Ja het speelt ook gewoon lekker als het goed hard gaatquote:Op woensdag 27 april 2011 11:03 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
op laag volume kunnen we gewoon niet zo goed de sonic youth herrie maken haha
Kan je een aparte monitorgroep voor de drummer maken?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja metronoom willen we er ook nog bij doen maar we twijfelen nog hoe. Want als we hem over de PA doen verzuipt die in het geluid of hij moet echt irritant hard staanWaarschijnlijk dus drummer met koptelefoon op en zo'n ding.
Ah, ok. Als je een mengpaneel had met een stuk of wat auxen dan had je wat meer mogelijkheden gehad. Maar met een klik op alleen de koptelefoon van de drummer kom je ook een heel eind.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee op het moment staan er maar 2 PA speakers (zoals op de foto vorige pagina te zien is) dus daar komt de zang/drums over.
Ik zou het juist weer niet omdraaienquote:Op woensdag 27 april 2011 10:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Bedankt voor het luisteren allemaal![]()
Het omdraaiden hadden we toevallig ook geprobeerdMaar dan valt het een beetje weg. Want bij het whammy gedeelte is de begeleiding wat harder en als je dan overstapt naar dat 2 stemmige stuk mis je het gedeelte waar het er in knalt.
Ja precies dat binnenkort dus eens proberenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ah, ok. Als je een mengpaneel had met een stuk of wat auxen dan had je wat meer mogelijkheden gehad. Maar met een klik op alleen de koptelefoon van de drummer kom je ook een heel eind.
Nee dat niet, want het enige wat uitversterkt is 2x zang en de drums. De gitaar en bas komt gewoon direct uit de versterker. Nu is het gewoon opgenomen met een stnadaard camera waarvan ik me wel blijf verbazen over de kwaliteit die er alsnog uitkomtquote:Op woensdag 27 april 2011 12:40 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ik zou het juist weer niet omdraaien
Heb je ook de mogelijkheid om in de oefenruimte (meerdere kanalen los) op te nemen? Als je dan een beetje strak speelt (moet lukken met toekomstplannen voor een metronoom) kun je de volgorde gewoon even veranderen op de computer
Gast, na in ELKE post te noemen welke gitaren je allemaal hebt weten we het wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ok dus je zegt sowieso de PRS?
Nja aan de andere kant, ik heb een Brian May Signature 2 stratjes(1 van Crafter de ST-200 en een van Squier de Bullit) dusja.....
Die Brian May is perfect voor harmoniečn en die stratjes voor funk en oude rock offcourse..
Waar is die PRS perfect voor? op Santana na?
Die MIJ gitaar die bij Kick stond(die fender) was perfect afgesteld... die MIM strat ook (Was ook al 7 jaar oud)
same herequote:Op woensdag 27 april 2011 11:36 schreef GuitarJJ het volgende:
Als ik niet meer overboden wordt, 'win' ik een LC bij daanveilingenLijkt me wel een leuk knutselgitaartje
Het afhaaladres is toevallig 10 minuutjes hier vandaan
bedoel je dat ik mijn kirk hammett gitaar niet had hoeven kopen om metallica te kunnen spelen?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gast, na in ELKE post te noemen welke gitaren je allemaal hebt weten we het wel.
En mocht ik het willen, dan kan ik ook prima Santana spelen op mijn Dean. En als je mij die PRS komt er geheid een heel andere tone uit dan die van Santana.
Wie zegt dat een gitaar zo moet klinken als een bekende gitarist die er toevallig op speelt? Zoek eens een eigen tone, in plaats van iedereen na te apen.
Ik had een Joe Satriani Signature, en ik speelde er alleen punk opquote:Op woensdag 27 april 2011 14:26 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
bedoel je dat ik mijn kirk hammett gitaar niet had hoeven kopen om metallica te kunnen spelen?
dan heb ik zeker ook niks aan mijn Alexi Laiho LTD, Dimebag Dean en mijn Joe Satriani Ibanez![]()
ik heb er wel een met 4 snaren voor je:quote:Op woensdag 27 april 2011 14:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Doe mij dan maar zo'n seasick steve 3 snarige gitaar, dan kan ik tenminste een beetje fatsoenlijke blues spelen.
CS69 + Compressor = Instant Shine Onquote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef Niles-Crane het volgende:
Ik heb GAS op m'n eigen stratIk ga nog wel even jagen op een goedkope brug en tuners, vanavond nieuwe volumepot erin, en misschien nog wat hoge kwaliteit Single Coils (David Gilmour
)
Ik ga me nog even oriënteren in de elementenquote:Op woensdag 27 april 2011 14:40 schreef BoerBert het volgende:
[..]
CS69 + Compressor = Instant Shine On
BLASFEMIE!quote:
Die zanger van Korn zingt echt supervet!quote:
wat voor eentje heb je? en welke kleur?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:36 schreef GuitarJJ het volgende:
Als ik niet meer overboden wordt, 'win' ik een LC bij daanveilingenLijkt me wel een leuk knutselgitaartje
Het afhaaladres is toevallig 10 minuutjes hier vandaan
Ja klopt. Dat is ook meteen hun leukste nummerquote:Op woensdag 27 april 2011 15:06 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Die zanger van Korn zingt echt supervet!
Bewijs:
Ja dat heb ik ook wel een beetje. Nu zet ik het ook niet meer aan omdat er gewoon teveel herrie tussen zit. Maar Alone I Break, Freak On a Leash, Falling Away From Me etc. kan ik nog steeds prima waarderen hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 15:08 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Ja klopt. Dat is ook meteen hun leukste nummer
en het is niet eens van hen zelf
vroeger was ik wel fan van Korn, en ik kan er op zich nog naar luisteren, maar echt leuk is anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |