Je hoeft alleen maar dat programmaatje te downloadenquote:Op maandag 25 april 2011 00:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, nou ik zou niet weten hoe dat moet. Maar ik was dat toch niet van plan, hoor.
Ik ben dat kabeltje sowieso al kwijt.quote:Op maandag 25 april 2011 00:32 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar dat programmaatje te downloaden!!
Ja, typisch.quote:Op maandag 25 april 2011 00:33 schreef Proletariaat het volgende:
Ik moet helemaal via een emulator gaan typen, dat koste me vorig jaar 3 uur om uit te zoeken en toen haalde ik een 2 voor mijn wiskunde
Ik ook, maar mijn telefoon heeft ook een kabeltje met aan de ene kant gewone USB en aan de andere kant mini-USBquote:Op maandag 25 april 2011 00:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ben dat kabeltje sowieso al kwijt.
Ik gebruik die van m'n fotocameraquote:Op maandag 25 april 2011 00:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ben dat kabeltje sowieso al kwijt.
O, is het zo'n standaardpoort.quote:Op maandag 25 april 2011 00:34 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik ook, maar mijn telefoon heeft ook een kabeltje met aan de ene kant gewone USB en aan de andere kant mini-USB.
Ik zit dan altijd zo moeilijk te doen met CATALOG.quote:Op maandag 25 april 2011 00:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik gebruik die van m'n fotocamera.
En voor de bčtavakken is het extra handig omdat je dan van die speciale tekens kan invoegen.
Deze avond is ie al wel dicht hoor.quote:Op maandag 25 april 2011 00:42 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
ben benieuwd of het gaat lukken deze avond, wat een fijn gevoel zou dat zijn , echt smullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |