Hmm wist k niet komt misschien omdat 9 van de 10 bands waar hij in heeft gezeten waar hij beroemd mee is geworden allemaal deathmetal is Nile, Malevolent Creation, hate eternalquote:Op donderdag 28 april 2011 12:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Roddy schijnt veel breder geîinteresseerd te zijn dan alleen in blastbeats. Ben wel benieuwd, ik vind zijn drummen bij Hate Eternal enzo namelijk niet zo heel bijzonder, buiten dat het allemaal heel snel is.
Zo eentje heb ikquote:Op donderdag 28 april 2011 11:46 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
http://www.thomann.de/nl/dunlop_pickhalter.htm
Ik vond Nile altijd wel leuk om live te zien met Tony Laureano.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:08 schreef genakt het volgende:
[..]
Hmm wist k niet komt misschien omdat 9 van de 10 bands waar hij in heeft gezeten waar hij beroemd mee is geworden allemaal deathmetal is Nile, Malevolent Creation, hate eternal![]()
live is het trouwens wel belachelijk goed![]()
Je hoort de zanger hier niet zoveel, da's we een prequote:Op donderdag 28 april 2011 12:34 schreef Bosbeetle het volgende:
thanks (verder heb ik een bloedhekel aan dream theatre
maar dat doet er niet toe)
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:16 schreef Witchfynder het volgende:
Dean, ik laat je op de gastenlijst zetten voor 7-5. Komt je vriendinnetje ook mee? Zij kan er ook nog bij.
Doen we zeker!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moeten we een keer vergelijkend warenonderzoek doen
Staat episode 3 er nog niet opquote:
Nee, die moet nog...quote:Op donderdag 28 april 2011 13:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Staat episode 3 er nog niet opdaar ben ik nu benieuwd naar
Vet dingetje welquote:Op donderdag 28 april 2011 12:45 schreef -Menn0- het volgende:
Een pre-lawsuit esp explorer!
[ afbeelding ]
To buy or not to buy?! That is the question....
Ja, is echt maf wat zo n relatief simpele ingreep kan doen met je geluid. Misschien ook nog maar eens nieuwe buizen proberen.quote:
D'addario's van DealExtreme? Die heb ik ook ooit eens besteld. Weet alleen niet of ze echt of nep zijn. Had toen nog wat foto's gemaakt.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:32 schreef Niles-Crane het volgende:
3 setjes nieuwe snaren besteld
2 van Dealextreme omdat ik die toch niet met spoed nodig heb en 1 van lordofthestrings
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |