Niet meer doen hè.quote:
Alleen nog maar facultatieve lessen hebbenquote:
Ik ook, maar ik ga gewoon niet meer. De school schrijft je wel op als absent, maar die gaat er toch niet echt meer achteraan.quote:Op zondag 24 april 2011 21:13 schreef Ezell het volgende:
Ik heb volgende week verplicht les..Ik wil op jouw school zitten.
Nog 2 daagjes les, dan 2 oefenexamendagen en dan facultatiefquote:Op zondag 24 april 2011 21:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Alleen nog maar facultatieve lessen hebben!
Dat is op mijn school ook zo. Ik kwam daar een paar dagen geleden achter. Ik ben niet van plan om volgende week naar alle lessen te gaan. Ik vind het onzin om de leerlingen te verplichten om naar school te gaan, want de meeste examenleerlingen doen niets meer op school..quote:Op zondag 24 april 2011 21:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ga gewoon niet meer. De school schrijft je wel op als absent, maar die gaat er toch niet echt meer achteraan.
Dan weet je toch wat je al kent en wat je nog moet leren?quote:Op zondag 24 april 2011 21:23 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik snap trouwens het nut niet echt om veel examens te maken voordat je gaat leren.
Je weet sowieso toch al wel waar je goed en minder goed in bent?quote:Op zondag 24 april 2011 21:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan weet je toch wat je al kent en wat je nog moet leren?
Ik was in de vierde slecht in krachten bij natuurkunde. Uit twee oefenexamens bleek dat ik de opdrachten over krachten juist foutloos had gemaakt.quote:Op zondag 24 april 2011 21:25 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Je weet sowieso toch al wel waar je goed en minder goed in bent?
Ik beschouw de laatste twee SE's, die over alle stof gingen, even als oefenexamens.quote:Op zondag 24 april 2011 21:31 schreef DidoCarthago het volgende:
Inderdaad stom die verplichte lessen... er wordt niets meer gedaan in de lessen! Ja je kunt opdrachten gaan oefenen, maar dat werkt echt niet in de klas..
Dastan, je zegt dat je er in de vierde niet zo goed in was en nu uit oefenexamens bleek dat je het wel goed kon... heb je dit jaar geen schoolexamen over stof uit de 4e gehad dan?
Heb ik dus dinsdag een herkansing over..quote:Op zondag 24 april 2011 21:36 schreef DidoCarthago het volgende:
Gelukkig maar dat gassen, vloeistoffen en thermische processen niet bij het CE horen want dat vind ik echt heel moeilijk!
quote:Op zondag 24 april 2011 21:36 schreef DidoCarthago het volgende:
Haha oke dan. Ik vind mechanica ook het chillste onderwerp. Gelukkig maar dat gassen, vloeistoffen en thermische processen niet bij het CE horen want dat vind ik echt heel moeilijk!
Dat heb ik nooit gehad.quote:Op zondag 24 april 2011 21:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb ik dus dinsdag een herkansing over..
Wat is dat, thermodynamicaquote:Op zondag 24 april 2011 21:36 schreef DidoCarthago het volgende:
Gelukkig maar dat gassen, vloeistoffen en thermische processen niet bij het CE horen want dat vind ik echt heel moeilijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |