Voor een Flying V gaat deze nog wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:54 schreef Muchachooo het volgende:
http://www2.gibson.com/Pr(...)ying-V-7-String.aspx
iets voor genakt?
Ik vind hem zó lelijk
EDIT: dat klinkt wel heel erg alsof ik het iets voor jou vind juist omdat ik hem lelijk vindzo bedoel ik het niet
Gibson flying v's vind ik ook lelijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:54 schreef Muchachooo het volgende:
http://www2.gibson.com/Pr(...)ying-V-7-String.aspx
iets voor genakt?
Ik vind hem zó lelijk
EDIT: dat klinkt wel heel erg alsof ik het iets voor jou vind juist omdat ik hem lelijk vindzo bedoel ik het niet
Smaak gekregen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:03 schreef genakt het volgende:
[..]
Gibson flying v's vind ik ook lelijk
Ik begon met flying V maar op een of andere manier vind ik ze allemaal lelijk worden![]()
zorg eens dat die bends zuiver zijnquote:
Ja dat moet nog beterquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:11 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
zorg eens dat die bends zuiver zijn
verder klinkt het niet slecht
Wow.quote:
Ah, de Lawei?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:03 schreef The_Dean het volgende:
Morgen gig in het theater van Drachten
Jup! Local bands festival, georganiseerd vanuit de Groove Factory (muziek winkel).quote:
Wat is er met je gebeurd?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:03 schreef genakt het volgende:
[..]
Gibson flying v's vind ik ook lelijk
Ik begon met flying V maar op een of andere manier vind ik ze allemaal lelijk worden![]()
De beat is leuk maar het nummer verschrikkelijkquote:
Dat, maar ze dansen wel leipquote:Op zaterdag 30 april 2011 10:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De beat is leuk maar het nummer verschrikkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:08 schreef guitarist het volgende:
Hey Belsen, speel jij eigenlijk ook gitaar? Of kom je hier alleen maar hangen omdat gitaristen cool zijn?groupie meldtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Ik moet ook zo'n london city tele hebben! Als ze weer voor een leuke prijs te vinden zijn PM me!quote:
Waarschijnlijk is de actie iets te hoog. Oftewel, de snaren staan redelijk hoog waardoor je ze verder moet indrukken.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:53 schreef ElmoFan het volgende:
hallon, een beginner gitarist hier. Ik heb nu een maandje een akoestische western gitaar,ik ga hem nog niet vervangen, maar ik merk dat ik heel veel kracht moet zetten op de snaren.
Ligt dit aan de de snaren, aan de afstelling of ben ik gewoon een watje? Ik probeer zo nu en dan nummers waarbij ik hammer ons nodig heb, maar dan moet ik er echt op gaan rammen om er wat geluid vanaf te krijgen.
En heeft iemand nog leuke beginner nummers/intro's/solo's om te spelen?
ik heb eht even geprobeerd te meten, bij het gat zit de E snaar ongeveer 4mm boven de fret. Geen idee of dat veel is. Volgens mij heb ik ook redelijk dikke snarenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:27 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de actie iets te hoog. Oftewel, de snaren staan redelijk hoog waardoor je ze verder moet indrukken.
Ik denk niet dat dat makkelijk aan te passen is. Je zou dan wat van de kammen af moeten schuren.
Ja, opzich wel. Alleen momenteel wat krap, dus zou misschien even volgende maand moetenquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:30 schreef guitarist het volgende:
Hey Dean, had jij nog belang bij een (waarschijnlijk kapotte) Pearl Chorus?
[ afbeelding ]
2 tientjes goede prijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |