Op z'n minst jaquote:
Ik heb al eens eerder snaren van DX gehaald en er was niks mis mee. Of ze nou verschillend waren van ''echte'' D'addario's weet ik niet, maar ze speelden gewoon fijn en het geluid was prima.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:52 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
D'addario's van DealExtreme? Die heb ik ook ooit eens besteld. Weet alleen niet of ze echt of nep zijn. Had toen nog wat foto's gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nog wel een nieuw iets misschien leuk voorafquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:32 schreef brother52 het volgende:
Vanavond maar weer eens een poging doen om de zaal leeg te spelen
Kom je ook 7 mei in Winschoten?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:32 schreef brother52 het volgende:
Vanavond maar weer eens een poging doen om de zaal leeg te spelen
Hmmm, ik heb voor dat weekend nog niets in mijn agenda staan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kom je ook 7 mei in Winschoten?.
Bij mij begon het toen televur een pakketje kwam brengen van dean speciaal voor mij voor me verjaardagquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe het allemaal begon
[ afbeelding ]
Kwam ik opeens tegen bij het opruimen van m'n kamer
Good old feri szaboquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe het allemaal begon
[ afbeelding ]
Kwam ik opeens tegen bij het opruimen van m'n kamer
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:43 schreef genakt het volgende:
[..]
Bij mij begon het toen televur een pakketje kwam brengen van dean speciaal voor mij voor me verjaardag![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas geen foto van![]()
Daarom doe ik het ook nooitquote:
Tablet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:13 schreef The_Dean het volgende:
Madball
Jammer dat YouTube het nog niet doet op mijn tablet.
Ja, zo'n Yarvik dinges met Androidquote:
Ander half jaar geleden novemberquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Toen had ik net mijn rijbewijs, iets van 2 jaar terug ofzo dus! Lekker cruisen!
loop je net iets voor op mijquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
moet ik nog altijd eens mee beginnen...quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Daar moet je 18 voor zijn...quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:46 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
moet ik nog altijd eens mee beginnen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |