Q-musicquote:Op zondag 24 april 2011 23:42 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik zit gewoon Q-music te luisteren xD.
quote:Op zondag 24 april 2011 23:42 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik zit gewoon Q-music te luisteren xD.
True, maar al is het maar omdat Serious Request, prachtige radio altijdquote:Op zondag 24 april 2011 23:43 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
3FM is de laatste tijd ook niet meer wat het was hoor.
Ah, daar kende ik je van.quote:Op zondag 24 april 2011 23:45 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
True, maar al is het maar omdat Serious Request, prachtige radio altijd
Dan moet het wel goed zijn.quote:
Weet niet wie maar ik weet het zekerquote:Op zondag 24 april 2011 23:48 schreef Ezell het volgende:
Proletariaat... even terug naar dat kloon gedoe. Wiens kloon zou ik dan volgens jou zijn? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Ik ben geen kloon. Waarom denk je dat?quote:Op zondag 24 april 2011 23:49 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Weet niet wie maar ik weet het zeker [ afbeelding ]
Die zijn bekend op FOK! manquote:Op zondag 24 april 2011 23:50 schreef DidoCarthago het volgende:
Zeg AchmedJan, hoe heb je al die filmpjes gevonden?
staat gewoon tussen me muziek die ik dagelijks luisterquote:Op zondag 24 april 2011 23:50 schreef DidoCarthago het volgende:
Zeg AchmedJan, hoe heb je al die filmpjes gevonden?
Dat komt doordat ik geen kloon ben. Maar ach, geloof wat je wil. Dan ben ik maar een kloon. Ik ben een kloon van een 36-jarige man die op de zolder van zijn ouders woont. Mijn kloon hier is bedoeld om aan te pappen met jongetjes op het voortgezet onderwijs. Pas maar op.quote:
Geil.quote:Op zondag 24 april 2011 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat komt doordat ik geen kloon ben. Maar ach, geloof wat je wil. Dan ben ik maar een kloon. Ik ben een kloon van een 36-jarige man die op de zolder van zijn ouders woont. Mijn kloon hier is bedoeld om aan te pappen met jongetjes op het voortgezet onderwijs. Pas maar op.
36-jarige mannen.quote:Op zondag 24 april 2011 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat komt doordat ik geen kloon ben. Maar ach, geloof wat je wil. Dan ben ik maar een kloon. Ik ben een kloon van een 36-jarige man die op de zolder van zijn ouders woont. Mijn kloon hier is bedoeld om aan te pappen met jongetjes op het voortgezet onderwijs. Pas maar op.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 april 2011 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]ontmaskerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Airco jwz.quote:Op maandag 25 april 2011 00:01 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
beter wel, in die hitte smiddags is onmogelijk
quote:Op maandag 25 april 2011 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]Wat is dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Tof. Ik wil graag bij undercover in Nederland gaan werken ook enzoquote:Op maandag 25 april 2011 00:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Proletariaat, je verdient een medaille voor je spectaculaire ontmaskering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |