10-pack Daddario bij Feedback?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:49 schreef Niles-Crane het volgende:
Waar kan ik via internet de goedkoopste snaren krijgen? Liefst dat ze ook nog vrijdag binnen zijn?
Dan heeft hij ze vrijdag nog niet binnen. Tenminste, als ik naar mijn ervaring kijk mbt de webshop van feedbackquote:
Nou laten we t maar gewoon op 3 pakjes laten (1 daddario 009 1 daddario 010 en een martin extra light)quote:
Nilequote:Op woensdag 27 april 2011 23:57 schreef brother52 het volgende:
Pfff, Adam Jones staat er niet eens bij.
Dan maar op Karl Sanders stemmen.
In dit rijtje gelukkig niet. Alexi Laiho staat nog redelijk laag. De emokids zijn nog niet wakker zekerquote:Op donderdag 28 april 2011 00:09 schreef genakt het volgende:
[..]
Nile
Helaas is het elke keer de bekendste gitarist die bovenaan staat inplaats van de beste gitarist
Geen idee, maar volgens mij had hij zo'n groene met witte strepen John Mayer signature strat (lelijk ding trouwens). Hij speelde erg lekker!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:21 schreef Muchachooo het volgende:
Wie was ook alweer die dude die hier aankwam met die video's van hem met zijn John Mayer strat?
Ik zeg een Telecaster meetquote:Op woensdag 27 april 2011 21:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
En ik heb een zwarte![]()
Maar dat is dan geen LC maar een Fender mim.
Dat lijkt me dan niet meer dan logischquote:
lordofthestrings.nlquote:Op woensdag 27 april 2011 22:49 schreef Niles-Crane het volgende:
Waar kan ik via internet de goedkoopste snaren krijgen? Liefst dat ze ook nog vrijdag binnen zijn?
Tssk... Malcolm Young natuurlijkquote:Op woensdag 27 april 2011 23:39 schreef Witchfynder het volgende:
Ff stemmen, mensen![]()
http://blog.metal-hammer.de/Metal-Hammer-Awards-2011-riffgott/
kleur was hetzelfde als die van mij, maar dan met zon grote streep eroverheen inderdaadquote:Op donderdag 28 april 2011 01:08 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij had hij zo'n groene met witte strepen John Mayer signature strat (lelijk ding trouwens). Hij speelde erg lekker!
Koop zo'n e-bow! Toffe dingen zijn dat!quote:Op donderdag 28 april 2011 10:35 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
hmz, heb zin om geld uit te geven aan random gitaar spullen, denk aan versterkers enzo
Ook maar even kijkenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:25 schreef Cynic het volgende:
Ben een beetje die Dream Theater drummer-auditie docudingetjes aan het kijken, behoorlijk vermakelijk! Een beetje zoals x-factor/idols maar dan met echte bewezen muzikanten
Wat een monsters van drummer zijn dat trouwens, jezus...
http://www.thomann.de/nl/dunlop_pickhalter.htmquote:Op donderdag 28 april 2011 10:35 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
hmz, heb zin om geld uit te geven aan random gitaar spullen, denk aan versterkers enzo
Roddy schijnt veel breder geîinteresseerd te zijn dan alleen in blastbeats. Ben wel benieuwd, ik vind zijn drummen bij Hate Eternal enzo namelijk niet zo heel bijzonder, buiten dat het allemaal heel snel is.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:36 schreef genakt het volgende:
[..]
Ook maar even kijken
Apart dat derek roddy ertussen zit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |