Herkenbaar.quote:Op maandag 25 april 2011 00:15 schreef Proletariaat het volgende:
Ik zet het er altijd wel in, maar eigenlijk is het verspilde moeite10 minuten scrollen is niet echt handig, en alles past maar amper op je scherm
Hmm, in mijn e-Act menu staat wel SRC van searhc maar die zoekt alleen naar namen van bestandenquote:Op maandag 25 april 2011 00:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Er staat niet letterlijk 'search', maar een afkorting. Je moet maar eventjes op wat knopjes drukken om erachter te komen welke het is.
Ja, dat is wel zo. Het geeft in ieder geval een rustig gevoel.quote:Op maandag 25 april 2011 00:24 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik kijk er op een toets ook nauwelijks naar maar het is gewoon voor het geval dat.. stel dat je daar zit en ineens niet meer weet wat iets is
. Toch zonde dan..
Ik ben de enige van de klas die die appjes maakt, dus vlak voor de toets loopt iedereen te stressen van 'OMG MAG IK DIE OOK?!!!EINZ', en dan na de toets hebben ze er niet ingekeken.quote:Op maandag 25 april 2011 00:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Herkenbaar.Ik zet er altijd van alles in. Heel fanatiek. Op de toets kijk ik er dan nauwelijks meer naar om.
Oké, dat is vervelend. Ik weet niet welke versie van de GR ik heb, maar ik kan woorden in het bestand zelf zoeken.quote:Op maandag 25 april 2011 00:23 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Hmm, in mijn e-Act menu staat wel SRC van searhc maar die zoekt alleen naar namen van bestanden
in het bestand zelf kan ik niks vinden
Met linkkabels nog snel even alles overzettenquote:Op maandag 25 april 2011 00:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben de enige van de klas die die appjes maakt, dus vlak voor de toets loopt iedereen te stressen van 'OMG MAG IK DIE OOK?!!!EINZ', en dan na de toets hebben ze er niet ingekeken.
Casio?quote:Op maandag 25 april 2011 00:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké, dat is vervelend. Ik weet niet welke versie van de GR ik heb, maar ik kan woorden in het bestand zelf zoeken.
Tot in het lokaal.quote:Op maandag 25 april 2011 00:26 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Met linkkabels nog snel even alles overzetten
Bij ons gaan ze per mail rondquote:Op maandag 25 april 2011 00:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben de enige van de klas die die appjes maakt, dus vlak voor de toets loopt iedereen te stressen van 'OMG MAG IK DIE OOK?!!!EINZ', en dan na de toets hebben ze er niet ingekeken.
Ik weet niet dat voor dingen zijn. Ik typ ze gewoon zelf in.quote:Op maandag 25 april 2011 00:29 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Zet je die bestanden in PRGM of e-act?
Waarschijnlijk in program dus, daar kan je wel zoekenquote:Op maandag 25 april 2011 00:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet niet dat voor dingen zijn. Ik typ ze gewoon zelf in.
Op de computerquote:Op maandag 25 april 2011 00:30 schreef Dastan het volgende:
Waar typen jullie dat dan?Ik zet ze altijd in zo'n `programma` van de rekenmachine zelf. Waar je in Basic kunt schrijven of zo.
Ja, daar. Hoe zoek je?quote:Op maandag 25 april 2011 00:30 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in program dus, daar kan je wel zoekenAl die jaren dit niet geweten
Gewoon op de computer: NoteFolio (TI dus).quote:Op maandag 25 april 2011 00:30 schreef Dastan het volgende:
Waar typen jullie dat dan?Ik zet ze altijd in zo'n `programma` van de rekenmachine zelf. Waar je in Basic kunt schrijven of zo.
O, nou ik zou niet weten hoe dat moet. Maar ik was dat toch niet van plan, hoor.quote:Op maandag 25 april 2011 00:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Gewoon op de computer: NoteFolio (TI dus).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |