En de volumeknoppen worden ook te weinig gebruikt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:18 schreef BoerBert het volgende:
Inderdaad, die toneknoppen moeten toch eens goed bestudeerd worden.
Welke volumeknoppen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
En de volumeknoppen worden ook te weinig gebruikt.
quote:
Lelijk zijn is rock&roll!quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:30 schreef The_Dean het volgende:
Alleen jammer van die lelijkerd op de foto.
Inderdaad, zo komt de foto veel beter tot z'n rechtquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:30 schreef The_Dean het volgende:
Alleen jammer van die lelijkerd op de foto.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Inderdaad, zo komt de foto veel beter tot z'n recht
[ afbeelding ]
Jammer van de lelijke headstock.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:32 schreef The_Dean het volgende:
Oh, dan post ik mezelf ook even
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Inderdaad, zo komt de foto veel beter tot z'n recht
[ afbeelding ]
Bring it onquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Vanavond weer jammen, maar eens wat nieuwe oefenruimte filmpjes maken en de oude vervangen
Je kan ook gewoon telkens naar het origineel luisteren toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:45 schreef Maisnon het volgende:
Dribbeeeel ik had een vraagje hééé
Die MGMT cover van je, met al die loopjes, heb je die gewoon simpel telkens één stukje opgenomen, in Audacity ofzo geknikkerd, en toen de volgende er overheen gespeeld terwijl je naar het vorige stukje luisterde?
Wilde ook zoiets doen, maar weet niet echt hoe ik het moet aanpakken zonder fatsoenlijke loop device.
Ableton 8 heeft ook een mooie functie daarvoor maar mijn laptop is traaaaaaaag en dus trekt ie dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |