zin in een testritje van eindhoven naar apeldoorn en terug volgende week?quote:
Nee das waar maar aangezien deze usb is en ik toch vaker Photobooth gebruik dan m'n broert z'n filmskills is dit wel een hele verbetering voor het geluid!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:22 schreef belsen het volgende:
[..]
Stoer.
Nadeel is natuurlijk wel dat het niet uit te breiden is met andere leuke apparatuur.
Tja ik heb een Fender Hot Rod Deluxe maar er zit een Line6 effectending voor die zijn geluid zwaar overruled, maar volgens mij klapte laatst het volume opeens omlaag... En om dat zware ding nou naar een gitaartoko te slepen voor niks...quote:Op woensdag 27 april 2011 20:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Opzich, de gloei- en andere spanningen meten enzo, vergelijken, eventueel biassen. Maar als je geluid nog net zo is als eerst, dan zijn ze nog wel goed
dit snap ik nietquote:Op woensdag 27 april 2011 21:05 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee das waar maar aangezien deze usb is en ik toch vaker Photobooth gebruik dan m'n broert z'n filmskills is dit wel een hele verbetering voor het geluid!
En ik heb een zwartequote:Op woensdag 27 april 2011 21:01 schreef Muchachooo het volgende:
Toch leuk, iedereen hier een ander kleurtje
N.I.M.B.Y. heeft een butterscotch, Bert een tobacco SB, ik een 3-tone SB en GuitarJJ een Pearl (maar dan een Thinline)
Stelletje bazen
heel vet inderdaad!!quote:Op woensdag 27 april 2011 19:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Back & Forth Docu over Foo Fighters aan het kijken echt tof om te zien
ja zo kunnen we nog wel even doorgaanquote:Op woensdag 27 april 2011 21:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
En ik heb een zwarte![]()
Maar dat is dan geen LC maar een Fender mim.
Ja, zo heb ik ook nog een paar andere zwarte maar dat zijn helemaal geen tele'squote:Op woensdag 27 april 2011 21:16 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja zo kunnen we nog wel even doorgaan
hoe breek jij een snaar tijdens het solderen van een volumepot?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:17 schreef Niles-Crane het volgende:
Nieuwe volumepot in de gitaarEn voor het eerst ging het solderen in 1x helemaal goed
Helaas is er wel een snaar afgebroken
was tijdens het aandraaienquote:Op woensdag 27 april 2011 21:18 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
hoe breek jij een snaar tijdens het solderen van een volumepot?
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:01 schreef Muchachooo het volgende:
Toch leuk, iedereen hier een ander kleurtje
N.I.M.B.Y. heeft een butterscotch, Bert een tobacco SB, ik een 3-tone SB en GuitarJJ een Pearl (maar dan een Thinline)
Stelletje bazen
Haha ja, zat er net aan te denken. Ik PM je morgen even. Of stuur mij even dagen/weekenden wanneer het jou een beetje uitkomt, ik weet niet waar je hem hebt staan.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:57 schreef Niles-Crane het volgende:
Dean, kan je nog een keertje die Crate versterker op komen halen? Anders gaat hij op Marktplaats/V&A hoor
Volgende week vakantie dus dan komt het wmb iedere dag uit (als je het maar op tijd laat wetenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ja, zat er net aan te denken. Ik PM je morgen even. Of stuur mij even dagen/weekenden wanneer het jou een beetje uitkomt, ik weet niet waar je hem hebt staan.
Dan moeten we een keer vergelijkend warenonderzoek doenquote:Op woensdag 27 april 2011 22:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ja, zat er net aan te denken. Ik PM je morgen even. Of stuur mij even dagen/weekenden wanneer het jou een beetje uitkomt, ik weet niet waar je hem hebt staan.
't is een kutversterker maar gaat ook voor een kutprijs weg. Is wel een leuk projectje er schijnen goede mods voor te zijn maar daar ga ik me niet aan wagen denk ikquote:Op woensdag 27 april 2011 22:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moeten we een keer vergelijkend warenonderzoek doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |