Iets dat nergens op sloeg.quote:
Dan moet je eerst een echte ontmaskering doen, want ik ben geen kloon. Jij bent zeker zelf een kloon.quote:Op maandag 25 april 2011 00:05 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Tof. Ik wil graag bij undercover in Nederland gaan werken ook enzo
Weenie, maar ze mogen niet in je rekenmachine kijken volgens mij :- )quote:Op maandag 25 april 2011 00:07 schreef AchmedJan het volgende:
wat mag je nou wel en wat mag je nou niet in je rekenmachine zetten. Alleen formules mogen toch?
Alles.quote:Op maandag 25 april 2011 00:07 schreef AchmedJan het volgende:
wat mag je nou wel en wat mag je nou niet in je rekenmachine zetten. Alleen formules mogen toch?
Stimmt, ze mogen 'm ook niet resetten o.i.d.quote:Op maandag 25 april 2011 00:07 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Weenie, maar ze mogen niet in je rekenmachine kijken volgens mij :- )
Super deze vergelijkingquote:Op maandag 25 april 2011 00:09 schreef Dastan het volgende:
Het is een beetje als ons drugsbeleid. Officieel mag het niet, maar ze mogen ons niet controleren.
'Officieel mag het niet'? Waar staat dat?quote:Op maandag 25 april 2011 00:09 schreef Dastan het volgende:
Het is een beetje als ons drugsbeleid. Officieel mag het niet, maar ze mogen ons niet controleren.
Dat zegt mijn wiskundejuf.quote:Op maandag 25 april 2011 00:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'Officieel mag het niet'? Waar staat dat?
Gewoon wegklikken als ze langskomen..quote:Op maandag 25 april 2011 00:12 schreef AchmedJan het volgende:
hmm me docent zei laatst dat je de lul bent als ze je betrappen met theorie in je rekenmachine
Mijn wiskundemeneer raadt het juist aanquote:
Mogen wij nu al niet bij SE.quote:Op maandag 25 april 2011 00:14 schreef Ezell het volgende:
Ik weet alleen dat je volgend jaar geen GR meer mag gebruiken bij een CE of SE van economie..
Je weet dat je een zoekfunctie hebt?quote:Op maandag 25 april 2011 00:15 schreef Proletariaat het volgende:
Ik zet het er altijd wel in, maar eigenlijk is het verspilde moeite10 minuten scrollen is niet echt handig, en alles past maar amper op je scherm
Notefolio + zoekfunctie = win.quote:Op maandag 25 april 2011 00:15 schreef Proletariaat het volgende:
Ik zet het er altijd wel in, maar eigenlijk is het verspilde moeite10 minuten scrollen is niet echt handig, en alles past maar amper op je scherm
Lees ik ook net.. nou dan mag het dus zeker wetenquote:Op maandag 25 april 2011 00:16 schreef yosander het volgende:
In de Examenkrant bevelen ze het zelfs aan om 'een aantal formules' in het geheugen te zetten.
Er staat niet letterlijk 'search', maar een afkorting. Je moet maar eventjes op wat knopjes drukken om erachter te komen welke het is.quote:Op maandag 25 april 2011 00:20 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
oh? ik heb een casio (fx9860 ) maar zie nergens search
Snel een TI 83/84 aanschaffen.quote:Op maandag 25 april 2011 00:20 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
oh? ik heb een casio (fx9860 ) maar zie nergens search
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |