Dat komt doordat ik geen kloon ben. Maar ach, geloof wat je wil. Dan ben ik maar een kloon. Ik ben een kloon van een 36-jarige man die op de zolder van zijn ouders woont. Mijn kloon hier is bedoeld om aan te pappen met jongetjes op het voortgezet onderwijs. Pas maar op.quote:
Geil.quote:Op zondag 24 april 2011 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat komt doordat ik geen kloon ben. Maar ach, geloof wat je wil. Dan ben ik maar een kloon. Ik ben een kloon van een 36-jarige man die op de zolder van zijn ouders woont. Mijn kloon hier is bedoeld om aan te pappen met jongetjes op het voortgezet onderwijs. Pas maar op.
36-jarige mannen.quote:Op zondag 24 april 2011 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat komt doordat ik geen kloon ben. Maar ach, geloof wat je wil. Dan ben ik maar een kloon. Ik ben een kloon van een 36-jarige man die op de zolder van zijn ouders woont. Mijn kloon hier is bedoeld om aan te pappen met jongetjes op het voortgezet onderwijs. Pas maar op.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 april 2011 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]ontmaskerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Airco jwz.quote:Op maandag 25 april 2011 00:01 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
beter wel, in die hitte smiddags is onmogelijk
quote:Op maandag 25 april 2011 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]Wat is dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Tof. Ik wil graag bij undercover in Nederland gaan werken ook enzoquote:Op maandag 25 april 2011 00:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Proletariaat, je verdient een medaille voor je spectaculaire ontmaskering.
Iets dat nergens op sloeg.quote:
Dan moet je eerst een echte ontmaskering doen, want ik ben geen kloon. Jij bent zeker zelf een kloon.quote:Op maandag 25 april 2011 00:05 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Tof. Ik wil graag bij undercover in Nederland gaan werken ook enzo
Weenie, maar ze mogen niet in je rekenmachine kijken volgens mij :- )quote:Op maandag 25 april 2011 00:07 schreef AchmedJan het volgende:
wat mag je nou wel en wat mag je nou niet in je rekenmachine zetten. Alleen formules mogen toch?
Alles.quote:Op maandag 25 april 2011 00:07 schreef AchmedJan het volgende:
wat mag je nou wel en wat mag je nou niet in je rekenmachine zetten. Alleen formules mogen toch?
Stimmt, ze mogen 'm ook niet resetten o.i.d.quote:Op maandag 25 april 2011 00:07 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Weenie, maar ze mogen niet in je rekenmachine kijken volgens mij :- )
Super deze vergelijkingquote:Op maandag 25 april 2011 00:09 schreef Dastan het volgende:
Het is een beetje als ons drugsbeleid. Officieel mag het niet, maar ze mogen ons niet controleren.
'Officieel mag het niet'? Waar staat dat?quote:Op maandag 25 april 2011 00:09 schreef Dastan het volgende:
Het is een beetje als ons drugsbeleid. Officieel mag het niet, maar ze mogen ons niet controleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |