Biologie en Natuurkunde enzo wel.quote:Op zondag 24 april 2011 22:28 schreef DidoCarthago het volgende:
Gaan jullie ook nog naar facultatieve lessen na de vakantie of laten jullie die voor wat het is?
Ik ben op dit moment niet van plan om naar een van de lessen te gaan. Thuis kan ik veel meer doen.quote:Op zondag 24 april 2011 22:28 schreef DidoCarthago het volgende:
Gaan jullie ook nog naar facultatieve lessen na de vakantie of laten jullie die voor wat het is?
LSD kostte bij ons ¤7,50 de man, krijgen dan ook buffet enzulks.quote:
Bij ons is alles gratis. De barbecue na afloop, de stunt zelf, het eindfeest (onbeperkt bier en wijnquote:Op zondag 24 april 2011 22:32 schreef yosander het volgende:
[..]
LSD kostte bij ons ¤7,50 de man, krijgen dan ook buffet enzulks.
Stunt kon je zelf bepalen of je wat wilde doneren.
Ja, zo zie ik dat ook.quote:Op zondag 24 april 2011 22:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment niet van plan om naar een van de lessen te gaan. Thuis kan ik veel meer doen.
Natuurkunde en scheikunde wel. Talen sowieso nietquote:Op zondag 24 april 2011 22:28 schreef DidoCarthago het volgende:
O, dat valt nog mee. Op mijn school kostte het eten iets van 12 euro (?).quote:Op zondag 24 april 2011 22:32 schreef yosander het volgende:
[..]
LSD kostte bij ons ¤7,50 de man, krijgen dan ook buffet enzulks.
Stunt kon je zelf bepalen of je wat wilde doneren.
Wut, wat gaan jullie doen?quote:Op zondag 24 april 2011 22:35 schreef Proletariaat het volgende:
Wij moesten 25 euro inleggen voor de stunt zelf
En dan maar hopen dat je ook iets mag doen. Op mijn vorige school werd alles door een of ander stuntcommissie geregeld. Ik wist niet eens dat die bestond..quote:Op zondag 24 april 2011 22:36 schreef Pino112 het volgende:
Betalen voor de stunt, dan MOET je wel een bazenstunt hebben.
Het hele schoolplein wordt omgebouwdquote:Op zondag 24 april 2011 22:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Wut, wat gaan jullie doen?
De hele school verbouwen?
Jezus.quote:Op zondag 24 april 2011 22:35 schreef Proletariaat het volgende:
Wij moesten 25 euro inleggen voor de stunt zelf
Haha ja, word bijna gek van al die verschillende commissiesquote:Op zondag 24 april 2011 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je ook iets mag doen. Op mijn vorige school werd alles door een of ander stuntcommissie geregeld. Ik wist niet eens dat die bestond..
Ben benieuwdquote:Op zondag 24 april 2011 22:39 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Het hele schoolplein wordt omgebouwdmaar er is ook al een eerder stuntfeest geweest en er komt ook nog een after-stunt feest
5 jaar geleden mocht het nog met stroopquote:Op zondag 24 april 2011 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je ook iets mag doen. Op mijn vorige school werd alles door een of ander stuntcommissie geregeld. Ik wist niet eens dat die bestond..
waterquote:Op zondag 24 april 2011 22:41 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
5 jaar geleden mocht het nog met stroop
4 jaar geleden met gel
3 jaar geleden met water
2 jaar geleden met schmink
vorig jaar met tape
dit jaar met ?
Wel mooi altijd, lui die van het platteland komen met de tractor en de parkeerplaats van de leraren daarmee bezetten. Of zoals vorig jaar: bij elke klas een kip naar binnen gooienquote:Op zondag 24 april 2011 22:42 schreef Pino112 het volgende:
Wij fixen denk ik nog iets met hooibalen en tractors![]()
.
Oeps, daar las ik overheen. Het is echt een wonder hoeveel rommel water kan je maken, vooral als je de leerlingen toegang geeft tot het schoolgebouw. Alles zit dan onder de modder.quote:Op zondag 24 april 2011 22:42 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Dat mag niet meer sinds 3 jaar geleden
JIJ GAAT NU LEREN GODVERDOMME!@!11quote:Op zondag 24 april 2011 22:47 schreef AchmedJan het volgende:
Wie kan mij motiveren om te gaan leren?
Als je nu niet gaat leren zit je volgend jaar nog steeds op school!quote:Op zondag 24 april 2011 22:47 schreef AchmedJan het volgende:
Ik kan mezelf niet eens motiveren..quote:Op zondag 24 april 2011 22:47 schreef AchmedJan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |