oja, even vergetenquote:Op zondag 24 april 2011 23:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weet je hoe tyfusveel dat kost?
En de directe lijn naar school gaat niet de hele dag, dus als ik over moet stappen in centrum Zwolle ben ik uiteindelijk alsnog een uur bezig.
steel gewoon van die rijke tata'squote:Op zondag 24 april 2011 23:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weet je hoe tyfusveel dat kost?
En de directe lijn naar school gaat niet de hele dag, dus als ik over moet stappen in centrum Zwolle ben ik uiteindelijk alsnog een uur bezig.
en bedankt, dit zit de rest van de avond in mijn hoofdquote:
Nou, daar heb je een punt!quote:Op zondag 24 april 2011 23:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een jongen.. Je weet maar nooit op het internet.
Wat wel?quote:Op zondag 24 april 2011 23:21 schreef Ezell het volgende:
Ik luister zelf niet naar Abba hoor. Gatverdamme.
Als ik jou hele posthistorie door zou spitten kom ik er zo achter.quote:Op zondag 24 april 2011 23:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een jongen.. Je weet maar nooit op het internet.
Jij bent mijn beste vriendinnetje.quote:
Nope, daar houd ik ook niet van. Eerder alternative, indie, rock, pop en rock/popquote:
Gast, dat doe je wel snel zeg.quote:Op zondag 24 april 2011 23:25 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Als ik jou hele posthistorie door zou spitten kom ik er zo achter.
daar heb ik ook een punt.
Bijvoorbeeld hier, Asos #12 Shopaholics!, of dragen mannen ook jurken
Nee.quote:Op zondag 24 april 2011 23:26 schreef Proletariaat het volgende:
Mooie jurkjes wel
Ik heb trouwens het idee dat ezell een kloon is
alleen topic titles zijn al voldoende: Leuke winkelstad in NL, Op welke plek kun je een stressbal kopen?, Asos #12 Shopaholics!,quote:Op zondag 24 april 2011 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij bent mijn beste vriendinnetje.
[..]
Nope, daar houd ik ook niet van. Eerder alternative, indie, rock, pop en rock/pop
[..]
Gast, dat doe je wel snel zeg.
[..]
Nee.
Muzikanten geinspireerd door indianen..quote:Op zondag 24 april 2011 23:34 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
alleen topic titles zijn al voldoende: Leuke winkelstad in NL, Op welke plek kun je een stressbal kopen?, Asos #12 Shopaholics!,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen al die titelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |