Jezus.quote:Op zondag 24 april 2011 22:35 schreef Proletariaat het volgende:
Wij moesten 25 euro inleggen voor de stunt zelf
Haha ja, word bijna gek van al die verschillende commissiesquote:Op zondag 24 april 2011 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je ook iets mag doen. Op mijn vorige school werd alles door een of ander stuntcommissie geregeld. Ik wist niet eens dat die bestond..
Ben benieuwdquote:Op zondag 24 april 2011 22:39 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Het hele schoolplein wordt omgebouwdmaar er is ook al een eerder stuntfeest geweest en er komt ook nog een after-stunt feest
5 jaar geleden mocht het nog met stroopquote:Op zondag 24 april 2011 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je ook iets mag doen. Op mijn vorige school werd alles door een of ander stuntcommissie geregeld. Ik wist niet eens dat die bestond..
waterquote:Op zondag 24 april 2011 22:41 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
5 jaar geleden mocht het nog met stroop
4 jaar geleden met gel
3 jaar geleden met water
2 jaar geleden met schmink
vorig jaar met tape
dit jaar met ?
Wel mooi altijd, lui die van het platteland komen met de tractor en de parkeerplaats van de leraren daarmee bezetten. Of zoals vorig jaar: bij elke klas een kip naar binnen gooienquote:Op zondag 24 april 2011 22:42 schreef Pino112 het volgende:
Wij fixen denk ik nog iets met hooibalen en tractors![]()
.
Oeps, daar las ik overheen. Het is echt een wonder hoeveel rommel water kan je maken, vooral als je de leerlingen toegang geeft tot het schoolgebouw. Alles zit dan onder de modder.quote:Op zondag 24 april 2011 22:42 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Dat mag niet meer sinds 3 jaar geleden
JIJ GAAT NU LEREN GODVERDOMME!@!11quote:Op zondag 24 april 2011 22:47 schreef AchmedJan het volgende:
Wie kan mij motiveren om te gaan leren?
Als je nu niet gaat leren zit je volgend jaar nog steeds op school!quote:Op zondag 24 april 2011 22:47 schreef AchmedJan het volgende:
Ik kan mezelf niet eens motiveren..quote:Op zondag 24 april 2011 22:47 schreef AchmedJan het volgende:
goeiequote:Op zondag 24 april 2011 22:51 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Als je nu niet gaat leren zit je volgend jaar nog steeds op school!
Begin met wat je het minst moeilijk vindtquote:Op zondag 24 april 2011 22:52 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
goeiewaarmee moet ik beginnen, kies maar
HAVO/VWO?quote:Op zondag 24 april 2011 22:52 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
goeiewaarmee moet ik beginnen, kies maar
t goat godverdomme lekker godverdommequote:Op zondag 24 april 2011 20:51 schreef AchmedJan het volgende:
zozo de turbo is dr in gegooid zo te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 april 2011 22:56 schreef Dastan het volgende:
Ik ga dinsdag denk ik maar beginnen. Gewoon rustig aan. Dat leert ook wel prettiger.Moeten als in, de dag van te voren. Ik ken hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |