Weet niet hoe groot die stuiterballen zijnquote:Op zondag 24 april 2011 21:56 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Dat is niet zo klein toch.. klinkt echt grappig.
Bij ons wel een echte stunt... iets groots... ik weet alleen niet wat, want ik zit niet in de stuntcommissie.
Klinkt leuk! Ik vind het knap dat de hele school in de aula past.quote:Op zondag 24 april 2011 21:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Denk het wel. Het is ook zo dat de rest van de klassen op die dag na het 3e (= 1e pauze) vrij zijn en dan naar de grote aula (kunnen) komen om LSD te vieren.
Wat is jullie LSD?quote:Op zondag 24 april 2011 22:00 schreef Proletariaat het volgende:
Wij hebben volgende week vrijdag stunt/ LSD , heb geen euro meer over voor deze maand dus dat wordt dan schooienHad ik maar meer gewerkt deze maand
Dat past niet hoorquote:Op zondag 24 april 2011 22:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Ik vind het knap dat de hele school in de aula past.
[..]
Wat is jullie LSD?
Strandquote:Op zondag 24 april 2011 22:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Ik vind het knap dat de hele school in de aula past.
[..]
Wat is jullie LSD?
O, haha. Ik vond het al bijzonder. Dan maar hopen dat het vrijdag niet al te warm wordt, want anders blijft iedereen binnen hangen. Dan wordt het wel erg druk in de aula. Bij mijn 'LSD' was het echt snikheet. Niemand mocht naar binnen.quote:Op zondag 24 april 2011 22:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat past niet hoor. Maar in de grote aula en op het bijhorende schoolplein vinden dan de LSD activiteiten plaats. Wel een drukte daar dan altijd!
Strand = leuk.quote:
mja, alleen het budget was dit jaar nogal laag, en als het gaat regenen zijn we helemaal genaaidquote:Op zondag 24 april 2011 22:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, haha. Ik vond het al bijzonder. Dan maar hopen dat het vrijdag niet al te warm wordt, want anders blijft iedereen binnen hangen. Dan wordt het wel erg druk in de aula. Bij mijn 'LSD' was het echt snikheet. Niemand mocht naar binnen.
[..]
Strand = leuk.
kost lsd stunt jou geld dan???quote:Op zondag 24 april 2011 22:00 schreef Proletariaat het volgende:
Wij hebben volgende week vrijdag stunt/ LSD , heb geen euro meer over voor deze maand dus dat wordt dan schooienHad ik maar meer gewerkt deze maand
Biologie en Natuurkunde enzo wel.quote:Op zondag 24 april 2011 22:28 schreef DidoCarthago het volgende:
Gaan jullie ook nog naar facultatieve lessen na de vakantie of laten jullie die voor wat het is?
Ik ben op dit moment niet van plan om naar een van de lessen te gaan. Thuis kan ik veel meer doen.quote:Op zondag 24 april 2011 22:28 schreef DidoCarthago het volgende:
Gaan jullie ook nog naar facultatieve lessen na de vakantie of laten jullie die voor wat het is?
LSD kostte bij ons ¤7,50 de man, krijgen dan ook buffet enzulks.quote:
Bij ons is alles gratis. De barbecue na afloop, de stunt zelf, het eindfeest (onbeperkt bier en wijnquote:Op zondag 24 april 2011 22:32 schreef yosander het volgende:
[..]
LSD kostte bij ons ¤7,50 de man, krijgen dan ook buffet enzulks.
Stunt kon je zelf bepalen of je wat wilde doneren.
Ja, zo zie ik dat ook.quote:Op zondag 24 april 2011 22:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment niet van plan om naar een van de lessen te gaan. Thuis kan ik veel meer doen.
Natuurkunde en scheikunde wel. Talen sowieso nietquote:Op zondag 24 april 2011 22:28 schreef DidoCarthago het volgende:
O, dat valt nog mee. Op mijn school kostte het eten iets van 12 euro (?).quote:Op zondag 24 april 2011 22:32 schreef yosander het volgende:
[..]
LSD kostte bij ons ¤7,50 de man, krijgen dan ook buffet enzulks.
Stunt kon je zelf bepalen of je wat wilde doneren.
Wut, wat gaan jullie doen?quote:Op zondag 24 april 2011 22:35 schreef Proletariaat het volgende:
Wij moesten 25 euro inleggen voor de stunt zelf
En dan maar hopen dat je ook iets mag doen. Op mijn vorige school werd alles door een of ander stuntcommissie geregeld. Ik wist niet eens dat die bestond..quote:Op zondag 24 april 2011 22:36 schreef Pino112 het volgende:
Betalen voor de stunt, dan MOET je wel een bazenstunt hebben.
Het hele schoolplein wordt omgebouwdquote:Op zondag 24 april 2011 22:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Wut, wat gaan jullie doen?
De hele school verbouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |