Niet meer doen hè.quote:
Alleen nog maar facultatieve lessen hebbenquote:
Ik ook, maar ik ga gewoon niet meer. De school schrijft je wel op als absent, maar die gaat er toch niet echt meer achteraan.quote:Op zondag 24 april 2011 21:13 schreef Ezell het volgende:
Ik heb volgende week verplicht les..Ik wil op jouw school zitten.
Nog 2 daagjes les, dan 2 oefenexamendagen en dan facultatiefquote:Op zondag 24 april 2011 21:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Alleen nog maar facultatieve lessen hebben!
Dat is op mijn school ook zo. Ik kwam daar een paar dagen geleden achter. Ik ben niet van plan om volgende week naar alle lessen te gaan. Ik vind het onzin om de leerlingen te verplichten om naar school te gaan, want de meeste examenleerlingen doen niets meer op school..quote:Op zondag 24 april 2011 21:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ga gewoon niet meer. De school schrijft je wel op als absent, maar die gaat er toch niet echt meer achteraan.
Dan weet je toch wat je al kent en wat je nog moet leren?quote:Op zondag 24 april 2011 21:23 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik snap trouwens het nut niet echt om veel examens te maken voordat je gaat leren.
Je weet sowieso toch al wel waar je goed en minder goed in bent?quote:Op zondag 24 april 2011 21:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan weet je toch wat je al kent en wat je nog moet leren?
Ik was in de vierde slecht in krachten bij natuurkunde. Uit twee oefenexamens bleek dat ik de opdrachten over krachten juist foutloos had gemaakt.quote:Op zondag 24 april 2011 21:25 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Je weet sowieso toch al wel waar je goed en minder goed in bent?
Ik beschouw de laatste twee SE's, die over alle stof gingen, even als oefenexamens.quote:Op zondag 24 april 2011 21:31 schreef DidoCarthago het volgende:
Inderdaad stom die verplichte lessen... er wordt niets meer gedaan in de lessen! Ja je kunt opdrachten gaan oefenen, maar dat werkt echt niet in de klas..
Dastan, je zegt dat je er in de vierde niet zo goed in was en nu uit oefenexamens bleek dat je het wel goed kon... heb je dit jaar geen schoolexamen over stof uit de 4e gehad dan?
Heb ik dus dinsdag een herkansing over..quote:Op zondag 24 april 2011 21:36 schreef DidoCarthago het volgende:
Gelukkig maar dat gassen, vloeistoffen en thermische processen niet bij het CE horen want dat vind ik echt heel moeilijk!
quote:Op zondag 24 april 2011 21:36 schreef DidoCarthago het volgende:
Haha oke dan. Ik vind mechanica ook het chillste onderwerp. Gelukkig maar dat gassen, vloeistoffen en thermische processen niet bij het CE horen want dat vind ik echt heel moeilijk!
Dat heb ik nooit gehad.quote:Op zondag 24 april 2011 21:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb ik dus dinsdag een herkansing over..
Wat is dat, thermodynamicaquote:Op zondag 24 april 2011 21:36 schreef DidoCarthago het volgende:
Gelukkig maar dat gassen, vloeistoffen en thermische processen niet bij het CE horen want dat vind ik echt heel moeilijk!
Ach, zijn nog maar drie dagen (vrijdag LSD)?quote:Op zondag 24 april 2011 21:13 schreef Ezell het volgende:
Ik heb volgende week verplicht les..Ik wil op jouw school zitten.
Warmte, met geleiding, straling enzo.quote:Op zondag 24 april 2011 21:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat is dat, thermodynamica?
Kan me niet herinneren dat ik dat heb gehad...
Nee, vier dagen. Ik heb de examenstunt al gehad. Vrijdag heb ik gewoon les.quote:Op zondag 24 april 2011 21:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Ach, zijn nog maar drie dagen (vrijdag LSD)?
E&Mquote:
Ooh, warmtecapaciteit komt me bekend voor. Maar dat moet ik dan in de vierde hebben gehad.quote:Op zondag 24 april 2011 21:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Warmte, met geleiding, straling enzo.
Warmtecapaciteit, jeweet.
Oh, hebben wij de eerste periode dit jaar gehadquote:Op zondag 24 april 2011 21:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh, warmtecapaciteit komt me bekend voor. Maar dat moet ik dan in de vierde hebben gehad.
Maar da's geen CE-stof dus?
Chill.quote:Op zondag 24 april 2011 21:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh, hebben wij de eerste periode dit jaar gehad, is idd alleen SE gelukkig.
En ook nog een echte stunt gehadquote:Op zondag 24 april 2011 21:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, vier dagen. Ik heb de examenstunt al gehad. Vrijdag heb ik gewoon les.
[..]
E&M
Dat spul is juist goed te doen. Ging m'n laatste SE natuurkunde over en was de eerste keer dit jaar dat ik natuurkunde niet hoefde te herkansen! 8.8quote:Op zondag 24 april 2011 21:44 schreef DidoCarthago het volgende:
Haha lucky you! In het examenprogramma staat namelijk dat dat een verplicht schoolexamenonderdeel isnetals foto-elektrischeffect dingen enzo.
Nope, een echte examenstunt is niet meer toegestaan. Het is nu een optocht door de stad, feest voor de hele school en een feest voor de examenleerlingen.quote:Op zondag 24 april 2011 21:48 schreef yosander het volgende:
[..]
En ook nog een echte stunt gehad?
N&G
Ah nee het cito heeft daar in vorige jaren echt moeilijke sommen bij bedachtquote:Op zondag 24 april 2011 21:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat spul is juist goed te doen. Ging m'n laatste SE natuurkunde over en was de eerste keer dit jaar dat ik natuurkunde niet hoefde te herkansen! 8.8!
Zolang het maar rekenvragen zijnquote:Op zondag 24 april 2011 21:52 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ah nee het cito heeft daar in vorige jaren echt moeilijke sommen bij bedacht.
Achja, op de meeste scholen is dat nu wel het geval volgens mij.quote:Op zondag 24 april 2011 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nope, een echte examenstunt is niet meer toegestaan. Het is nu een optocht door de stad, feest voor de hele school en een feest voor de examenleerlingen.
E&M jwz.quote:Op zondag 24 april 2011 21:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, vier dagen. Ik heb de examenstunt al gehad. Vrijdag heb ik gewoon les.
[..]
E&M
Tijdens de pauze?quote:Op zondag 24 april 2011 21:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Achja, op de meeste scholen is dat nu wel het geval volgens mij.
Wij zijn vrijdag nog wel een kleine stunt van plan: 2000 stuiterballen de aula in kieperen.
quote:
Dat is niet zo klein toch.. klinkt echt grappigquote:Op zondag 24 april 2011 21:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Achja, op de meeste scholen is dat nu wel het geval volgens mij.
Wij zijn vrijdag nog wel een kleine stunt van plan: 2000 stuiterballen de aula in kieperen.
Denk het wel. Het is ook zo dat de rest van de klassen op die dag na het 3e (= 1e pauze) vrij zijn en dan naar de grote aula (kunnen) komen om LSD te vieren.quote:
Weet niet hoe groot die stuiterballen zijnquote:Op zondag 24 april 2011 21:56 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Dat is niet zo klein toch.. klinkt echt grappig.
Bij ons wel een echte stunt... iets groots... ik weet alleen niet wat, want ik zit niet in de stuntcommissie.
Klinkt leuk! Ik vind het knap dat de hele school in de aula past.quote:Op zondag 24 april 2011 21:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Denk het wel. Het is ook zo dat de rest van de klassen op die dag na het 3e (= 1e pauze) vrij zijn en dan naar de grote aula (kunnen) komen om LSD te vieren.
Wat is jullie LSD?quote:Op zondag 24 april 2011 22:00 schreef Proletariaat het volgende:
Wij hebben volgende week vrijdag stunt/ LSD , heb geen euro meer over voor deze maand dus dat wordt dan schooienHad ik maar meer gewerkt deze maand
Dat past niet hoorquote:Op zondag 24 april 2011 22:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Ik vind het knap dat de hele school in de aula past.
[..]
Wat is jullie LSD?
Strandquote:Op zondag 24 april 2011 22:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Ik vind het knap dat de hele school in de aula past.
[..]
Wat is jullie LSD?
O, haha. Ik vond het al bijzonder. Dan maar hopen dat het vrijdag niet al te warm wordt, want anders blijft iedereen binnen hangen. Dan wordt het wel erg druk in de aula. Bij mijn 'LSD' was het echt snikheet. Niemand mocht naar binnen.quote:Op zondag 24 april 2011 22:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat past niet hoor. Maar in de grote aula en op het bijhorende schoolplein vinden dan de LSD activiteiten plaats. Wel een drukte daar dan altijd!
Strand = leuk.quote:
mja, alleen het budget was dit jaar nogal laag, en als het gaat regenen zijn we helemaal genaaidquote:Op zondag 24 april 2011 22:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, haha. Ik vond het al bijzonder. Dan maar hopen dat het vrijdag niet al te warm wordt, want anders blijft iedereen binnen hangen. Dan wordt het wel erg druk in de aula. Bij mijn 'LSD' was het echt snikheet. Niemand mocht naar binnen.
[..]
Strand = leuk.
kost lsd stunt jou geld dan???quote:Op zondag 24 april 2011 22:00 schreef Proletariaat het volgende:
Wij hebben volgende week vrijdag stunt/ LSD , heb geen euro meer over voor deze maand dus dat wordt dan schooienHad ik maar meer gewerkt deze maand
Biologie en Natuurkunde enzo wel.quote:Op zondag 24 april 2011 22:28 schreef DidoCarthago het volgende:
Gaan jullie ook nog naar facultatieve lessen na de vakantie of laten jullie die voor wat het is?
Ik ben op dit moment niet van plan om naar een van de lessen te gaan. Thuis kan ik veel meer doen.quote:Op zondag 24 april 2011 22:28 schreef DidoCarthago het volgende:
Gaan jullie ook nog naar facultatieve lessen na de vakantie of laten jullie die voor wat het is?
LSD kostte bij ons ¤7,50 de man, krijgen dan ook buffet enzulks.quote:
Bij ons is alles gratis. De barbecue na afloop, de stunt zelf, het eindfeest (onbeperkt bier en wijnquote:Op zondag 24 april 2011 22:32 schreef yosander het volgende:
[..]
LSD kostte bij ons ¤7,50 de man, krijgen dan ook buffet enzulks.
Stunt kon je zelf bepalen of je wat wilde doneren.
Ja, zo zie ik dat ook.quote:Op zondag 24 april 2011 22:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment niet van plan om naar een van de lessen te gaan. Thuis kan ik veel meer doen.
Natuurkunde en scheikunde wel. Talen sowieso nietquote:Op zondag 24 april 2011 22:28 schreef DidoCarthago het volgende:
O, dat valt nog mee. Op mijn school kostte het eten iets van 12 euro (?).quote:Op zondag 24 april 2011 22:32 schreef yosander het volgende:
[..]
LSD kostte bij ons ¤7,50 de man, krijgen dan ook buffet enzulks.
Stunt kon je zelf bepalen of je wat wilde doneren.
Wut, wat gaan jullie doen?quote:Op zondag 24 april 2011 22:35 schreef Proletariaat het volgende:
Wij moesten 25 euro inleggen voor de stunt zelf
En dan maar hopen dat je ook iets mag doen. Op mijn vorige school werd alles door een of ander stuntcommissie geregeld. Ik wist niet eens dat die bestond..quote:Op zondag 24 april 2011 22:36 schreef Pino112 het volgende:
Betalen voor de stunt, dan MOET je wel een bazenstunt hebben.
Het hele schoolplein wordt omgebouwdquote:Op zondag 24 april 2011 22:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Wut, wat gaan jullie doen?
De hele school verbouwen?
Jezus.quote:Op zondag 24 april 2011 22:35 schreef Proletariaat het volgende:
Wij moesten 25 euro inleggen voor de stunt zelf
Haha ja, word bijna gek van al die verschillende commissiesquote:Op zondag 24 april 2011 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je ook iets mag doen. Op mijn vorige school werd alles door een of ander stuntcommissie geregeld. Ik wist niet eens dat die bestond..
Ben benieuwdquote:Op zondag 24 april 2011 22:39 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Het hele schoolplein wordt omgebouwdmaar er is ook al een eerder stuntfeest geweest en er komt ook nog een after-stunt feest
5 jaar geleden mocht het nog met stroopquote:Op zondag 24 april 2011 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je ook iets mag doen. Op mijn vorige school werd alles door een of ander stuntcommissie geregeld. Ik wist niet eens dat die bestond..
waterquote:Op zondag 24 april 2011 22:41 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
5 jaar geleden mocht het nog met stroop
4 jaar geleden met gel
3 jaar geleden met water
2 jaar geleden met schmink
vorig jaar met tape
dit jaar met ?
Wel mooi altijd, lui die van het platteland komen met de tractor en de parkeerplaats van de leraren daarmee bezetten. Of zoals vorig jaar: bij elke klas een kip naar binnen gooienquote:Op zondag 24 april 2011 22:42 schreef Pino112 het volgende:
Wij fixen denk ik nog iets met hooibalen en tractors![]()
.
Oeps, daar las ik overheen. Het is echt een wonder hoeveel rommel water kan je maken, vooral als je de leerlingen toegang geeft tot het schoolgebouw. Alles zit dan onder de modder.quote:Op zondag 24 april 2011 22:42 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Dat mag niet meer sinds 3 jaar geleden
JIJ GAAT NU LEREN GODVERDOMME!@!11quote:Op zondag 24 april 2011 22:47 schreef AchmedJan het volgende:
Wie kan mij motiveren om te gaan leren?
Als je nu niet gaat leren zit je volgend jaar nog steeds op school!quote:Op zondag 24 april 2011 22:47 schreef AchmedJan het volgende:
Ik kan mezelf niet eens motiveren..quote:Op zondag 24 april 2011 22:47 schreef AchmedJan het volgende:
goeiequote:Op zondag 24 april 2011 22:51 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Als je nu niet gaat leren zit je volgend jaar nog steeds op school!
Begin met wat je het minst moeilijk vindtquote:Op zondag 24 april 2011 22:52 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
goeiewaarmee moet ik beginnen, kies maar
HAVO/VWO?quote:Op zondag 24 april 2011 22:52 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
goeiewaarmee moet ik beginnen, kies maar
t goat godverdomme lekker godverdommequote:Op zondag 24 april 2011 20:51 schreef AchmedJan het volgende:
zozo de turbo is dr in gegooid zo te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 april 2011 22:56 schreef Dastan het volgende:
Ik ga dinsdag denk ik maar beginnen. Gewoon rustig aan. Dat leert ook wel prettiger.Moeten als in, de dag van te voren. Ik ken hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, maar dat zorgt voor zoveel stress.quote:Op zondag 24 april 2011 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moeten als in, de dag van te voren. Ik ken het.
Ik kan alleen maar 'stress-leren'. Anders lukt het echt niet om te leren of om iets anders te doen voor school.quote:Op zondag 24 april 2011 22:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, maar dat zorgt voor zoveel stress.
damn ben je al vrij?quote:Op zondag 24 april 2011 22:58 schreef Dastan het volgende:
Dinsdag komt het waarschijnlijk neer op:
Rustig opstaan.
Ontbijten.
Een uur leren.
Het gevoel hebben dat je ontzettend veel hebt gedaan.
Pauze.
Niet meer doorgaan.
Dat is best vervelend eigenlijk. Zeker als het om meer leerstof gaat dan je van tevoren inschat.quote:Op zondag 24 april 2011 22:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar 'stress-leren'. Anders lukt het echt niet om te leren of om iets anders te doen voor school.
Ik ga niet meer naar school. Eigenlijk zou ik dinsdag, woensdag en donderdag nog moeten, maar er wordt toch helemaal niets meer gedaan. In ieder geval niets waar ik wat aan heb.quote:Op zondag 24 april 2011 23:00 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
damn ben je al vrij?
Bij mij ziet het er zo uit:
Snel opstaan
Snel ontbijten
Hele dag naar school
Daardoor geen zin om te leren
Same here.. ook te moe na zo'n schooldag.quote:Op zondag 24 april 2011 23:00 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
damn ben je al vrij?
Bij mij ziet het er zo uit:
Snel opstaan
Snel ontbijten
Hele dag naar school
Daardoor geen zin om te leren
Je wilt niet weten hoe vaak ik dat heb gehad. Dan is het vaak ook nog zo dat ik pas na 8 uur begin.quote:Op zondag 24 april 2011 23:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is best vervelend eigenlijk. Zeker als het om meer leerstof gaat dan je van tevoren inschat.
Je moet een uur fietsen?quote:Op zondag 24 april 2011 23:00 schreef Pino112 het volgende:
Mijn dinsdag:
Opstaan om 7u.
Fietsen om 8u
Les om 9.05.
Herkansingen om 13.30u tot 15.30 oid.
Naar huis fietsen, 16.30 thuis.
Leren.
daskutquote:Op zondag 24 april 2011 23:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ruim genomen, ong 50 minuutjes. 17.5km.
Mwah, doe het nu al 4 jaar, ong 15000km gefietst dusquote:
Dan ben je vast blij dat dit je laatste jaar is.quote:Op zondag 24 april 2011 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mwah, doe het nu al 4 jaar, ong 15000km gefietst dus.
Waarschijnlijk nog wel veel meer eigenlijk, 20k denk ik.
Misschien is het station nog wel verder, als hij natuurlijk met de trein gaatquote:Op zondag 24 april 2011 23:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan ben je vast blij dat dit je laatste jaar is.
Dat zou vervelend zijn. Ik ben blij dat ik daar geen last van heb.quote:Op zondag 24 april 2011 23:09 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Misschien is het station nog wel verder, als hij natuurlijk met de trein gaat [ afbeelding ]
Gelukkig is er een bushalte op een goede 250m van mn huisquote:Op zondag 24 april 2011 23:09 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Misschien is het station nog wel verder, als hij natuurlijk met de trein gaat [ afbeelding ]
Waarom ga je niet met de bus naar school?quote:Op zondag 24 april 2011 23:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig is er een bushalte op een goede 250m van mn huis.
Weet je hoe tyfusveel dat kost?quote:Op zondag 24 april 2011 23:14 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Waarom ga je niet met de bus naar school?
Da's toch veel te duur!quote:Op zondag 24 april 2011 23:14 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Waarom ga je niet met de bus naar school?
oja, even vergetenquote:Op zondag 24 april 2011 23:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weet je hoe tyfusveel dat kost?
En de directe lijn naar school gaat niet de hele dag, dus als ik over moet stappen in centrum Zwolle ben ik uiteindelijk alsnog een uur bezig.
steel gewoon van die rijke tata'squote:Op zondag 24 april 2011 23:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weet je hoe tyfusveel dat kost?
En de directe lijn naar school gaat niet de hele dag, dus als ik over moet stappen in centrum Zwolle ben ik uiteindelijk alsnog een uur bezig.
en bedankt, dit zit de rest van de avond in mijn hoofdquote:
Nou, daar heb je een punt!quote:Op zondag 24 april 2011 23:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een jongen.. Je weet maar nooit op het internet.
Wat wel?quote:Op zondag 24 april 2011 23:21 schreef Ezell het volgende:
Ik luister zelf niet naar Abba hoor. Gatverdamme.
Als ik jou hele posthistorie door zou spitten kom ik er zo achter.quote:Op zondag 24 april 2011 23:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een jongen.. Je weet maar nooit op het internet.
Jij bent mijn beste vriendinnetje.quote:
Nope, daar houd ik ook niet van. Eerder alternative, indie, rock, pop en rock/popquote:
Gast, dat doe je wel snel zeg.quote:Op zondag 24 april 2011 23:25 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Als ik jou hele posthistorie door zou spitten kom ik er zo achter.
daar heb ik ook een punt.
Bijvoorbeeld hier, Asos #12 Shopaholics!, of dragen mannen ook jurken
Nee.quote:Op zondag 24 april 2011 23:26 schreef Proletariaat het volgende:
Mooie jurkjes wel
Ik heb trouwens het idee dat ezell een kloon is
alleen topic titles zijn al voldoende: Leuke winkelstad in NL, Op welke plek kun je een stressbal kopen?, Asos #12 Shopaholics!,quote:Op zondag 24 april 2011 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij bent mijn beste vriendinnetje.
[..]
Nope, daar houd ik ook niet van. Eerder alternative, indie, rock, pop en rock/pop
[..]
Gast, dat doe je wel snel zeg.
[..]
Nee.
Muzikanten geinspireerd door indianen..quote:Op zondag 24 april 2011 23:34 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
alleen topic titles zijn al voldoende: Leuke winkelstad in NL, Op welke plek kun je een stressbal kopen?, Asos #12 Shopaholics!,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen al die titelquote:
Q-musicquote:Op zondag 24 april 2011 23:42 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik zit gewoon Q-music te luisteren xD.
quote:Op zondag 24 april 2011 23:42 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik zit gewoon Q-music te luisteren xD.
True, maar al is het maar omdat Serious Request, prachtige radio altijdquote:Op zondag 24 april 2011 23:43 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
3FM is de laatste tijd ook niet meer wat het was hoor.
Ah, daar kende ik je van.quote:Op zondag 24 april 2011 23:45 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
True, maar al is het maar omdat Serious Request, prachtige radio altijd
Dan moet het wel goed zijn.quote:
Weet niet wie maar ik weet het zekerquote:Op zondag 24 april 2011 23:48 schreef Ezell het volgende:
Proletariaat... even terug naar dat kloon gedoe. Wiens kloon zou ik dan volgens jou zijn? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Ik ben geen kloon. Waarom denk je dat?quote:Op zondag 24 april 2011 23:49 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Weet niet wie maar ik weet het zeker [ afbeelding ]
Die zijn bekend op FOK! manquote:Op zondag 24 april 2011 23:50 schreef DidoCarthago het volgende:
Zeg AchmedJan, hoe heb je al die filmpjes gevonden?
staat gewoon tussen me muziek die ik dagelijks luisterquote:Op zondag 24 april 2011 23:50 schreef DidoCarthago het volgende:
Zeg AchmedJan, hoe heb je al die filmpjes gevonden?
Dat komt doordat ik geen kloon ben. Maar ach, geloof wat je wil. Dan ben ik maar een kloon. Ik ben een kloon van een 36-jarige man die op de zolder van zijn ouders woont. Mijn kloon hier is bedoeld om aan te pappen met jongetjes op het voortgezet onderwijs. Pas maar op.quote:
Geil.quote:Op zondag 24 april 2011 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat komt doordat ik geen kloon ben. Maar ach, geloof wat je wil. Dan ben ik maar een kloon. Ik ben een kloon van een 36-jarige man die op de zolder van zijn ouders woont. Mijn kloon hier is bedoeld om aan te pappen met jongetjes op het voortgezet onderwijs. Pas maar op.
36-jarige mannen.quote:Op zondag 24 april 2011 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat komt doordat ik geen kloon ben. Maar ach, geloof wat je wil. Dan ben ik maar een kloon. Ik ben een kloon van een 36-jarige man die op de zolder van zijn ouders woont. Mijn kloon hier is bedoeld om aan te pappen met jongetjes op het voortgezet onderwijs. Pas maar op.
quote:
quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]ontmaskerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Airco jwz.quote:Op maandag 25 april 2011 00:01 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
beter wel, in die hitte smiddags is onmogelijk
quote:Op maandag 25 april 2011 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]Wat is dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Tof. Ik wil graag bij undercover in Nederland gaan werken ook enzoquote:Op maandag 25 april 2011 00:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Proletariaat, je verdient een medaille voor je spectaculaire ontmaskering.
Iets dat nergens op sloeg.quote:
Dan moet je eerst een echte ontmaskering doen, want ik ben geen kloon. Jij bent zeker zelf een kloon.quote:Op maandag 25 april 2011 00:05 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Tof. Ik wil graag bij undercover in Nederland gaan werken ook enzo
Weenie, maar ze mogen niet in je rekenmachine kijken volgens mij :- )quote:Op maandag 25 april 2011 00:07 schreef AchmedJan het volgende:
wat mag je nou wel en wat mag je nou niet in je rekenmachine zetten. Alleen formules mogen toch?
Alles.quote:Op maandag 25 april 2011 00:07 schreef AchmedJan het volgende:
wat mag je nou wel en wat mag je nou niet in je rekenmachine zetten. Alleen formules mogen toch?
Stimmt, ze mogen 'm ook niet resetten o.i.d.quote:Op maandag 25 april 2011 00:07 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Weenie, maar ze mogen niet in je rekenmachine kijken volgens mij :- )
Super deze vergelijkingquote:Op maandag 25 april 2011 00:09 schreef Dastan het volgende:
Het is een beetje als ons drugsbeleid. Officieel mag het niet, maar ze mogen ons niet controleren.
'Officieel mag het niet'? Waar staat dat?quote:Op maandag 25 april 2011 00:09 schreef Dastan het volgende:
Het is een beetje als ons drugsbeleid. Officieel mag het niet, maar ze mogen ons niet controleren.
Dat zegt mijn wiskundejuf.quote:Op maandag 25 april 2011 00:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'Officieel mag het niet'? Waar staat dat?
Gewoon wegklikken als ze langskomen..quote:Op maandag 25 april 2011 00:12 schreef AchmedJan het volgende:
hmm me docent zei laatst dat je de lul bent als ze je betrappen met theorie in je rekenmachine
Mijn wiskundemeneer raadt het juist aanquote:
Mogen wij nu al niet bij SE.quote:Op maandag 25 april 2011 00:14 schreef Ezell het volgende:
Ik weet alleen dat je volgend jaar geen GR meer mag gebruiken bij een CE of SE van economie..
Je weet dat je een zoekfunctie hebt?quote:Op maandag 25 april 2011 00:15 schreef Proletariaat het volgende:
Ik zet het er altijd wel in, maar eigenlijk is het verspilde moeite10 minuten scrollen is niet echt handig, en alles past maar amper op je scherm
Notefolio + zoekfunctie = win.quote:Op maandag 25 april 2011 00:15 schreef Proletariaat het volgende:
Ik zet het er altijd wel in, maar eigenlijk is het verspilde moeite10 minuten scrollen is niet echt handig, en alles past maar amper op je scherm
Lees ik ook net.. nou dan mag het dus zeker wetenquote:Op maandag 25 april 2011 00:16 schreef yosander het volgende:
In de Examenkrant bevelen ze het zelfs aan om 'een aantal formules' in het geheugen te zetten.
Er staat niet letterlijk 'search', maar een afkorting. Je moet maar eventjes op wat knopjes drukken om erachter te komen welke het is.quote:Op maandag 25 april 2011 00:20 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
oh? ik heb een casio (fx9860 ) maar zie nergens search
Snel een TI 83/84 aanschaffen.quote:Op maandag 25 april 2011 00:20 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
oh? ik heb een casio (fx9860 ) maar zie nergens search
Herkenbaar.quote:Op maandag 25 april 2011 00:15 schreef Proletariaat het volgende:
Hmm, in mijn e-Act menu staat wel SRC van searhc maar die zoekt alleen naar namen van bestandenquote:Op maandag 25 april 2011 00:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Er staat niet letterlijk 'search', maar een afkorting. Je moet maar eventjes op wat knopjes drukken om erachter te komen welke het is.
Ja, dat is wel zo. Het geeft in ieder geval een rustig gevoel.quote:Op maandag 25 april 2011 00:24 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik kijk er op een toets ook nauwelijks naar maar het is gewoon voor het geval dat.. stel dat je daar zit en ineens niet meer weet wat iets is
. Toch zonde dan..
Ik ben de enige van de klas die die appjes maakt, dus vlak voor de toets loopt iedereen te stressen van 'OMG MAG IK DIE OOK?!!!EINZ', en dan na de toets hebben ze er niet ingekeken.quote:Op maandag 25 april 2011 00:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Herkenbaar.Ik zet er altijd van alles in. Heel fanatiek. Op de toets kijk ik er dan nauwelijks meer naar om.
Oké, dat is vervelend. Ik weet niet welke versie van de GR ik heb, maar ik kan woorden in het bestand zelf zoeken.quote:Op maandag 25 april 2011 00:23 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Hmm, in mijn e-Act menu staat wel SRC van searhc maar die zoekt alleen naar namen van bestanden
in het bestand zelf kan ik niks vinden
Met linkkabels nog snel even alles overzettenquote:Op maandag 25 april 2011 00:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben de enige van de klas die die appjes maakt, dus vlak voor de toets loopt iedereen te stressen van 'OMG MAG IK DIE OOK?!!!EINZ', en dan na de toets hebben ze er niet ingekeken.
Casio?quote:Op maandag 25 april 2011 00:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké, dat is vervelend. Ik weet niet welke versie van de GR ik heb, maar ik kan woorden in het bestand zelf zoeken.
Tot in het lokaal.quote:Op maandag 25 april 2011 00:26 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Met linkkabels nog snel even alles overzetten
Bij ons gaan ze per mail rondquote:Op maandag 25 april 2011 00:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben de enige van de klas die die appjes maakt, dus vlak voor de toets loopt iedereen te stressen van 'OMG MAG IK DIE OOK?!!!EINZ', en dan na de toets hebben ze er niet ingekeken.
Ik weet niet dat voor dingen zijn. Ik typ ze gewoon zelf in.quote:Op maandag 25 april 2011 00:29 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Zet je die bestanden in PRGM of e-act?
Waarschijnlijk in program dus, daar kan je wel zoekenquote:Op maandag 25 april 2011 00:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet niet dat voor dingen zijn. Ik typ ze gewoon zelf in.
Op de computerquote:Op maandag 25 april 2011 00:30 schreef Dastan het volgende:
Waar typen jullie dat dan?Ik zet ze altijd in zo'n `programma` van de rekenmachine zelf. Waar je in Basic kunt schrijven of zo.
Ja, daar. Hoe zoek je?quote:Op maandag 25 april 2011 00:30 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in program dus, daar kan je wel zoekenAl die jaren dit niet geweten
Gewoon op de computer: NoteFolio (TI dus).quote:Op maandag 25 april 2011 00:30 schreef Dastan het volgende:
Waar typen jullie dat dan?Ik zet ze altijd in zo'n `programma` van de rekenmachine zelf. Waar je in Basic kunt schrijven of zo.
O, nou ik zou niet weten hoe dat moet. Maar ik was dat toch niet van plan, hoor.quote:Op maandag 25 april 2011 00:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Gewoon op de computer: NoteFolio (TI dus).
Je hoeft alleen maar dat programmaatje te downloadenquote:Op maandag 25 april 2011 00:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, nou ik zou niet weten hoe dat moet. Maar ik was dat toch niet van plan, hoor.
Ik ben dat kabeltje sowieso al kwijt.quote:Op maandag 25 april 2011 00:32 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar dat programmaatje te downloaden!!
Ja, typisch.quote:Op maandag 25 april 2011 00:33 schreef Proletariaat het volgende:
Ik moet helemaal via een emulator gaan typen, dat koste me vorig jaar 3 uur om uit te zoeken en toen haalde ik een 2 voor mijn wiskunde
Ik ook, maar mijn telefoon heeft ook een kabeltje met aan de ene kant gewone USB en aan de andere kant mini-USBquote:Op maandag 25 april 2011 00:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ben dat kabeltje sowieso al kwijt.
Ik gebruik die van m'n fotocameraquote:Op maandag 25 april 2011 00:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ben dat kabeltje sowieso al kwijt.
O, is het zo'n standaardpoort.quote:Op maandag 25 april 2011 00:34 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik ook, maar mijn telefoon heeft ook een kabeltje met aan de ene kant gewone USB en aan de andere kant mini-USB.
Ik zit dan altijd zo moeilijk te doen met CATALOG.quote:Op maandag 25 april 2011 00:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik gebruik die van m'n fotocamera.
En voor de bètavakken is het extra handig omdat je dan van die speciale tekens kan invoegen.
Deze avond is ie al wel dicht hoor.quote:Op maandag 25 april 2011 00:42 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
ben benieuwd of het gaat lukken deze avond, wat een fijn gevoel zou dat zijn , echt smullen
Morgen uitslapen, even langs vrienden, werken en misschien een examen maken.quote:
nog steeds niks gedaanquote:Op zondag 24 april 2011 22:47 schreef AchmedJan het volgende:
Ik ga alleen de eerste twee dingen van jouw lijstje doen, oftewel: de leuke dingen.quote:Op maandag 25 april 2011 00:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Morgen uitslapen, even langs vrienden, werken en misschien een examen maken.
Ruilen?quote:Op maandag 25 april 2011 00:49 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik ga morgen weer wat Engelse teksten oefenen denk ik.. alles om natuurkunde enz. uit te stellen.
Klopt, alleen zijn die laatste twee dingen wel nodig (net zoals de eerste tweequote:Op maandag 25 april 2011 00:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga alleen de eerste twee dingen van jouw lijstje doen, oftewel: de leuke dingen.
Het is Pasen, man. Leren komt nog wel.quote:
Dat zeggen wequote:Op maandag 25 april 2011 00:50 schreef Proletariaat het volgende:
jullie beginnen allemaal super vroeg zeg
Hier ook, maar dat ligt meer dan de personen zelfquote:Op maandag 25 april 2011 00:51 schreef DidoCarthago het volgende:
Is dit echt heel vroeg?? Mensen bij mij op school zijn ook allang begonnen.
Yosander ik denk niet dat je wilt ruilen met mijn cijfers voor zulke tekstverklaringstoetsen.
om wakker te blijvenquote:
Precies. We hebben ook nog ruim drie weken, dus ja.quote:Op maandag 25 april 2011 00:53 schreef Proletariaat het volgende:
Op school oefenen we gewoon in elke les examens, meer heb ik er niet aan gedaan
Is bij ons ook de bedoeling maar dat werkt niet zo (nouja bij mij iig nietquote:Op maandag 25 april 2011 00:53 schreef Proletariaat het volgende:
Op school oefenen we gewoon in elke les examens, meer heb ik er niet aan gedaan
Ik ken echt niemand die niet van chips houdt.quote:Op maandag 25 april 2011 00:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
[..]
Oké.
Ik hou überhaupt niet van chips.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |