iets dat te vrolijk klinkt. Mag wel wat duisterder blijven. Hopelijk is dit duidelijk?
Bril of oogkleppen?quote:Op woensdag 27 april 2011 08:54 schreef belsen het volgende:
[..]
Misschien omdat het tijd wordt dat iedereen weer even een andere bril opzet naar Braddie...
Ik heb het idee dat je hem wat spannender zou kunnen maken op de één of andere manier.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zou het ook omdraaienquote:Op woensdag 27 april 2011 09:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je hem wat spannender zou kunnen maken op de één of andere manier.
Of misschien andersom, eerst dat whammy gedeelte en dan dubbelstemmig.
Zit meer in.
quote:Op woensdag 27 april 2011 08:54 schreef belsen het volgende:
[..]
Misschien omdat het tijd wordt dat iedereen weer even een andere bril opzet naar Braddie...
Dat dus, hij heeft z'n kruit hier al verschoten, iedereen is daar al klaar mee. Als we normaal en leuk reageren dan is dat alle geforceerd geacteerd alsof we in Secret Story zitten ofzoquote:
En als je dan een beetje distortion op de bas doet voor dat stuk?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Bedankt voor het luisteren allemaal![]()
Het omdraaiden hadden we toevallig ook geprobeerdMaar dan valt het een beetje weg. Want bij het whammy gedeelte is de begeleiding wat harder en als je dan overstapt naar dat 2 stemmige stuk mis je het gedeelte waar het er in knalt.
Omdat we eigenlijk maar 1 "muur" hebben waar we al onze spullen makkelijk kwijt kunnen.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:36 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
oefenen jullie trouwens altijd zo? is dat niet ongezellig voor de drummer?
We zullen het eens proberenquote:Op woensdag 27 april 2011 10:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
En als je dan een beetje distortion op de bas doet voor dat stuk?
Er staan 4 koelkasten in dat hok, genoeg bier dus wat wel lekker koud staatquote:Op woensdag 27 april 2011 10:42 schreef Bosbeetle het volgende:
bier geen wijn ? of zijn dat bierflesjes in dat wijnrek
Klein beetje dan he, meer overdrive dan distortion. Onze bassist bij TW is daar ook altijd mee bezig, ik hoor het eigenlijk nooit maar het klinkt wel altijd wat hij speelt.quote:
dat is dan wel weer handig idd..! ik zorg eigenlijk altijd dat ik tegenover mijn versterker sta, zodat ik mezelf goed kan horen (of moet een keer beamblockers kopen)quote:Op woensdag 27 april 2011 10:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Omdat we eigenlijk maar 1 "muur" hebben waar we al onze spullen makkelijk kwijt kunnen.
[ afbeelding ]
En zo creeer je wel een fijn geluid zodat het overal hetzelfde is. Wat je weer mist als je in een kringetje staat. En je staat gelijk in je "live" opstelling. Dus daar is wel bewust voor gekozen
En aangezien we na ieder/ om de 2 nummer stoppen voor een biertje/peuk wordt er genoeg geouwehoerd
Wij oefenen met koptelefoons, ook een elektrisch drumstel. Bevalt me echt heel goed, om de redenen die jij ook noemt. En we hebben een metronoom over de headphones meelopen.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja die muur van geluid mis ik wel een beetje nu we op behoorlijk laag volume oefenen. Maar de voordelen zijn me meer waard.
Goeie definitie in je geluid
Geen galmende teringzooi
Geen suizende oren
En als de drummer moet stoppen trek je gewoon de stekker eruit
Maar vooral dat je echt heel goed hoort wat er gebeurt en ieder foutje naar voren komt. Soms wel confronterendmaar het werkt wel goed om alles mooi uit te werken en perfect te krijgen
Ja metronoom willen we er ook nog bij doen maar we twijfelen nog hoe. Want als we hem over de PA doen verzuipt die in het geluid of hij moet echt irritant hard staanquote:Op woensdag 27 april 2011 11:01 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wij oefenen met koptelefoons, ook een elektrisch drumstel. Bevalt me echt heel goed, om de redenen die jij ook noemt. En we hebben een metronoom over de headphones meelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |