Comet T Tinline, oftewel een Telecaster met semi-hollow bodyquote:Op woensdag 27 april 2011 15:08 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
wat voor eentje heb je? en welke kleur?
Ik zat ook aan zo'n Thinline te denken, maar Jonny Greenwood zei dat ik een solid moest nemen. Stomme ik die dan weer op tobacco burst gaat bieden ipv 3tone sunburstquote:Op woensdag 27 april 2011 15:17 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Comet T Tinline, oftewel een Telecaster met semi-hollow bodyHad per ongeluk geboden op eentje met 'Pearl' als kleur. Had liever de houtkleurige gehad.
Maarja, voor het geld lijkt het me een topgitaar. Lijkt me leuk als knutselgitaar
Ik vind ze de laatste jaren vooral live weer een stuk beter geworden.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Korn op sziget (2005) was het enige concert waar ik uit volle borst boe heb lopen roepen! Om de haverklap aan zn astma apparaat en dan weglopen om dan heel slecht pink floyd te coverenen fieldy die echt een belabberd geluid uit zn bas haalde en daar ook nog een solo mee ging proberen te doen.
(terwijl ik ze wel eens op lowlands heb gezien en het toen wel aardig was, 10 jaar terug ofzo![]()
)
ohja deze solo(gelukkig mist het geluid na een paar minuten
)
Altijd naar Jonny luisterenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:23 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik zat ook aan zo'n Thinline te denken, maar Jonny Greenwood zei dat ik een solid moest nemen. Stomme ik die dan weer op tobacco burst gaat bieden ipv 3tone sunburst
De lol ging er na Got the life inderdaad hard vanaf.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Bij mij heeft korn het afgedaan met het album 'follow the leader' die vond ik niks, die eerste 2 vond ik erg leuk vroegah maar zal ik nu nooit meer opzetten. In tegenstelling tot the deftones (en dan vooral adrenalin) die ik nog best vaak eens luister
Daar stond ik toen backstage. Heb nog meegeholpen met opbouwen op het podium en met het inladen van hun vrachtwagen. Was echt ontzettend strak geregeld allemaal.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:08 schreef Bosbeetle het volgende:
(terwijl ik ze wel eens op lowlands heb gezien en het toen wel aardig was, 10 jaar terug ofzo![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen blind nog wel okay, een van de beter binnenkomers op een debut album
Ik wist niet dat ze allemaal neger waren manquote:
Grappig, bij mij is dat juist andersom omdat Korn tegenwoordig weer een goede liveband is (sinds die ene gitarist weg is) en the Deftones live niet kunnen brengen wat ze op hun albums laten horen.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Bij mij heeft korn het afgedaan met het album 'follow the leader' die vond ik niks, die eerste 2 vond ik erg leuk vroegah maar zal ik nu nooit meer opzetten. In tegenstelling tot the deftones (en dan vooral adrenalin) die ik nog best vaak eens luister
Oh wacht...quote:Op woensdag 27 april 2011 16:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze allemaal neger waren man
whahahaquote:Op woensdag 27 april 2011 16:21 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Oh wacht..._! van mij
Ik dacht al: waarom lijken ze zo op snoop dogg en xzhibit
die laatste is natuurlijk een stuk beterquote:
Deftones live vind ik ook niks al vond ik ze op pinkpop1998 wel ok (alleen toen ik het terug zag op tv viel dat ook wel tegen, nouja dat was 1 van mijn eerste hardere concerten dus wist ik neit wat ik kon verwachten)(quote:Op woensdag 27 april 2011 16:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Grappig, bij mij is dat juist andersom omdat Korn tegenwoordig weer een goede liveband is (sinds die ene gitarist weg is) en the Deftones live niet kunnen brengen wat ze op hun albums laten horen.
Hun totaal verneukte optreden op Wâldrock telt daarin natuurlijk ook behoorlijk in mee.
Maar er zijn meer die er zo over denken. Een paar jaar geleden speelden the Deftones in Ahoy met A Perfect Circle als special guest. Na het optreden van APC liep ruim een derde van het publiek weg.
ubergoedkoop namelijk: http://www.daanveilingen.nl/Item.aspx?ItemId=846269&CategoryId=14quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |