Morgen uitslapen, even langs vrienden, werken en misschien een examen maken.quote:
nog steeds niks gedaanquote:Op zondag 24 april 2011 22:47 schreef AchmedJan het volgende:
Wie kan mij motiveren om te gaan leren?
Ik ga alleen de eerste twee dingen van jouw lijstje doen, oftewel: de leuke dingen.quote:Op maandag 25 april 2011 00:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Morgen uitslapen, even langs vrienden, werken en misschien een examen maken.
Ruilen?quote:Op maandag 25 april 2011 00:49 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik ga morgen weer wat Engelse teksten oefenen denk ik.. alles om natuurkunde enz. uit te stellen.
Klopt, alleen zijn die laatste twee dingen wel nodig (net zoals de eerste tweequote:Op maandag 25 april 2011 00:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga alleen de eerste twee dingen van jouw lijstje doen, oftewel: de leuke dingen.
Het is Pasen, man. Leren komt nog wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeggen wequote:Op maandag 25 april 2011 00:50 schreef Proletariaat het volgende:
jullie beginnen allemaal super vroeg zeg
Hier ook, maar dat ligt meer dan de personen zelfquote:Op maandag 25 april 2011 00:51 schreef DidoCarthago het volgende:
Is dit echt heel vroeg?? Mensen bij mij op school zijn ook allang begonnen.
Yosander ik denk niet dat je wilt ruilen met mijn cijfers voor zulke tekstverklaringstoetsen.
om wakker te blijvenquote:
Precies. We hebben ook nog ruim drie weken, dus ja.quote:Op maandag 25 april 2011 00:53 schreef Proletariaat het volgende:
Op school oefenen we gewoon in elke les examens, meer heb ik er niet aan gedaan
Is bij ons ook de bedoeling maar dat werkt niet zo (nouja bij mij iig nietquote:Op maandag 25 april 2011 00:53 schreef Proletariaat het volgende:
Op school oefenen we gewoon in elke les examens, meer heb ik er niet aan gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |